Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.08.2008, 05:06
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Naiset on julmia ja tunteettomia!


Emäntä lähti tännään koiran kaa lenkille ja mie ajattelin sillä aikaa tehhä sille kunnon yllätyksen. Miulla on päässy vähän kulumakarvat riehaantummaan ja ne näyttää aika samalta kun toppatakeissa oleva karvakaulus, eli ihan ku olis supikoira liimattu ohtaan. Noh ajattelin pikkusen harventaa ja löysin eukon pinsetit. Sen verran oon miekii tyttöleffoja vasemmalla silimällä tiirannu, että tiijän miten homma toimii.

Kojotin siinä sitten peilin eessä ja rupesin nyhtämään. Pari eka karvoo lähti ihan kivuttomasti ja ihmettelinkii että mitä ne naiset vonkuu aina sielä vessassa... Jatkoin nyhtämistä ja kuuppa alako pikkuhiljaa punottaa. Rupes tekemään kippeetä ja vaikka karvoo oli altaassa jo keskisuureen piähän mahtuvan karvareuhkan verraan, nii nuama oli edelleen ihan yhtä ruma ja karvanen. Ajattelin sitten ottoo enemmän kerralla ja riuhoin oikein kunnon tupsuja. Pikkuhiljaa rupes silimien välistä näkymään ihhoo ja ohtakii näytti kaks senttii korkeemmalta. Yritin muotoilla niistä lopuista karvoista sellaset aistikkaan ja virtaviivasen näköset jotta vaimo alakas tuas kahtoo minnuu sillä silimällä.

Noh vaimo tul kottiin ja istuttiin nuamakkain. Mie yritin keikistellä ja nostella kulumakarvoja ja ottoo sellasia malli-ilimeitä joita oon telekkarista nähny...Ei mittään reaktijjoo, kyssyy vuan mihin kutittaa? Mie siinä nieleskelin sisälläin kyyneleitä ku olin ihan häntä varten moisen, lähes synnyttämiseen verrattavissa olevan tuskan läpikäyny ja kysyin että huomootko miussa mittään uutta? Tämä alakaa arvuuttelemmaan...sie oot leikannu tukan...et sie ainaa partoo oo ajanu...ei siussa mittää oo...mitä sie oot tehny?

Miettikeepä jos emäntä käyp kampaajalla ja leikkoo tukan ja ottaa vähän väriä, joka vielä vaatii sen että pittää ostoo uuvet vuatteet ja kengät ja ehkä uutta meikkii ja hajuvettä ja kun se tulloo kottiin ja oottaa että seuraavat kakstuntii pittää ihastella ja analysoijja sen uutta luukkia ja sie et huomookkaa vuan ruppeet arvailemmaan...Siltä seisomalta alakaa kuukauvven kestävät kuukautiset, pittää keskustella suhteen tilasta, pittää puhua tunteista ja lopuks joutuu vielä pyytämään anteeks ja perumaan kaikki omat menot ainakii kuukauvveks...

MIe sanon vaan että ON MEILÄ MIEHILLÄKKII TUNTEET JA MYÖKII OLLAAN HERKKIÄ JA HALUTAAN MUUTAKII PALAUTETTA KU ETTÄ MÄÄ SUIHKUU SIE HAISET!!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.08.2008, 06:06
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Sie oot sekasin.....

