Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 15.12.2018, 20:43
Swoop Swoop ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.08
Sijainti: Vihti
Viestit: 489
Perusasetus

Onnistuiskohan jossain ruostesuojaamossa? Nehän pesevät alustat kuitenkin ennen käsittelyä niin luulis olevan kaivot sun muut...
__________________
"I hope that`s okay - if it isn`t, fuck it."
-Lemmy Kilmister R.I.P 1945 - 2015
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 15.12.2018, 20:49
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uteiN_H Näytä viesti
Suomaliassa..... .
Olisiko niitä palveluita sitten tarjolla siellä teillä päin Mogadiushun suunnassa?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 15.12.2018, 20:53
select select ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.06.13
Sijainti: vantaa
Viestit: 42
Perusasetus

vaikka näin


pue haalarit,suojalasit ja pipo päähän.jarrucleaneria spraypullossa ja rättejä sekä teräsharja mukaan,ja auton alle hinkkaamaan.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 15.12.2018, 21:04
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
No tulihan taas sota yksinkertaisesta kysymyksestä... Halusin vaan pesettää asiakkaan auton moottorin että näkis mistä se vuotaa öljyä, mutta ei, saan ohjeita miten rakentaa suljettu pesujärjestelmä, miten junia naapurissa tankataan ja saako öljyt vaihtaa metsäautotiellä, mutta ei yhtään kunnon ratkaisua... Noh, eiköhän tuo maanantaina selviä, miten edetään...
Liian yksinkertaisia asioita utelit, kun kaikki myö moukat osataan sinnuu "neuvoo". Siehän et oo missään tekemisissä esim. öljyvuotojen tai sellaisten kanssa ikinä työs ohella? Vai mitä se Jamantti oikeen puuhastellee?
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 15.12.2018, 21:08
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Ilman vittuiluja: osta pari purkkii Brake Cleaneria ja muutama rätti käteen.
Alkaa varmaan vuotopaikat löytymään jonkin ajan kuluttua.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 15.12.2018, 21:08
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Tällasta touhuillaan maaseudulla, tällä kertaa öljy ei häiritse, vaan on syytä saada irtonainen lika pois. Tavallisessa autossa on aika vähän likaa ja öljyä verrattuna moneen isompaan vehkeeseen.

https://youtu.be/-Fc9cyEJ0Hg

Tuossa on joku kilpailuta moottorin pesu:
https://autojerry.fi/hinnat/moottorin-pesu-hinta/
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 15.12.2018, 21:10
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Ilman vittuiluja: osta pari purkkii Brake Cleaneria ja muutama rätti käteen.
Alkaa varmaan vuotopaikat löytymään jonkin ajan kuluttua.
Tolla konstilla saa homman hoidettua vaikka kerrostalon parkkiruudussa ja itse vaihdoin sellaisessa etuvetarien suojakumit, joskin tuli jännä liimattava malli. Normi asukkaat ei saa sellaisessa ruudussa mitään korjaustoimenpiteitä aikaan.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 15.12.2018, 21:14
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Sviddu mikä asenne....Sulla on....JiiPee


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Olisiko niitä palveluita sitten tarjolla siellä teillä päin Mogadiushun suunnassa?
Herää pahvi....... Ja modekin vielä.....Hämeestä ja hidas.... .

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
No tulihan taas sota yksinkertaisesta kysymyksestä... Halusin vaan pesettää asiakkaan auton moottorin että näkis mistä se vuotaa öljyä, mutta ei, saan ohjeita miten rakentaa suljettu pesujärjestelmä, miten junia naapurissa tankataan ja saako öljyt vaihtaa metsäautotiellä, mutta ei yhtään kunnon ratkaisua... Noh, eiköhän tuo maanantaina selviä, miten edetään...
Ei kysyvä tieltä eksy........
Ja rahalla ostamalla vastuut on jossain muualla kuin omassa osoitteessa......Muista säilyttää kuitti.
Eikä tää tarkoita millään tapaa herneiden kaivamis talkoilta....
Se tarkoittaa älykkyyttä, pitää itsensä ongelmien ulkopuolella......

Ja sitä ei oikeesti Hämees oo.....mitä muualla on.... .

