Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2010, 16:54
jonza jonza ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: ylihärmä
Viestit: 117
Perusasetus

rockyyn kaiken näköistä kilkettä!!


Ostetaan

eli talvella voisin suunnitella käyväni korin täysin läpi ja mahdollisesti myös koko alustan... jos joku on irroittanut rokkysta joskus korin ja mahdollisesti avannut siitä viestiketjun niin linkin voisi minulle laittaa... saattaa hieman avittaa..

erinäistä kilkettä voisin uusimisen yhteydessä autoon asentaa... karjapuskuri mulla jo on mutta jos jollain mahdollisesti on edes lähelle sopivat helmaputket niin ne voisi kiinnostaa..

innostuin myös kuskin ja vänkärin ikkunoiden muovilipareista.. onko sitten jonkut sadesuojat.. tässäpä kyseisistä linkki..

http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._Rocky_001.JPG

jos tuommoiset tai edes tuon suuntaiset on jollain olemassa tai tietää saavan jostain tarvikkeena niin vinkki vinkki..

tuulilasille vois pistää samanlaisen.. jokainen tietänee mitä tarkoitan..

sitten samassa kuvassa näyttäisi olevan leveämmät lokasuojan kaaret.. olen niitä ennenkin hitsaillut paikalleen että saa olla toisesta autostakin.. mistähän voisi kyseiset löytyä?

ja kaikkea hianua voi tarjota

Ostetaan

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kivan näköistä meininkiä 4x4opel Linkit 1 28.10.2007 17:23
Kaiken ne vie. Offipiru Chit-Chat 4 18.06.2007 05:02
m: wagoneer/cherokee osaa, kaiken näköistä löytyy psychobilly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.05.2007 00:10
tallin siivous.kaiken näköistä romua.mm lj70/rocky henteri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.03.2007 15:15


Sivu luotu: 07:30 (GMT +2).