Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.06.2018, 21:18
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.184
Perusasetus

Uusi webbimaili - asetuksia ja säätöä


KIITOS ylläpidolle uudesta sähköpostista!

Vanhaan tottuneena uusi vaikuttaa vähintään yhtä selkeältä ja helppokäyttöiseltä.

Kun en ainakaan minä pystynyt vastaamaan tuolla UUTISIA-foorumissa oleviin uutta webbimailia koskeviin viesteihin, niin rohkenin kirjoittaa tähän topicin uuden sähköpostin käyttöönottoon liittyville jutuille.

Kansiot:

Jos sinulla on vanhassa webmailissa olemassa kansioita, saat ne näkyville uuteen menemällä ASETUKSET -> Kansiot -> klikkaamalla kansioiden vieressä oleviin ruutuihin täppä. Samalla jätin klikkaamatta pari vanhaa kansiota, joihin ei enää ole tullut viestejä vuosikausiin.

Erikoiskansiot:

Heiman aiheutti ihmetystä aluksi sekaisin olevat kansiojärjestykset, kunnes löytyi erikoiskansiot.
Asetukset -> Kohta: Erikoiskansiot -> pääasetukset -> valitse tähän mahdollisesti jo olemassa olevat kansiosi (outbox/lähetetyt, luonnokset, spämmi, roskakori). Näin toimien nämä kansiot siirtyvät kansioluettelon ylimmäisiksi ja ovat siten helpommin löydettävissä/käytettävissä.

KYSYMYS: Saako kansioiden järjestystä muutettua mitenkään? Nyt näyttäisivät menevän väkisin aakkosjärjestykseen


KYSYMYS yhteystiedoista:
Saako vanhasta webbimailista luotua millään keinolla yhteystiedoista tiedostoa, jonka uusi sähköposti tunnistaisi? Vai onko ainoa käytettävissä oleva siirtokeino copy-paste yhteystieto kerrallaan? Minulla on vain n. 20-30 yhteystietoa eli ei ylivoimainen urakka, mutta jos jollain on oikein paljon niin sitten jo rupeaa aikaa vierähtämään.


Saa jatkaa käyttöönottoa ja käyttöä helpottavien vinkkien laittamista tähän jatkoksi. Itse olen ainakin niin käsi näiden kanssa, että jotain yksinkertaistakaan toimintoa en välttämättä osaa ilman että joku ensin siinä hieman neuvoo.

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuvien lähetyksen asetuksia muutettu Lars Uutiset 0 15.04.2013 19:24
Ohjauskulmien säätöä.. knockout Tekniikka & Jutustelu 0 22.07.2009 14:21
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.06.2008 11:55
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18
Syötön säätöä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 15 18.10.2006 21:17


Sivu luotu: 07:23 (GMT +2).