Viimeksi muokannut uteiN_H : 15.12.2018 21:17
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 15.12.2018, 22:45
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.891
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Swoop Näytä viesti
Onnistuiskohan jossain ruostesuojaamossa? Nehän pesevät alustat kuitenkin ennen käsittelyä niin luulis olevan kaivot sun muut...
Tuo vois olla kyllä paras ratkaisu kun nopeella googlettelulla näyttää siltä, että pääkaupunkiseudun moottorinpesijät suostuu pesee vaan yläkautta muovipaneelien pölyjä pois...

https://www.stoprust.fi/muut-palvelut/pesupalvelut
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur

Viimeksi muokannut Hessu888 : 15.12.2018 22:51
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 15.12.2018, 23:14
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.924
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Meillä muillakin saattaa olla samantapaisia pesuhaasteita ja oliko niin, ettet kuitenkaan tyydy painepesuun omassa pihassa sellaisella veden lämmöllä kuin pesurisi kestää? Juttuhan on niin, että jos paljon sitä hienompia ratkaisuja haluaa, voi joutua rakentamaan jonkin verta.

Eiköhän se juttu ollut niin ettei jamanttia kiinnosta rakentaa yhtään mitään vaan yksinkertaisesti levittää lompakkoa ongelman ratkaisemiseksi.

Mä lähtisin varmaan kysymään noista isommista paikoista mitkä huoltaa maansiirtokoneita. Jossain nekin pestään, ellei omassa hallissa ni sit teetettynä muualla ja niissä on takuulla rasvaa irrotettavana enemmän kuin yhdessä maasturin moottorissa. Nosturia tuskin löytyy mut monttu vois olla. Tai sit omat rampit mukaan et saa keulaa ylös.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 15.12.2018, 23:35
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Eiköhän se juttu ollut niin ettei jamanttia kiinnosta rakentaa yhtään mitään vaan yksinkertaisesti levittää lompakkoa ongelman ratkaisemiseksi.

Mä lähtisin varmaan kysymään noista isommista paikoista mitkä huoltaa maansiirtokoneita. Jossain nekin pestään, ellei omassa hallissa ni sit teetettynä muualla ja niissä on takuulla rasvaa irrotettavana enemmän kuin yhdessä maasturin moottorissa. Nosturia tuskin löytyy mut monttu vois olla. Tai sit omat rampit mukaan et saa keulaa ylös.
Kyllä tuossa ongelmat on vähäisemmät kuin auton korjauksessa yleensä.

Yleensä tääl on oltu aika tee se itse henkisiä, niin todettakoon vielä, että sellaiseen ihan perus rosteriseen painepesuputkeen, jossa on kierre, voi laittaa hydraulinippeleistä mutkan tai tee haaran. Pitää putkea maata tai lattiaa vasten ja suutin pesee ylös. Joku konsti pitää olla katsoa onko riittävän puhdas.

Jumper joka oli vähän hankala edellytti sen muovisen suojan poistoa koneen alta. Taisin pestä vähän kerrassaan lidlin painepesuril ja rotolla. Pelkäsin sähköjen herkkyyttä, siksi katselin lampulla tarkkaan mistä pesen pikkupesurilla.

Minun mielestä se jarrukliineri idea oli aika hyvä ja saisi rasvat ympäristöystävällisesti rätteihin. Ehkä sen jälkeen vois pestä koneen kuumalla vedellä.
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 15.12.2018, 23:36
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Googleen kun näppäili taikasanat: moottorin pesu helsinki, niin hokkuspokkus!!!! Löytyi esmes tämmönen: https://www.stoprust.fi/muut-palvelut/pesupalvelut

Suomi24:lta löytyy myös viihdyttäviä keskusteluja....
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 16.12.2018, 00:10
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.216
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Googleen kun näppäili taikasanat: moottorin pesu helsinki, niin hokkuspokkus!!!! Löytyi esmes tämmönen: https://www.stoprust.fi/muut-palvelut/pesupalvelut
Heh, tiedä veisinkö itse firmaan joka pesee kätensä jo ennakkoon vastuusta työstään...

"Moottorinpesu tapahtuu aina asiakkaan omalla vastuulla. Emme korvaa mahdollisesti kosteudesta vioittuneita sähkölaitteita tai muita moottorin osia, jotka ilmenevät moottoripesun jälkeen."
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 16.12.2018, 08:07
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Heh, tiedä veisinkö itse firmaan joka pesee kätensä jo ennakkoon vastuusta työstään...

"Moottorinpesu tapahtuu aina asiakkaan omalla vastuulla. Emme korvaa mahdollisesti kosteudesta vioittuneita sähkölaitteita tai muita moottorin osia, jotka ilmenevät moottoripesun jälkeen."
Silläpä olen oman auton konehuoneen pessyt itse, niin välttää ikävät vastuukysymykset, kuka rikkoi, mitä ja milloin. Ja lähes kaiken muunkin, minkä hajotan, saan ihan itse korjata tai maksaa korjuutuksen.
Melko tyhmää olis tarjota asiakkaille maksu-automaatti kaikkiin pikkuvikoihin, mitä pesun jälkeen ilmaantuu.
Mutta. Jokatapauksessa mm. tuo firma tarjoaa moottorinpesupalveluakin.
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 16.12.2018, 09:09
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Heh, tiedä veisinkö itse firmaan joka pesee kätensä jo ennakkoon vastuusta työstään...

