Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.05.2014, 18:57
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

YT pukkaa päälle


Firma hävisi kilpailutuksen kohteesta, syksyyn mennessä noin 100 henkeä pellolle hmm, duunia kellään ?

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.05.2014, 19:29
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Jos töitä etsii niin on hyvä mainita mitä osaa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.05.2014, 19:34
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Jos töitä etsii niin on hyvä mainita mitä osaa.
Ei nyt varsinaisesti ole duunin hakuilmoitus.. kunhan ajattelin ääneen
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.05.2014, 19:39
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Ok. Kyllä tää alkaa tänäpäivänä olemaan melkosta myllyä. Hinnat ei juurikaan enään halpene kuin palvelun- tai työntasoa pudottamalla. Ja sitähän pudotetaan.
Itellä työllistää melko paljon muitten jälkien korjaus (rakennuspuolen metallityöt).
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.05.2014, 21:16
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Firma hävisi kilpailutuksen kohteesta, syksyyn mennessä noin 100 henkeä pellolle hmm, duunia kellään ?
Yleensähän tuo tarjouskisan voittanut tarvitsee lisää porukkaa kun omat ei kuitenkaan riitä Luulis että silläkin sektorilla samat systeemit kun henkilökuljetusfirmoilla toimii
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.05.2014, 21:18
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Ite ollu firmassa 10 vuotta, ja yhtä monet yt eet takana. Porukka vähentynyt 200 henkilöstä kuuteen sataan. Edelleen pitäisi säästää, tehostaa jne.

Eli ex-inkkarille, tsemppiä, aina sitä jotenkin selviää. Ja kuten appiukko sanoo, tässä valtakunnassa on vielä niin paljon tekemätöntä työtä, että kyllä sitä aina jotain keksii.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.05.2014, 21:36
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Porukka vähentynyt 200 henkilöstä kuuteen sataan?

Hyvinhän siellä on mennyt...
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.05.2014, 07:38
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Yleensähän tuo tarjouskisan voittanut tarvitsee lisää porukkaa kun omat ei kuitenkaan riitä Luulis että silläkin sektorilla samat systeemit kun henkilökuljetusfirmoilla toimii
Joo, mutta missä vaiheessa rekryävät on auki... aktiivinen työnhaku vaan päälle
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.05.2014, 11:20
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Joo, mutta missä vaiheessa rekryävät on auki... aktiivinen työnhaku vaan päälle
Kannattasko tuonne tarjouskilpailun voittaneeseen lafkaan soittaa...?
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.05.2014, 13:15
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Kannattasko tuonne tarjouskilpailun voittaneeseen lafkaan soittaa...?
Jos haluaa jatkaa samassa hommassa, mahdollisesti huonommalla työsopparilla niin kyllä !!
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 15.05.2014, 15:15
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Jos haluaa jatkaa samassa hommassa, mahdollisesti huonommalla työsopparilla niin kyllä !!
Ei kuulosta hyvältä, itsekin muutamissa YT-neuvotteluissa huonon arvan saanut.

Minkäs firman kyltit aitoihin tulee seuraavaksi?

Töitä voi olla aika hankalaa nykypäivänä saada, itsekin toista vuotta taas "Vapaaherrana" tai palkka on jotain itkettävän ja naurettavan välimaastossa...
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 15.05.2014, 15:24
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.882
Perusasetus

Minä en enää välitä paskaakaan jostain YT jutuista.. Niin monet on käyty ettei kutkutakkaan.. Joskus sanonu että mulla on kohta lopputilejä yhtä paljo ku normi tilejä

(t)yöttömänä edelleen, no tosin huomenna tai maanantaina ratkee yks paikka että pääseekö vaiko eikö..

Parasta tässä on se että viime kesä/talvi kun meni tuolla eräässä isossa rahtifirmassa niin sieltä tuli keväällä sähköposti että miten ens eli tää kesä onko kiinnostusta. Vastasin että soittamallahan se selviää olenko töissä vaiko en..

Pari viikkoa sitten tuli sähköpostia kyseisestä kioskista että "valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut liiba laabaa".
Siitä meni 3 päivää niin ***-henkilöstöpalvelusta neiti **** päivää, kiinnostaisiko yhdistelmäkuskin hommat ?
-Kysyin että mihin kioskiin niin ei suostunut millään kertomaan vaikka kuinka kyselin. Tosin puhui sivu suunsa kun sanoi että "tällä yrityksellä on majoitustiloja terminaaleissa että autossa ei tartte nukkua".
No ei vaatinu kovin suurta yhteenlaskua päässä tietää että sama kioskihan se oli kyseessä

Voi vittu mitä hommaa, mennä nyt sitte vuokramiehenä samaan paskaan pompoteltavaksi ja ilman mitään takeita työn jatkumisesta tai kestosta !!!!!!

