Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 15.12.2017, 14:47
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.670
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Muutaman päivän on ollut kokeilussa Oukitel K10000 Max. Tämä lienee aika pitkälti muuten sama kuin Pro-versio, mutta paremmalla isku-, pöly- ja kosteussuojauksella.

Nettimyyjät mainostavat kovasti mm. sen taskulamppua. Miten sen lampun saa pälle, joku näppäinyhdistelmä vai pitääkö asentaa joku sovellus?

Googlesta ei löydy siitä taskulampusta muuta kuin tämän tyylisiä kehuja: Puhelimen takana on erittäin kirkas LED-paneeli, joka toimii paitsi salamana niin myös kirkkaana taskulamppuna.
Lampun saa päälle ylävalikosta mistä löytyy pika-asetukset lentotilaan, wifiin ym. juttuihin,en minä ainakaan ole ladannut mitään sovelluksia. Itse lamppu on mun mielestä aika huono, vanhassa äxkaverissakin oli parempi. Kyllä sillä jotakin pientä voi yrittää valaista jos etsii jotakin, mutta jos oikeasti tarvitsee valoa niin kaivan taskusta olightin s1 batonin.

N. parin kuukauden käyttökokemuksien mukaan ei maxista ja toiminnasta mitään valittamista, akku kestää päiväkausia ja kaikki toimii sen mukaan mitä minun vähäinen tarve on. Kamera on huono jos vertaa poikien omenaan ja one plussaan, oikeastaan tosi huono. Kyllä sillä sellaista kuvaviestintä kuvaa ottaa mutta tuskin mitään muuta.

koko on edelleen jäätävä, siihen ei totu. Normi taskut on auttamatta liian pieniä, äkxkaverin kun ottaa käteen niin tuntuu että ei ole puhelinta ollenkaan kädessä
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 15.12.2017, 17:22
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
Lampun saa päälle ylävalikosta mistä löytyy pika-asetukset lentotilaan, wifiin ym. juttuihin,en minä ainakaan ole ladannut mitään sovelluksia. Itse lamppu on mun mielestä aika huono, vanhassa äxkaverissakin oli parempi. Kyllä sillä jotakin pientä voi yrittää valaista jos etsii jotakin, mutta jos oikeasti tarvitsee valoa niin kaivan taskusta olightin s1 batonin.

N. parin kuukauden käyttökokemuksien mukaan ei maxista ja toiminnasta mitään valittamista, akku kestää päiväkausia ja kaikki toimii sen mukaan mitä minun vähäinen tarve on. Kamera on huono jos vertaa poikien omenaan ja one plussaan, oikeastaan tosi huono. Kyllä sillä sellaista kuvaviestintä kuvaa ottaa mutta tuskin mitään muuta.

koko on edelleen jäätävä, siihen ei totu. Normi taskut on auttamatta liian pieniä, äkxkaverin kun ottaa käteen niin tuntuu että ei ole puhelinta ollenkaan kädessä
Ai perhana, siellähän se on ollut koko ajan enkä ole huomannut sieltä edes katsoa Kiitos

Niin minulla on k10000 perusversio ollut työpuhelimena puoli vuotta ja siinä ei taskulamppua ole ollenkaan. Auttavasti senkin kanssa onnistuu pimeässä käytävässä tai hallissa kulkeminen, kun laitaa selaimeen valkoisen sivun, vaikkapa about:blank niin näytön valolla näkee jotenkuten - tyhjää parempi, kuten sanotaan.

Nyt hankin jahtipuhelimen seuraajaksi Max-mallin, kun vanhaan Samsung GT-S5690 ei saa asennettua Omariista-sovellusta ja sen GPS-vastaanottokykykin on jostakin syystä heikentynyt huomattavasti viimesen vuoden aikana. Pitää olla aika aukealla paikalla, että se saa paikannuksen tehtyä. Maanmittauslaitoksen Karttapaikkakin meni sellaiseksi, ettei toimi enää tuossa vanhassa 2.6.3 Androidissa.