"Moottorinpesu tapahtuu aina asiakkaan omalla vastuulla. Emme korvaa mahdollisesti kosteudesta vioittuneita sähkölaitteita tai muita moottorin osia, jotka ilmenevät moottoripesun jälkeen."
Näin on ettei kaikki autot ole kunnon Toyotia kuten HJ:ta ja itsekin olen ollut mukana tilanteessa, jossa auto ei pesun jälkeen käynyt kunnolla, oliko vika huonossa lambda-anturin piuhassa tai liittimessä.

Hilavitkutinautoja ei kannata välttämättä pestä koko konetila puhtaaksi tyylillä.

Tuli mieleen jos hommat ei tän vaikeampia ole, voin tarjota Päijät-Hämeen alueella plussan puolella olevilla ilmoilla palvelua.

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 16.12.2018 09:31
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 16.12.2018, 10:11
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.216
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Silläpä olen oman auton konehuoneen pessyt itse, niin välttää ikävät vastuukysymykset, kuka rikkoi, mitä ja milloin. Ja lähes kaiken muunkin, minkä hajotan, saan ihan itse korjata tai maksaa korjuutuksen.
Niinpä, itse noi omatkin romut pesen - niin moottorit kuin vaihdelaatikot ym.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 16.12.2018, 10:18
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Niinpä, itse noi omatkin romut pesen - niin moottorit kuin vaihdelaatikot ym.
Maatalolousvehje jonka putsaamiseen on tullut tarjottua tekniikkaa ja apua voi olla vaikka omakotitalon hintainen. Ajatukseen ei kuulu, että laitteen vioista inistäisiin putsaustekniikan tarjoajalle. Voin hyvin kuvitella, että autonkorjausalalla on tätä ongelmaa kun naurettavia pilipalivehkeitä on hankala pitää kunnossa ja omistajat on tumpeloita.
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 16.12.2018, 12:08
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Yksinkertainen kysymys saa aikaiseksi taas melkoisen some-ryöpyn, nykyiseen tapaan. Parempi kun oon siis kysymättä.

Kun ei noita moottorien öljyvuotoja tarvii paljoa ihmetellä, normiJeepeissä kun koneet on edessä ja vaihteisto sen takana ja sen takana on jakis ja kaikki öljyvuodot on helposti pääteltävissä, minkä väristä vuotaa ja suurin piirtein mistä kohtaa, mutta tuo on 2011 Compass Mersun CRD-koneella ja kone on poikittain ja tyyliin kuuluu että vaihteisto siinä jatkona etc. , mutta sen koneen alla on se suojamuovi joka on todellinen paskankerääjä ja kun sen ottaa pois, yläpuolella on moottori, jossa on sellainen sentin kerros öljyistä ryönää ja lohko apulaitteineen sen muotoinen että clenerilla ja rätillä ei tee mitään (varsinkaan sillä rätillä) ja en halua sitä ryönää mun lattialle (kun se on kumminkin aika puhdas suhteessa aika monen korjaamon lattiaan, mitä on vuosien saatossa tullut nähtyä), koska sen siivoaminen maksaa ja maksan mieluummin siitä että joku muu siivoaa omasta hallistaan ne ryönät. Ei ole kyse lompakon levittämisestä, mulla ole mitään lompakkoa levitettäväksi, vaan kulujen minimoimisesta, ei se siivoaminenkaan ilmaista ole, se sisältyy tuntiveloitukseen, mutta hulluhan sitä omaa pesäänsä sotkee, kun ei ole normaalisti syytä siihen.

Jotta jos vaikka tämä aihe olis sitten tässä. En aio sitä pestä itse, edellämainitusta syystä, maanantaina soittelen taas läpi noita firmoja, jos sen nyt sais pesetettyä jossain niistä ja sais hommaa eteenpäin....

