Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 25.01.2012, 21:34
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Ensiksi piti valittaa kahteen eri paikkaan päätöksistä, ja sitä ennen piti antaa vakuutusyhtiön korjata päätöksensä kohtuullisessa ajassa, joka tässä tapauksessa oli 14 kuukautta. Sen jälkeen pääsi valittamaan toiseen paikkaan, sama juttu.

Sen jälkeen oli vasta vuorossa oikeuslaitos, mutta ei enää sit ollut ajankohtaista valittaa...

siis otit 200,000 kuokkaan, vai saitko korvauksen?
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 25.01.2012, 21:40
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
siis otit 200,000 kuokkaan, vai saitko korvauksen?
Sanotaanko näin, ettei toi 200.000 paljoo tuntunu enää siinä mielentilassa...

Ja joo, en saanu korvausta.

Privalla lisää tietoa, jos kiinnostaa.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 26.01.2012, 01:12
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
toi IFI:n vahinkotarkastuksen selvittäminen oli lahdessa sitten salapoliisityötä..
numero tiedustelu. ei tiedä sen sijaintia ja IF:stä sitä ei kerrota. ja sieltä sai vahinko tarkastajan numeron joka äyski luuriin kuka anto numeron kerro heti!! nimi.. no sain sit muuta kautta tietää että maanantaisin 10-12 katsastus konttorilla oli vahinkotarkastus.. no sekin oli hauska episoodi.. sillä vakuutus tarkastajat saavat boonuksia/ tulospalkkaus ifi:ssä mitä vähemmän korvauksia maksaa asiakkalle.
Tähän pitää laittaa vastine omista kokemuksista.

Kesä-heinäkuun vaihteessa mustalaiset ajo moottoripyörän perään ku pysähdyin liikennevaloihin. Vahingot minimaalisia siihen mitä tuossa ois voinu tulla. Peräänajaja pakeni paikalta (yllätys?), mutta onneksi oli muitaki silminnäkijöitä ja rekkarit nähtiin. Tuo tapahtu perjantai iltana. Pollaritki siinä tietysti paikanpäällä vieraili.

Lauantaina koitin tehä ifiin ilmotusta tapahtuneesta netin kautta. Palvelu huollossa. Sunnuntaina toimenpide onnistu. Maanantaina olin tullu kaffetauolta töissä, ku puhelin pirisi, ja ifin täti kyseli miten menetellään. Sanoin et vastapuolen vikahan se on, mutta laitetaan kaskosta mp iskuun ku kesä komeimmillaan. Yhtiö hyväksyi mukisematta, kun ehdotin vieväni pyörän merkkiliikkeeseen vahinkojen (runko, katteet) tarkastamiseksi.

Kuukausi meni (ooteltiin Yamahan varaosia japanista) ja sain mp:n takaisin. Pari päivää tuota ennen soitteli paikalta paenneen autoilijan yhtiön edustaja (en tähän hätään muista varmaksi, turva / fennia /tms.) että yhtiöt on tuon tapauksen ratkaisseet, ja paenneen liikennevakuutuksesta korvataan. Maksoivat mulle takaisin omavastuuosuuden, bonukset palasi, ja yhden seisontapäivän korjauksen. Pyörä oli aikatarkkaan kuukauden pajalla, tuostakin korvaus tuli ku yhen puhelun soitin seisonta-aikaa koskevan asian oikasemiseksi.

Poliisi soitteli asian tiimoilta vasta reilu pari kuukautta tapahtuneen jälkeen. Kerroin että yhtiöt ratkasi asian peräänajajan viaksi, enkä näin ollen enää esittäny kanteita toista osapuolta kohtaan. Mutta siis päätös tuli paljo ennen poliisin tutkintapäätöstä.

Kaikenkaikkiaan erittäin hyvä kuva jäi ifistä ja toisesta yhtiöstä, ja se mainoksen lause toteutu kyllä tyytyväisestä asiakkaasta. Tapiolassaki joskus on vakuutukset ollu, ei moittimista, mutta ei juuri vahinkojen vuoksi ole heidän kanssaan tarvinu ollakkaa tekemisissä. Entinen nordea nykyinen tryg kyllä menetti asiakkaan asiakaspalvelunsa vuoksi, kyse läheisen henkilövahingosta mutta ei siitä sen enempää.

