Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Niilo Paasivirta - Correct Opinions
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Niilo Paasivirta - Correct Opinions Tänne on koottu Niilo Paasivirran kirjoittamia mielipiteitä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #151  
Vanha 08.10.2006, 21:00
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Et sanonut mitään uutta. Sinulla ei siis ole mitään näyttöä argumenteillesi.


Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #152  
Vanha 08.10.2006, 21:02
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Jaa, vastausta ei näköjään tule. Meni luu kurkkuun siis.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #153  
Vanha 09.10.2006, 15:26
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Et sanonut mitään uutta. Sinulla ei siis ole mitään näyttöä argumenteillesi."

Sanoitko itse? Et. Tämä alkaa mennä "onpas näyttöä!" "eipäs ole!" -tasolle, eli taannumme lastentarhaan. Minä olen kuitenkin meistä se, joka ei ole väittänytkään omistavansa muita todisteita kuin mitä itse tiedän. Sinulta taas löytyy puheiden mukaan todisteita vaikka millä mitalla, kuitenkaan niitä ei kukaan ole kukaan nähnyt. Umpikuja.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #154  
Vanha 09.10.2006, 15:41
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
"Et sanonut mitään uutta. Sinulla ei siis ole mitään näyttöä argumenteillesi."

Sanoitko itse? Et. Tämä alkaa mennä "onpas näyttöä!" "eipäs ole!" -tasolle, eli taannumme lastentarhaan.
Niin, totesin jo, että jankkaat samaa etkä esitä mitään todisteita. Nyt jankkasit taas sitä, että jankkaat samaa, ja että sinulla ei ole todisteita. Kyllä se on jo nähty monta kertaa.
Lainaus:
quote:
Minä olen kuitenkin meistä se, joka ei ole väittänytkään omistavansa muita todisteita kuin mitä itse tiedän. Sinulta taas löytyy puheiden mukaan todisteita vaikka millä mitalla, kuitenkaan niitä ei kukaan ole kukaan nähnyt.
Paitsi sinä. Sinähän sanoit, että minulla niitä todisteita on. Valokuvia wicca-menoista ei voi valitettavasti näyttää, koska niissä esiintyy alaikäisiä nuoria ja osa on julistettu salaiseksi.

Mutta täällä Jyväskylässä löytyy metsistä kyllä vielä wiccojen rituaalipaikkoja. Minulla ei taida nyt olla kuvia niistä, mutta näyttävät tämän kaltaisilta:



Näitä paikkoja on useitakin. Kunhan ehdin, niin käyn metsässä ottamassa niistä kuvia. Sitten saat niitä kiihkeästi kaipaamiasi kuvatodisteita ja sen jälkeen voitkin kääntyä totiseen kristinuskoon, kun väitteet on todistettu kiistattomasti.


Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #155  
Vanha 09.10.2006, 17:32
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Näitä paikkoja on useitakin. Kunhan ehdin, niin käyn metsässä ottamassa niistä kuvia. Sitten saat niitä kiihkeästi kaipaamiasi kuvatodisteita ja sen jälkeen voitkin kääntyä totiseen kristinuskoon, kun väitteet on todistettu kiistattomasti."

Kuvatodisteesi todistavat vain, että metsissä on jonkinlaisia aukeita joilla on poltettu nuotioita. Aivan hyvin voisin itse mennä lähimpään metsään, tehdä sinne nuotiokuopan, ottaa kuvan ja väittää että kyseisellä paikalla kristityt harrastavat kaikenlaista "miellyttävää".
En kuitenkaan tee niin, sinusta taas en voi olla varma. Jotkut menevät pitkällekin todistaakseen sanansa, vaikka sitten tekaistuilla todisteilla. Onko sinulla siis sellaisia todisteita joiden paikkansapitävyys on todistettu?