Kuvia..?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.08.2008, 07:07
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Talking

Kannattaa käyttee automaattipinsettijä, ni ei koske nii paljjoo.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2008, 07:31
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

Kyllä elämä on julmaa!!!
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017
_______________________________________________
Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2008, 07:35
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Mistähän ko.copypaste löytyy?
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.08.2008, 08:16
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Ihan sama mistä löytyy, juttuhan oli mainio.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.08.2008, 08:46
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.268
Perusasetus

Nimenomaan!
__________________
-TimoV

Range Rover Sport 2.7d SE, 2007
BMW 520xda, 2016
Mercedes-Benz ML55AMG, 2002
Linhai 500 IRS, T3 2016

Range Rover 2.5dse 1998(ex)
Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex)
Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.08.2008, 19:29
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

tuo ei voi olla totta...


tai ajatellen tuo voisi ollakin totta... ei jeesus....
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.08.2008, 19:34
vexxi vexxi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: kiikala, Finland.
Viestit: 204
Perusasetus

Ihan suora lainaus dobberi foorumilta.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.08.2008, 19:28
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vexxi Näytä viesti
Ihan suora lainaus dobberi foorumilta.
what is dobber? nevö höörd
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 17.08.2008, 22:09
vexxi vexxi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: kiikala, Finland.
Viestit: 204
Talking

http://www.kriegerhof-dobermanns.com...p?topic=3987.0

Aika samat kokemukset jollakin ollut.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.08.2008, 02:59
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vexxi Näytä viesti
http://www.kriegerhof-dobermanns.com...p?topic=3987.0

Aika samat kokemukset jollakin ollut.
Tuo runkkari on kopioinu mun tekstin. Mä kirjotin tuon omalle foorumilleni jo vuosia sitten

http://hevilauta.7.forumer.com/index.php
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 18.08.2008, 05:19
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.673
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Taitaa tuo hevilauta pitaa sisallaan vahan liian arveluttavaa materiaalia


Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 18.08.2008, 09:53
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä Näytä viesti
Mistähän ko.copypaste löytyy?
Joo.. Mulle tuo viesti on tullut sähköpostina jo vuosia sitten.

Jos nyt vaan Leka lukisit vaikka tuon minun topikkini tuosta mielenterveyspuolelta..

Eli ehkä naiset on julmia.. Vaan jos sun on pakko huutaa noista "omista kokemuksistas" tänne foorumille jonkun toisen kirjoittamilla teksteillä, niin voisit aivan yhtä hyvin olla kirjoittelematta.. Jotenkin vain nimittäin tuntuu, että noiden sun aloittamien viestiketjujen tarkoitus on joku seuraavista:

-Päästä hihittelemään toisten keskinäisestä mekastamisesta
-Koittaa saada itselleen mahdollisimman paljon postauksia
-Koittaa pitää itsestään mahdollisimman paljon ääntä
-Joku muu.. Mikä?

Eli lueppa tuo Mielenterveysketju läpi ja vastaa vaikka alkajaisiksi tuohon minun sinulle esittämääni kysymykseen.. Mitkä ovat motiivisi, vai oletko pelkkä provo.

Ja jos tämä vastaukseni rassaa modeja sun muita palstalaisia, niin sen saa surutta poistaa.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 18.08.2008, 11:59
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

LesVasaralla on vain menossa sellainen kausi että pitää herättää huomiota ja hyvinhän mies tämän puolen hoitaa porukkaa tarttuu onkeen niin että haavi ei riitä.. eihän näitä voi olla kommentoimatta.

Mutta jos ei oikeasti ole muuta tekemistä kun juosta saha käsissä pellolla ja raapustella tänne joutavia niin onko pakko. Itse jätän tuon sahan kanssa juoksentelun, pitäydyn vain joutavien kirjoittelussa...
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 18.08.2008, 14:08
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Saanen mitä kohteliaimmin esittää kysymyksen, mitä sillä huomiolla saa ja mitä siitä hyötyy?
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 18.08.2008, 14:53
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kononen Näytä viesti
Saanen mitä kohteliaimmin esittää kysymyksen, mitä sillä huomiolla saa ja mitä siitä hyötyy?
Samaa olen itsekin ihmetellyt.. Vaan eikös esimerkiksi Lekan tavoitteena nimenomaan ole oman itsensä esilletuonti. Tämä viestiketju on yksi niistä keinoista. Todetaan jotain ääliötä, niinkuin nyt tämän jutun otsikossa.. Sitten napataan jonkun (?) kirjoittama teksti ja that´s it.. Odotetaan, mitä porukka tuumaa.

