Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #76  
Vanha 13.03.2015, 20:07
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
300mk makso ekana vuonna niihin autoihin joista oli maksettu täys autovero. Jos oli maksettu pikkasen pienempi autovero, niin sai maksaa 500 mk ajoneuvoveron.
Itse ainakin muistelen keväällä 1995 kun alla oli 1987 mallinen isäukolta ostettu Seat Ibiza, niin siihen piti käydä R-kioskilta hakemassa 500 mk tarra lasiin.

Se syletti kyllä kummasti, koska juuri silloin olin itse Lappeenrannassa Päällystöopistolla imemässä itseeni korkeaotsaista maasotaoppia (lue opettelemassa juomaan viinaa rankemmin ja enemmän) kun tuonkin 500 mk olisi voinut sijoittaa omaan hyvinvointiin vaikka Olteri Pubissa ja sen jälkeen kaupungin muussa yöelämässä.

No, onneksi opistolla oli Virolaisia Alivääpeleitä, joiden kanssa sitten korttia pelattiin ja kahvia juotiin, mutta onneksi heillä oli aitoa etälävaltioiden Corn Spirittiä, niin plörökahviksihan se meni.

Mutta, nyt karkasi jo pahasti OT
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Vastaa lainaten
  #77  
Vanha 13.03.2015, 20:17
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
Viisaat saksalaiset ovat selvittäneet, että luotettavimmat autot tehtiin 80-90 luvun taitteessa. Silloin ei vielä tietokoneella laskettu lujuuslaskelmia osiin ja kaikki osat ylimitoitettiin. Samoin elektroniikkaa ei ollut.
No, kyllä nämä viisaat Niksmannit suunnittelivat ja valmistivat jo 1982 sellaisen ajoneuvon kuin , BMW 745.

Eräällä työkaverilla tuollainen entinen Suomalaisen Firman edustusauto oli täydellä huoltokirjalla, vähän ajettuna ja todella siistinä.

Oli mukavaa tuola olla sedille nuorena poikana juoppokuskina, kaikki, toimii sähköllä, jopa takapenkit säädettävissä oman takamukseen mukaan, omistaja takapenkiltä vain muutama kossuhörpyn jälkeen käski meikäläistä, että painahan poika sitä oikeanpuolimmaista pedaalia tulipeltiin päin...

Kyllähän 3,6 L matkalaukkukuutonen rusetilla, kivasti murahti ja kickdown veti automaattia pienemmälle, ja sitten liikuttiin, mutta eräänä aamuna omistaja itse oli autolla lähdössä, ei aukea keskuslukko ei mikään, auto lavalla Veholle, nostivat kädet pystyyn, ei löydy know-how, joten Saksasta tilattiin harmaahapsinen Herr Meyer paikalle, joka valkoiset hansikkaat kädessä, pääsi autoon sisään, ja sai jonkinlaisella läppärillä auton taas toimintaan, ja hintaa lystille taisi tulla jotakin 25000 markkaa

Mutta, jottei men OT. tuohon omaankin käyttikseen tulossa piakkoin tuo CO2 verolappu, tänä vuonna 186 e ja ensi vuonna kait jo mennään luokkaa 250 e...
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Vastaa lainaten
  #78  
Vanha 13.03.2015, 22:22
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Sopii tämäkin tänne hyvin, autovero pääosassa...
Ens kesä ajetaan kuitenkin Asconalla, maksoi mitä maksoi.

https://www.youtube.com/watch?v=dIjv...dex=95&list=WL
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ajoneuvoveron periminen edelliseltä omistajalta NiFa1 Chit-Chat 9 25.05.2013 15:56


Sivu luotu: 01:52 (GMT +2).