Kieltäydyin ja tänä aamuna 8:15 soitti sitten saman kioskin paikallisen terminaalin ajojärjestelijä ja kyseli että "mikäs se Teemun tämän hetken työllisyystilanne mahtaa olla että tulisitko jo huomenna ? "
No en tule, odotan edelleen tämän yhden kortin hihasta että onko ässä vai mustapekka.

Silti, vituttaa ihan tuelta tuommonen tyyli. Koko viime kesän ja talven päästin persesilmä yhtä punasena ku kiekot ja digikortti. En kertaakaan myöhästynyt mistään enkä jättäny menemättä töihin saatikka särkenyt mitään lastia tai koneita niin tässä sitten kiitos, rekryhenkilö haistattaa vitut ja sitten perään kysellään vuorkafirmasta samaa hommaa.. On tämä työelämä nykyään sairasta

Luojan kiitos ei ole miljoonavelkoja perseessä.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 15.05.2014, 15:34
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dacia Duster Näytä viesti
Ei kuulosta hyvältä, itsekin muutamissa YT-neuvotteluissa huonon arvan saanut.

Minkäs firman kyltit aitoihin tulee seuraavaksi?

Töitä voi olla aika hankalaa nykypäivänä saada, itsekin toista vuotta taas "Vapaaherrana" tai palkka on jotain itkettävän ja naurettavan välimaastossa...
Securitas, jossa olin 4 vuotta aikoinaan. Kuuluisa siitä että pitää tuntipalkkaisia ja "halpoja" työntekijöitä. Itse en ole kumpaakaan
Muuten ihan hyvät muistot firmasta, en polttanut siltoja tai lähtenyt ovet paukkuen.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 15.05.2014, 15:43
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Securitas, jossa olin 4 vuotta aikoinaan. Kuuluisa siitä että pitää tuntipalkkaisia ja "halpoja" työntekijöitä. Itse en ole kumpaakaan
Muuten ihan hyvät muistot firmasta, en polttanut siltoja tai lähtenyt ovet paukkuen.
Ok, Secullahan tuota itsekin aikanaan, tulee siis takaisin, mutta muuttunut näemmä linja entisestä.

Itsekin lähdin Seculta, omalla irtisanomisella, ja hyvässä yhteisymmärryksessä "Yläkerran" kanssa, vaikka irtisanominen olikin 2 Kk päässä, ja silloinhan yli 300 työläistä karsittiin.
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 15.05.2014, 16:17
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.848
Perusasetus

Nykyään ei taida mikään muu merkkaa kuin hinta noissa hommissa. Hyvä esimerkki on taloyhtiön huolto. Joka kerta kilpailutuksessa saadaan aina entistä halvempi yhtiö hommiin, joka ei sitten tee sopimukseen kuuluvia asioita. Tuon kanssa kulutetaan sitten aikaa. Lopulta huoltoyhtiö irtisanotaan ja taas järjestetään uusi kilpailutus. Parasta on se että edellinen yhtiö mikä ei tehnyt hommiaan sai yllättäen viher hommat tehtäväkseen kun ne kilpailutettiin erikseen. Kävihän ne viime kesänä 3 kertaa leikkaamassa nurmikon ja mitään muuta eivät sitten tehneetkään.

Mennyt kyllä perin kummalliseksi tää touhu. Eikä nykyään tuolla asiantuntemuksella tunnu olevan mitään merkitystä. Kunhan olet tarpeeksi halpa. Sitten sieltä tulee jotain aivan ihmeellisiä kavereita, mitkä myöhästyy töistä jatkuvasti ja aiheuttaa enemmän ongelmia. Mut ne on halpoja.. Jos vähän enemmän maksais niin vois saada pikkusen parempia kavereita töihin ja jos niissä kilpailuissa katsottaisi jotain muutakin kuin sitä hemmetin hintaa. Maksamalla pikkusen enemmän saa ehkä vähän parempaa palvelua.

