Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.08.2017, 16:30
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.259
Perusasetus

Lisävarusteet jenkeistä


Elikkä ei oo tullu tota Trumplandiasta ostamista kokeiltua niin parit kyssärit:

-Paypal on ilmeisesti luotettavin vaihtoehto maksuun?

-Pitääkö kamat itse ilmoittaa tulliin vai hoituuko jotenkin automaattisesti?

-Tavaran hinta toimituksineen Suomeen ilmoitetaan olevan 341 taalaa, varsinaisen tavaran osuus 291 taalaa, paljonko lopulliset kustannukset nousee tosta?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.08.2017, 17:12
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.874
Perusasetus

Paypal on ok.

Pitää itse tullata, jos et palvelua osta myyjältä tai kuriirilta.

Lopullinen hinta riippuu tulliprosentiusta, mutta laskukaava on (tavara+rahti)x tulliprosentti x alv, eli esim 5% tullilla tavarasi lopullinen hinta taaloissa on 443,98. Käännä itse euroiksi ja etsi tuotteelle oikea tulli, niin saat lopullisen hinnan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.08.2017, 17:18
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

No mun kokemuksen mukaan jenkki on luotettavin kauppakumppani mitä voi olla.
Lähinnä joskus ei luota meihin kun ryssinä pitää, joten heti ekana ei kannata mainostaa jorma from finland.
En tiedä ootko ebaystä tilaas yksityiseltä vai joltai nettifirmalta.

Mutta ikinä mulla ei oo ollu jenkkien kans ongelmaa,päinvastoin, pikku simassa on tullu joskus sählättyy ja tilinnu väärän auton osii (camaro vs firebird kun he kauppaavat otsikossa sopivan kumpaankin) ja eiku sähköpostii perään ja rahat palautuu tilille.

Ainoo ongelma on ollu year onen kanssa kun kontissa tilannu kamaa, ovat väittäneet et osatlähteny,muttei varmaa arvanneet et tulee ukko tiskille kyselee et missä mun kamat on mutta sieltäki hetirahat tuli takasi.


No hintahan määrääntyy suomeb hienon järjestelmän mukaan, eli maksat tullit ja alvit myöskin rahdin hinnasta.kerro osista ja rahdista maksamasi summa 1,3 niin oot lähellä.

Useimmiten tiedot seuraa mukana,mutta jos esim itellan hienolla systeemillä tilaat niin teet nettitullauksen mikä on helppoo. Muistaakseni siinnä vaan itse ilmotat arvon, ja mihin kategoriaan se kuuluu, kun se vaikuttaa tullauksen arvoon. Esim vaatteet,elektroniikka...

Sitten saat sieltä maksulinkin, ja kun oot sen maksanu ja se näkyy heidän tilillä ni tavara lähtee.


Itse suosin aina fedex firmaa, ja annan heidän tullaa. He hoitaa sen ja saat tavaran nopeesti,he la skuttaa tullauksen jälkikäteen.

Myös rockautosta viimeaikoina tilanneena oon raksinu sen et maksan tullit yms jo rockautolle.
Näin viimeks tilasin sunnuntaina, jenkit---->hyvinkää 4pv.eli torstai aamuna oli paketti kädessä


Edit. Tolla karkeella suuntaa antavalla tavalla tyrkkäs 377e mun laskimee. Tää on osunu aika lähelle mulla.


Onhan sitä joillakin ihmisillä keinoja noita veroja kiertääkkin, itse en oo uskaltanu....kuitenki käsittääkseni sun tarttee säilyttää noi tositteet, eli jos valehtelet tullaus arvon ni siittä saattaa joku kysyy


Edit 2: jos vähä vihjaat mistä ja mitä niin osataa ehkä paremmi neuvoo.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti.

Viimeksi muokannut tjl : 19.08.2017 17:31
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.08.2017, 20:04
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.259
Perusasetus

Lunchbox lockeria haaveilen. Lokka merkkistä. FedExin rahtia se firma ilmeisesti tarjosi tuotteeseen.

Edit. Linkki http://www.lokka.com/buy/item/8401/FI

Viimeksi muokannut Pertsi : 19.08.2017 20:07
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Modattu ps3 ja pari ohjainta lisävarusteet ja 2 peliä L200 93 O/M/V Muut 0 19.05.2015 17:49
Myyty Kattotelineiden lisävarusteet. khonkonen O/M/V Muut 7 16.10.2014 20:52
Akkukaapelit Jenkeistä? knucklebone Tekniikka & Jutustelu 8 25.07.2008 23:05
Auto jenkeistä Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 22.07.2008 15:00
Osia jenkeistä? Yleiset 1 04.01.2004 16:11


Sivu luotu: 19:25 (GMT +2).