Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2012, 16:50
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

työmatka dsl HALPIS


Ostettu

tarvetta työmaka dieselille, saa olla päältäpäin rumakin , mutta koska kakaroita kuskaan välillä niin saisi olla sisältä ok.ja ei tupakoitu mielellään. leimaa talven yli , ja luotettava-ei projektia,toki jotain laittoa voi olla..
volvot , mersut , tojota , tatsuni...jne... noin 500e voi tarjota hieman kalliimpaakin jos jotain kelpaisi vaihossa, tai saisin jotain joutavaa realisoitua... muta oltava leimaa-en eti rojektia näihin kiireisiin. ihan henkilö mallikin käy
voin harkita halpaa nelikkoa tai nelkkuavolavaakin.. jos keksin lisää rahaa..
pielavesi tarvepaikkakuntana , nouto mahollisuusien mukaan mutta ei kannattane toiseltapuolen suomea paljon noutaa... tai jos auto on pihassa samanlainen kun puhelimessa kuulostaa niin tuodakkin saa... muutamat kukkupuheet kävin nettiautonautoista kahtomassa....
O5O-

TAI voisin yrittää raapia 1500e kasaan neliveto dieselistä kaupantekoa varten.. 2-6hengen henkilö tai paketti tai lava peli.. mutta en syty hirveesti kattokorotuksille, mutta niitähi voipi tarjota ja leimattu..(NIIN PITKÄÄN KUN VERONPALAUTUKSIA EI OLE TUHLATTU

Ostettu

__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..

Viimeksi muokannut kami : 18.01.2013 15:30
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.09.2012, 18:55
vilenius:n Avatar
vilenius vilenius ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 221
Perusasetus

olis vento 1.9td -96 leimaa maaliskuun loppuun kohtuu siisti ja aivan toimiva kampe.sen sais 450€
profiilissa kuvia
ylivieskassa puh044-3331481
__________________
JOLMA
Jokilaakson Maastoautoilijat

Viimeksi muokannut vilenius : 17.09.2012 19:00
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.09.2012, 19:08
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vilenius Näytä viesti
olis vento 1.9td -96 leimaa maaliskuun loppuun kohtuu siisti ja aivan toimiva kampe.sen sais 450€
profiilissa kuvia
ylivieskassa puh044-3331481
harkitaan vakavissaan, tosin vähän isompi sais olla , mitähän laittoa jos leimata mielii? tai kerenneppä tuohon tulla vaikka mitä.. heikolla teillä..
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.09.2012, 05:42
vilenius:n Avatar
vilenius vilenius ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 221
Perusasetus

en usko et mitään suurta ku viime kats laitoin puslia ja muita normi vikoja.mut niinku sanoit kerkiää varmaan tulla
__________________
JOLMA
Jokilaakson Maastoautoilijat
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.09.2012, 18:54
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

vento edellen harkinnassa , pari mersua katottu kanssa... vielä voi tarjota... ei ne kriteerit niin tiukkoja ole, mutta ehottomasti oltava katsastettu talven yli, ja diesel mielellään, muista voidaan joustaakkin... nin joo ja ei hirmu kaukaa. volvo mese tojota datsuni jne
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..

Viimeksi muokannut kami : 22.09.2012 20:16
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.09.2012, 19:26
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=101707 Saa tinkiä ja kaikki mitä saa pois ni on kotiin päin.Vaihdossa voi tarjota kaikkea kummallista.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.09.2012, 19:42
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=101707 Saa tinkiä ja kaikki mitä saa pois ni on kotiin päin.Vaihdossa voi tarjota kaikkea kummallista.
kyllä tämmöselläkin vois ajella, tosin taitaa olla aika kaukana, mutta pietääs mielessä, ja varmasti kaikkee kummallista saattaisinkin tarjota vaihossa
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.09.2012, 18:41
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