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #156  
Vanha 09.10.2006, 18:04
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kuvatodisteesi todistavat vain, että metsissä on jonkinlaisia aukeita joilla on poltettu nuotioita. Aivan hyvin voisin itse mennä lähimpään metsään, tehdä sinne nuotiokuopan, ottaa kuvan ja väittää että kyseisellä paikalla kristityt harrastavat kaikenlaista "miellyttävää".
En kuitenkaan tee niin, sinusta taas en voi olla varma. Jotkut menevät pitkällekin todistaakseen sanansa, vaikka sitten tekaistuilla todisteilla. Onko sinulla siis sellaisia todisteita joiden paikkansapitävyys on todistettu?
Arvasin, että sinulla menee heti jänis housuun ja hirveällä kiireellä sinun pitää äkkiä a priori esittää ehdottoman varmana, että mikään todiste ei voi ikimaailmassa olla totta. Mielenkiintoista, että voit todisteita näkemättä julistaa ne ehdottomalla varmuudella väärennetyiksi, tekaistuiksi ja merkityksettömiksi ja vaikka mitä. Sellainen kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta ja asettaa uuteen valoon myös aikaisemmat inttämisesi. Jokainen voikin nyt hiljaa mielessään miettiä, miksi edes olet koko ajan rukoillut ja pyytänyt todisteita, kun asenteesi pelkkään mahdolliseen todisteeseen on tuo. Mikähän tarkoitusperä tuon takana lienee?

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #157  
Vanha 09.10.2006, 18:40
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

Kuvatodisteesi todistavat vain, että metsissä on jonkinlaisia aukeita joilla on poltettu nuotioita. Aivan hyvin voisin itse mennä lähimpään metsään, tehdä sinne nuotiokuopan, ottaa kuvan ja väittää että kyseisellä paikalla kristityt harrastavat kaikenlaista "miellyttävää".
En kuitenkaan tee niin, sinusta taas en voi olla varma. Jotkut menevät pitkällekin todistaakseen sanansa, vaikka sitten tekaistuilla todisteilla. Onko sinulla siis sellaisia todisteita joiden paikkansapitävyys on todistettu?

"Arvasin, että sinulla menee heti jänis housuun ja hirveällä kiireellä sinun pitää äkkiä a priori esittää ehdottoman varmana, että mikään todiste ei voi ikimaailmassa olla totta. Mielenkiintoista, että voit todisteita näkemättä julistaa ne ehdottomalla varmuudella väärennetyiksi, tekaistuiksi ja merkityksettömiksi ja vaikka mitä. Sellainen kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta ja asettaa uuteen valoon myös aikaisemmat inttämisesi. Jokainen voikin nyt hiljaa mielessään miettiä, miksi edes olet koko ajan rukoillut ja pyytänyt todisteita, kun asenteesi pelkkään mahdolliseen todisteeseen on tuo. Mikähän tarkoitusperä tuon takana lienee?"

En "esittänyt ehdottomasti ettei mikään todiste voi ikimaailmassa olla totta", esitin vain toteamuksen, että nimenomaisiin todisteisiin ei ole muuta varmuutta kuin sinun sanasi. Enkä ole "rukoillut ja pyytänyt" vaan kyseenalaistanut näiden paasaamiesi todisteiden paikkansapitävyyden. Enkä julistanut ehdottomalla varmuudella väärennetyiksi, esitin vain että ne voisivat aivan hyvin olla tekaistuja.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #158  
Vanha 09.10.2006, 18:49
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
En "esittänyt ehdottomasti ettei mikään todiste voi ikimaailmassa olla totta", esitin vain toteamuksen, että nimenomaisiin todisteisiin ei ole muuta varmuutta kuin sinun sanasi. Enkä ole "rukoillut ja pyytänyt" vaan kyseenalaistanut näiden paasaamiesi todisteiden paikkansapitävyyden. Enkä julistanut ehdottomalla varmuudella väärennetyiksi, esitin vain että ne voisivat aivan hyvin olla tekaistuja.
Niin, eli teit juuri niin kuin sanoin. Ajatuskin todisteista on sinulle täysin kestämätön, sinun on pakko epätoivoisena kaikin keinoin yrittää etukäteen, [u]lainkaan edes tutustumatta todisteisiin</u>, mitätöidä ja vähätellä ja epäillä ja torjua ne millä hinnalla tahansa. Ensin suorastaan rukoilit ja anelit todisteita, ja nyt takki kääntyi aivan täydellisesti ympäri: nyt et voi edes ajatella mitään todisteita, kun heräsi hirvittävä pelko, että niitä löytyykin. Kaikessa näemme valtavan torjuntataistelun. Mitähän vastaan mahdatkaan puolustautua noin raivoisasti...?