Onhan nämä k10000:t isoja ja painaakin ne, ei siitä mihinkään pääse. Toisaalta tykkään isommasta puhelimesta, kun ei tällaisilla nakeilla pieni puhelin tahdo edes pysyä kunnolla kourassa. Siinä mielessä k10000 max on tuntunut oikein hyvältä; saa kunnolla kiinni ja ote pysyy.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 15.12.2017, 23:50
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Niin minulla on k10000 perusversio ollut työpuhelimena puoli vuotta ja siinä ei taskulamppua ole ollenkaan. Auttavasti senkin kanssa onnistuu pimeässä käytävässä tai hallissa kulkeminen, kun laitaa selaimeen valkoisen sivun, vaikkapa about:blank niin näytön valolla näkee jotenkuten - tyhjää parempi, kuten sanotaan.
Saahan siihenki taskulampun play-kaupasta. Käyttää siis salamavaloa, kuten puhelimissa yleensäkin.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 16.12.2017, 06:54
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Saahan siihenki taskulampun play-kaupasta. Käyttää siis salamavaloa, kuten puhelimissa yleensäkin.
Toimiiko tuolainen erillinen lamppuohjelma puhelin lukittuna vai pitääkö olla avoimena?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 16.12.2017, 12:13
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Toimiiko tuolainen erillinen lamppuohjelma puhelin lukittuna vai pitääkö olla avoimena?
Pitää avata, että saa päälle tai pois, mutta valo palaa lukittunakin. En tiedä olisko tuota mahdollista kytkeä johonki fyysiseen näppäimeen, että sais päälle näyttöä avaamatta. Varmaan noissa sovelluksissakin on jotain eroja, mulla on ArtLinen taskulamppu.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 20.12.2017, 16:16
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Bläkvieviltä tyrkkää uutta mallia. BV9000 Pro. (ellei tää oo jo vanha uutinen...)
https://www.banggood.com/Blackview-B...p-1241875.html
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 07.01.2018, 20:42
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.880
Perusasetus

Oukitelin 10000 pro nyt ollu luurina ja akku tosiaankin kestää, koko ei mua haittaa

Mutta tuo taskulamppu, miten sen sais sinne lukitusnäyttöön alas mistä saa käynnistettyä joko kameran tai nauhurin ? Tulee käyteltyä kännykkälamppua paljon ja vituttaa aukoa lukitukset ennen taskulamppua..

X-cover 3:sessa lampun sai käyntiin kun painoi virtanappia ja sitä sinistä nappia peräjälkeen ja oli hyvä systeemi.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 07.01.2018, 21:05
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Onko pitkään kestänyt kunnossa? Mitä näitä on kuullut niin kerran kuukaudessa on ollut huollossa, meinasin ostaa mut kokemukset ei oikein vakuuttaneet
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 07.01.2018, 21:43
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.880
Perusasetus

Ei ole juoninut muttei ole kyllä ollut kuin pari viikkoa..

En ole kyllä mikään luurin himokäyttäjä, ei ole veispuukkeja tai pelejä ollenkaan
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 08.01.2018, 01:05
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
BV6000:een tilasin kiinasta kuulokkeen ja vaihdoin itse. Hintaa rahteineen ~7e ja aikaa meni 10min, eli ei iso homma. Kuuloke tuli kuntoon mutta puhelin ei toimi yhteen bluetooth peltorien kanssa, jotka olen vasta ostanu. Joten ulefone jäi vielä käyttöön ja catti haaveisiin. Joistain cateistaki tosin kuullu huonoa, joten en oikein tiedä mikä olis hyvä vaihtoehto.
Toimiihan se peltorien kanssa, kun sai asetukset kohdalleen. Sellainen ominaisuus tästä puuttuu, että se osaisi sammuttaa näytön, kun laittaa puhelimen korvalle. Vai onko se jostain valittavissa, mutta en vaan osaa? BV6000 siis kyseessä.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 08.01.2018, 21:49
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

K10000 max tuli pukilta entinwn oli k10000.. vähän isompi ku on tullu reilusti kumia mukaan. On iskun pl.näyttö ja veen kestävä.. tehoa enemmän ja piisaa omaan käyttöö.. 3päivää pisin putki illalla laturiin 25%

Jahtipäivänä 12h gps ja systeemit koko ajan päälä näyttö auki oikeestaa koko ajan.. illalla 80% akkua.. eroa en oo huomannu oliko -20 vai +5
Joutu ennen joulua tollasta honorin 8 käyttää viikon nii oli meinaa hanurista ku on tottunu et laturia ei tarvi miettii kesken päivän ja joka ilta muistaa laitaa laturii.. Entises k10000 meni näyttö iha silpuks.
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 09.01.2018, 17:28
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.311
Perusasetus

Laitoin K10000 Max:in työpuhelimeksi. Sellainen selvä ero K10000 perusversioon ei ole seniorille vielä selvinnyt, että miten saa tekstiviestiä laittaessa lisättyä vastaanottajia ja niin, ettei muutu samalla multimediaviestiksi. Vanhassa K10000:ssa sai helposti lisättyä vastaanottajia vaikka kesken kirjoittamisen, mutta tästä uudemmasta Pro-versiosta en ole keksinyt.

