Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2010, 22:59
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Kokemuksia palstalaisen kanssa tehdystä kaupan teosta


Eli myin PATROL GR:ää vuoden 2009 toukokuun alussa. Sitä en kuollaksenikaan muista että kumpi vaihtoa ehdotti mutta HILUXIA kuitenkin lähdin naapuri kylään katsomaan. Teimme vaihtokaupat parin seuraavan päivän sisällä JA TYHMÄ KUN OLIN en tehnyt erillistä luovaria autosta koska kaveri tuntui ihan luonikkaalta. TIEDÄN aina pitäisi tehdä myös se toinen paperi joten siitä ei tarvitse kuittailla!!! No varmaan kuukausi ennen officrossia tuli vakuutusyhtiöltä lasku Patrol gr vakuutuksista. Ei ollut jätkä laittanut autoaan omiin nimiinsä vaikka kuinka vannotti sen tekevänsä. Offirossissa sitten näin kyseisen kaverin ja pyysin häntä lähettämään postitse luovarin täytettynä hänen osaltaan. Hän myös sanoi laittaneensa auton nimilleen ja ''ihmetteli että miksi ei ole vakuutus katkennut'' Jätkästä ei kuulunu mitään ja asia unohtui minultakin koska lasku eksyi firman laskujen joukkoon ja se tuli maksettua.Asia oli unholassa kunnes tuli uusi lasku. Lähetin yyveetä kaverille ja pyysin laittamaan sen luovarin tulemaan 8.1.10 mennessä koska silloin oli uuden laskun eräpäivä. Ja ilmoitin samalla kohteliaasti ilmoittavani auton varastetuksi mikäli paperia ei näy.

Tässä laittamani yyvee:

Se GR:n luovari
Voisitko laittaa sen paperin tulemaan??? Muussa tapauksessa haen uuden ilmoitusosan ja ilmoitan auton varastetuksi. Odotan perjantaihin 8.1.09 asti.

Ja tässä vastaus siihen:

en ole muistanut laittaa sitä luovaria ja nyt ko noin rehvakkaasti huutelet ni laitan se aikasintaan 10.1.2010 ja sun päivämäärä on jo pikkusen vanha ja tiedoksesi että autoista voi itse tehdä luovarin myyty tuntemattomalle niitä minäkin teen jos joku ei hoida papereita odotan innolla että ensimmäinen kissalan poika tulee sanoo että gr varastettu ja puhelimesta tavoittaa p.

Ja asiaa törkeyksiäni sovittelin näin:

No empä niin rehvakkaasta tiedä mutta eipä ole miehestä kuulunut mitään niin pakko se jotain on uhitella... Jos ei perjantaihi mennes näy nii soittelen.. Nyt kun on toi puhelin nummerokin. No tarkoitin vuotta 2010. Mielummin niin että menee autot oikeille ihmisille.
On vaan tossa vakuutus lapussa 8päivä eräpäivä enkä enään niitä jaksas maksella.
Ja muista luovutus päivä oli 12.5.2009

P.S.Ei tartte heti vetää rantapalloa nenään.

Tämän jälkeen ei ole kaverista kuulunut mitään.

Mielestäni asiasta olen nyt kahdesti muistuttanut. Päätin vielä odottaa siihen kymmenenteen päivään kun niin REHVAKKAASTI SITÄ HUUDELTIIN mutta eipä näkynyt silloinkaan. Soittaa koitin eilen illalla mutta valitsemanne numero ei vastaa.

Olkoonpa homma miten tahansa niin minun myymä auto menee sen nimiin joka on sen ostanut eikä jää killumaan herra tuntemattomalle. Jos se on edes mahdollista. No sittenpä vielä vakuutus yhtiö lupasi palauttaa ns. liikaa maksetun osan minulle siitä päivästä joka on luovariin merkitty. Epäilen että ei mee läpi jos myyn sen herra tuntemattomalle yli puolivuotta sitten...

