Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2011, 11:42
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Kännykän Nokia E90 remonttia ????


Osaakos joku valaista miten saisi korjattua/puhdistettua , kun kuuluvuus minuun päin aika huonohko ja toiseen suuntaa kuulemma menee hyvin ja voisin kuvitella, että kaiuttimessa voisi olla jopa ohutta metallipölyä.Voiko tuolle itse tehdä jotain puhdistusta vai onko huoltoputiikin hommia

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.01.2011, 11:46
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Eihän se kun kattelet sopivan torxin ja alat purkaan.

Hirveesti ei kannata räpsyjä piirilevyille antaa eli ainaki se villapaita pois päältä.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.01.2011, 11:46
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.603
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jess Näytä viesti
Osaakos joku valaista miten saisi korjattua/puhdistettua , kun kuuluvuus minuun päin aika huonohko ja toiseen suuntaa kuulemma menee hyvin ja voisin kuvitella, että kaiuttimessa voisi olla jopa ohutta metallipölyä.Voiko tuolle itse tehdä jotain puhdistusta vai onko huoltoputiikin hommia
mulla on kanssa tollanen E80 jossa aivan sama vika.muakin kiinnostais millä sais korjattua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.01.2011, 11:51
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
mulla on kanssa tollanen E80 jossa aivan sama vika.muakin kiinnostais millä sais korjattua.
Ollut muuten hyvä peli sen jälkeen kun eka vuoden päästä korjattiin ne perus viat ja vielä en raaski luopua, vaikka onkin kuluneisuutta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.01.2011, 12:03
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.603
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jess Näytä viesti
Ollut muuten hyvä peli sen jälkeen kun eka vuoden päästä korjattiin ne perus viat ja vielä en raaski luopua, vaikka onkin kuluneisuutta
sepä se siks mullakin on noita 2kpl. enkä haluais luopua kun vaan sais korjattua.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.01.2011, 12:30
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 673
Perusasetus

itellä huollossa tuli vaihdettua noita kaijuttimia, uudemmassa e75 puhdistin metalli muruja semmoisella super mangneetilla ja tuli ainakin paremmaksi vaikka kaikki ei lähtenyt.

ei uusia puhelimia saa pitää taskussa ollenkaan, aina siellä on jotain metalli pölyä.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.01.2011, 13:04
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MOGGI Näytä viesti
itellä huollossa tuli vaihdettua noita kaijuttimia, uudemmassa e75 puhdistin metalli muruja semmoisella super mangneetilla ja tuli ainakin paremmaksi vaikka kaikki ei lähtenyt.

ei uusia puhelimia saa pitää taskussa ollenkaan, aina siellä on jotain metalli pölyä.
Mikä supermagneetti ja mitä ottivat suurinpiirtein huollossa, niin ja itse olen sellaisessa paikassa hommissa missä sitä ohutta metääli hiukkasta taatusti leijuu ilmassa ja vaikka olen pitänyt silmälasikotelossa, niin kylläsitä vaan sinne menee,
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.01.2011, 17:25
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Kävin ostamassa torksit ja sellaisen päähän laitettavan suurennuslasihässäkän ja sitten paskoja pois kännykästä ja kyllä sitä siellä oli kaiutin verkko täynnä mutta eipä vastaanotettava ääni siitä parantunut, ainakaan riittävästi.Helppo olisi vaihtaa uusi kaiutin,jos se oli juuri se ihme pienehkö mötikkä siinä kannen alla mutta eipä niitä taida Motonetissa olla :-)
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.01.2011, 17:29
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Exclamation

Pistin Sulle privaa...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.01.2011, 17:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kännykän osia esim. KLC.Fi
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.01.2011, 18:03
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Mä olen niitä silloin tällöin putsannut. Kaiuttimessa todella uhut muovinen kalvo, joka yleensä täysin metallin peitossa. Tuota metallia tulee kaikesta, avaimista ym.

Itse olen käyttänyt kellotöissä käytettävää rodicoa, materiaalina aikalailla samanlaista kuin sisitarra. Tosin paljon pehmeämpää. Sillä varovasti tökkii niin metalli jää kiinni.

Muutama kymmenen putsannut, yksi ei kuulunut sen jälkeen. Tosin oli muutamaan otteeseen jo puhdistettu.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 22.01.2011, 18:14
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angelo Näytä viesti
Mä olen niitä silloin tällöin putsannut. Kaiuttimessa todella uhut muovinen kalvo, joka yleensä täysin metallin peitossa. Tuota metallia tulee kaikesta, avaimista ym.

Itse olen käyttänyt kellotöissä käytettävää rodicoa, materiaalina aikalailla samanlaista kuin sisitarra. Tosin paljon pehmeämpää. Sillä varovasti tökkii niin metalli jää kiinni.

Muutama kymmenen putsannut, yksi ei kuulunut sen jälkeen. Tosin oli muutamaan otteeseen jo puhdistettu.

Pitäisikö ottaa uudelleen auki ja yrittää ko tökkimistä, koska enhän silleen hoksannut muuta kuin magneetilla jotenkin varovaisesti.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 22.01.2011, 18:21
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.785
Perusasetus

Uus kaiutin näyttäis maksavan peräti 6 euroa. Kysymys kuuluu, paljonko kannattaa kikkailla?
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 22.01.2011, 18:31
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Niin, eihän siinä kaiuttimessa ole muuta vikaa kuin massaa vaan liikaa. Ei jaksa liikuttaa ilmaa. Mut ei uuden vaihtaminen ole huono idea ollenkaan. Jos osat passaa helposti paikalleen.

Itse aloin niitä puhdistelee jo silloin kun ei ollut nettikauppoja mistä osia ois saanut. Välillä diilattiin osia nokian tuotekehittely puolelta, kun korjaamot ei myynyt.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 22.01.2011, 18:36
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Uus kaiutin näyttäis maksavan peräti 6 euroa. Kysymys kuuluu, paljonko kannattaa kikkailla?
Tuo puhdistus olis vain kiva kokeilla ja meinasin tilata jo osan mutta kun tuo putiikki on kiinni, siellä oli joku loma menossa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ jakis remonttia bj45lava Tekniikka & Jutustelu 0 10.06.2010 17:17
Jeepin 4.0 H.O moottori remonttia (se käy taas) Nemi Tekniikka & Jutustelu 63 11.06.2009 13:53
jarru remonttia HELLE Tekniikka & Jutustelu 7 19.02.2009 10:47
Myyty M: Nokia E51+Nokia ld-3w gps+navicore fi 2007 Hujane O/M/V Muut 4 07.12.2008 17:57
Ei päivääkään ilman remonttia... Uazmies Tekniikka & Jutustelu 1 21.04.2005 09:53


Sivu luotu: 04:13 (GMT +2).