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #159  
Vanha 09.10.2006, 19:04
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Niin, eli teit juuri niin kuin sanoin. Ajatuskin todisteista on sinulle täysin kestämätön, sinun on pakko epätoivoisena kaikin keinoin yrittää etukäteen, lainkaan edes tutustumatta todisteisiin, mitätöidä ja vähätellä ja epäillä ja torjua ne millä hinnalla tahansa. Ensin suorastaan rukoilit ja anelit todisteita, ja nyt takki kääntyi aivan täydellisesti ympäri: nyt et voi edes ajatella mitään todisteita, kun heräsi hirvittävä pelko, että niitä löytyykin. Kaikessa näemme valtavan torjuntataistelun. Mitähän vastaan mahdatkaan puolustautua noin raivoisasti...?"

Hyvä on, lupaan että tuomitsen todisteesi vasta kun olet esittänyt ne. Ja puolustaudun lähinnä kiihkouskovaisuudelta, jonka keulakuvana saat kyseenalaisen kunnian toimia.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #160  
Vanha 09.10.2006, 19:09
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ja puolustaudun lähinnä kiihkouskovaisuudelta, jonka keulakuvana saat kyseenalaisen kunnian toimia.
No, miten tämä "kiihkouskovaisuus" (joka on käsitteenä tietenkin totisen kristinuskon yhteydessä perusteellisen väärä, mutta unohdetaan se nyt teoreettisesti) sinua konkreettisesti uhkaa, että sitä vastaan täytyy raivoisasti puolustautua?

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #161  
Vanha 09.10.2006, 19:15
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"No, miten tämä "kiihkouskovaisuus" (joka on käsitteenä tietenkin totisen kristinuskon yhteydessä perusteellisen väärä, mutta unohdetaan se nyt teoreettisesti) sinua konkreettisesti uhkaa, että sitä vastaan täytyy raivoisasti puolustautua?"

Fyysisesti ei uhkaakaan. Kiihkouskovaisuus vain sattuu olemaan suurimpia kehityksen jarruja. Kaikenlainen kehitys on pahasta, syntiä. "Ei abortille!"

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #162  
Vanha 09.10.2006, 19:45
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Fyysisesti ei uhkaakaan. Kiihkouskovaisuus vain sattuu olemaan suurimpia kehityksen jarruja. Kaikenlainen kehitys on pahasta, syntiä. "Ei abortille!"
Todella huvittavaa, että mielestäsi abortti on kehitystä! Lienee evoluutioteorian "ansiota", että sanasta kehitys tulee jollekulle ensimmäiseksi mieleen abortti. Evoluutioteoriahan opettaa, että vain vahvoilla on oikeus selviytyä hengissä ja tietenkin silloin loogisesti pitää murhata kaikki heikot.

Hassunkurista on myös se, että ensimmäinen "uhka" sinusta olisi, että abortti esimerkiksi kielletään. Luulisi, että asia olisi aivan toisinpäin - kyllä sinullekin abortti on ennen syntymääsi ollut erinomaisen vakava uhka, ja luulisin, että sinun abortoimisesi ei olisi vaikuttanut sinuun myöskään kehittävästi.

