Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.04.2009, 20:36
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.554
Perusasetus

Kuukkelin suomennos


Aika muikeata tekstiä tuo G kääntää...

Olen tällä hetkellä ajo Nissan Hardbody 2000 mallin 3.2 diesel yhden ohjaamossa. I have a wife and a little girl of 1 and a half years old. Minulla on vaimo ja pieni tyttö on 1 ja puoli vuotta vanha. My wife drives a Renault Scenic witch also doubles up as the family car on longer trips. Vaimoni ajaa Renault Scenic mustaeväkampela myös kaksinkertaistuu, sillä perheen autolla pitempiä matkoja. My single cab bakkie was used in our early married life days when all we needed to pack to go away was a tent, some wood and meat for the braai. Omat yksi ohjaamo bakkie käytettiin alkuvaiheen naimisissa elämän päiviä, jolloin kaikki meidän pakata mennä pois oli teltta, joista puuta ja lihassa olevien braai. (maby some extra clothes). (maby ylimääräistä vaatteet). BUT NOW. Mutta nyt. Even just going to a braai at friend’s house is a major packing experience for me. Vaikka juuri menossa on braai on ystävän talo on suuri pakkaus kokemus minulle. I am use to it by now, but still. En käytä sitä nyt, mutta kuitenkin. My wife does not want to part with her Scenic and I want to sell my bakkie and then buy something bigger like a Jeep Grand Cherokee. Vaimoni ei halua osa hänen Scenic ja haluan myydä minun bakkie ja sitten ostaa jotain isompi kuin Jeep Grand Cherokee. It seems that my budget will allow me to only buy up to R110 000. Vaikuttaa siltä, että oma budjetti sallii vain ostaa jopa R110 000. I looked in the Autotrader and the Jeeps I can get for that price is 1999 – 2001 models. Katsoin, että Autotrader ja Jeepit voin saada siitä hinta on 1999 - 2001 malleihin. I would love to have a 4x4 and I also don’t mind driving an automatic. Haluaisin on 4x4 ja olen myös ei mielessä ajo automaattisesti. But what I would like to know is the details of the vehicle like : will I be spending allot on services, will a lot of stuff keep braking like on the Defenders, what fuel consumption can I work on, are they reliable etc etc. Will this be a good family car choice. Mutta mitä haluaisin tietää on tiedot ajoneuvon kuten minulta menot jakaa palveluihin, tulee paljon tavaraa pitää jarrutus kuten annetun puolustajista, mitä polttoaineen kulutus voin työtä, ne ovat luotettavia jne. jne. tämä on hyvä perhe auton valintaan. And what kind of Jeep Grand Cherokee (engine size) is better? Ja millaisia Jeep Grand Cherokee (moottorin koosta) on parempi?

I know this is a long letter for a short question…………… but this will be my vehicle that I will be driving every day for the next 3 or 4 years. Tiedän, että tämä on pitkän kirjeen vain lyhyen kysymyksen ... ... ... ... ... mutta tämä on minun ajoneuvon että aion ajaa päivittäin seuraavan 3 tai 4 vuotta. I do about 500km per month. En noin 500km kuukaudessa. If we go away it is usually only 200 to 500 km from home. Jos lähdemme pois se on yleensä vain 200-500km kotoa. But hopefully if I get a 4x4 we will be going farther away. Mutta toivottavasti jos saan 4x4 meillä on menossa kauemmaksi.

Any honest advice will be very much appreciated. Kaikki rehellisesti neuvoja tulee olemaan erittäin suuressa arvossa.

I also posted this thread on 4xforum. Olen myös lähetetty tämän säikeen on 4xforum.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.04.2009, 20:49
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.698
Perusasetus

No eihän nyt mikään ohjelma tällasta perämettän mongerrusta ymmärrä. Kyl tuo kuitenkin aika ylivertainen ohjelma on verrattuna kaikkiin muihin, joita olen koittanut. Ainakin sanavarastossa löytyy ja aika näppärästi tarjoilee eri suomennosvaihtoehtoja yksittäistä sanaa kääntäessä.

Jos tarvii käännöstä vaikka englanti-saksa välille, niin ainakin minun mielestä ollaan jo ihan eri tasolla. Onhan ne tietty sukulaiskieliä, mutta on niihin varmaan panostettukin aivan eri tavalla.

Tuokin tarina olisi toiminut paremmin, jos se olisi kirjoitettu noin suurinpiirtein kirjakielellä ja ilman puhekielen/slangi sanoja.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.04.2009, 21:18
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.554
Perusasetus

No ei pitäis vaatia liikoja juu, eikä enklannin tankkaaminen sinänsä tuota murheita, silti nämä jaksavat huvittaa aina vaan. Itseasiassa tämäkin piti jäädä postaamatta, mutta taisin näpytellä vähän huolimattomasti. Varsinkin kun meni näköjään kielet peräkkäin...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.04.2009, 22:54
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.970
Perusasetus

Tuolla oli lisää aiheesta, se alin linkki on ihan toimiva käännin kanssa.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29931

Eli tää:

http://finnish.nicetranslator.com/
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomennos apua? Repro Chit-Chat 3 22.03.2006 13:31
Procrastinating / Procrastination suomennos tttreg Kysy Piinalta 6 08.11.2005 11:54


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).