Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #851  
Vanha 31.12.2016, 11:23
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mase Näytä viesti
Vie takaisin vaan ja vaadi se jäykkäputki uusittavaksi koska sellainen ollutkin. Vetoat vaikka siihen että dieselin tärinä voi murtaa putken toisesta päästä seuraavaksi. Seuraat sitten itse vieressä kun korjaavat sen. Tuleeko sieltä moottoriöljyä vai naftaa? 6.2 siirtopumppua vaihdettaessa pitää se pumpun alla oleva levykin ottaa lohkosta irti ja uusia sen tiiviste myös.
Ei ne apinat pysty uusiin sitä putkee kun kukaan muka ei suostu tekemään sellasta putkea uutta.Paska puhetta sanon..Miksiköhän minä löysin pajan joka olis tehny sen putken ja heillä oli sellanen ja olisivat lähettäneet sen putken sinne Tammerdieseliin mutta nämä pellet väittivät löytäneensä sellasen ja ihmetteli mistä minä olen sen löytäny ku he ei meinannee löytää? Käskivät mun perua sen putken lähettämisen sinne. Otin sen kuitenkin sitten kotiin lähetettynä kun aavistin pahaa.Unohdin vain tarkistaa sen ku hain auton ja luulin että se on ok ja olin hyvillä mielin.Se on parempi et korjaan sen ite. Ontuva selitys remontin kestolle oli "kun meillä ei oikee noita amerikkalaisia ole ollu" eikä tule olemaa.Valmistusmaa ei siitä kummajaista tee.Paras oli kun kävin valittamassa siitä et se vuotaa edellee.Pihalle tosiaa tuli ne kaks amisviiksistä sälliä ja työkalut oli arveluttavat. Kysyin sitte tältä seisoskelevalta kaverilta ihan piruuttani et mihins tuo putki oikee menee kun se lähtee tuosta? Tämä vastas mulle että "en tiedä kun en ole vani ihmisiä". On siinä jeppe!! Suuri asentaja!! Meinasin revetä iha täysi..tyydyin hihitteleen mielessäni et ei vittu... Nii ja se on tosiaan moottoriöljyä.Haistoin ja jopa maistoin Tällä erää ei vituta mikää...Pajeroki tuli kotio eile.
  #852  
Vanha 31.12.2016, 11:28
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Anteeks, ei sais nauraa toisen vitutukselle mut jostain syystä tää puhveli piristi mun päivää.
No se äijä on ku puhveli. Hyvin itsevarma,leuhka,asiakasta aliarvioiva, olevinaan jotain suurta muutenki kun kooltaan. Juuri sellane äklö
  #853  
Vanha 31.12.2016, 12:13
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Nyt ei näytä enää hyvältä,Tulin äsken kotio ja mittasin emännän kuumeen 40.3 astetta,Lisää medisiiniä ja katotaan tunninparin päästä jos ei laske sitten takasin tyksiin.
  #854  
Vanha 31.12.2016, 22:39
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.554
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Nyt ei näytä enää hyvältä,Tulin äsken kotio ja mittasin emännän kuumeen 40.3 astetta,Lisää medisiiniä ja katotaan tunninparin päästä jos ei laske sitten takasin tyksiin.
Tsemppiä. Isolla T:llä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #855  
Vanha 01.01.2017, 01:57
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Pahin ohi ja anteeksi että kirjootan tänne mutta yrittäkään sulattaa kun ei pää enää toimi kun olen valvonut yöt juhannuksesta asti.On meinaan raskasta yrittää olla hereillä jos jotain sattuu niinkuin viimeyönä kun en kerinnyt hätiin kun emäntä putos sänkystä ja vaikka horrosksessa olin en kerennyt ajoissa apuun.Pisin ja pahin yö oli kun puolituntia siirron jälkeen tuli tekstiviesti että siirto epäonnistui siinä viestissä oli jäähyäiset 28 vuotisesta yhteisestä taipaleesta.Mutta onneksi vaan joku hoitsu kun oli antanut väärät lääkkeet ja siitä sevittiin lähes säikähdyksellä.Tämän hetkinen oireilu johtuu a-viiruksesta ja nostaa kuumetta mutta onneksi kotona on lääkkeet siihen.
  #856  
Vanha 01.01.2017, 04:40
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.375
Thumbs up

Tsemppiä teille.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Pahin ohi ja anteeksi että kirjootan tänne mutta yrittäkään sulattaa kun ei pää enää toimi kun olen valvonut yöt juhannuksesta asti.On meinaan raskasta yrittää olla hereillä jos jotain sattuu niinkuin viimeyönä kun en kerinnyt hätiin kun emäntä putos sänkystä ja vaikka horrosksessa olin en kerennyt ajoissa apuun.Pisin ja pahin yö oli kun puolituntia siirron jälkeen tuli tekstiviesti että siirto epäonnistui siinä viestissä oli jäähyäiset 28 vuotisesta yhteisestä taipaleesta.Mutta onneksi vaan joku hoitsu kun oli antanut väärät lääkkeet ja siitä sevittiin lähes säikähdyksellä.Tämän hetkinen oireilu johtuu a-viiruksesta ja nostaa kuumetta mutta onneksi kotona on lääkkeet siihen.
Kirjoita vaan se helpottaa! Pitää niitä tunteita/höyryjä purkaa....
-Luulen että täällä on muitakin jotka ovat hengessä mukana että kaikki sujuisi hyvin.
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Viestiketju on lukittu

Luokat
vituttaa


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 Tojo4wd Chit-Chat 1257 31.12.2015 08:59
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 09:05 (GMT +2).