Sama juttu tuossa mielenterveyskeskustelussa, jonka olen jo ottanutkin esimerkiksi. Esitetään joku ongelma, liitetään siihen perustelematta oma mielipide ja jätetään asia roikkumaan oman onnensa nojaan. Sitten kenties luetaan, miten porukka ko. asiaan suhtautuu. Itse ei vaivauduta edes kommentoimaan muiden mielipiteitä.

Toki, Leka on osoittanut huomionkipeytensä monilla muillakin tavoilla. Liittänyt palstalle mm. oman nettisivunsa osoitteen ja muutaman varsin arvelluttavan kotivideonsa.. Eihän niissä toki mitään väärää ole, mutta kun liitteen yhteydessä on yleensä ollut kysymys: "Mitä tykkäätte", niin väkisinkin on tullut mieleen huomionhaku.. Lekan saamien vastausten perusteella vain näyttää lievästi siltä, että hän odottaakin saavansa jotain negatiivista kommenttia. Laitetaan esille jotain posketonta ryönää ja kuikistellaan, kuinka porukka kauhistelee.

Mulla vaan tulee väkisinkin mieleen vaikkapa koira, joka käy rypemässä paskassa ja tempun tehtyään liihottaa isäntänsä luo häntä heiluen, ikäänkuin kysymään, että "Mitäs tykkäät?" Noh, koira ehkä on huono vertaus tähän, koska mistäpä minä tiedän, miksi koira paskassa rypee.. Tuskin isäntää ärsyttääkseen. Eiköhän sitä vaisto vie. Ihmisen käyttäytymisessä tuskin kuitenkaan voidaan puhua vaistosta.. Lähes jokaisella tiedostetulla teolla pitäisi mielestäni olla jokin tarkoitus.

Tuohon huomioasiaan Leka lie ainoa, joka osaa antaa oikean vastauksen, mutta ko. henkilön kirjoitteluja huolestuneena seuranneena en kylläkään odota vastausta saavani.

Sitten asian vierestä:

Tietty voitaisiin myös kysyä, että onko Nalle terve, kun se näinkin kärkkäästi kommentoi? Noh, yleensä olen omat kommentointini pystynyt perustelemaan, joten ehkä en ole hakemassa täältä ainakaan huomiota tai hyväksyntää.. Miksi sitten roikun täällä? Noh, ehkä siksi, että valtaosa porukasta heittä ihan tasokasta läppää, josta jopa itsekin saa irti jotain muutakin, kuin pelkkiä inhoreaktioita.

Viimeksi muokannut Nalle : 18.08.2008 14:56
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 18.08.2008, 15:09
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kononen Näytä viesti
Saanen mitä kohteliaimmin esittää kysymyksen, mitä sillä huomiolla saa ja mitä siitä hyötyy?
Eräs palstalainen, kun oli saapunut palstalle väänsi savoa ja härnäsi ihmisiä kommenteilla, roikkuipa erään toisen palstalaisen kimpussa kohtuu pitkään, taita tehdä sitä vieläkin.. mutta taidat tuntea kyseisen henkilön, kysyppä asiaa häneltä.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 18.08.2008, 15:18
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Samaa olen itsekin ihmetellyt.. Vaan eikös esimerkiksi Lekan tavoitteena nimenomaan ole oman itsensä esilletuonti. Tämä viestiketju on yksi niistä keinoista. Todetaan jotain ääliötä, niinkuin nyt tämän jutun otsikossa.. Sitten napataan jonkun (?) kirjoittama teksti ja that´s it.. Odotetaan, mitä porukka tuumaa.
Mulla ei oo mitään tavoitteita. Ainahan joku on jonkun tekstin kirjoittanu. Eikös topikkien idea oli kirjoittaa some shit ja katella mitä porukkaa tuumaa?

