Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2007, 18:58
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Patrollista?


Morjens.
Olen huomannut että täällä ei edes aina vittuilla kysyjille. Miten tuommonen pätkä patrolli vm 81-88 pärjää metsässä ja miten se kestää. Ois tiedossa yks ja kiinnostas tietää mitä katsoa suurennuslasilla? Miten noissa nuo lukot kestää?
Kertokaa kaikkia hyviä ja huonoja puolia ja tekniikastakin saa porista... Kiitos ja anteeksi.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2007, 19:19
haapala:n Avatar
haapala haapala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.11.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 659
Perusasetus

ei muutakun lehdet oikealle puolelle akselia ja taakse lukko ja kumit vähän isommiks niin kyllä sillä ajella kelpaa. korinkiinnikkeet ja runko kannaattaa kattoa suht tarkkaan. jos on manuaaliset napalukot niin se on plussaa jos automaattiset niin vaihtoon menee. tekniikka 3.3 ja vaparillakin pärjää mutta turbo tietenkin mukavampi varsinkin maantiellä.

Tää on taas vaan mun mielipide.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2007, 19:31
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin minullakin tulisi semmoseen jokapäiväiseen ajoon ja samalla offailuun joten minkälainen se on ajella maantiellä ja se kuuluisa kulutus?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2007, 20:14
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

ajettavuus riippuu kaikista eniten renkaista, minulla 35x13,5x15 muzillat, vaikkei olisi 80 lätkää perseessä niin silti en sitä kovempaa ajaisi, rengas meteliin peittyy jopa suoran putken meteli normi ajossa. tätä ennen oli 255x85x16 kumit joilla oli muuten mukava ajelle olivat vähän vetelät ja ei ollut silloin vielä turboa niin pirun laiska kun olivat 33 korkeat.

kulutus oli vaparina 12 ylös päin, turbotettuna olen päässyt parhaimmillaan litran pienempiin lukemiin. yli 17 ei kuitenkaan ole tankillisen kulutus noussut satunnaisella metsä ajelulla.

profiilissa pari kuvaa patroolistani

-------------------------
datsun patrol -83
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.09.2007, 20:26
haapala:n Avatar
haapala haapala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.11.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 659
Perusasetus

33 pyörät alle ja turbollinen, niin kulutus siinä 10-15 välissä ja kiva ajella vielä...

Tää on taas vaan mun mielipide.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.09.2007, 20:47
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.593
Perusasetus

Nykyisellä käyttö patella on tullut oston jälkeen ajetta noin 15tkm alla on 35x12.5x15 bfg allterrainit,kyseessä on turbollinen malli ja superrooffi.10-15l on ollut kulustus.
onko missään autossa suht sopivaa cooleria patrollin keulalle,740 ja v70 coolerit liian pieniä ei mahdu asentamaan sitten millään.

Tän viikkoa on tullut ihmeteltyä noita syöttöruuveja pitkää oon käännellyt kumpaakin suuntaan ja toiseen, eikä mustan tulo loppunut millään muuakuin kääntämällä toisen ruuvin kokonaan kiinni.ahtaa 0.6 maksimi rasituksessa oli työttöä tai ei hukkaportin tankoa kiristetty hieman.


Automaatti napalukot ei mitkää äly vahvat,soan teko ja taakse kemppi ja eteen kitkalukkot niin pääseen jo moneen paikkaan ja vinssi keulaan niin myös pois sieltä,33 tai 35 renkaat suht sopivan kokoiset tohon.


Edited by - tapsa4x4 on 11/09/2007 21:52:48
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.09.2007, 22:11
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

9000 saabin cooleri sopii oikein hyvin tuohon väliin ei vaadi kuin pidemmät pultit syylärin yläpäähän, keski kiinnikkeet kääntyvät sen verran että cooleri mahtuu hyvin väliin ja lähdöt tulevat hyvin vielä syylärin yli reunoilta. siinä coolerissa on alhaalla yksi tappi jolle porasin reijän ja yläpään kiristin syylärin pulteilla vain väliin.

tämä siis uudemman ->92 tonnarin paremmin virtaava...

ja tuossa minulla siis 40cm luokkaa tuo katto korotus joka vie varmaan tuon litran enemmän. ja kilometrit korjattu oikeiksi laskuissa.

-------------------------
datsun patrol -83
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoo lava patrollista Jukkar Tekniikka & Jutustelu 11 03.03.2008 17:51
patrollista maastokelpoinen haapala Maasturiprojektit 7 26.09.2007 09:23
kysymys patrollista jakenbj Tekniikka & Jutustelu 1 23.11.2006 18:15
kysymyksiä patrollista ryobi Tekniikka & Jutustelu 22 12.03.2006 20:27
patrollista raktori? OPA Tekniikka & Jutustelu 5 24.08.2005 20:55


Sivu luotu: 09:01 (GMT +2).