Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 13.08.2015, 11:00
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo Näytä viesti
sprinttaa nettiautosta patrollin myynti-ilmoitus,
laita se yöksi kuskin penkilli ja aamulla huomaat että virtalukko toimii.
kyllä toyota säikähtää et sää oot myymässä sen ja ostat patrollin tillalle

T Rohmo
Huhhuh, ny oli lähellä ettei menny vakuutusyhtiöön soitteluks.. Nimittäin kahvit meinas lentää nenästä ja suusta läppärille samaan aikaan ku purskahdin nauramaan.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 13.08.2015, 13:09
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.186
Perusasetus

Tää on vissiin se ranneliike. Ainaki mulla


__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 13.08.2015, 15:57
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Kävin eilen illalla 0.75l kahvimuki (Nescafe Original, paljon maitoa) kourassa keskustelemassa Lällin kanssa lempeästi siitä, voisimmeko vihdoinkin päästä suhteessamme eteenpäin. Vaan ei, ei se antautunut vieläkään. 1h 20min maanittelun jälkeen totesin sille, että pidä tunkkis, ajan Corollalla. Sitten muistin, että ainiin, eihän Lällissä ole tunkkia.
Kävin Corollalla töissä ja kotiin tultuani kävin toiveikkaana vääntämässä pari kertaa Lällin avaimesta. No ei mihinkään!
Esittelin Lällille Häänrikin ranneliikekuvan, sekä Patrollin myynti-ilmoitusta, että "noudamme autonromut"-ilmoituksia, mutta ei. Lälli piti lukkonsa tiukasti kiinni.
Olkoot, totesin. Otamme kovemmat keinot käyttöön. Nimittäin Tojota-miehen.
Lähetetty nöyrä tekstiviesti tekniseen tukipäivystykseen ja jään odottamaan, koska Tojotamies liikkuu näillä nurkilla seuraavaksi. Sitä Lällikin pelkää. Alkaa meinaan lukot aukeemaan saatana.

__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 13.08.2015, 16:14
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Ootkos kokeillut vielä tälläistä niksiä?

https://www.youtube.com/watch?v=u2qmKphQnKc
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 13.08.2015, 16:48
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Ootkos kokeillut vielä tälläistä niksiä?
No en, eikä oo ollu vielä lähelläkään! Mut rälläkkään aattelin tarttua ihan rohkeasti ens kerralla kun saan sen pajan pihalle.
Enemmänkin naurattaa oma sevotukseni tässä asiassa, kun ihan hyvin tiesin ettei sitä lukkoa saa sinne lockille kääntää, niin mitenkä se sitten silleen piti lipsauttaa.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 14.08.2015, 14:17
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
No en, eikä oo ollu vielä lähelläkään! Mut rälläkkään aattelin tarttua ihan rohkeasti ens kerralla kun saan sen pajan pihalle.
Enemmänkin naurattaa oma sevotukseni tässä asiassa, kun ihan hyvin tiesin ettei sitä lukkoa saa sinne lockille kääntää, niin mitenkä se sitten silleen piti lipsauttaa.
Mutta eikös se ole niin että se on kiva kun on haastetta Siinähän tylsistyis jos kaikki olis liian helppoa
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 14.08.2015, 16:16
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Mutta eikös se ole niin että se on kiva kun on haastetta Siinähän tylsistyis jos kaikki olis liian helppoa
No juu ja ei tätä pikku vastoinkäymistä nyt voi edes haasteeksi vielä lukea. Olipahan oma pikku kämmi, joka onneksi hoituu tästä kyllä.
Haastetta on sitte kun jään sillä joskus yötä vasten pellolle jumiin tai sitten kun rälläköin jotain tärkeetä vituiksi tai sitten kun löydän tuolta pohjata muuminkokosen reijän tai sitten kun se syttyy palamaan kun hitsaan sitä....
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 15.08.2015, 12:29
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
No juu ja ei tätä pikku vastoinkäymistä nyt voi edes haasteeksi vielä lukea. Olipahan oma pikku kämmi, joka onneksi hoituu tästä kyllä.
Haastetta on sitte kun jään sillä joskus yötä vasten pellolle jumiin tai sitten kun rälläköin jotain tärkeetä vituiksi tai sitten kun löydän tuolta pohjata muuminkokosen reijän tai sitten kun se syttyy palamaan kun hitsaan sitä....
Mä jäin kerran omalla talvella uutena vuotena jumiin kaverin kanssa kun käytiin ajelee olis silloin korotettu mutta orggis kumeilla vinssi oli mutta ei paikalleen asennettuna . Siinä sit hetken mietittyä muistin että ainii olihan täällä työkalulaatikossa sellainen talja.. taljalla liinojen voimin puusta puskuriin veto päälle ja samalla itse tuuppasin takaalta kun kaveri oli puikoissa ja lähti liikkeelle . Itsellä on edessä kanssa tuo kopan hitsausta tiedossa muutamasta kohdsta ja tosiaan siinä saa olla tarkkana ettei leimahda tuleen pyydät jonkun kaverin kipinä vahdiksi sinne
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 15.08.2015, 15:44
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Onneksi olin koko viikon valmistautunut henkisesti tähän hetkeen, sillä se meni just silleen niinkuin arvelinkin; kaveri istui ratin taakse niin meni ehkä 10sek niin Lälli hörähti iloisesti käyntiin. Onkohan mun autolla jotain mua vastaan?!
No nyt on uusi virtalukko paikallaan ja kävin heti pistämässä tankin täyteen kiisseliä, kun näkyi olevan paikallisella Shellillä alennuksessa.
Ens viikolla aattelin vähän rälläköidä Lälliä keulasta ja lokarinkaarista ja sitten oon myös ostamaisillani 2" korotuspalat.
Tosta aattelin ottaa keulasta mallia. Siinä on Lällin idoli ja Lälli jupisemassa keskenään. Lälli sanoo just, että tommonen mustakin sit isona tulee...