Lainaus:
Sama juttu tuossa mielenterveyskeskustelussa, jonka olen jo ottanutkin esimerkiksi. Esitetään joku ongelma, liitetään siihen perustelematta oma mielipide ja jätetään asia roikkumaan oman onnensa nojaan. Sitten kenties luetaan, miten porukka ko. asiaan suhtautuu. Itse ei vaivauduta edes kommentoimaan muiden mielipiteitä.
Ihan hyvin mä omasta mielestäni oon kaikki perustellu. Kundi hei mulla on ollu kiireitä en kerkee joka paikkaan kommenttia suoltaa.
Mutta nyt sain 2 foorumilta bannit niin on aikaa keskittyä tähän mestaan!
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 18.08.2008, 15:25
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs down

Paraskin kysyjä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kononen Näytä viesti
Saanen mitä kohteliaimmin esittää kysymyksen, mitä sillä huomiolla saa ja mitä siitä hyötyy?
Sopii todellakin kysyä mitä täällä saadulla huomiolla muka saavuttaa, eipä varmaankaan mitään konkreettista, mutta ehkä kysyjä itse osaa siihen vastata kun hieman samanlaisia oireita on esintynyt, siis tuota huomion hakemista vai mitä lie?. Jutut ovat sentään olleet huomattavastikin realistisempia kun tolla Von Lökällä!
Poikasella taitaa vielä olla uhmaikä??
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 18.08.2008, 15:38
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Sopii todellakin kysyä mitä täällä saadulla huomiolla muka saavuttaa, eipä varmaankaan mitään konkreettista, mutta ehkä kysyjä itse osaa siihen vastata kun hieman samanlaisia oireita on esintynyt, siis tuota huomion hakemista vai mitä lie?. Jutut ovat sentään olleet huomattavastikin realistisempia kun tolla Von Lökällä!
Poikasella taitaa vielä olla uhmaikä??
Kuuleppas kundi. Mä en oo mikään poikanen. Enkä hae huomiota. Te itse haette huomiota antamalla sitä minulle.
Henkselifruittarihomo olet
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 18.08.2008, 16:03
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Eräs palstalainen, kun oli saapunut palstalle väänsi savoa ja härnäsi ihmisiä kommenteilla, roikkuipa erään toisen palstalaisen kimpussa kohtuu pitkään, taita tehdä sitä vieläkin.. mutta taidat tuntea kyseisen henkilön, kysyppä asiaa häneltä.
Mukaelmilla halusin vain kertoa ihmetykseni, miten samaan aikaan kerkisi tehdä kaiken valtakunnan työt ja kuitenkin istuttiin koneella aamusta iltaan. Sinua taisi vain harmittaa, kun et ymmärtänyt kaikkea mitä kirjoitin.

Sinunko kimpussa?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Sopii todellakin kysyä mitä täällä saadulla huomiolla muka saavuttaa, eipä varmaankaan mitään konkreettista, mutta ehkä kysyjä itse osaa siihen vastata kun hieman samanlaisia oireita on esintynyt, siis tuota huomion hakemista vai mitä lie?. Jutut ovat sentään olleet huomattavastikin realistisempia kun tolla Von Lökällä!
Poikasella taitaa vielä olla uhmaikä??
Voi veikkonen se huomio, jota täältä kenties on tullut ei lämmitä pätkänkään vertaa. Tosiasiassa kirjoitin vain tietylle joukolle sen enempää ajattelematta, että lukijoita olisi muitakin tälläisessa ei-asiallisessa osiossa. Minusta tämän osion kirjoituksia ei pitäisi ottaa noin kuolemanvakavasti niin kuin osa taitaa ottaa. Sen takiahan tämä osio varmaan perustettukin tänne, ettei nämä jutut sotkisi noita "asiallisia" osioita.

terveisin kylymä, juluma ja tuntteeto immeine
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 18.08.2008, 16:21
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

No palataan itse aiheeseen

Mikä on sellainen nainen joka poikakaverinsa seurassa katselee vieraita miehiä? Tavallinen nainen?

