Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2004, 17:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

4Runner


Tervehdys!

Kyselenpä täältäkin, kun täällä sitä tietoa maastureista varmasti on. Eli nyt sitten on jo hetken aikaa ollut ainakin 39 astetta autokuumetta päällä ja saattaapi olla, että kohta on jo pakko menopeliä vaihtaa. Ajattelin kysellä täältä, että olisiko jollain kokemuksia tuollaisesta 90-luvun alun Toyota 4Runnerista? Kaikki kiinnostaa, hyvät puolet, huonot puolet, tyyppiviat ja ihan tekniset tiedotkin ko. mallista. Tarkoituksena olisi siis tuollaista 3.0 EFI:ä katsella, kun minun vuotuisilla ajokilometreillä ei dieselveroja kannata ruveta makselemaan. Kokolailla ummikko olen noitten maastureitten suhteen, eli kokemuksia ei juurikaan ole ja tarkoituksena olisi siis hankkia ihan jokapäiväiseksi käyttöautoksi tuo 4Runner, eli pystyykö tuota käyttämään kaupungissa vai onko ihan pelkkä työkone? Niin ja kuinkahan emännän kauppareissut tuolla mahtaa onnistua, onko ihan mahdoton käänneltäväksi esim. kaupan parkkipaikalla?
Tuossa esim. yksi Tojo, joka mielyttäisi silmää.
http://lyhytlinkki.net/?r5vz7eqd
Onko tuon hinta pahastikkin yläkantissa?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.11.2004, 19:57
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kymppiä noista pyydetään liikkeissä.
Mukava se on ajaa, eikä sen ajo-ominaisuuksissa ole tippaakaan työkalumaisuutta. Joku Teknarin autotoimittaja voi olla eri mieltä, mutta kyllä tuo meikäläisen mielestä tuntuu melko henkilöautomaiselta niin hyvässä kuin pahassakin.
Bensahan tuolle maistuu, mutta maistuu monelle muullekin bensamaasturille. Pidän kyllä erittäin hyvänä ja mukavana vehkeenä. Niin ja käytännöllisenä kanssa, sillä tavaratilaa siinä on aika tavalla.
Enemmän minun ja Nallen mielipiteistä voit lukea 4x4 Magazinen numerosta 4/2004. Koeajoauto taisi olla samanikäinen, eikä noissa kilometreissäkään ole juurikaan eroa.

jjjl

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2004, 20:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

tutki ovien alareunat ja testauta kansipahvin pitävyys,on vähän tyyppivika että vuotaa. nimim:2kpl runner

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.11.2004, 09:36
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

Mulla oli kesällä 3.0 Efi vm 1992 runneri, jonka vaihdoin syksyllä pois ja hankin HJ:n. Lähinnä runnerissa tyyppivikana on ilmennyt takalasinnostimen hitaus ja toimimattomuus, Takaluukkua kun ei saa auki, jos ei avaa lasia. Täsä sähköhärpätin saattaa tiltata, mulla ainakin jumitti ja hinautu todella hitaasti auki. Eli mikäli talvella meinaat peräluukkua avata, kiinnitä huomiota mekanismin toimivuuteen. Kulutus alkoi ottamaan pattiin, Tankillisella ajoi 350 km. (eli tankkasin 60l) tosin tämä kulutus välillä Tuusula_HKi eli kaupunkiajoakin. Maastoa en kokeillut. Tsekkaa lämmöt ja haihtuuko vesi jäähdyttimestä, samoin tarkista kitkalukon toiminta takaa. Itse ajaminen maantieolosuhteissa onkin miellyttävää ja tasaista. Vähänhän se sisältä on kittana, mutta perheautoksi ihan ok.

"ei ollu mikään amerikan temppu"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.11.2004, 09:40
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

niin ja hinnasta 9000 t maksimi, ja tarkista kaikki suojien kaaret. Ne porsii Runnereissa yleensä. Yleisesti reikää, tai kuplimista eli kun maalikuplaa puhkasee nii reikä paukahtaa. Tietenkin jos ruostevikaa reunoissa, nii niille voi tehdäjotain, ja laita vaikka levikkeet päälle, Niitä saa KooPeelta Offivarusteesta. Nii ja osta multa kromivanteiset 31 tuumaset renkaat 400 eurolla niin avot. Katos tuolta mun profiilista miltä mun runneri näytti levikkeillä.

"ei ollu mikään amerikan temppu"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.11.2004, 10:35
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

näyttäis esimerkkiyksilö majailevan ihan tossa meidän kulman takana. Meillä maasturin yleiskuntotarkistus on kakskymppiä. Kannattaa ottaa vekotin koeajoon ja tuuppaa meillä nosturille niin katotaan ettei ainakaan ilman puolueetontonta tietoa työnnä kättä skeidaan...

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.11.2004, 17:31
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Oli pakko tilata tuo 4x4 Magazine 4/2004. Tänään se sitten kolahti postiluukusta ja autokuume vaan pahenee koko ajan...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.11.2004, 06:58
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

onneksi autokuumeeseen on lääke!

"ei ollu mikään amerikan temppu"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4runner Tekniikka & Jutustelu 19 19.07.2009 23:32
M:TOYOTA 4RUNNER 3.0TD O/M/V Ajoneuvot 2 16.10.2007 15:29
4runner EEmeli121 Tekniikka & Jutustelu 6 08.08.2007 22:21
4runner jorti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.12.2006 21:01
M.4RUNNER O/M/V Ajoneuvot 10 20.03.2006 21:47


Sivu luotu: 01:38 (GMT +2).