Se taskulamppuhomma selvisi. Sellainen on vanhemmassa perus-K10000:ssa myös siellä ylävalikossa. Perusmallin lampun valo on selvästi heikompi kuin Pro-version, mutta on sentään jotakin.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 13.01.2018, 22:32
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Onko pitkään kestänyt kunnossa? Mitä näitä on kuullut niin kerran kuukaudessa on ollut huollossa, meinasin ostaa mut kokemukset ei oikein vakuuttaneet
Puolisen vuotta ollu oukitell K10000pro käytössä, yhteen aikaan tämän näyttö meni raidalliseksi ja jätti ikäänkuin vanhaa kuvaa taustalle. Loppui itellään eikä ole aikoijon enään temppuillut.. Toisaalta, tilasin sillo kerralla kaks näitä ja toinen ei ota lainkaan virtaa vastaan, pitäny lähettää huoltoon vaa tuollahan se kaapissa edelleen oleskelee🙄
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 13.01.2018, 23:01
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.880
Perusasetus

Ei oo vielä juoninu, kolme latausta takana ja akku alkaa saada täyden kapasiteettinsa.. Nyt on 51% eli 4 päivää takana ja noin 4 edessä
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 26.01.2018, 09:08
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 395
Perusasetus

Nyt alko mennä hermo **tun puhelinmyyjien kanssa
Oukitel K10000 pitäs vissiin olla joku blacklist tai numeron blokkaus.
Miten ihmeessä en saa menu valikosta mistään sellaista vaihtoehtoa esille?
Olisiko neuvoja..?
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 07.02.2018, 22:01
miksi miksi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.13
Sijainti: Nastola
Viestit: 78
Perusasetus

bv 6000 oli käytössä ja soittoäänien eli kaiuttimen kanssa jatkuvat ongelmat. Sitten erään huoltokeikan jälkeen se rupes soimaan taskussa epämääräistä sävelmää joka muutti volumea sen mukaan miten päin se oli. Päivän päätteeksi oli musta piste näytössä joka siten levis aamuksi koko näyttöön.
Purin sen härvelin ja kuorien kiinnikkeistä oli kolme poikki, piirilevyjen ruuveista kaks hävinnyt, toinen löyty näytöstä sen mustan pisteen aiheuttajana. Oli jäänyt piirilevyn ja näytön väliin ja ilmeisesti puristunut siinä silleen sopivasti. Toinen pultti oli painanut akkuun jo jälkeä..
Blutoothin kanssa jatkuvaa on/offia, ärsyttävää kuunnella korvanpista. Akku kesti sen 2-3 päivää hyvin, monet tippumiset yms kesti hienosti. Koko vuoden takuun ajan toimi... ööh keskiverrosti. Parasta oli akku ja muistikapasiteetti. Ne on mulla kokoajan puhelimessa ja tabussa kriittisessä tilassa.
Uudempaan en ole rohjennut hommata, kun ei liukaskuoriset puhelimet ole se paras asia.
Pari kertaa näyttö jumitti hetken mutta se oli tyyliin muutaman sekunnin bugi. Aika paljon kesti mun käytössä, kun yleensä se on kolme kuukautta ja savu pakenee laitteesta.
Nyt on ollut samsungin perus iskunkestävä kun on oltu saikulla kotona 4kk...
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 21.07.2018, 17:30
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Aihetta sivuten, onko kellään kokemuksia Doogeen puhelimista? S60 lite näyttäis olevan ominaisuuksien ja hinnan suhteen melko hyvä vaihtoehto. Jos vain toimii...
Tuota catti topikkia kun olen lukenut, niin ei enää tee mieli laittaa 450 euroa "laatu" puhelimeen... Blackview edelleen käytössä, mutta aina sillointällöin tulee ihme bugeja ja epäilyttää että tilttaa lopullisesti yhtä koska. Eikä ole mitään varapuhelinta tällähetkellä.
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 21.07.2018, 18:22
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Mulla on ollu nyt vuoden päivät käytössä Doogeen alkuperänen S60, eli onks se nykyään pro vai mikä, kun tuo lite tuli markkinoille?

