Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2017, 05:07
Tate Tate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.11.07
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 255
Perusasetus

Ajovalojen LED-muutossarjat


Yritin haulla etsiä, mutta en löytänyt aiempaa keskustelua aiheesta. Erityisesti kiinnostaa H4 muutossarjat kun useammassa talouden käyttöautossa on H4 ajovalot.

Onko kokemuksia siis led-muutossarjoista? Enemmän valotehoa olisi hyvä aina olla, valokuvio saisi myös olla kunnollinen.

Suosituksia mitä kannattaa välttää ja mikä on toiminut hyvin? Halvalla harvoin saa hyvää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.09.2017, 07:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.986
Perusasetus

Tuolla jotain: https://forums.offipalsta.com/showth...ght=Led&page=4
En tiedä joko tänä päivänä olis joku oikeesti kunnollinen setti olemassa, tuntunut toistaiseksi ettei rahallakaan saa hyvää. Tietty voi olla umpiokohtaisia eroja miten toimii missäkin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.09.2017, 08:12
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.603
Thumbs up

Mä just laitoin gr patroliin 7"pyöreät led umpiot. Hintaa nähden ihan ok mut muutama harha raita tulee lyhkäisistä taivaalle ja valo kuvio alkaa turhan kaukaa auton keulasta. Muuten ihan jees mitä muutaman sata kilsaa nyt pimeässä ajanu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.09.2017, 09:42
jokke-76 jokke-76 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.08
Sijainti: Tammisaari
Viestit: 251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Mä just laitoin gr patroliin 7"pyöreät led umpiot. Hintaa nähden ihan ok mut muutama harha raita tulee lyhkäisistä taivaalle ja valo kuvio alkaa turhan kaukaa auton keulasta. Muuten ihan jees mitä muutaman sata kilsaa nyt pimeässä ajanu.
Moro. Mitkä umpiot laitoit ?ite oon miettiny noita mitä myydään jeeppiin jos niillä tekee mitään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.09.2017, 09:51
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jokke-76 Näytä viesti
Moro. Mitkä umpiot laitoit ?ite oon miettiny noita mitä myydään jeeppiin jos niillä tekee mitään.
Hd-porukoissa noita uusia lediumpiota kehutaan "Day-makereiksi" eli kai niissä jotain itua on. Ne tosin orginaali ledvaloja mutta eiköhän joku osaa kelvollisen kopion tehdä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.09.2017, 14:51
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Hd-porukoissa noita uusia lediumpiota kehutaan "Day-makereiksi" eli kai niissä jotain itua on. Ne tosin orginaali ledvaloja mutta eiköhän joku osaa kelvollisen kopion tehdä.
Meinaatko Truck-Lite merkkisiä? Iste olen niitä mersuun miettiny jo vuosia, mutta hinnan(~300/kpl) takia jääny toistaiseksi ostamatta. Kopioita kyllä löytyy ebaysta, mutta valokuvio voi sitte olla ihan mitä vain.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.09.2017, 15:02
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.353
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Mä just laitoin gr patroliin 7"pyöreät led umpiot. Hintaa nähden ihan ok mut muutama harha raita tulee lyhkäisistä taivaalle ja valo kuvio alkaa turhan kaukaa auton keulasta. Muuten ihan jees mitä muutaman sata kilsaa nyt pimeässä ajanu.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jokke-76 Näytä viesti
Moro. Mitkä umpiot laitoit ?ite oon miettiny noita mitä myydään jeeppiin jos niillä tekee mitään.
Ja onko ne lailliset?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.09.2017, 15:56
Mettäkana Mettäkana ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 125
Perusasetus

Truck-litellä on dotti ja ece merkinnällä lamppuja, noistahan on sitten miljoona kiinalaista kopiota jossa varmaan on dot merkintä. Kopioissa varmaan aina herran hallussa minkälaista valokuviota/tehoa loppupeleissä tulee. Jw speaker 8700 evo2 lamppuja jotkut oki kehunu paremmista kaukovaloista verrattuna truck-liteen
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.09.2017, 08:29
amatyyr amatyyr ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.17
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 97
Perusasetus

Tuossapa on alkuun TM:n vertailu aiheesta: https://tekniikanmaailma.fi/autot/tm...6-6fd878d4-999
Omia kokemuksia näistä on paristakin ebayn polttimomallista (*hintaluokka ~40€) sekä kevyestä valokuvion tuunaamisesta. Autostadiumin foorumille olen näistä tarkemmin turinoinut kuvien kera, kori- ja autosähköalueen aiheeseen LED- ynnä muut vaihtoehtopolttimot.


- amatyyr -

Edit: *hintaluokka ~40€/pari

Viimeksi muokannut amatyyr : 19.09.2017 08:38
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Poistohinta!! Työvalojen Kannakerautoja .hintoja laskettu Green O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.09.2018 17:57
Myydään Xenon Black muutossarjat kesähintaan! TuneUp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 19.07.2012 20:03
Myydään xenon muutossarjat vesku.r O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.01.2010 21:57
Myydään 4kpl LED työvalo, FLOOD, 3w Cree led, 12kpl, 9-36V jännite CJ7 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 04.12.2009 13:07
Myydään 50W GT-HID Xenon-muutossarjat Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 07.03.2009 11:11


Sivu luotu: 18:00 (GMT +2).