Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.04.2017, 20:01
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

MAXXIS TREPADOR BIAS


Onko porukalla minkälaisia kokemuksia Trepador BIAS-renkaasta? Creepystä löytyy paljon juttua, mutta tästä mallista ei niinkään.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2017, 12:11
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.396
Perusasetus

Minulla on tuollaiset ja kyllä niistä tykkään. Kuvio on huomattavasti umpinaisempi kuin esim. Boggerissa, joten paksussa mudassa ja suolla ei ole paras mahdollinen. Kivikossa, hiekassa yms. puolestaan on, ja kylkikuviohan näissä on markkinoiden paras. Omat on competition-kumiseoksella, eli ovat pehmeät ja hyvin pitävät. Haittapuolena on että ainakaan minun mielenterveys ei salli niiden käyttämistä katuajossa kun kuluvat niin nopeasti. Niin ja kisaseosta ei suositella käytettävän tai edes säilytettävän pakkasessa, joten en suosittelen ainoaksi rengassarjaksi.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.04.2017, 17:36
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

[QUOTE=offroadjouni;1343203]Minulla on tuollaiset ja kyllä niistä tykkään. Kuvio on huomattavasti umpinaisempi kuin esim. Boggerissa, joten paksussa mudassa ja suolla ei ole paras mahdollinen. Kivikossa, hiekassa yms. puolestaan on, ja kylkikuviohan näissä on markkinoiden paras. Omat on competition-kumiseoksella, eli ovat pehmeät ja hyvin pitävät. Haittapuolena on että ainakaan minun mielenterveys ei salli niiden käyttämistä katuajossa kun kuluvat niin nopeasti. Niin ja kisaseosta ei suositella käytettävän tai edes säilytettävän pakkasessa, joten en suosittelen ainoaksi rengassarjaksi.

Juurikin tuon kylkikuvion ja kestävyyden takia oon näitä katellut. Eipähän ole heti risut ja kivet tulossa renkaan kyljestä läpi. Toiseksi setiksi nämä olisi tulossa ja mutarenkaat on sitte erikseen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 35x12,5x16 Maxxis Trepador peterbilt O/M/V Renkaat ja vanteet 0 25.10.2012 20:26
Maxxis Trepador Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 9 18.04.2012 16:29
Myyty MAXXIS TREPADOR 35X12,50-15 SERMAX O/M/V Renkaat ja vanteet 1 18.03.2012 20:49
Myyty Maxxis Trepador 31/10.5/15 EX NÄÄS O/M/V Renkaat ja vanteet 0 23.02.2012 12:37
Maxxis Trepador -kokemuksia? pastirolli Tekniikka & Jutustelu 6 12.10.2011 15:54


Sivu luotu: 04:14 (GMT +2).