![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() hilux/landcruiserin käytettyjä kytkinlevyjäOstetaan ostetaan kiireellisesti hiluxin tai ruiserin kytkinlevyjä. Kunnolla ei väliä kun pelkkä poori menee käyttöön. Tarve neljälle levylle. Maksan 5e/kpl + postit. Tarve raumalla ja tarjoukset vain puhelimella nollaneljäneljä-5185990Ostetaan
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu? Viimeksi muokannut suppe : 01.06.2011 11:02 |
|
||||
|
||||
![]()
Pitäskö muuttaa ilmotusta että annetaan rahaa kytkinlevyjä vastaan.. Aika hiljaista tuntuu olevan.. kellään ei varmaan oo hilun vanhaa levyä kun on uuden asentanu...
Tarjoukset voi jättää myös tähän!!!
|
||||
|
||||
![]()
LÖYTYY. voit lopettaa haun, laita tietoja minne pistetään
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään hilux.lj,rj 4-lapanen sintteri kytkinlevy käy vakio asetelmaan | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 13.09.2010 14:43 |
OSTETTU! Landcruiserin kakssuuntainen PTO | hector | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.12.2006 15:38 |
O: landcruiserin vanteet | marttila | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.05.2006 21:01 |
O: GAZ-69 kytkinlevy | Calmari | O/M/V Muut | 2 | 13.12.2005 14:24 |
O: LJ70 landcruiserin runko | Samppa79 | O/M/V Muut | 0 | 07.08.2004 09:55 |