__________________
- En pidä teistä.




Viimeksi muokannut perkei : 27.08.2016 16:02
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 15.08.2015, 17:34
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Mä ainaki kierrän shelli ja st1 kurajakajat mahdollisimman kaukaa ..
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 15.08.2015, 17:40
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Ai mikäs niissä on vikana?
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 15.08.2015, 18:20
SERMAX:n Avatar
SERMAX SERMAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 1.725
Perusasetus

tÄÄ oN tÄÄ mÄKSÄ vAAN nIIN pERIAATTEEN mIES että sILLÄ nYT oN nUITA oMIA .....

pS. hYVÄ tYYPPI sE kUITEN oN.......
__________________

Viimeksi muokannut SERMAX : 20.09.2015 20:25
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 15.08.2015, 22:11
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Ai mikäs niissä on vikana?
No mun mondeo(bensa) ei toimi st/shell (sama paska konserni ) paskalla hetkeäkään...

Nykii aivan saatanasti ,, ei hetkeäkään nykimäti

Ja hojo ei toimi juurikaan vaa savuttaa aivan saatanasti ,,, ja voimaa ei ole yhtää

Mutta teboiltai neste tavara on aivan eri maata
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 15.08.2015, 22:34
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.874
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
No mun mondeo(bensa) ei toimi st/shell (sama paska konserni ) paskalla hetkeäkään...

Nykii aivan saatanasti ,, ei hetkeäkään nykimäti

Ja hojo ei toimi juurikaan vaa savuttaa aivan saatanasti ,,, ja voimaa ei ole yhtää

Mutta teboiltai neste tavara on aivan eri maata
Miten arvasinkin, että itätavara on se jees... Onneksi ainakin mun länsivehkeet toimii Shell / ST1 polttoaineilla (tuhansia litroja käytettynä).

Anteeksi Perkeille tää topicin sotkeminen, mutta kun ei vaan voi olla kommentoimatta tuommoisiin...

Edit korjaan kymmeniä tuhansia litroja...

Viimeksi muokannut vmt : 15.08.2015 22:38 Perustelu: korjaus
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 16.08.2015, 03:28
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SERMAX
Nii .... 10 sek aikoihin pääsee ku yli 30v reenaa näitten toitsujen kans....
Hehee, ei oo häpee olla nopee jos on Tojota-mies!
Ei vaan, mie en tuota Läjän virtalukkoa nyt hoksannut, mutta on mullakin yks Tojota-aiheinen hienomotorinen liikesarja hallussa. Yks mun vanhoista Corolloista oli sellainen, kaikki muut sahasi sitä käyntiin jotkut pidempään, jotkut vähän vähemmän aikaa, mutta ainoastaan mie osasin laittaa aina heti suoraan laakista käyntiin. Se vaan piti silleen...juunou, ensin kolme kertaa pumpata kaasupoljinta ja sitten neljännellä polkaisulla kääntää samalla avainta. Paitsi kesällä jos se oli valmiiksi lämmin, niin sitten piti samalla kun käänsi avaimesta niin polkaista urku auki, eikä yhtään pumpata. Mutta se ei keltään muulta onnistunut, vaikka minusta se oli ihan simppeliä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä
No mun mondeo(bensa) ei toimi st/shell (sama paska konserni ) paskalla hetkeäkään...