Mutta kuten yleensä somessa, tämä ei jää tähän ja tästä tulee sanomista....
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 16.12.2018, 12:30
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.986
Perusasetus

Joo, mut tämäkin tällasta yleishyödyllistä haeskelua ja spekulaatiota aiheen ympäriltä saman otsikon alla. Moni muukin voi löytää vinkin tai avun omaan tai jonkun toisen ongelmaan.
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 16.12.2018, 12:40
mihkali mihkali ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: joensuu
Viestit: 69
Perusasetus

raskaan kaluston korjaamot.bussi firmojen varikot.noilla pesuhallit yms.
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 16.12.2018, 12:45
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mihkali Näytä viesti
raskaan kaluston korjaamot.bussi firmojen varikot.noilla pesuhallit yms.
Ei ne niitä paljoa nostele ja alapuolia pese, ei ainakaan entisessä Pohjolan Liikenteen pesuhallissa mitään nostinta ollu Ilmalassa... Harjakone oli ja painepesuri...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 16.12.2018, 13:00
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Alustapesun/moottorin pesun löytäminen tuntuu olevan haasteellista, itse etin kanssa firmaa Lahden seudulta mikä tekisi alustapesun pitkään Sprinteriin. Öljyvuodot tms. ei ole ongelma, auto 8kk vanha ja 30tkm mittarissa. Ei löytynyt, jotain raskaankaluston pesulinjoja on missä vähän suihkitaan myös alustaan mutta ei se nyt riitä tässä tapauksessa. Liejua alustassa useita kiloja, luultavasti kymmeniä.

Tulee ajettu paljon kaivoksilla, tietyömailla, murskilla tms. ja kaikki ketkä kyseisissä paikoissa liikkuu niin tietää sen ihanan liejun mikä kuorruttaa alustan oikein mukavasti kelin ollessa sopivimmillaan... noh, päädyin sitten pesemään itse eräänä sunnuntaina työmaalla kun olin pohjapanssaria laittamassa öljypohjan ja jakolaatikon alle. Töissä ei haittaa öljyt yms. ongelmajätteet, ja kohtuu hyvin saa pestyä kun meillä on iso kuumapainepesuri ja sellainen vaihtokahva millä saa suihkun käännetty 90 asteen kulmaan. Pari tuntia kun makasi lattialla ja pesi niin tuli ihan ok, tai no ainakin senverran että viitti alle ryömiä panssareita laittamaan.
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 16.12.2018, 13:07
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Joo, mut tämäkin tällasta yleishyödyllistä haeskelua ja spekulaatiota aiheen ympäriltä saman otsikon alla. Moni muukin voi löytää vinkin tai avun omaan tai jonkun toisen ongelmaan.
Itseä kiinnostas mitä tuo maksaa jossain firmassa. Itse pesen joka kesä omia ajoneuvoja myös alta. Mulla mieleen tulee jos auton alle laittas vähän vahvemman pressun, imee ryönän ja veden samantien siitä kohtaa pois mihin vesi pressussa valuu. Märkäimuri imemään.

Vaikkei kysyjä aio tehdä itse, täällä ollaan valmiita kyllä likaisempaankin työhön, vaikkei vielä infra riitä ottaa vastaan öljyjunaa.

Mulla ollut tapana joka kesä pestä auto alta, jotta ruoste pysyy hallinnassa ja saa pohjan tutkittua kunnolla. Autosta ei tule näin toimien karmeaa öljymössöpesää.

Yksi öljyyntynyt pienkuormaaja on pihassa ja huolto ikävää kun itse likaantuu myös.
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 16.12.2018, 13:13
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Näytä viesti
Alustapesun/moottorin pesun löytäminen tuntuu olevan haasteellista, itse etin kanssa firmaa Lahden seudulta mikä tekisi alustapesun pitkään Sprinteriin. Öljyvuodot tms. ei ole ongelma, auto 8kk vanha ja 30tkm mittarissa. Ei löytynyt, jotain raskaankaluston pesulinjoja on missä vähän suihkitaan myös alustaan mutta ei se nyt riitä tässä tapauksessa. Liejua alustassa useita kiloja, luultavasti
Luullut et firmat hoitaa paljon kovempia haasteita kuten Talvivaaran ja ydinvoimalaitostyömaan ja tollaisesta suoriutuu perus maajussi tai kaivinkonekuski, jopa niiden lapset suoriutuu tehtävästä.

Nuorena poikana tuli treenattua Maatila Satarin kanssa sikalassa.
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 16.12.2018, 15:13
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.891
Perusasetus

Kuten aiemmin mainittu pariinkin kertaan niin https://www.stoprust.fi/muut-palvelut/pesupalvelut ja jos sellaista firmaa etsii mikä antaa takuun mahdollisista sähkövioista, niin sellaista ei varmasti löydy.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
EGR moottorin riemuja Arpe Tekniikka & Jutustelu 77 15.11.2018 12:15
Ostetaan 22RE moottorin/moottorin ohjauksen osia JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.02.2018 12:29
Ostettu HDJ 80 4.2L 1 HD-T moottorin kampiakseli hunter hdj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 28.11.2016 16:55
Myydään Vw 1.3 moottorin tiivistesarja sampolaattori O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.03.2014 15:33
Maa moottorin käynnistys kellukka Chit-Chat 26 26.08.2013 19:27


Sivu luotu: 22:09 (GMT +2).