mitenkäs pirteähkössä kunnossa oleva 740 volvo? -87, siisti sisältä ja ulkoa, ajettu 288tkm ja pitävät paikkasa huoltokirjan kera, lukkoperä, vetokoukku ja leimattava aikaisintaa marraskuussa 2012. tietty hintaa pidän väh 1500€ pelkillä talvirenkailla... nii ja 2.4td
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.09.2012, 21:01
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
mitenkäs pirteähkössä kunnossa oleva 740 volvo? -87, siisti sisältä ja ulkoa, ajettu 288tkm ja pitävät paikkasa huoltokirjan kera, lukkoperä, vetokoukku ja leimattava aikaisintaa marraskuussa 2012. tietty hintaa pidän väh 1500€ pelkillä talvirenkailla... nii ja 2.4td
juurikin näillä on tullu ajeltua ja olen tykänny. mutta nyt ei veny tienestit tuohonhintaan asti.
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.09.2012, 18:52
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

empäs ole tälle asialle kerenny tehä taasen mitään, bensa autolla olen porhallellu työmatkat.. "vapaa" vkl josko nyt tässä lähistöllä kerkeis ajella ja katella..
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.10.2012, 16:46
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

josko tänä viikonloppuna kerkeis tehä tälle asialle jotain , nettiautosta muutaman potentiaalisen löysin mutta... ovat mitä ovat aina paikan päällä.. lähistöltä kellään??
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.10.2012, 19:17
vilenius:n Avatar
vilenius vilenius ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 221
Perusasetus

unto ois edelleen
__________________
JOLMA
Jokilaakson Maastoautoilijat
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 07.10.2012, 08:09
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vilenius Näytä viesti
unto ois edelleen
jos ois jotenkin kulkua siihen suuntaan niin oisin jo ollu tinkimässä ja vinkumassa mutta aina toiseen suuntaan olen menossa
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 12.10.2012, 16:41
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

josko tänäviikonloppuna tästä lähistöltä kerkeis..
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 20.10.2012, 14:02
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

vielä haku päällä
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 20.10.2012, 19:06
Patu_Patukka Patu_Patukka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.07
Sijainti: Savo
Viestit: 91
Thumbs up

Vento


Ajeleppa tänne Karttulan suuntaan.Olis Vento ylimääräsenä pihassa,vuos leimaa ja sillee.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 20.10.2012, 23:08
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Pihassa rojottaa kaverin masta. 800€ käteishinta. On mulla liisingissä ja yllättävän hyvä.

http://www.nettiauto.com/mazda/323/5084036
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 21.10.2012, 10:13
Hujane Hujane ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 07.09.04
Sijainti: Juuka/Savo
Viestit: 896
Perusasetus

Seat toledo 1.9D vm 99,on leimaa ja kumeja,kaiken lisäksi siisti,hinta netto 600,-

Tuossa tori.fi ilmoitus....

http://www.tori.fi/pohjois-karjala/S...9.htm?ca=9&w=1
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 22.10.2012, 19:17
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

masta ja ventot pietään mielessä, tosin vähän tilavampaa ja painavampaa etin kun kiskon kärriä. tohelosta soiteltiinki jo mutta kerkes livvauttaa myyvä ennenku kerkesin/sain järjesteltyä kyytiä itelleni... tai siis en saanu järjesteltyä kyytiä...
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 26.10.2012, 20:35
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

on menny 4vrk ja pari tuntia saanko upata? kierrän ylä sawoa ja ehken keskisuomessa j-kylässä pistäyn ja läppäri ei mukana, saapi tarjota puhelimeen ja ujoimmat tai kovan hinan pitäjät laittaa tekstarin tietoineen... ja ainoostaan koiran kaa oon liikenteessä, ja se ei ou ajokoira... eli sorvaten... kun kuski löytyy.. ja näitä nettiauton paskapuheita tuu kattoon ei jaksa ajella- ohjaustehostin tihmii vuotaa-no en mä oo vuoteen viittinylisätä kun aina tyhjä... ja kertoo vasta kun oon paikan päällä-jne lopetuslaukauksen vaativia vehkeitä on jo nyt piha täys... pikkulaittoaleimalle... no mikä kenestä on pientä,,,, vanhempiin peleihin viitis tehäkki tai rittävän uusiin....
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..