Nykii aivan saatanasti ,, ei hetkeäkään nykimäti

Ja hojo ei toimi juurikaan vaa savuttaa aivan saatanasti ,,, ja voimaa ei ole yhtää

Mutta teboiltai neste tavara on aivan eri maata
Tää oli nyt vähän hankalampi homma...mitä tähän vastaisi...
No tietysti Fordista voi vähän vittuilla, että ajaisit sinäki Tojotalla niin ei nyi. Hojon osalta edustetaan samaa merkkiä niin siitä ei vissiin passais sitten repiä leukojaan, joten yritän olla osaaottava ja kannustaa sinua eteenpäin Tojotan omistajana. En kyllä ymmärrä miten on mahdollista että Tojota savuttaa ja siinä ei ole voimaa, ootko aivan varma ettet oo erehtynyt? Kuulostaa enemmän Fordilta.
No juu, ite tankkaan ihan randomisti eri asemilla yleensä hinnan ohjaamana; sieltä mistä halvimmalla saa. Poikkeuksena toi oman kylän Shelli, koska se on sellainen harvinaisuus että sieltä saa vielä huoltoa, varaosia, renkaita ja ystävällistä palvelua niin usein tulee sielläki tankattua ihan kannatuksen vuoksi vaikka siellä on kalliimpaa kuin kylmäasemilla. En oo kulkineiden käyttäytymisessä huomannut eroa sen suhteen missä on tankannut.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Miten arvasinkin, että itätavara on se jees... Onneksi ainakin mun länsivehkeet toimii Shell / ST1 polttoaineilla (tuhansia litroja käytettynä).

Anteeksi Perkeille tää topicin sotkeminen, mutta kun ei vaan voi olla kommentoimatta tuommoisiin...

Edit korjaan kymmeniä tuhansia litroja...
Ei tääl meikän topikissa oo niin justiin. Täähän on alusta saakka tällainen offroadin ja offtopicin riemukas yhteenliittouma ja se on ihan ookoo niin kauan kun modet jaksaa tätä katella.
Että jos jotain kommentoitavaa täälä näkee niin ei muuta kuin näppis laulamaan vaan mun puolesta. Jos ny sivutolkulla alatte tappelemaan ilman mua niin saatan mie sitte ehdottaa että hankitte yhteisen huoneen tai meette ees privaan.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 16.08.2015, 11:33
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 524
Perusasetus

Onhan mullakin ollu toyota..
https://gyazo.com/7776dd069feb5c8c72f11e8f194cf302

Tol oli vaan heikkoluonne kun se heittäyty selälleen aina heti kun kohtasi voittajansa..
Vähä samaa vikaa suikkelis, mut siinhän onkin toyotan alusta =D.
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 16.08.2015, 11:37
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SptV Näytä viesti
Onhan mullakin ollu toyota..
https://gyazo.com/7776dd069feb5c8c72f11e8f194cf302

Tol oli vaan heikkoluonne kun se heittäyty selälleen aina heti kun kohtasi voittajansa..
Vähä samaa vikaa suikkelis, mut siinhän onkin toyotan alusta =D.
Hieno gorilla....
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 16.08.2015, 14:17
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Ainiin joo tää tapaus juu.
Taisi olla niitä aikoja, kun äitimuori ilmoitti muuttavansa muualle, jos ei tää autosekoilu ja ennenkaikkee niiden määrä saunan takana ala vähenee...
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 16.08.2015, 19:19
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Huittinen
Viestit: 2.020
Perusasetus