Monesti oon miettiny kilpailutusta, ja toisinaan hintojaki seuraan, mutta ku hintataso on kohtuullinen/edullinen ja homma toimii, ni mitä sitä yhtiötä vaihtamaan.

Viimeksi muokannut macro : 26.01.2012 01:15
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 26.01.2012, 02:03
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.375
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58 Näytä viesti
Kaikki if:issä koti ja AUTOT. Halvin noille mun kulkineille, keskittämisestäkin alennus ja ammattiliitto alennus. -Niin ja boonukset...
-Lisään tähän. Toi if:in hinauspalvelu on ehdoton, sain soittaa hinurin joka otti oldsin (on iso ja levee) lavalle, eihän oldsia saa hinata, automaatti kun on.
-Ja aina on korvaukset tulleet "Kuin Manulle" illallinen, ilman mitään probleemia. En hevillä yhtiötä vaihda!
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 26.01.2012, 04:54
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Akaa, Suonperä
Viestit: 965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58 Näytä viesti
-Lisään tähän. Toi if:in hinauspalvelu on ehdoton, sain soittaa hinurin joka otti oldsin (on iso ja levee) lavalle, eihän oldsia saa hinata, automaatti kun on.
-Ja aina on korvaukset tulleet "Kuin Manulle" illallinen, ilman mitään probleemia. En hevillä yhtiötä vaihda!
Itsellä if toiminut myös moitteetta, Kauppasivat puhelimessa jotakin muuta joka olisi ollut hieman halvempi mutta kokemus osoittanut että jos joku toimii niin ei kannata vaihtaa pois
Nivassa joku superkasko yli 1100€/Vuosi,ilman bonuksia.. On se maksanut itsensä takaisin isoilta osin
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 26.01.2012, 21:15
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.173
Perusasetus





Juuri kortin saanut poika täräytti isänsä autolla minun kauniin urheiluautoni kylkeen. Vakuutukset olivat IF:ssä ja viikon päästä sain muutaman satasen tilille ja sain vielä pitää auton. Myin sen sitten jollekin tampereelle. Vei ajamalla pois...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 26.01.2012, 22:31
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Alle tonnin hyvityksiin ei teoriassa kannattas suostua, jos vastapuoli laittaa vakuutuksen piikkiin. -20% boonuksiin tekee useemman tonnin pitkässä juoksussa.
Kaverikin sai pari kk sitten kertakorvauksena vähä toista tonnia ku mamma tuli kolmion takaa c-kadetin keulaan. Etuvalo meni rikki, lokariin lommo ja puskuri väänty.
Pitääkin kysästä, mikä yhtiö oli vastapuolella
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 27.01.2012, 00:18
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Itse sain aikoinaan 670€ tapiolasta kun joku hilux mies poksautti corollan kylkeen,jos joku täälltä tunnistaa itsensä niin kiitos,etulokasuoja ja ovi meni ruttuun. Auton lunastusarvo oli 700€ niin tarkastaja tuumasi vaan "sovitaan että saat 670€ ja pitää auton kun tuolla on kuitenkin vielä paljon käyttöarvoa ja senhän joku ostaa tuossa kunnossa silti 500€ afrikkaan" Ajoin autolla vielä tuon jälkeen 2vuotta ja sain sen 500€ kun möin afrikkaan,maksoin siitä aikoinaan 200€ ja osat sain kaverilta ilmaiseksi Sori OT.
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 29.01.2012, 07:20
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.313
Perusasetus

Tuolla voi vertailla vakuutusten hintoja:

http://www.vakuutuskone.com/autovaku...4&BodyType=SUV

Tuo esimerkki on otettu pikavertailulla, henkilökohtaisella laskurilla saa täsmällisempiä tuloksia.

Yllättävän monen firman kohdalla tulee jotain ongelmaa mutta saa tuolta nyt jotain tietoa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 07.02.2012, 21:30
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 797
Perusasetus

