Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Niilo Paasivirta - Correct Opinions
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Niilo Paasivirta - Correct Opinions Tänne on koottu Niilo Paasivirran kirjoittamia mielipiteitä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #101  
Vanha 13.10.2006, 20:00
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Miksi luen täällä? Koska kuolen nauruun sinun jutuista
No hyvä. Kuolleena viimeistään sitten lopetatkin tänne kirjoittamisen. Kaipa muuten tiedät, että koska kuolet syntisenä, niin joudut kuoltuasi Helvetin iankaikkiseen kidutukseen.
Lainaus:
quote:
ja miksi tulin tänne? Koska kaverini joka uhraa saatanalle käski tulla.
Ja tässä saatiin jälleen yksi tunnustus siitä, että Harri Potter ja slash ovat saatananpalvontaa. Raskauttavia todisteita kertyy siis yhä vain lisää...

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #102  
Vanha 13.10.2006, 20:07
Skyneth Skyneth ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 13.10.06
Viestit: 6
Perusasetus

Otitko sinä tuon:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:ja miksi tulin tänne? Koska kaverini joka uhraa saatanalle käski tulla.
Ja tässä saatiin jälleen yksi tunnustus siitä, että Harri Potter ja slash ovat saatananpalvontaa. Raskauttavia todisteita kertyy siis yhä vain lisää...
VITSIN tosissasi?? Siis ei voi olla totta. Eikö sinä niilo tajua että kaikki ei ole aina totta. Ja saanen sanoa minä en ole mikään saatananpalvoja (kyllä minä lähetin tänne linkin tuolle anonymousille) vaikka luenkin Harry Potteria ja kaikkea muuta fantasiaa ja luen että kirjoitan finfanfunissa slash -ficcejä minun ei tosiaankaan ole tarkoitus kääntyä minkään saatanan puolelle.

You wish

Edited by - Skyneth on 14/10/2006 11:35:54
Vastaa lainaten
  #103  
Vanha 13.10.2006, 20:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Yksi kysymys vielä Niilo.

Kenelle sinä tämä todisteet viet? Poliisille vai?

Ei maailma muuttu Niilo, vaikka hakisit lopun elämäsi todisteita. Ja en minä kuolemaan asti tänne kirjoita, pitää töissäkin käydä. Ei pöytääni leipä ilmesty jumalan armosta.

iankaikkiseen kidutukseen? Luulen että kuoltuani joudun hauta-arkkun ja maan alle, ellei minua sitten tuhkata. Joka tapauksessa joudun maan alle, samaan maahan mihin sinäkin. Vaikka uskot kuinka syvästi, me molemmat kuollaan ja meidän haudataan.

Niilo, sinä voit olla jumalan lapsi mutta et jumala itse. Joten älä ala tuomitsemaan ihmisiä. Se on yksi synti raamatun mukaan, muista se.

Hyvää syksyä sinulle ja toivottavasti löydät elämällesi oikeata tarkoitusta. Auta vaikka kodittomia tai muita kärsiviä, he tarvitsevat sitä meitä enemän.






Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #104  
Vanha 13.10.2006, 20:53
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Yksi kysymys vielä Niilo.
Ahaa, eli siis lopetat tämän jälkeen tänne kirjoittamisen ja luovutat ja myönnät hävinneesi keskustelun perinpohjaisesti. Sepä hyvä.
Lainaus:
quote:
Kenelle sinä tämä todisteet viet? Poliisille vai?
Ei maailma muuttu Niilo, vaikka hakisit lopun elämäsi todisteita.
Jokainen kristinuskon vastustaja ja saatananpalvonta aina uudestaan rukoilee vaatii kiihkeästi todistamaan tieteellisesti joka ikisen sanan, jossa osoitetaan heidän slash- ja Harri Potter -harrastuksensa noituudeksi ja saatananpalvonnaksi. Eli luonnollisesti sinua tietenkin silloin harmittaa se, että todisteita näitä syntisiä vastaan kerätään ja että niitä löytyy runsaasti. Siksi kyselet ja epäilet ja intät ja vänkytät tietenkin tuolla tavalla, koska se on ainoa vaihtoehto, millä enää voit takertua epätoivosena oljenkorsiin. Mielestäsi ei tietenkään edes saisi kerätä todisteita saatananpalvojia vastaan.
Lainaus:
quote:
Ja en minä kuolemaan asti tänne kirjoita, pitää töissäkin käydä. Ei pöytääni leipä ilmesty jumalan armosta.
iankaikkiseen kidutukseen? Luulen että kuoltuani joudun hauta-arkkun ja maan alle, ellei minua sitten tuhkata.
Niinpä luulet. Luulo ei ole tiedon väärti.
Lainaus:
quote:
Niilo, sinä voit olla jumalan lapsi mutta et jumala itse. Joten älä ala tuomitsemaan ihmisiä. Se on yksi synti raamatun mukaan, muista se.
Aivan, siksi painotankin aina joka ikinen kerta sitä, että Jumala on nimenomaan antanut täysin vapaan tahdon. Sinäkin saat tehdä juuri niin kuin haluat, jos haluat esimerkiksi rypeä irstaissa synneissä alati ja päätyä kuolemasi jälkeen Helvettiin iankaikkiseen kidutukseen. Sitä tuomiotahan minä en tietenkään sinulle langeta. Kokeilepa lukea esimerkiksi sellaista kirjaa kuin Raamattu, niin sieltä löydät nämä asiat. Ei tietenkään ole mikään pakko yhtään lainkaan luottaa minuun missään. Voit aivan hyvin jatkaa sydämesi paaduttamista ja vältellä mahdollisimman paljon totuutta.
Lainaus:
quote:
Hyvää syksyä sinulle ja toivottavasti löydät elämällesi oikeata tarkoitusta. Auta vaikka kodittomia tai muita kärsiviä, he tarvitsevat sitä meitä enemän.
Onneksi sinä anonyyminä nimimerkkinä näytät tällä tavalla esimerkkiä! Jokainen voi hiljaa mielessään miettiä, kuinka tuokin kirjoituksesi oikein tavattoman paljon auttoi köyhiä, syntisiä ja kärsiviä ihmisiä. Raamatussa on muuten sellainen sanonta, jossa puhutaan tukin ottamisesta omasta silmästä, ennen kuin moititaan (kuviteltua) rikkaa jonkun toisen silmässä...mutta Raamattuhan sinua ei näköjään voi yhtään millään tavalla tietenkään koskaan ikinä kiinnostaakaan, joten unohtakaamme se nyt tässä yhteydessä mahdollisimman pian äkkiä.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #105  
Vanha 24.06.2007, 21:45
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Minua ihmetyttää miksi Niilo ei ole vieläkään vastannut kunnolla yhteenkään kysymykseen? Onko hänellä jotain salattavaa, mitä ei tahtoisi julki ettei menettäisi kasvojaan muiden uskovaisten silmissä? No, arvuuttelut sikseen.
On hyvä nähdä että joku pitää huolen lapsista ja nuorista, mutta liika on aina liikaa. Eikö lapsi/nuori voi itse päättää miten kypsä on, ja lukee sen perusteella sellaisia juttuja mitä hän kestää?
Pottereihin ja ns. saatananpalvontaan perehtyneenä (luulen että se olisi saatananpalvontaa näiden herrojen mielestä) voin puhtaasti sanoa että Pottereissa ei ole mitään saatanallista, ja vaikka olisikin, se olisi vain hyvä asia. Tulin saatanalliseen uskoon ilman pottereita, löysin uskontokuntani sivut vahingossa. Sen jälkeen koin "valaistuksen" ja näin totuuden: Saatana on meidän alkuperäinen luojajumalamme ja meidän herramme. En ala selittämään tästä tämän enempää, kiinnostuneet voivat käydä www.joyofsatan.com tutustumassa meidän uskontoomme. Sen sanon että minä yritän pelastaa niin paljon ihmisiä kuin vain voin ja kerron heille JoyOfSatan tyylisestä uskonnosta. Haluan että mahdollisimman moni pelastuu tuomionpäivänä, ja tulevat Isä Saatanan kanssa helvettiin, jossa elämme ikuisesti. Shadowlord FinFanFunista kuittaa.
Hail Satan, Ave Satanas!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #106  
Vanha 25.06.2007, 03:12
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hah, huomasin kun sivuja tarkemmin lueskelin että tämä onkin vain huumorintajuisten ihmisten pelleilyä eikä ahdasmielisyyttä. Mutta aika pelottavaa kun on ihmisiä ketkä ajattelevat että Potter kirjat ovat saatanallisia. Mutta pitäkäähän pojat lippu korkealla

Shadowlord FinFanFunista kuittaa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #107  
Vanha 26.06.2007, 07:55
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Minua ihmetyttää miksi Niilo ei ole vieläkään vastannut kunnolla yhteenkään kysymykseen?
Tyypillistä taktiikkaa: kysellään kuin kyselyikäinen pikkulapsi, ja kun vastaan kysymyksiin, niin vastaukset heti ohitetaan saman tien ja julistetaan, että et ole vastannut kysymyksiin. Luonnollisesti urhean rohkean uljaan anonyymin ei tietenkään mitenkään tarvitse perustella tätä väitettä, eikä esimerkiksi varsinkaan missään nimessä mainita yhtään ainutta kysymystä, joihin ei olisi muka vastattu. Taitaapa siis olla, että sellaisia kysymyksiä ei itse asiassa olekaan.
Lainaus:
quote:
On hyvä nähdä että joku pitää huolen lapsista ja nuorista, mutta liika on aina liikaa. Eikö lapsi/nuori voi itse päättää miten kypsä on, ja lukee sen perusteella sellaisia juttuja mitä hän kestää?
Niin, miksei lapsi saisi vaikka itse yhtä hyvin päättää, että hänpä on kypsä ottamaan huumeita tai lähtemään kivan namuja tarjoavan sedän kanssa ajelulle. Mikseiköhän näin kuitenkaan ole? Sitä voi jokainen hiljaa mielessään miettiä.

Lopussa julistitkin olevasi saatananpalvoja. Vanhempasi ovat varmaankin nyt hyvin ylpeitä ja iloisia ja mielissään, että "vapaa kasvatus", jossa sait tehdä mitä tahansa, onnistui näin "hienosti".

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vihdoinkin Suomessa aletaan raivata saastaa pois! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 29.10.2002 21:45
Nuorisomme TUHOUTUU! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:56
Chatit turmelevat nuorisomme! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:06
Linux levittää makroviruksia! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:03
Iljettävää saastaa Jyväskylässä! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:52


Sivu luotu: 00:30 (GMT +2).