Viimeksi muokannut kami : 26.10.2012 20:40
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 27.10.2012, 08:39
timbe timbe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: ilomantsi
Viestit: 345
Perusasetus

tästä mese vuoden leimalla http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/5126207
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 27.10.2012, 19:30
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

no paljonkos tarjoat siitä mun volvosta? ei vikoja tällä hetkellä paitsi paremmat talvirenkaat toiveena. leimalle vien marraskuussa kun pääsee sen sinne viemään, vai pääsiköhän sinne jo aikaisemmin ennen ku auton katsastusaika alkaa...?

pelkillä talvirenkailla voin tulla hieman hinnassa vastaan, 7l kulutus sekapyörityksessä. menee nätisti tiellä ja turboruuvilla vois yrittää ahtojen nostoa miedosta 0.6bar paineesta ylemmäs. vaihteiston löysät laitettu kuriin, minkä nyt ulkopuolelta pystyy ilman laatikon purkua. hehkut korjattu (6kpl).
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 28.10.2012, 09:52
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
no paljonkos tarjoat siitä mun volvosta? ei vikoja tällä hetkellä paitsi paremmat talvirenkaat toiveena. leimalle vien marraskuussa kun pääsee sen sinne viemään, vai pääsiköhän sinne jo aikaisemmin ennen ku auton katsastusaika alkaa...?

pelkillä talvirenkailla voin tulla hieman hinnassa vastaan, 7l kulutus sekapyörityksessä. menee nätisti tiellä ja turboruuvilla vois yrittää ahtojen nostoa miedosta 0.6bar paineesta ylemmäs. vaihteiston löysät laitettu kuriin, minkä nyt ulkopuolelta pystyy ilman laatikon purkua. hehkut korjattu (6kpl).
tämmöset kiinnostaa kyllä kun hinta on kohillaan, mutta on tuota välimatkaa vähän liikaa, nyt ajelen vastaavalla bensaversiolla... ihanan kallista kerro sinä viimestä hintaa?
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 02.11.2012, 20:14
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

ja taasen tuli viimeviikonloppu tehtyä jotain ihan muuta kun autoa etittyä.. ja tämän viikonlopun olen jumissa kotona.... eli kotiintuonti plussaa pari hyvältä kuulostavaa tarjottu, kun vain saisin aikaisksi käydä ihmettelemässä..
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 03.11.2012, 14:54
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

1,7td b-vectra isuzun myllyllä ois, 540tkm mittarissa, reilu vuosi leimaa, nypityt nastakumet alla. Vuosimalli 96, ei vetokoukkua, ei kauheen mätä mutta ruskiaa löytyy kyllä. Peräpäässä kolisee joku montuissa, muttei mitään vakavaa kun kahden leiman ajan kolissu jo. Jokapäiväsessä ajossa, pikkuruokanen kun syötöt pistää kohilleen ja vetoja piisaa ihan kivasti kun laittaa ruuvia kireemmälle.

Onko minkäänlaista kiinnostusta niin voin kysyä emännyydeltä laitetaanko väkkyrä kiertoon.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
halpis öljyt boozer Chit-Chat 44 21.08.2018 10:06
Kokemuksia halpis työkaluista arpati Tekniikka & Jutustelu 163 14.12.2013 18:07
Halpis nauhahiomakonetta? riude Tekniikka & Jutustelu 6 16.05.2007 21:38
Hyvä halpis DVD soitin? Eskimo Chit-Chat 9 12.04.2007 15:46
Työmatka kuin painajainen Ex_inkkari Chit-Chat 19 24.05.2006 00:32


Sivu luotu: 16:06 (GMT +2).