Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 06.11.2004, 21:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ymmärrätkö yhteyden? Tuskin


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 06.11.2004, 21:48
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Harvemmin rekisteröityneet käyttäjät alkavat provoileen eli kitise keskenäs ! Jos ei aika riitä rekisteröitymiseen niin täällä on sulle hengenheimolaisia !!!

Epeli
Teillä tuntuu nyt olevan jonkinlainen periaatteellinen kysymys vastustaa kaikkea anonyymiä kirjoittelua. Omasta mielestäni (ja tuskin olen ainoa) lähtökohtana pitäisi edelleen olla huomion kiinnittäminen ASIOIHIN ja niistä keskusteleminen. Ei siihen kuka sen asian esille tuo, eikä varsinkaan asian esille tuovan henkilön persoonaan (kuten täällä hyvin usein on tapana).

Postauksestasi sen verran että harvemmin kenties, mutta vitutuskäyrät nousisivat silti korkealle joidenkin käyttäjien tapauksissa ja miten nämä sitten ratkaistaisiin? Ruvetaanko yksitellen karsimaan porukkaa sitä mukaan kun joku hieman ärsyyntyy? Kuinka monta jäisi jäljelle ja kuinka viriiliä keskustelu sen jälkeen olisi?

Palstan ongelma ei ole rekisteröitymispakon puute, vaan se valitettavasti löytyy jostain muualta.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 07.11.2004, 00:07
Epeli Epeli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.04
Viestit: 342
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Harvemmin rekisteröityneet käyttäjät alkavat provoileen eli kitise keskenäs ! Jos ei aika riitä rekisteröitymiseen niin täällä on sulle hengenheimolaisia !!!

Epeli
Teillä tuntuu nyt olevan jonkinlainen periaatteellinen kysymys vastustaa kaikkea anonyymiä kirjoittelua. Omasta mielestäni (ja tuskin olen ainoa) lähtökohtana pitäisi edelleen olla huomion kiinnittäminen ASIOIHIN ja niistä keskusteleminen. Ei siihen kuka sen asian esille tuo, eikä varsinkaan asian esille tuovan henkilön persoonaan (kuten täällä hyvin usein on tapana).

Postauksestasi sen verran että harvemmin kenties, mutta vitutuskäyrät nousisivat silti korkealle joidenkin käyttäjien tapauksissa ja miten nämä sitten ratkaistaisiin? Ruvetaanko yksitellen karsimaan porukkaa sitä mukaan kun joku hieman ärsyyntyy? Kuinka monta jäisi jäljelle ja kuinka viriiliä keskustelu sen jälkeen olisi?

Palstan ongelma ei ole rekisteröitymispakon puute, vaan se valitettavasti löytyy jostain muualta.

Note! This message was posted anonymously!
Niinkuin jo aiemminkin olen tuonut mielipiteeni julki, analyybit kirjoittavat enemmän provoa ja trollia yms. skeidaa, kuin vakikäyttäjät! Tämä johtuu ilmeisesti siitä, että kun ei ole ns. jälkiä (no moderaattorit näkevät kyllä, mistä on käyty vieraisilla), niin tulee kirjoittettua ennemmin kuin ajateltua, olisiko tätäkään provoa kannattanut kirjoittaa ! Tämän oman provoni allekirjoitan. Pontti on se, että jos pitää päteä tai uhitella, tehtäköön se omalla nickillä, ilman anonyymiyden persvakoon kätkeytymistä ! Siksi olen jopa valmis maksamaan mahdollisesta anonyybivapaasta saitista ( no inhimillisissä rajoissa olevan korvauksen vain, kuten parilla muullakin forumilla makselen )

Epeli
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 07.11.2004, 14:01
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.844
Perusasetus

Samalla kannalla tuon Epelin kanssa. Nyybit voidaan myydä venäjälle vinssin painoksi

-- Halaillaan puita ja WEB offaillaan. Se on mukavaa touhua ja kukaan ei vikise --

Nerd-O
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 07.11.2004, 16:22
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niinkuin jo aiemminkin olen tuonut mielipiteeni julki, analyybit kirjoittavat enemmän provoa ja trollia yms. skeidaa, kuin vakikäyttäjät! Tämä johtuu ilmeisesti siitä, että kun ei ole ns. jälkiä (no moderaattorit näkevät kyllä, mistä on käyty vieraisilla), niin tulee kirjoittettua ennemmin kuin ajateltua, olisiko tätäkään provoa kannattanut kirjoittaa ! Tämän oman provoni allekirjoitan. Pontti on se, että jos pitää päteä tai uhitella, tehtäköön se omalla nickillä, ilman anonyymiyden persvakoon kätkeytymistä ! Siksi olen jopa valmis maksamaan mahdollisesta anonyybivapaasta saitista ( no inhimillisissä rajoissa olevan korvauksen vain, kuten parilla muullakin forumilla makselen )

Epeli
Lainaus:
quote:
Samalla kannalla tuon Epelin kanssa. Nyybit voidaan myydä venäjälle vinssin painoksi

Nerd-O
Mitäs nämä viestit sitten sisältävät? Selvää provoa ja skeidaa. Jos te nyt seisoisitte siis sanojenne takana, pyytäisitte moderaattoreita bannaamaan tunnuksenne ja poistuisitte keskustelupalstalta.

En ole (vieläkään) ymmärtänyt mikä tekee allekirjoitetusta skeidasta hyväksyttävämpää kuin allekirjoittamattomasta. Ehkä te osaatte sen kertoa.

Ja jos nyt pidätte tätä postausta uhitteluna tai pätemisenä, niin silloin TE valitettavasti ette ole ymmärtäneet mikä asioista keskustelemisessa on ideana. Luulisinkin että tässä tapauksessa suurin syy vitutukseenne on se, ettette pysty kohdistamaan solvaamistanne mihinkään konkreettiseen henkilöön ja se siis tuntuu yhtä turhalta kuin vittuilisi pensaalle.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 07.11.2004, 20:33
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.844
Perusasetus

Miten meidän tunnuksien poisto liittyy siihen että me halutaan tänne sivuille rekisteröitymispakko? Ei yhtään mitenkään. Eikä tuo allekirjoitus jutusta varmaan sen parempaa tee. Jos palstalle tulee rekisteröitymis pakko niin kuinka todennäköistä on että täällä edelleen palloilisi jotain vittuilevia henkilöitä? Tuskin ne jaksaa nähdä vaivaa rekisteröityä että saa purkaa paineensa. Tosin jos minä haluan vittuilla niin ei minun tarvitse kirjautua ulos sitä varten. Mä voin tehdä sen ihan omalla tunnuksella.

-- Halaillaan puita ja WEB offaillaan. Se on mukavaa touhua ja kukaan ei vikise --

Nerd-O
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).