Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.01.2011, 21:54
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

KDJ 95


Moi, tuli tuossa jokunen kuukausi sitten hankittua tuollainen KDJ 95 perheen ykköspeliksi.
Muuten on mennyt aika kivasti, mutta kun tehtiin huoltoa niin etuperän öljynpoistopropun magneetista löytyi kokonainen tasauspyörästön pikkurattaan hammas.
Ajossa en ole huomannut mitään erikoista ja maastossa ei ole käyty, eikä muutenkaan ole revitelty. Hiukan ihmetyttää miten sellainen voi lähteä irti?

Toinen jännä ominaisuus on kun kylmällä moottorilla lähtee ajelemaan niin kuuluu aikalailla terävä naputus koneesta ja kun kone tulee täyslämpöiseksi niin ääni loppuu kun veitsellä leikaten, Toyotalla sanoivat että on vain ominaisuus.. Onko kellään kokemuksia moisesta?
(itse en ole ajanut kuin vain tällä yhdellä 3,0 d-4d koneella olevalla autolla)

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.01.2011, 10:04
Hilari Hilari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.05.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 217
Perusasetus

taitaa olla tuossakin aika leini se etuperä, jos sillä on otettu sutari lähdöt jäältä ja toinen etunen saanut sopivasti pitoa niin hammaspeikko iskee... isommilla renkaillahan nuo renkkukeulojen etuperät porsii niin, että etuset sopivassa paikassa "potkii" eli vuoronperään vetää niin eipä kestä kauaa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.01.2011, 23:12
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.223
Perusasetus

Harvinaista.


Tos renkku leulas on samanlaiset sisus kalut kun jäykäs axelissaki,ei oo toitsun perät kovin hajoavaisia. Muistaakseen kodaris on 8" etuperä joten ei sen pitäs helpolla hajota,kannattaa kuitenki käyttää se auki. Kiinnostais kyllä tietää mikä piru sen on rikkonu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.01.2011, 13:41
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Viestit: 424
Perusasetus

Oisko koneessa sama "suutin-tauti" kun 120-sarjasten d4d koneissa?

http://www.slck.net/viewtopic.php?t=...asc&highlight=
__________________
- missing operating system -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.01.2011, 21:51
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tää mun kone on alkupään mallia jossa ei ole päivitys mahdollisuuksia ja olen jotenkin ymmärtänyt että toi suutin/suuttimen tiiviste ongelma olis alkanut siinä 122 kw mallissa?

Tohon mun koneeseen kun vaihdoin öljyt niin en ainakaan ilman mitään apuvälineitä nähnyt sitä öljysihdin verkkoa (siinä on jonkinlainen suojapelti ympärillä) siivilä on uudenman mallin koneessa tarkistettava 15 tkm:n välein.

Tässä mun autossa ääni kuuluu kylmällä ilmalla koko ajan noin 2000 kiekan tuntumassa,vaikka syyläri on peitetty pahvilla. Tänään kun keli oli nollassa niin ääni hävis pikkasen ennen kuin moottori oli normilämmin.
Eli ilmeisestitässä on jonkinlainen kylmäkäyntipiiri joka on riippuvainen ilmanläpötilasta?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 07:00 (GMT +2).