Ei oikeestaan toimivuuden suhteen ollut juurikaan ongelmia, mitä nyt perus tilttailua yms joskus, mitä tuntuu kaikki luurit tekevän aika ajoin. Prosessori on ehkä vähän hitaan puoleinen, mutta ei varmaan normikäyttäjälle merkkaa mitään, ellei pelaile jotain yms raskasta. Kamerassa nyt ei ole kauheasti kehuttavaa, vaikka ihan suht ok laatuisia kuvia ottaakin. Vakiolla kamerasoftalla ei pysty hämärässä kuvaamaan videota ollenkaan, kun framerate tippuu ihan jäätävälle tasolle, ja muutenkin videota kuvatessa automaattitarkennus "pumppaa" kuvaa ihan jatkuvalla syötöllä. Paremmilla kamerasoftilla ongelmat onneks poistuu.

Kasassakin on pysynyt, eikä nitise eikä natise vieläkään, eli jämäkkää tekoa. Vaikka ei tuo nyt mitään ihan tolkutonta runtua olekaan saanut, mutta lennellyt kyllä pitkin lattioita monet kerrat. Viimeks suzukin kytkintä vaihtaessa oli taskusta pudonnut lattialle pyörimään romujen sekaan ja vahingossa kolautin hallitunkin varrella suoraan näyttöön, mutta ei hajonnut. Lasikalvon olen kyllä lisännyt jo uutena lisäsuojaks.

Suht iso ja painava murikkahan tuo on, mutta siihen kun tottuu, niin sen verran tyytyväinen olen ollut laitteeseen, ettei vielä ole käynyt uuden luurin hankinta mielessäkään.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 21.07.2018, 18:27
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Doogeen S30 saattais olla ihan fiksu vehje myöskin, jos vaan tulee toimeen vähän miedommalla raudalla. https://www.banggood.com/DOOGEE-S30-...p-1210489.html
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 21.07.2018, 18:42
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Ihan pelkällä S60 nimellä sitä kaupataan edelleen. Kuulostaa ihan mulle kelpaavalta. Saattais kyllä tuo S30 riittää myös, tosin hintaero S60 liteen ei äkkiä vilkaistuna ollu kovin mahdoton. Pitää vähän verrata teknisiä tietoja tähän blackviewiin, tähän olen ominaisuuksien puolesta ollu ihan tyytyväinen. Paitsi akku sais olla isompi, kuten doogeessa onkin. Toisaalta lisätehosta ei haittaakaan ole ja kamerahan sais aina olla parempi, vaikka minun kuvaaminen onkin yleensä räpsimistä. Voisin kyllä laittaa puhelimeen kohtalaisen isonki summan, jos tietäisin että se kestää seuraavat kolme vuotta. Mutta kun yleensä ne kestää vain puolet siitä...
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 22.02.2019, 13:22
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Mulla edelleen Doogee S60 käytössä ja hyvin pelaa.

Mutta nyt Doogee esitteli uuden jonkin verran mielenkiintoisen uutuuden, nimeltään S90, johon saa lisämodulina kiinni erilaisia varusteita, kuten mielenkiintoisempina isommalla optiikalla olevan kameran ja lisäakun. Peliohjainmodulikin ihan jees, jos jotain tykkää pelailla, mutta radiopuhelinmodulille en kyllä keksi käyttöä. Saas nähä tuleeko jatkossa vielä jotain muita palikoita...

https://www.banggood.com/DOOGEE-S90-...p-1424730.html


__________________
-Pauli-

Viimeksi muokannut Palex : 22.02.2019 13:28
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 22.02.2019, 15:00
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