En ole uhkauksia vielä toteuttanut enkä välttämättä aio toteuttaakkaan MUTTA
nyt tämä herrasmies voisi laittaa minulle vaikka tekstarin että homma hoituu heti maanantaina JA TOSIAAN HOITAA SEN ASIAN HETI MAANANTAINA.

KAVERIN NIMIMERKKI JULKAISTAAN KESKIVIIKKONA 20.1.10 SIKÄLI MIKÄLI EI SITÄ LUOVARIA NÄY!! Ja voin luvata että maksan kirjekuoren, postimerkin ja a4 paperin hinnan seuraavaksi kun tapaamme!

Tässä numeroni jos se on päässyt hukkumaan 044viiva5185990

KYLLÄ VITUTTAA

__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?

Viimeksi muokannut suppe : 17.01.2010 11:38 Perustelu: Poistin puhelin numeron yksiyi suojan vuoksi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2010, 23:24
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

sinuna menisin suoraan poliisilaitokselle, kyllä näitä vitun ääliöitä riittää jotka ei hoida kauppoja niinkuin on sovittu.
Jos kauppoja tekee niin ne on hoidettava kunnialla loppuun asti perkele, ja tää on mun mielipide.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2010, 23:33
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Nämä on just niitä juttuja minkä takia olen itse mm. ajanut 500 km vinssinostoreissun (kiitokset asianosaisille ), koukannut Lepoantilta työmatkalla ohimennen Liftin (tästä kanssa kiitokset ), Hoojiiltä hakenut eräänä sateisena syysiltana toisen Tojon vinssin(edelleen irtaallaan ) ym ym ym eli kaupat on tehty niinkuin on sovittu ja ihan nokatusten. Tuon hojonkin kun hain niin paperit tehtiin paikan päällä ja rahat siirsin läppärillä myyjän pihassa hänen tililleen. Ei ole tarvinnut jälkeenpäin selvitellä ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Jatkossa pyrin noudattamaan samaa kaavaa yksityisten välisissä kaupoissa.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.01.2010, 23:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

http://www.nettivaraosa.com/907937


traileria
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.01.2010, 23:52
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

?


Mielenkiintoista että tämäntyyppisiä asioita alkaa tulla tällä palstalla yhä useammin esille jossa ostaja tai myyjä on tarkoituksella kusetanut toista osapuolta.
Tälläinen ei ole mitään uutta narkki-, ynnä muissa sossu-porukoissa.
Ainakin ajoneuvojen kaupan yhteydessä pitää tehdä luovari sekä tarkastaa ja merkitä ylös myyjän henkilöllisyys ja jos ei sitä tajua niin on kyllä aivan turha kitistä yhtään mitään.
Ja heti suoraan ilmoitus poliisille. Konna on konna, aivan joutavaa yrittää sovitella asiaa vastapuolen kanssa, siitä ei tule muuta kun rupia omaan perseeseen.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.01.2010, 00:00
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Konna on konna, aivan joutavaa yrittää sovitella asiaa vastapuolen kanssa, siitä ei tule muuta kun rupia omaan perseeseen.
Ja nicci tietoon...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.01.2010, 09:26
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
sinuna menisin suoraan poliisilaitokselle, kyllä näitä vitun ääliöitä riittää jotka ei hoida kauppoja niinkuin on sovittu.
Jos kauppoja tekee niin ne on hoidettava kunnialla loppuun asti perkele, ja tää on mun mielipide.
x2
__________________
Mouho Motorsport
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.01.2010, 09:32
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Auton saat pois omista nimista vaikka ei oo luovaria.Itselle kävi samalla tavalla.Kats.konttorille piti tehä lappu jossa näkyy auton myyntipäivä sekä ostajan/myyjän yhteystiedot.niinkuin luovarissakin.Piti vaan kirjallisena laittaa ett ostaja ei rek.omiin nimiin.Pari todistajaa taisivat vaatia.