Itse kävin tänään tekemässä "vakuutuskartoitusta" tai niinku se täti hienosti sanoi. Tapiolasta ensin yhteenveto ja ihviin. Tapiolan hinnat vuodessa n.2300e. If 1900e. Sis. 3 autoa tai siis 2 ja pajero 2 traktoria, 3 peräkärryä, kotivakuutus, irtaimistot, kesämökki, henkivakuutukset ja Pappatunturi. Autovakuutukset todella paljon edullisemmat. Pajeroon se lupas heti 70% poonukset vaikka tapiolassa ei ole kuin 40%. Muihin autoihin nousi myös prosentit monella kymmenellä prosentilla. Kotivakuutukset oli hiukka kalliimmat kuin tapiolassa ja pappatunturin vakuutus olis 100e kalliimpi kuin tapiolassa niin se täti tuumasi että jätä sen vakuutus tapiolaan.. Sit meinas tulla kalliiksi tuo vaihto koska kaikki ajoneuvojen ja kärryjen luovarit pitäs viedä sinne konttoriin ja tehdä muutokset. Laskin et luovareita on 13. Siis kesäautot ym. projektit jotka ei edes ole tässä kartoituksessa. Se täti lupas tehdä ne muutokset talon piikkiin JOS nyt vaihdan ifiin. Toisaalta tätäkin topikkia kun lukee ifistä on saanut aika positiivisen kuvan..
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan-

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 07.02.2012, 21:37
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tractor Näytä viesti
Itse kävin tänään tekemässä "vakuutuskartoitusta" tai niinku se täti hienosti sanoi. Tapiolasta ensin yhteenveto ja ihviin. Tapiolan hinnat vuodessa n.2300e. If 1900e. Sis. 3 autoa tai siis 2 ja pajero 2 traktoria, 3 peräkärryä, kotivakuutus, irtaimistot, kesämökki, henkivakuutukset ja Pappatunturi. Autovakuutukset todella paljon edullisemmat. Pajeroon se lupas heti 70% poonukset vaikka tapiolassa ei ole kuin 40%. Muihin autoihin nousi myös prosentit monella kymmenellä prosentilla. Kotivakuutukset oli hiukka kalliimmat kuin tapiolassa ja pappatunturin vakuutus olis 100e kalliimpi kuin tapiolassa niin se täti tuumasi että jätä sen vakuutus tapiolaan.. Sit meinas tulla kalliiksi tuo vaihto koska kaikki ajoneuvojen ja kärryjen luovarit pitäs viedä sinne konttoriin ja tehdä muutokset. Laskin et luovareita on 13. Siis kesäautot ym. projektit jotka ei edes ole tässä kartoituksessa. Se täti lupas tehdä ne muutokset talon piikkiin JOS nyt vaihdan ifiin. Toisaalta tätäkin topikkia kun lukee ifistä on saanut aika positiivisen kuvan..
Suosittelen
Hyvä ratkaisu.

Nyt näitten myrskytuhojen korvauksien maksamisia TODELA PALJON seuranneena voin todeta että IF on korvannut mukisematta tuhojen aiheuttamat vahingot.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 07.02.2012, 22:05
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 797
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Suosittelen
Hyvä ratkaisu.

Nyt näitten myrskytuhojen korvauksien maksamisia TODELA PALJON seuranneena voin todeta että IF on korvannut mukisematta tuhojen aiheuttamat vahingot.
Kyllähän se on viisaampia uskottava. Vaihdon kannalla olen itsekkin. Huvittavaa siinä kartoitusessa oli kun se mietti mikä niissä tapiolan vakuutuksissa maksaa, varsinkin näiden autojen osalta.
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan-

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 07.02.2012, 23:33
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

