Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2015, 21:25
Easy Rider Easy Rider ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.14
Sijainti: Espoo, Suomi
Viestit: 73
Perusasetus

thumbnail


Klikkaan thumbnail kuvaa, rinkilä pyörii ja pyörii hamaan ikuisuuteen. Klikkaan ruksista kuvan pois ja klikkaan saman thumbin uudelleen, heti näkyy. Kuis tää näin menee?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.01.2015, 18:49
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.311
Perusasetus

Tökkiikö mikään muu www-selaimella tehtävä? Jos on jotakin yhteysongelmia, niin tekee usein tuollaista, että ensin odotuttaa, mutta uudelleen sohimalla pääsee pyyntö perille asti ja alkaa sivu latautumaan. Minulla ainakin teki tuollaista ihan yhtenään, kun oli paikallisen operaattorin kytkentäkaappiin päässyt lumen sulamisvedet sisään ja kasteli laitteet. Oli vähän väliä jotakin lyhyitä pikkukatkoja yhteyksissä.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.01.2015, 22:00
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.874
Perusasetus

IE tekee noin minulla poikkeuksetta, jonkun päivityksen jälkeen. Oiskohan silloin tullut tämä 11 versio. Jos samassa viestissä olevat kuvat kelaa kertaalleen läpi, niin uudella kierroksella aukeavat. Firefoxilla aukeavat ekalla yrityksellä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.03.2015, 08:51
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
IE tekee noin minulla poikkeuksetta, jonkun päivityksen jälkeen. Oiskohan silloin tullut tämä 11 versio. Jos samassa viestissä olevat kuvat kelaa kertaalleen läpi, niin uudella kierroksella aukeavat. Firefoxilla aukeavat ekalla yrityksellä.
Sama ongelma mulla nyt IE:n kanssa. Monta toimivaa asiaa on pilattu päivityksellä..
Pikkusen alkaa nyppiä aukoa noita kuvia moneen kertaan...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:14 (GMT +2).