Tosiaan tuommonen kyprä ostaja sattu mullekin kohdalle.Mut kun sain omalta kohdalta nuo vakuutukset yms.poikki...Niin piruuttani soitin virkavallalle ett käykääpä poimimassa pois liikenteestä,kerroin kaverin osoitteen sekä työpaikan jotta tietäävät mistä löytää.

Ei menny montaa päivää kun ex biili seiso ilma kilpiä tän mulkeron pihassa.

itekkin koitin neuvotella ostajan kanssa mut se oli sitä huomenna käyn osastoo,yms seli seli höpö höpö juttuja.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.01.2010, 11:29
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Mielenkiintoista että tämäntyyppisiä asioita alkaa tulla tällä palstalla yhä useammin esille jossa ostaja tai myyjä on tarkoituksella kusetanut toista osapuolta.
Tälläinen ei ole mitään uutta narkki-, ynnä muissa sossu-porukoissa.
Ainakin ajoneuvojen kaupan yhteydessä pitää tehdä luovari sekä tarkastaa ja merkitä ylös myyjän henkilöllisyys ja jos ei sitä tajua niin on kyllä aivan turha kitistä yhtään mitään.
Ja heti suoraan ilmoitus poliisille. Konna on konna, aivan joutavaa yrittää sovitella asiaa vastapuolen kanssa, siitä ei tule muuta kun rupia omaan perseeseen.
Tosiaan ei ole ihan ainut auto jonka olen myynyt tästä pihasta mutta se vaan jäi tekemättä KOSKA, tarjosin jopa kahveet paikallisella abc asemalla jonka vieressä on katsastus konttori ja kävin itse heti kahvin jälkeen laittamassa hiluksin nimilleni ja oletin että tämä kaveri tekisi saman. No hänellä ei kuulemma ollut rahaa mukana niin ei onnistunut. No mikäs siinä teet sen sitte koto maisemissa??? JOO ja vitut.
Ja vielä korostan että kyseinen kaveri kirjoittelee palstalla aikas paljon, siksi totesin ehkä tämän auttavan. On ainakin näkyvä homma koska on tullut jopa yyveenä kyselyjä tapauksesta!!!

Kaverin puhelin numero jäi vahingossa näkyviin mutta ne jotka tuntevat tulleensa kusetetuksi voivat tarkistella onko sama numero...

Tässä lainaus vielä jonkun tekstistä.
Auton saat pois omista nimista vaikka ei oo luovaria.Itselle kävi samalla tavalla.Kats.konttorille piti tehä lappu jossa näkyy auton myyntipäivä sekä ostajan/myyjän yhteystiedot.niinkuin luovarissakin.Piti vaan kirjallisena laittaa ett ostaja ei rek.omiin nimiin.Pari todistajaa taisivat vaatia.

En millään jaksa uskoa että saisin vakuutus yhtiöltä maksuja takautuvasti takaisin jos myyn auton herra x:lle puolivuotta sitten???

Asiallisia kommentteja!!!
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?

Viimeksi muokannut suppe : 17.01.2010 11:37 Perustelu: Poistin sen numeron yksityis suojan vuoksi.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.01.2010, 13:15
NORT:n Avatar
NORT NORT ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.04
Sijainti: Meri-Pori, .
Viestit: 328
Perusasetus

Kyllä se noin onnistuu , selvitys myynti tilanteesta, kuka myi mitä koska ja kelle ja todistajien nimet.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 17.01.2010, 13:24
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NORT Näytä viesti
Kyllä se noin onnistuu , selvitys myynti tilanteesta, kuka myi mitä koska ja kelle ja todistajien nimet.
Joo onnistuu jos siinä on ostajan nimmari myös. Eli tätä tarkoitin että tuskin menee läpi---->tiedoksesi että autoista voi itse tehdä luovarin myyty tuntemattomalle niitä minäkin teen jos joku ei hoida papereita<----
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.01.2010, 13:31
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
traileria
Mites tämä liittyy mihinkään??
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.01.2010, 13:38
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

lukases tuo.

http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/...usilmoitus.htm

Voi olla yksin myyjänkin allekirjoittama.Vakuutukset +käyttömaksut katkee,myyntipäivä+7vrk.Itekkin oon tapellu tämmösien kans.

