Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #151  
Vanha 28.12.2017, 14:32
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Mie vietin joulua vapaaottelureissulla tuolla Kurwamaassa eli Puolassa.
Hyvä mieli kun pääsi joulua pakoon.
Ulkomailla ilahduttaa aina sellaiset ihan pienetkin asiat. Minuthan vissiin tälläkin palstalla tunnetaan ahkerana kahvinjuojana ja ulkomaillahan ei tunnetusti ymmärretä kahvinjuonnista mitään. Niinpä siellä tuntuu aina ihan lottovoitolta jos onnistut saamaan eteesi ison mukin kunnollista kahvia.
Näin minulle tapahtui paluumatkalla Varsovan lentokentällä, kun Costa Coffeen kahvikuppi oli valehtelematta 0.5 litraa.
Toinen kahviyllätys, ehkä vieläkin mieluisampi, tapahtui jouluaattona syvällä Etelä-Puolassa, kun nykäisin pahvimukini kahviautomaatista ja mitäpä luki kupin kannessa? No HUHTAMAKI tietenkin!
No eilen kävin sitten Prismassa tekemässä jouluostokset niin hyvä mieli kun sekin tuli tehtyä. Huomenna sitten kotikonnuille moikkaamaan kotiväkeä, kivahan niitäkin on välillä nähdä ja eiköhän ne ole saaneet jouluruoat syötyä siihen mennessä niin eivät niitä minulle tuputa.

Joo ja sitten on vielä hyvä mieli kun mun tekninen neuvonantaja Lepa77 juotti eilen mulle kahvia ja höpistiin K40-juttuja ja käytiin vähän katsastuskonttorilla ja muutenkin Lepa jaksaa aina jeesata meikäläistä.

Eli hei hyvä mieli 2017 ja tota mulla on seuraava vapaaottelureissu jo tiedossa heti alkuvuodelle (kurwamaahan tietenkin) niin enköhän mie perusta pian sen Hyvä Mieli 2018-ketjunkin.
Kiitos kaikille tästä vuodesta. Autoasiat jäi ton tappelun varjoon mutta kyl mie offihengessä oon mukana silti.
__________________
- En pidä teistä.



  #152  
Vanha 28.12.2017, 15:13
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Jess...vihdoinki Pajerosta paku.Ei tarvinnu edes aikaa varata muutokselle ja se kävi äkkiä.Ei perää ehtiny ku jannu tuli jo ovella vastaa ja vielä kehui kuinka mallikkaasti oli tehty ja se oli siinä.
  #153  
Vanha 28.12.2017, 23:02
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mie vietin joulua vapaaottelureissulla tuolla Kurwamaassa eli Puolassa.
Hyvä mieli kun pääsi joulua pakoon.
Ulkomailla ilahduttaa aina sellaiset ihan pienetkin asiat. Minuthan vissiin tälläkin palstalla tunnetaan ahkerana kahvinjuojana ja ulkomaillahan ei tunnetusti ymmärretä kahvinjuonnista mitään. Niinpä siellä tuntuu aina ihan lottovoitolta jos onnistut saamaan eteesi ison mukin kunnollista kahvia.
Näin minulle tapahtui paluumatkalla Varsovan lentokentällä, kun Costa Coffeen kahvikuppi oli valehtelematta 0.5 litraa.
Toinen kahviyllätys, ehkä vieläkin mieluisampi, tapahtui jouluaattona syvällä Etelä-Puolassa, kun nykäisin pahvimukini kahviautomaatista ja mitäpä luki kupin kannessa? No HUHTAMAKI tietenkin!
No eilen kävin sitten Prismassa tekemässä jouluostokset niin hyvä mieli kun sekin tuli tehtyä. Huomenna sitten kotikonnuille moikkaamaan kotiväkeä, kivahan niitäkin on välillä nähdä ja eiköhän ne ole saaneet jouluruoat syötyä siihen mennessä niin eivät niitä minulle tuputa.

Joo ja sitten on vielä hyvä mieli kun mun tekninen neuvonantaja Lepa77 juotti eilen mulle kahvia ja höpistiin K40-juttuja ja käytiin vähän katsastuskonttorilla ja muutenkin Lepa jaksaa aina jeesata meikäläistä.

Eli hei hyvä mieli 2017 ja tota mulla on seuraava vapaaottelureissu jo tiedossa heti alkuvuodelle (kurwamaahan tietenkin) niin enköhän mie perusta pian sen Hyvä Mieli 2018-ketjunkin.
Kiitos kaikille tästä vuodesta. Autoasiat jäi ton tappelun varjoon mutta kyl mie offihengessä oon mukana silti.
Viime pääsiäisenä olin pojan lätkäturnauksessa tsekeissä. Hallilla oli semmonen pirun iso kahviautomaatti missä kauheesti nappeja ja tekstit tietty paikallisella murteella. Oli aika voittaja olo, kun aika monen kokeilun jälkeen sai sieltä kahvia, puolikkaita kuppeja tosin mut maistu ihan kahville.
Huhtamäkeä näky myös siellä.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvä mieli 2016 perkei Chit-Chat 242 30.12.2016 12:40
Mistä tulee hyvä mieli? Porvoon Hilma Chit-Chat 90 15.04.2016 17:50
Karkotetulla taparikollisella on paha mieli VonLeka Chit-Chat 5 29.05.2010 10:51
Nallen outo mieli... Nalle Chit-Chat 7 11.06.2005 10:04
Orastava paha mieli :( Nalle Tekniikka & Jutustelu 20 06.09.2004 10:52


Sivu luotu: 11:08 (GMT +2).