Onko teille ikinä sanottu "Eksää saatana puhetta ymmärrä, lähde hittoon siitä nyt sössöttämästä, ei kiinnosta"

Tuntuiko tutulta...?

Viimeksi muokannut VonLeka : 18.08.2008 16:34
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 18.08.2008, 18:36
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

Kuinka moni teistä on parisuhteessa?

Mä oon ehkä menossa ens kesänä naimisiin...
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 18.08.2008, 18:40
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Mulla ei oo mitään tavoitteita. Ainahan joku on jonkun tekstin kirjoittanu. Eikös topikkien idea oli kirjoittaa some shit ja katella mitä porukkaa tuumaa?
Joo... Kyllähän kirjoitetut tekstit yleensä ovat jonkun kirjoittamia. En kuitenkaan ymmärrä, miksi kerrot omanasi tuota tarinaa, joka hyvin todennäköisesti ei sinun ole? Olisiko asia niin, että olet tuon tekstin jostain bongannut ja päätit esittää sitä omanasi? Ikäänkuin omakohtaisena tarinana julmasta naisesta..

Ja mielestäni topikkien tarkoituksena nimenomaan ei ole kirjoittaa jotain paskaa ja katsella, mitä porukat tuumaa.. Moderointi kun aina silloin tällöin huutaa turhista uppauksista, sun muusta, niin aika turhaa täytettä tällainen soopakin on. Valitettavasti teikäläinen suoltaa juurikin sellaista sontaa, jota ei täältä oikein jaksaisi lukea, puhumattakaan sitten siitä, että jollain tavalla modetkin tätä joutuvat valvomaan. ChitChatin tarkoituksenahan tietty on, että tietynlainen vapaa ja offista eriytyvä keskustelu viriää, joku raja siinäkin pitäisi säilyttää.. Ja kuten jo aikaisemminkin sanoin: Mikäli sinulla olisi edes jotain järkevää kommentoitavaa noihin toteamuksiisi, voisin mieltää nämä aloittamasi keskustelut edes jollain tapaa asiallisiksi. Vaan kun et ole mielestäni pystynyt lausumaan mitään viisasta, niin pakkoko on edes aloittaa keskusteluja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Ihan hyvin mä omasta mielestäni oon kaikki perustellu. Kundi hei mulla on ollu kiireitä en kerkee joka paikkaan kommenttia suoltaa.
Mutta nyt sain 2 foorumilta bannit niin on aikaa keskittyä tähän mestaan!
Milloin olet perustellut ja mitä? "Väkivaltaa ei olisi, jos kaikilla olisi aseet" -ketjussa mellastit ja mölisit jonkun kokoontaitettavan konepistoolin puolesta. "Rambo" -ketjussa onanoit veren ja suolenpätkien nimeen. "Mielenterveys" -ketjussa et ole osallistunut keskusteluun millään tavalla ja tässäkin ketjussa osallistumisesi laatu on ollut ihan diipadaapaa..

Jos jotain hiemankaan provosoivaa ja yleistävää aloittaa, niin silloin on parempi repiä sitä aikaa niihin kommentteihin, minkä lisäksi kommenttien laatuun kannattaa hieman panostaa.

Ja pitäisiköhän sinun ottaa noista banneista ihan oikeasti opiksesi?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Me naiset ollaan kingejä! (-: Santeri Jokes 3 01.06.2005 14:02
Naiset rulettaa!!!!!! Santeri Jokes 5 11.11.2004 10:10
Naiset ja offroad offgrizen Linkit 2 27.07.2004 19:27
Naiset ja Offroad kumikana Tekniikka & Jutustelu 108 10.05.2004 11:43
Nuoret naiset on pian pelastettava turmiolta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:17


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).