Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #51  
Vanha 22.01.2010, 17:40
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Miten suppeella nyt tämän asian kanssa? Kun tiedät sen hepun rekisterinumeron ja tarvittavat tiedot, niin pitäisi niilläkin onnistua siirtään vakuutus kalliisti sen nimiin. Möin vuosia sitten moottrikelkan eräälle tyypille, joka ei sitä nimiinsä alkanut laittaan, mutta kerran näin hepun ja otin sen auton rekisterinumeron ylös ja ilmoitin vakuutusyhtiöön, niin hommat hoitui. Tuli perityt vakuutusmaksut takaisin. Toiselle osapuolelle ilmeisesti menivät korotettuina.
Vastaa lainaten
  #52  
Vanha 23.01.2010, 19:33
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari Näytä viesti
Miten suppeella nyt tämän asian kanssa? Kun tiedät sen hepun rekisterinumeron ja tarvittavat tiedot, niin pitäisi niilläkin onnistua siirtään vakuutus kalliisti sen nimiin. Möin vuosia sitten moottrikelkan eräälle tyypille, joka ei sitä nimiinsä alkanut laittaan, mutta kerran näin hepun ja otin sen auton rekisterinumeron ylös ja ilmoitin vakuutusyhtiöön, niin hommat hoitui. Tuli perityt vakuutusmaksut takaisin. Toiselle osapuolelle ilmeisesti menivät korotettuina.
Tiedot sain siltä ostajalta tekstiviestitse ja nyt saan sen pois omista nimistä. Eli ei ollut ennen tietoja eikä paljoo rekkareitakaan jotka olis sen kaverin nimissä.. Puhelin numero oli joka oli salainen.

Eli homma toistaiseksi OK
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
  #53  
Vanha 25.02.2010, 01:31
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.687
Perusasetus

Tunnistin ton trailerin..

Osti halvalla ja möi kalliilla. Bisnestä. So?

Mutta vois silti vastata puhelimeen vaikka eukko oliskin heittänyt pihalle tms hlö kohtaista sattunut. Vai onko mulla taas vanha numero?
__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
  #54  
Vanha 15.03.2010, 21:08
terhaap terhaap ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.02.10
Sijainti: Äänekoski
Viestit: 60
Perusasetus

Epärehellisiäkin kauppiaita löytyy foorumilta. Olisin ostanut renkaat tyypiltä joka näkyy aika paljon myyvän tavaraa tai ainakin renkaita myyntipalstalla. Soitin ja kysyin että onko renkaat myynnissä vielä ja olihan ne. Sovittiin että seuraavana päivänä mennään hakemaan renkaat. Soitto miehelle että käykö nouto. Ja eihän se passaa. Työt puskee päälle ja millon mitäkin. Menee viikko. Joka päivä kyselyä että voiko renkaat tulla hakemaan. Aina joku uusi selitys että oon nyt menossa että ei onnistu taaskaan. Kysyn että kai renkaat on varattu mulle että soitat heti kun voi tulla hakemaan että tulen sitten. Miehestä ei kuulu mitään. Soittelen taas ja kootut selitykset on taas mukana. No soitanpa toisesta numerosta ja kysyn että onko renkaat vielä myynnissä että voisin tulla ostamaan. Mies tuumaa että renkaat on myyty jo. Elikköä tämmösiä kauppamiehiä tuolla on.
Vastaa lainaten
  #55  
Vanha 15.03.2010, 21:15
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terhaap Näytä viesti
Epärehellisiäkin kauppiaita löytyy foorumilta. Olisin ostanut renkaat tyypiltä joka näkyy aika paljon myyvän tavaraa tai ainakin renkaita myyntipalstalla. Soitin ja kysyin että onko renkaat myynnissä vielä ja olihan ne. Sovittiin että seuraavana päivänä mennään hakemaan renkaat. Soitto miehelle että käykö nouto. Ja eihän se passaa. Työt puskee päälle ja millon mitäkin. Menee viikko. Joka päivä kyselyä että voiko renkaat tulla hakemaan. Aina joku uusi selitys että oon nyt menossa että ei onnistu taaskaan. Kysyn että kai renkaat on varattu mulle että soitat heti kun voi tulla hakemaan että tulen sitten. Miehestä ei kuulu mitään. Soittelen taas ja kootut selitykset on taas mukana. No soitanpa toisesta numerosta ja kysyn että onko renkaat vielä myynnissä että voisin tulla ostamaan. Mies tuumaa että renkaat on myyty jo. Elikköä tämmösiä kauppamiehiä tuolla on.
Miehellä on kiire ja et pääse renkaita hakemaan ja soitit toisesta numerosta, niin kaveri sanoo että renkaat myyty... --> Eli silloinhan renkaat on sulle myyty???