Olikohan niin että siitä sais jonkun sanktion jos menee rekisteröinti yli tuo 7vrk.Siis jos auto on liikennekäytössä.
Voi olla että oon väärässä mut joskus tuota konttorilla kyselin.

Jos oot oikeen ilkee niin ostajalle tulee kalliiks tuommoset kaupat,mut ei siitä enempää tässä.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 17.01.2010, 14:20
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Ne on aika kalliita ne päivät mitkä menee tuon 7 yli itsellä kerran meni päivällä yli kun ei ollut mahdollisuutta käydä.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 17.01.2010, 15:53
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Vuonna -95 maksoin 400mk 8 päivästä joten ei unohdu enää rekisteröinti.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 17.01.2010, 16:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jep, eli duunaat sen luovarin sillä päivällä kun alkup. omistussuhteen siirtyminen on tapahtunut. Ehkä tämä kyseinen jantteri muistaa jatkossa hoitaa sen omiin nimiin rekisteröinnin ajallaan...
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 17.01.2010, 18:52
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Mielenkiintoista että tämäntyyppisiä asioita alkaa tulla tällä palstalla yhä useammin esille jossa ostaja tai myyjä on tarkoituksella kusetanut toista osapuolta.
Liekö jo tämän uuden laman syytä osaltaan sitten.

Tuosta petosten ym. huijausten ym. epäasiallisuuksien määrän kasvusta laskusuhdanteen aikana on tehty 90-luvun laman kokemusten perusteella jo tutkimuksiakin, mitä huonommin jengillä pyyhkii niin sitä enemmän alkaa esiintyä kaiken maailman venkulointiakin, joka on erittäin ikävä ilmiö. 90-luvullahan laman tullen mm. maksuvälinepetosten määrä lähti huimaan nousuun sitä mukaa mitä enemmän lama syveni.

Aika alhaista, julkinen häpeäpaalu on ihan hyvä systeemi.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 17.01.2010, 18:55
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Itse ole tässä myynnyt vaikka mitä, eikä ole vielään tarvinnut soitella "isoille" pojille tai että pojat olisivat minun oven takana

Kyllä täällä uskaltaa kauppaa tehdä vielä.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 17.01.2010, 21:47
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti
Ne on aika kalliita ne päivät mitkä menee tuon 7 yli itsellä kerran meni päivällä yli kun ei ollut mahdollisuutta käydä.
Tässä välissä vois muistuttaa, että seitsemän päivän ylityksestä menee hyvikemaksuja liikennevakuutuskeskukselle, jos uutta vakuutusta ei ole tehty.
Eli jos ei katsastusasemalle ehdi/pääse, käy omassa vakuutusyhtiössä tekemässä omistajanvaihdoksen. Jos pääse edes sinne, niin soittaa vakuutusyhtiöön ja tekee vakuutuksen niin ei tarvitse maksella hyvikemaksuja.
Tietenkin se omistajanvaihdos pitäisi tehdä viikon kuluessa vaikka olis vakuutus, saattaa vaikka lähteä kilvet yms mukavaa jos tiellä ajelee ja entinen omistaja on tehnyt luovutusilmoituksen..