Vakuutusten hintoihin olen ifillä tyytyväinen, esim vanha toyota carina ta12 ifillä n 280€ 0 bonuksilla, keskitysaleakin tuli aika hyvin kun oli kaikki koneet siellä. Lähivakuutuksessa oli seuraavaksi halvin 580€, muilla jopa 650-780€ .Vaan eipä tuo korvauspolitiikka ole sielläkään firmassa aivan selvää, itsellä oli vähän auton vakuutuksien kanssa ongelmia ja sivusta olen katsonut kun jätti pitkän pennin maksamatta.
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 07.02.2012, 23:37
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Vakuutusten hintoihin olen ifillä tyytyväinen, esim vanha toyota carina ta12 ifillä n 280€ 0 bonuksilla, keskitysaleakin tuli aika hyvin kun oli kaikki koneet siellä. Lähivakuutuksessa oli seuraavaksi halvin 580€, muilla jopa 650-780€ .Vaan eipä tuo korvauspolitiikka ole sielläkään firmassa aivan selvää, itsellä oli vähän auton vakuutuksien kanssa ongelmia ja sivusta olen katsonut kun jätti pitkän pennin maksamatta.
Joo, tarkkana saa kyllä aina olla jokayhtiössä, mitä siellä paperissa lukee "Pienellä präntättynä"!!! Lähinnä mitä korvataan, ja mitä ei.
Mutta IF on ainaskin mulla & mun tutuilla korvannu sen mitä pitää, muttei tietenkään ylimääräistä.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 08.02.2012, 12:25
paikkatakki paikkatakki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Joo, tarkkana saa kyllä aina olla jokayhtiössä, mitä siellä paperissa lukee "Pienellä präntättynä"!!! Lähinnä mitä korvataan, ja mitä ei.
Mutta IF on ainaskin mulla & mun tutuilla korvannu sen mitä pitää, muttei tietenkään ylimääräistä.
Meilläkin kävi iffin edustaja tekemässä "vakuutuskartoituksen". Edustaja olisi erittäin mielellään myynyt kaikki vakuutukset iffistä, kun tapiolassa kokonaisuus oli noin 200€ vuodessa kalliimpi. Pikkuisen kun noita vakuutuksia rupesi penkomaan kävi ilmi että:
-iffistä ei saa harrasteautolle kaskovakuutusta (eli niitä ei sitten voisikaan vaihtaa), käyttöautojen vakuutukset olikin tapiolassa kaikkiaan muutaman kympin halvempia,
-kotivakuutus hintoineen ja ehtoineen suurinpiirtein sama
-sairaskuluvakuutus on mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei omavastuuta, iffistä ei sellaista saa, ja maksaa muutenkin saman verran, kuin tuo tapiolan vakuutus.
-henkivakuutuksiä se tyyppi yritti myydä sellaista mikä ei kata samalla tavalla kuin tapiolan vastaava tällä hetkellä, hinta kuitenkin melkein sama.
-koirien vakuutuksia ei kans alkanu myymään, kun väitti että kotivakuutus korvaa... eipä taida korvata samassa laajuudessa, kuin erillinen eläinvakuutus, joka korvaa eläinlääkärillä käynnitkin.

Loppujen lopuksi kävi sitten ilmi, että tuon kokonaishinnan erotus tulee lähestulkoon yksinomaa tapaturmavakuutuksesta, joka vain sen takia, kun ammattiliitolla on iffin kanssa sopimus, jonka takia hinta noin 200 halvempi kuin tapiolassa.

Lupasin kuitenkin että jos saan kaikkiin autoihinin saman liikennevakuutuksen bonuksen, kuin parhaimmassa, niin vaihdetaan vaan kaikki vakuutukset... ei saatu kauppoja.
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 08.02.2012, 14:20
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paikkatakki Näytä viesti
Lupasin kuitenkin että jos saan kaikkiin autoihinin saman liikennevakuutuksen bonuksen, kuin parhaimmassa, niin vaihdetaan vaan kaikki vakuutukset... ei saatu kauppoja.

viimeks kun vaihdoin yhtiöö niin väänsin kanssa noista liikenne bonuksista että sais kaikkiin täydet tai reilut rosentit, ei onnistunut millään. ei kyllä selvinnyt että miks ei koska yrityksen nimissä olevat autot on kaikki 70%
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 08.02.2012, 14:49
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Moi,

> iffistä ei saa harrasteautolle kaskovakuutusta

Onko nämämaastureita vai jotain muita häristimiä?

Meidän maastoautoihin (rangelaisia ja suikkelia) sekä kuorkkiin myytiin mukisematta ihan millaset kaskot olisin halunnut. Tytön kuplaan kans, ja se on -74, muut autot -88..-90
vuosimallisia.

-Paavo
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 08.02.2012, 15:04
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Moi,

> iffistä ei saa harrasteautolle kaskovakuutusta

Onko nämämaastureita vai jotain muita häristimiä?

Meidän maastoautoihin (rangelaisia ja suikkelia) sekä kuorkkiin myytiin mukisematta ihan millaset kaskot olisin halunnut. Tytön kuplaan kans, ja se on -74, muut autot -88..-90
vuosimallisia.