Serkkukin meinasi oman kiinteistöhoito firmansa lopettaa kun ei homma enää kannata. Itselle ei jää työstä mitään rahaa. Asiakkailta saa hyvää palautetta, mut ei se lohduta kun jollain ne laskut pitäs maksaa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 15.05.2014, 16:55
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
,
Mennyt kyllä perin kummalliseksi tää touhu. Eikä nykyään tuolla asiantuntemuksella tunnu olevan mitään merkitystä. Kunhan olet tarpeeksi halpa. Sitten sieltä tulee jotain aivan ihmeellisiä kavereita, mitkä myöhästyy töistä jatkuvasti ja aiheuttaa enemmän ongelmia. Mut ne on halpoja.. Jos vähän enemmän maksais niin vois saada pikkusen parempia kavereita töihin ja jos niissä kilpailuissa katsottaisi jotain muutakin kuin sitä hemmetin hintaa. Maksamalla pikkusen enemmän saa ehkä vähän parempaa palvelua.

Serkkukin meinasi oman kiinteistöhoito firmansa lopettaa kun ei homma enää kannata. Itselle ei jää työstä mitään rahaa. Asiakkailta saa hyvää palautetta, mut ei se lohduta kun jollain ne laskut pitäs maksaa.
Tuolta se juurikin haiskahtaa... Halpa pitää olla, mutta mitään ei tarvi tehdä...
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 15.05.2014, 18:10
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Näihinkin kavereihin on kyllä törmätty, jotka omaan tehtäväänsä kyvyttömät, ihmissuhdevammaiset ns. esimiehet palkkaavat töihin.

Jokaisella firmassa sopimuspalkka, ja näiden uusien kavereiden palkka linjataan heti ylös vanhimpien tasolle, mutta mitään ei vaadita tekemään.

Syö vain muiden moraalia omasta työstä.

Toki tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan maksaa, mutta onko tosiaan nykynuorten asenne töihin mitä on?

Myöhästellään jatkuvasti, lähdetään ennen vuoron loppumista, ruokatunnit venyvät yli yms.

Ei vaan itse 14-v:nä työnteon aloittaneena antaisi edelleenkään itse periksi tuollaiselle.

No, jos itse joskus saisi vielä työtä, tänään työkkärissä käyneenä, tilaisuus jossa kerrottiin enemmän palvelujen menevän verkkoon, ja soittelevat marraskuussa, kysyvät kai kuulumisia, kun ei sielläkään mitään ole tarjolla.
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 15.05.2014, 18:24
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dacia Duster Näytä viesti
,mutta onko tosiaan nykynuorten asenne töihin mitä on?

Myöhästellään jatkuvasti, lähdetään ennen vuoron loppumista, ruokatunnit venyvät yli yms.

Ei vaan itse 14-v:nä työnteon aloittaneena antaisi edelleenkään itse periksi tuollaiselle.
Olisko osana totuutena se, että entivanhaan vaadittiin enemmän kuin nykyään. Sekä kotona että töissä. Eiköhän kotiolot heijastu jollain tavalla työmoraaliin.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 15.05.2014, 18:31
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Aika paljon näyttää nyt yleistyvän työnantajamaksujen/byrokratian kiertäminen teettämällä työt laskutuksena yrittäjillä.
Allekirjoittanutkin kuuluu aikalailla tähän kategoriaan.

Helppo teettää just niin pitkään kuin homma kestää ja sitte mäkeen.
Ei tarvi seisottaa ukkoja palkalla.

Sitten tietysti nämä vuokralafkat.

Taitaa olla valitettava nykysuuntaus ja joka ei siihen kelkkaan taivu niin voi olla työt tiukassa.
Minä en ainakaan keksi millä tätä saadaan rajoitettua työntekijäystävällisemmäksi.

Toki en kyllä keksi miksi pitää seisottaa työvoimaa toimettomana jos ei vaan ole työtä.
Minkään firman pörssi ei sitä pitkään kestä....
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 15.05.2014, 19:24
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joudutaan me yrittäjätkin maksamaan ne työnantajamaksut, tai ne pitäs maksaa, tosin tiedän kyllä aloja jossa ne systemaattisesti jätetään maksamatta. ei ole tarvinnu lähtee perseilemään, töitän on välillä enemmän, välillä vähemmän ja tiukemman ajan yli mennään tarkan markan periaatteella ja käyttämällä järkeä, eikä kusettamalla muita.