En näköjään olekaan muistanu tänne kirjoittaa, mutta ostin tosiaan S60 liten viime syksynä. Sehän ei sitte toiminu huonostikaan, monenlaista bugia oli ja viikon käytön jälkeen oli niin jumissa että piti resetoida koko puhelin. Ja sama homma toistui...
Arlatecille laitoin reklamaatiota ja lähetin puhelimen takaisin. Tilalle tuli parempi S60, joka onki sitte toiminu ihan hyvin. Joskus jotain toimintahäröä on, mutta tuntuu valitettavasti olevan kaikissa puhelimissa...
Ärsyttävin piirre on, että kamera menee päälle kun pitkään painaa nappia vaikka näyttö olisi lukittuna. Ilmeisesti sitä ei saa mistään asetuksista pois?
Kokonaisuudessaan kuitenki ihan ok ja paras tähän astisista puhelimista.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Mulla edelleen Doogee S60 käytössä ja hyvin pelaa.

Mutta nyt Doogee esitteli uuden jonkin verran mielenkiintoisen uutuuden, nimeltään S90, johon saa lisämodulina kiinni erilaisia varusteita, kuten mielenkiintoisempina isommalla optiikalla olevan kameran ja lisäakun. Peliohjainmodulikin ihan jees, jos jotain tykkää pelailla, mutta radiopuhelinmodulille en kyllä keksi käyttöä. Saas nähä tuleeko jatkossa vielä jotain muita palikoita...
Minulla kiinnostaisi erityisesti lisäakku ja radiopuhelin. Lähinnä hirvenmetsästyksessä käytössä. Olis paljon helpompaa jos ei olis niin monta kapulaa taskussa ja jos vielä toimis handsfreen kanssa niin aina parempi. En silti ole varmastikaan vaihtamassa, tuo S90 ei varmaan ihan ilmainen ole...
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 22.02.2019, 15:05
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Ärsyttävin piirre on, että kamera menee päälle kun pitkään painaa nappia vaikka näyttö olisi lukittuna. Ilmeisesti sitä ei saa mistään asetuksista pois?
Totta, itsekin olen joskus havainnut samaa vikaa, ja puhelin on sitten ottanut taskussa parisataa kuvaa. Jostain syystä nääs mun puhelin ottaa kameranappia painamalla aina neljänkymmenen kuvan sarjan, enkä tiedä miten sitäkään sais muutettua.

Lainaus:
tuo S90 ei varmaan ihan ilmainen ole...
Perusversio ilman mitään moduleita 265€ banggoodilla, ja noin 350€ pakettina, mihin kuuluu lisäkamera, akku ja tuo radiopuhelin.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 22.02.2019, 16:03
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

^ sama homma, kamera menee sarjatulelle. Ja kun on ulkonevat napit, niin aika herkästi niitä tulee painettua.

Ei tuo S90 hinta sitten ihan mahdoton ole.
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 22.02.2019, 18:47
Jukeman Jukeman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 99
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti

Minulla kiinnostaisi erityisesti lisäakku ja radiopuhelin. Lähinnä hirvenmetsästyksessä käytössä.
Mielenkiintoinen viritelmä tuo..
veikkaan vaan että taajuus on jotain muuta kuin RHA68 ( https://fi.wikipedia.org/wiki/RHA68-radiopuhelin ) joten tarvisi vastapuolelle samalla taajuudella olevan kapulan että siitä ois mitään iloa.


Edittiä, mulla oli Ulefone Armor X hetken aikaa käytössä, ois ollu muuten hyvä kampe mutta softabugeja oli muutama, joten vein seuraavana päivänä takas kauppaan. En uskaltanut ottaa toista samanlaista yksilöä takuuseen tilalle kun oli reissuun lähtö, muuten oisin kyllä kokeillu. Oli jämäkän tuntuinen, kamera tosin pska niinkuin kaikissa näissä jytkymmissä, en tiiä miksi..
__________________
-Särkemällä oppii-

Viimeksi muokannut Jukeman : 22.02.2019 18:51
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty oukitel k10000 käyttämätön dualsim luuri liero O/M/V Muut 0 07.08.2017 17:37
XJ vai ZJ? vai kuitenkin WJ? VsaTku Tekniikka & Jutustelu 15 15.06.2015 14:56
235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2010 12:27
Muna vai Kana (Eli tela vai pyörä) Chit-Chat 1 01.08.2007 08:48
tabor vai come-up? volvolet-sugga Tekniikka & Jutustelu 11 05.02.2007 21:41


Sivu luotu: 14:58 (GMT +2).