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä!!
Vastaa lainaten
  #56  
Vanha 15.03.2010, 21:20
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.785
Perusasetus

Kaikuuko täällä?
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #57  
Vanha 15.03.2010, 21:21
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Laitetaan nyt tähänkin nyypälle...

Nyypällä on vielä pikkusen parantamista tuossa luetun ymmärtämisessä...tavaappas nyt tuo postaus uudestaan hitaasti ja ihan ajatuksen kanssa ja mieti kellä ei ollut aikaa ja kuka ei ollut paikalla jne...

Ja itse asiaan en kommentoi täälläkään mitään.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #58  
Vanha 15.03.2010, 21:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Laitetaan nyt tähänkin nyypälle...

Nyypällä on vielä pikkusen parantamista tuossa luetun ymmärtämisessä...tavaappas nyt tuo postaus uudestaan hitaasti ja ihan ajatuksen kanssa ja mieti kellä ei ollut aikaa ja kuka ei ollut paikalla jne...

Ja itse asiaan en kommentoi täälläkään mitään.

Eli myyjällä on kiire jä siksi kaveri ei pääse renkaita hakemaan... --> Mielestäni ymmärsin oikein???
Vastaa lainaten
  #59  
Vanha 15.03.2010, 21:27
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ja kaveri soittaa toisesta numerosta, niin kyseinen renkaan myyjä sanoo renkaiden olavan myyty... Eli hän on "myynyt" eli luvannut renkaat sille kaverille joka ei ole päässyt vielä renkaita hakemaan, koska tällä myyjällä on ollut kiirettä....
Vastaa lainaten
  #60  
Vanha 15.03.2010, 21:36
habe habe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.02.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 47
Perusasetus

Tämä varmaankin osalla tiedossakin, mut laitanpa tähän lainauksen aken sivuilta. Itse olen tuota käyttänyt, kun tahtoo se luovari jäädä aina hommaamatta tai sitten on sunnuntai, kun ehtii autokauppoja tekeen ja silloin ei sitä luovaria siihen hätään mistään saa.

Eli:
"Ajoneuvon edellinen omistaja päättää velvoitteensa ajoneuvoa kohtaan tekemällä luovutusilmoituksen, jos ajoneuvon ostaja laiminlyö velvollisuutensa rekisteröidä ajoneuvo nimilleen 7 päivän kuluessa omistusoikeuden siirtymisestä." Tarkoittaa käytännössä, että teen yksipuolisen ilmoituksen siitä, että olen myynyt ko. ajoneuvon ja tämä tuli voimaa muistaakseni 2007.