olin Inkkari muuten samalla firmalla hommissa aikanaan väkivalta ja tuhopolttoyksikössä pari vuotta ja itelle ei kyllä jääny mikään kovin rehdin työnantajan kuva ko puulaakista, ulospäin kyllä kiillotetaan kilpee, mutta teippareita kustaan systemaattisesti silmään ja kk palkkalaisiakin yritetään kusettaa, aina kun mahollista. hälykorvaukset ja ylityöt oli yleisin vitutuksen aihe kun tilipäivä koitti, AINA oli jotain maksamatta, eli systemaattisesti koitettiin, että meniskö se tällä kertaa läpite sama lomarahoissa jne. sainkin kusipään ja pahan pojan maineen oikein johtajistoa myöden kun en koskaan alistunut ko kohteluun ainiin, Secu kyllä makso miulle aina joka jenin jonka ne oli velkaa, tosin se miten ne rahat loppuviimeen tuli, oli sitten aina mielenkiintoinen "neuvottelu ja asiakkaan auttamis" tilanne
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 15.05.2014, 20:15
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

noh, itse työllistänyt aina itsensä niissä alan yrityksissä jonka alan töitä tahtonut tehdä, joten puhelimella/maililla viestii/kyselyy et oisko työntekijää vailla. ja jos ite kyselee, niin sitten muistaa hoitaa asiat sillei firmassa ettei tarvi hävetä. tietysti vahinkoja sattuu joskus itse kullekkin.
mutta esim. k.......a hakee konekuskeja varsinais-suomeen, pirkanmaalle, pks:lle, yyveellä minulta voi kysellä lisätietoja jos haluaa, palkkakin suht hyvä ja hommaa piisaa. onhan noita paikkoja, puskaradiolla sekä omalla akttivisuudella on mentävä eteenpäin sekä itseni kohdalla yrittäjyyttä miettinyt vakavasti.

vuokrafirmoilla salassapito velvollisuus aika pitkälle, haastattelun jälkeen ehkä saat tietää paikan.

jos ketä yrittäjyys kiinnostaa, niin minulla muutama ehdotus jos kumppanuus kiinnostaisi.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 15.05.2014, 20:21
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

wuntsikka, vaikka mie teen linjahommia, niin heitä ideoita vaikka yyveellä, oon kätevä käsistäni ja työmotivaatio on aina kohallaan konehommia oon tehny kanssa vähäsen, lähinnä kuormaajilla, viimesimpänä uus tuttavuus sellanen sisun 64t kurottaja
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 15.05.2014, 20:49
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Olisko osana totuutena se, että entivanhaan vaadittiin enemmän kuin nykyään. Sekä kotona että töissä. Eiköhän kotiolot heijastu jollain tavalla työmoraaliin.
Varmasti, se onkin kun duunissa sen energiajuomatölkin edessä onkin firman tietokone, eikä pelikone...

Samaten, eihän nuo nyky ES-Jonnet intissäkään enää pysy, sieltä tullaan maitojunalla kotiin, kun ei kestä pää tai fysiikka...

No, taas neljä työhakemusta tänään rustattu, katsotaan miten käy arpajaisissa.
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 15.05.2014, 23:44
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Porukka vähentynyt 200 henkilöstä kuuteen sataan?

Hyvinhän siellä on mennyt...
Piti siis laittaa, että 2000 henkilöstä vähennettiin, ja 600 on jäljellä.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 16.05.2014, 07:46
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Jos haluaa jatkaa samassa hommassa, mahdollisesti huonommalla työsopparilla niin kyllä !!
Kyseisellä alalla hinta ratkaisee. Eli vaikka kuinka monta vuotta kokemusta kyseisestä hommasta, niin uutena miehenä töihin. Palkka TES:in mukainen ja alkuun vielä vähän pienemmällä harjoitteluajan palkalla, niin kuin tiedät inkkari
Mä olen itse aloittanut Seculta yli 15v sitten ja silloin jäi hyvä fiilis ko. firmasta.
Nykyään turva-alalla kilpailu on kovaa ja ainoastaan hinta ratkaisee. Mä sain hetki sitten lopputilin toiselta isolta turvayritykseltä. Lopputili tuli sairaslomalla ilman yt-neuvotteluja. Sitten alkoi taistelu sisällä olevista lomakorvauksista yms. Ovat maksaneet jo useita kertoja pienen osan kun on asianajajalla uhkaillut. (nyt muutenkin menossa oikeuteen) Naurattaa vaan kun on selvästi sellaista kokeilua, että kokeillaan huomaako se nyt puuttuvia rahoja ja maksetaan sitten jos se huomauttaa.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uutta rengasdirektiiviä pukkaa päälle -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 52 03.03.2014 19:56
Keikkaa pukkaa pkarlstedt Chit-Chat 0 25.06.2009 23:27
Lamaa pukkaa Ex_inkkari Chit-Chat 94 08.06.2009 20:50
Sähkövikaa pukkaa Jussi Vuosimallit 1984-1996 0 26.06.2002 15:18
PC-SuperStoressa alkaa YT neuvottelut bono Business 0 31.05.2002 09:48


Sivu luotu: 19:22 (GMT +2).