Anteeksi offtopic
Nää palstan naiset on kyl vähän vaarallisia... Meinaan aikanaan vastasin erään tyttären pajeron lämppäriin liittyvään kysymykseen ja neuvoin miten tuo korjataan, loppuviimeeks korjasin sen ite ja nyt tilanne on se että ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja yks yhteinen plikkakin on maailmaan tullut....
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 16.08.2015, 22:11
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 524
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Ainiin joo tää tapaus juu.
Taisi olla niitä aikoja, kun äitimuori ilmoitti muuttavansa muualle, jos ei tää autosekoilu ja ennenkaikkee niiden määrä saunan takana ala vähenee...
On se niin herkkä välil =DD
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 17.08.2015, 18:35
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
Anteeksi offtopic
Nää palstan naiset on kyl vähän vaarallisia... Meinaan aikanaan vastasin erään tyttären pajeron lämppäriin liittyvään kysymykseen ja neuvoin miten tuo korjataan, loppuviimeeks korjasin sen ite ja nyt tilanne on se että ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja yks yhteinen plikkakin on maailmaan tullut....
Ääälääälä tommosia kauhujuttuja täällä kerro, nyt nää ei ainakaan uskalla enää ees puhua mulle! Mie oon toisaalta kyllä niin vanha jo että mun kanssa ei tartte enää tehä lapsia eikä mennä naimisiin, joten siitä ei tartte kenenkään olla huolissaan. Voi jo keskittyä enempi niihin asennushommiin.
Ei vaan ku onneks olokoon, se on välillä hieman hassua miten asiat joskus menee tolleen ihan vahingossa ittestään.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "SptV"
On se niin herkkä välil =DD
Juu saattaahan se vähän herkistää jos rakkaudella vaalittu mansikkamaa kynnetään pikku-Corollalla kesken sadonkorjuun...
Tuli muuten mieleen että onhan mullakin Suzuki. Vuodenvaihteessa tilasin Trafilta koosteen, niin siellä luki että oon jonkun Suzuki PV:n haltija.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 17.08.2015, 18:57
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Ääälääälä tommosia kauhujuttuja täällä kerro, nyt nää ei ainakaan uskalla enää ees puhua mulle! Mie oon toisaalta kyllä niin vanha jo että mun kanssa ei tartte enää tehä lapsia eikä mennä naimisiin, joten siitä ei tartte kenenkään olla huolissaan. Voi jo keskittyä enempi niihin asennushommiin.
Ei vaan ku onneks olokoon, se on välillä hieman hassua miten asiat joskus menee tolleen ihan vahingossa ittestään.

Koskaan ei ole liian vanha menessään alttarille sen oikean kanssa Mukula hommia en kommentoi mutta tuskin mahdottomuus sekään

Juu saattaahan se vähän herkistää jos rakkaudella vaalittu mansikkamaa kynnetään pikku-Corollalla kesken sadonkorjuun...
Tuli muuten mieleen että onhan mullakin Suzuki. Vuodenvaihteessa tilasin Trafilta koosteen, niin siellä luki että oon jonkun Suzuki PV:n haltija.
Joku lahjonut sua Mun pitäis täs joku kerta saada aikaiseksi museokilvitys omaan pappikseen 62vm sinivalkoinen täysin entisöity niin sillä tulis ajeltua kesässä muutaman isomman lenkin kera tekis hyvää sillekkin
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 17.08.2015, 19:24
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

^ nyt vähän tais kusahtaa toi sun quote...
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 17.08.2015, 19:30
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

No niinpäs näytti menevän
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 17.08.2015, 19:35
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Huittinen
Viestit: 2.020
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Ääälääälä tommosia kauhujuttuja täällä kerro, nyt nää ei ainakaan uskalla enää ees puhua mulle! Mie oon toisaalta kyllä niin vanha jo että mun kanssa ei tartte enää tehä lapsia eikä mennä naimisiin, joten siitä ei tartte kenenkään olla huolissaan. Voi jo keskittyä enempi niihin asennushommiin.
Ei vaan ku onneks olokoon, se on välillä hieman hassua miten asiat joskus menee tolleen ihan vahingossa ittestään.
En mä pelotteeks tuota kirjoittanut vaan sillä että leuka rintaan ja ääntä kohti, ties kuinka hyvin tai huonosti kemiat kohtaa... Ei siinä juuri mitään menetä vaikka toista käy jeesaamassa..
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis vv87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.04.2015 05:24
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.09.2013 19:02
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2013 23:51
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli koboltti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 15.06.2013 22:31
Myydään Lj70 startti ja laturi. ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 17.05.2012 15:41


Sivu luotu: 18:07 (GMT +2).