Edellisen omistajan liikennevakuutus on siis voimassa tuon 7 päivää ja sen jälkeen ajoneuvoa ei saa käytää liikenteessä, tästä tulee sitten vakuutusmaksun korotuksia, jos narahtaa poliisille.
__________________
...
Vastaa lainaten
  #61  
Vanha 15.03.2010, 23:19
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

ei huonoja kokemuksia!
Vastaa lainaten
  #62  
Vanha 18.03.2010, 16:18
Kellis:n Avatar
Kellis Kellis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.08
Sijainti: Kuusamo
Viestit: 305
Smile

Omalla kohdalla kokemukset ollu erinomaisia ,tavaraa on tullu ja tavaraa on lähtenyt .
__________________
Älä rääkkää sitä !
No enhä minä rääkkääkkään!
Vastaa lainaten
  #63  
Vanha 13.08.2010, 22:45
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.805
Perusasetus

nimimerkki KARES

ei vastaa puheluihin eikä tekstiviesteihin, olen maksanut tuotteen jo aikoja sitten eikä mielestäni minkäänlaista aktiivisuutta kaupankäyntiin, tänne lähettää vaan yksityisviestejä, en minä täällä jouda pyöriä lukemassa viestejä niinku joku nuoriso internet joutomiesporukka, vaan haluan käyttää puhelinta ja saada asia nopeasti hoidettua mutta tämä mies ei pysty sitä hoitamaan järkevästi eikä osaa käyttää puhelinta. varmasti on kännykästä nähnyt viestini sekä soittotietoni muttei ole noteeraanut sitä mitenkään.

offivaruste.com, möi vanteet kalliimmalla mitä sovittiin, ja lippikset sekä tarrat "unohtu" paketista. lähetin palautetta, internet sivujen kautta -> ei vastausta.

SAATANA.

Jos saan tähän negativiista palautetta tyyliin, "ei jouda/ei kerkiä" niin silloin pitää unohtaa kaupankäynti jo ennenkuin harkitseekaan sitä.

edit. hermoni ovat kireällä kun "kaveri" ei vastaa puheluihin tais tulla jo seittemäs kerta peräkkäin kun sanoo että: "maksan velkani seuraavasta tilistä". muutaman oluen jälkeen lähden perimään itse henk.koht. saatavia, kyse on aika monesta tuhannesta eurosta. olen sanonut että kerralla ei tarvitse maksaa, mutta jos mies hankkii nettona n.2500€/kk niin miksi ei pysty lyhentämään velkaa vaikkapa 500€/kk tai ees 100€ pääasia että lyhentää! mua ainakin hävettäs/nolottas/vituttas olla jollekin velkaa, maksaisin sen mahdollisimman nopeasti pois
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 13.08.2010 22:56
Vastaa lainaten
  #64  
Vanha 15.08.2010, 19:07
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Ei ainakaa viel tähän mennessä huonoja kokemuksia
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #65  
Vanha 16.08.2010, 11:23
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

kaupat sujuneet ihan moitteetta ja tavara ollut kuvauksia vastaavaa
Vastaa lainaten
  #66  
Vanha 16.08.2010, 11:59
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Kaupat


Jes!

Kaikki kaupat offipalstan kautta on menneet niinkun on sovittu. Rahatkin olen monta kertaa laittanut tilille ennenkun tavaraa olen saanut, pari kertaa olen tavaran saanut ja sitten maksanut. Samooin on homma toiminut toisinkinpäin. Osia on myös tullut enemmän kuin olen tilannut, kiitti RHM...
Jostain on joskus tullut maksettua liikaa, mutta eiköhän nekin rahat ole menneet oikean harrastuksen tukemiseen.

Iso kiitos kaikille kauppakumppaneille näiden vuosien ajalta Tää tulee jatkossakin olemaan mulle ensisijainen myynti- ja ostopaikka.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko keneenkään palstalaisen vanha lantikka ic hilux Maasturiprojektit 3 02.09.2009 11:05
Päivän tulkinta karjapuskurin teosta? IsoA Tekniikka & Jutustelu 3 10.10.2007 17:16
kenelläkään kokemuksia vastaavan rakkineen teosta Tekniikka & Jutustelu 18 16.06.2007 15:44
Tarjouksia rangen kaarien teosta T.T.T O/M/V Muut 2 15.03.2007 06:12
joitakin kuvia vinssivaijereiden teosta jjtp Tekniikka & Jutustelu 44 28.10.2004 21:05


Sivu luotu: 21:11 (GMT +2).