Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 11.03.2011, 08:22
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Minulle tämä toimii paljon paremmin kuin entinen. Luen sivuja lähes pelkästään kirjautuneena, joten vBulletin tietää mitkä olen jo lukenut. Kerran pari päivässä kun merkkaa foorumit luetuksi niin pysyy "uusien" topicien määrä sopivan pienenä.
Mutta oliko vanha systeemi Sinulle niin huono, kuin tämä uusi systeemi on Minulle? Nykyään tarvitse kaksi klikkausta aina kun lähtee, ennen ei tarvinnut yhtään
Kyllä mä pystyn tän uuden systeemin kanssa elämään, kunhan inisen kun en jaksa sopeutua muutoksiin
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 13.03.2011, 19:12
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Tää uus systeemihän on mainio ja loistava!

Enää ei jää kiinnostavista langoista viestit väliin.

Joo, sitten kun on lukemisensa lukenut niin on lukenut. Net, mitä ei oo luettu näkyy lukemattomina. Ei sen pitäis ketään haitata.

Suurin ongelma tästä tietysti on, että nyt kaikilla on kaikki viestit lukemattomia kunnes ne on merkattu luetuiksi. Kyllä, myös minulla ja kyllä, siitä pääsee ohi. Kunkin käyttäjän tarvitsee klikata noin kertaalleen sitä ikävää ja ilkeää nappia, minkä jälkeen pääsee vasta kokeilemaan toiminnassa tätä uutta systeemiä.

Kiitos kaunis ylläpidolle
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 17.05.2011, 21:07
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.698
Perusasetus

Mulla on pientä ongelmaa ton merkitse foorumit luetuksi toiminnon kanssa. Käytän toimintoa niin uudet viestit katoaa, mutta seuraavan kerran katsoessa ne topicit, joita en ole lukenut on taas uusissa viesteissä. Kyseisiin topicceihin ei ole tullut uusia viestejä. Minusta viestit ei merkkaannu luetuiksi kuin väliaikaisesti.

En lue kaikkia topicceja, koska ne ei kiinnosta yhtään, sitten samat kiinnostamattomat palaa kerta toisensa jälkeen takaisin. Suoraan sanottuna mielenkiintoisten osuus alkaa tällä menetelmällä olemaan todella vähäinen.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 19.05.2011, 05:00
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Vertailun vuoks: luen maasturialueelta kaiken ihan lukemalla ja ne pysyy kiltisti luettuina. En koskaan käytä luetuksi merkkaamista. Mulle siis kaikki toimii hienosti ja ois kyllä ihan kohtuullista, että merkkaamistoimintokin pelais.

Joku ero näissä pellin alla on, ylläpito varmaan osaa pohdittuaan keksiä ja keksiä jonkun sopivan update(select()) loitsun tänkin ongelman ratkasemiseks.
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 19.05.2011, 06:48
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Mulla on pientä ongelmaa ton merkitse foorumit luetuksi toiminnon kanssa. Käytän toimintoa niin uudet viestit katoaa, mutta seuraavan kerran katsoessa ne topicit, joita en ole lukenut on taas uusissa viesteissä. Kyseisiin topicceihin ei ole tullut uusia viestejä. Minusta viestit ei merkkaannu luetuiksi kuin väliaikaisesti.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Minä en ole tälläistä huomannut joten asian korjaaminenkin on aika hankalaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään ** SAA POISTAA ** FabiX O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.09.2009 23:07
Viestien poistaminen Skorpioni Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 7 20.03.2009 22:53
Uusien käyttäjätunnusten varmennus offroadjouni Uutiset 0 15.03.2009 11:48
Viestien määrä per sivu Palex Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 23 21.12.2008 19:34


Sivu luotu: 19:01 (GMT +2).