-Paavo
Komppaan Paavoa! Mulla on tossa -58 Ford F-600 paloautossa täyskasko, samoin muissakin vehkeissä. Koskaan ei oo kitisty etteikö saisi.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 08.02.2012, 17:30
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

Mulla ei ole ollut kuin osakaskoja ifiltä mutta nekin on onnistunut 70 lukuisiin autoihin ihmettelemättä. Koiralle ei saa ifiltä vakuutusta jos ei ole kotivakuutusta, hinta olisi ollut kyllä kaiken halvin. Moottorikelkassa oli täyskasko ja se oli useamman satkun halvempi kuin muilla.
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 08.02.2012, 18:24
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Soittelin iffiin ja pyysin tarjoukset Astra Opelille ja tuolle mun ruoskaPajerolle, hinta putosi melkeen viis hunttia Tapiolaan verrattuna.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 07.10.2014, 06:55
Timoboy Timoboy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.05.11
Sijainti: Kouvola
Viestit: 485
Perusasetus

Liikennevakuutus hojoon?
Mistä kannattaa nykyään ottaa tuo pelkkä liikennenvakuutus, kun vertailusivuilta tulee järestään tieto, ettei yli 20v vanhoihin autoihin saa laskettua vakuutusta. Fenniasta kysyin, 0-bonuksin tulisi hinnaksi pelkälle liikennevakuutukselle 923,85 euroa. Kuulostaa aika hurjalle...
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 07.10.2014, 11:57
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timoboy Näytä viesti
Liikennevakuutus hojoon?
Mistä kannattaa nykyään ottaa tuo pelkkä liikennenvakuutus, kun vertailusivuilta tulee järestään tieto, ettei yli 20v vanhoihin autoihin saa laskettua vakuutusta. Fenniasta kysyin, 0-bonuksin tulisi hinnaksi pelkälle liikennevakuutukselle 923,85 euroa. Kuulostaa aika hurjalle...
Mulla op pohjolassa hj 770e 0-bonuksin, oli puolitoista vuotta sitten halvin kun katoin auton ostaessani vakuutuksien hintoja.
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 07.10.2014, 13:02
LarsRiedel LarsRiedel ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.08
Sijainti: Varpaisjärvi
Viestit: 40
Perusasetus

Minä vertailin kanssa liikennevakuutusten hintoja, kun Pajeroa rekisteröin. Pohjolassa 450€ ja Ihvillä 260€... Samoilla bonuksilla(30%).

Arvatkaa, kumman valitsin... Ihmettelin Pohjolan tarjousta, kuitenkin kaikki muut vakuutukset ovat siellä.
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 07.10.2014, 16:08
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

noo, niiden hinnoissa vaikuttaa omavastuu+se mite ne korvaa+mitä kuuluu vakuutukseen (hinaus tms. esim)+ikä+paikkakunta+kohde....

tapiolasta ifiin, ifistä pohjantähteen... tapiolassa ja ifissä sähläämistä aika paljon, pohjantähdestä tulee aina sekalainen nippu kaksipuoleisia papereita. mutta kohtuu edullisia hinnat mielestäni. ja ifistä muutenkin lähdin, koska kelkan vakuutuksen joudun siirtämään pohjantähteen.
eli kelkan vakuutus vuodessa jotain reipas 5000€ ifissä, pohjantähdessä 250€ luokkaa.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 07.10.2014, 16:41
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.108
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
noo, niiden hinnoissa vaikuttaa omavastuu+se mite ne korvaa+mitä kuuluu vakuutukseen (hinaus tms. esim)+ikä+paikkakunta+kohde....

tapiolasta ifiin, ifistä pohjantähteen... tapiolassa ja ifissä sähläämistä aika paljon, pohjantähdestä tulee aina sekalainen nippu kaksipuoleisia papereita. mutta kohtuu edullisia hinnat mielestäni. ja ifistä muutenkin lähdin, koska kelkan vakuutuksen joudun siirtämään pohjantähteen.
eli kelkan vakuutus vuodessa jotain reipas 5000€ ifissä, pohjantähdessä 250€ luokkaa.

Onhan tossa ifi:n hinnassa pilkkuvirhe?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Huimat poppilaitteet Rotta-Racing O/M/V Muut 3 18.10.2009 09:33
Hdj 80:sen Jousien erot? -Stedt- Tekniikka & Jutustelu 5 10.09.2009 21:07
411 ja 404 akselien erot MOGGI Tekniikka & Jutustelu 1 01.02.2009 11:07
suutinnumero erot? petrool Tekniikka & Jutustelu 9 03.03.2008 22:56
SJ 410 ja 413 erot Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2005 20:40


Sivu luotu: 17:32 (GMT +2).