EDIT ja nyt kaikki avaa linkin ja printtaa varoiksi muutaman luovarin jokaisen auton hanskalokeroon http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/D43FD...vutuskirja.pdf
__________________
Harbor Cruisers

Viimeksi muokannut baxxter : 17.01.2010 21:50
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 17.01.2010, 21:53
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
EDIT ja nyt kaikki avaa linkin ja printtaa varoiksi muutaman luovarin jokaisen auton hanskalokeroon http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/D43FD...vutuskirja.pdf
Tää oli hyvä
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 17.01.2010, 22:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mun mielipede,sori vaan.


viakka olenkin rekisteröitymätön lueskelija .niin oon silti sitä mieltä ,että jos on nykyaikana niin saamaton ettei viitsi luovaria tehdä ,niin se on oma moka .turha siitä täällä on tehdä numeroo.ite en ees kehtaisi tollasta tunnustaa.sori vaan,mut tää on mun mielipide.joten älkää ottako herneitänenuseen.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 17.01.2010, 22:16
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
viakka olenkin rekisteröitymätön lueskelija .niin oon silti sitä mieltä ,että jos on nykyaikana niin saamaton ettei viitsi luovaria tehdä ,niin se on oma moka .turha siitä täällä on tehdä numeroo.ite en ees kehtaisi tollasta tunnustaa.sori vaan,mut tää on mun mielipide.joten älkää ottako herneitänenuseen.
En ainakaan minä vedä palkokasvia nenään!!! Mutta muistutin asiasta jo ekassa viestissä...olen kuullut ihan tarpeeksi siitä jo perkl!!! Ja väittäisin että ko. henkilö häpeää minuakin enemmän jos nimimerkin joudun julkaisemaan..
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 17.01.2010, 22:28
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suppe Näytä viesti
En ainakaan minä vedä palkokasvia nenään!!! Mutta muistutin asiasta jo ekassa viestissä...olen kuullut ihan tarpeeksi siitä jo perkl!!! Ja väittäisin että ko. henkilö häpeää minuakin enemmän jos nimimerkin joudun julkaisemaan..
kyllä minä ainaski olisin sitä mieltä ,että nimi julki vaan.kyllä sen ostajankin kuuluu osansa tehdä.ite oon tältä sivustolta muutaman tuotteen joltain ostanu ja oon ollu tyytyväinen.ihan ok. porukkaa on ainaski ne oleet kenen kans oon asioinu.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 17.01.2010, 22:36
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

terve.kysäiseppäs vakuutus yhtiöstä ,et onks se kaveri tehnyt siihen gr:ään vakuutuksen jos ei oo ni ilmoita kylmän viileesti varastetuks.oppii oleen......
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 17.01.2010, 22:37
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
kyllä minä ainaski olisin sitä mieltä ,että nimi julki vaan.kyllä sen ostajankin kuuluu osansa tehdä.ite oon tältä sivustolta muutaman tuotteen joltain ostanu ja oon ollu tyytyväinen.ihan ok. porukkaa on ainaski ne oleet kenen kans oon asioinu.
Juuri tästä syystä ehdotan perustettavaksi ns. mustan listan palstan käyttäjistä. Se sortaa juuri niitä jotka ei asioita hoida kunnialla loppuun.

-Tyyliin Ostin kaverilta x uuden käyttämättömän turbon mutta kun se tuli niin olikin vanha paska ja myyjä ei sitä suostunut vaihtamaan.

Eli nimimerkki esiin ja perustelu mikä meni vikaan.. Osaisi sitten muut välttää näitä koijareita..
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko keneenkään palstalaisen vanha lantikka ic hilux Maasturiprojektit 3 02.09.2009 11:05
Päivän tulkinta karjapuskurin teosta? IsoA Tekniikka & Jutustelu 3 10.10.2007 17:16
kenelläkään kokemuksia vastaavan rakkineen teosta Tekniikka & Jutustelu 18 16.06.2007 15:44
Tarjouksia rangen kaarien teosta T.T.T O/M/V Muut 2 15.03.2007 06:12
joitakin kuvia vinssivaijereiden teosta jjtp Tekniikka & Jutustelu 44 28.10.2004 21:05


Sivu luotu: 19:13 (GMT +2).