Toki hyvin vähän löytyykin merkittäviä keksintöjä, joita eivät olisi tehneet nimenomaan kristityt tiedemiehet. Eli siinä mielessä ymmärtääkin, että sinulla oli vaikeuksia keksiä mitään kehitykseen (nyt emme puhu siis abortista, joka ei ole missään mielessä kehitystä) liittyvää, jossa kristinusko ei olisi tärkeänä tekijänä vaikuttamassa.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/


Edited by - np on 09/10/2006 20:48:55
Vastaa lainaten
  #163  
Vanha 09.10.2006, 19:52
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Todella huvittavaa, että mielestäsi abortti on kehitystä! Lienee evoluutioteorian "ansiota", että sanasta kehitys tulee jollekulle ensimmäiseksi mieleen abortti. Evoluutioteoriahan opettaa, että vain vahvoilla on oikeus selviytyä hengissä ja tietenkin silloin loogisesti pitää murhata kaikki heikot.

Toki hyvin vähän löytyykin merkittäviä keksintöjä, joita eivät olisi tehneet nimenomaan kristityt tiedemiehet. Eli siinä mielessä ymmärtääkin, että sinulla oli vaikeuksia keksiä mitään kehitykseen (nyt emme puhu siis abortista, joka ei ole missään mielessä kehitystä) liittyvää, jossa kristinusko ei olisi tärkeänä tekijänä vaikuttamassa."

Abortti nyt tuli ensinnä mieleen, sillä mielestäni abortin pitäisi olla täysin laillinen, ja ainoa asia joka sen estää on kirkko. Ja kerrohan toki minullekin joku niistä kehityksen osa-alueista joissa kirkko on ollut mukana. Kirkkohan elää edelleen keskiajalla monien asioiden kannalta.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #164  
Vanha 09.10.2006, 20:04
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Abortti nyt tuli ensinnä mieleen, sillä mielestäni abortin pitäisi olla täysin laillinen, ja ainoa asia joka sen estää on kirkko. Ja kerrohan toki minullekin joku niistä kehityksen osa-alueista joissa kirkko on ollut mukana. Kirkkohan elää edelleen keskiajalla monien asioiden kannalta.
Jaa, kumpaa kirkkoa tarkoitat, idoleita palvovaa Babylonin porttoa vaiko harhaoppista, homoutta ja naispappeutta suosivaa evankelis-luterilaista luopiokirkkoa? Eli nyt kyllä keksit "kirkon" tähän mukaan ihan omasta päästäsi. Minä nimittäin sanoin, että kristityt tiedemiehet ovat kaikki merkittävät keksinnöt. "Kirkoilla" ei tosiaan ole siinä suhteessa juurikaan ansioita. Esimerkiksi Isaac Newton oli harras kristitty.

Tässä muuten lisää kuvatodisteita; tämä kuva ei ole Jyväskylästä, ja valitettavasti se kuva-aineisto on julistettu salaiseksi. Mutta Jyväskylän noituusaktiviteetista on tällaista ja vielä paljon rankempaakin kuva-aineistoa. Mutta kuvatodisteethan sinä jo täysin mielessäsi torjuen mitätöitkin, joten niitä tuskin kannattaa sen kummemmin lähteä sinulle näyttämäänkään.



Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/opinions/


Edited by - np on 09/10/2006 21:04:55
Vastaa lainaten
  #165  
Vanha 09.10.2006, 20:13
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Jaa, kumpaa kirkkoa tarkoitat, idoleita palvovaa Babylonin porttoa vaiko harhaoppista, homoutta ja naispappeutta suosivaa evankelis-luterilaista luopiokirkkoa? Eli nyt kyllä keksit "kirkon" tähän mukaan ihan omasta päästäsi. Minä nimittäin sanoin, että kristityt tiedemiehet ovat kaikki merkittävät keksinnöt. "Kirkoilla" ei tosiaan ole siinä suhteessa juurikaan ansioita. Esimerkiksi Isaac Newton oli harras kristitty.

Tässä muuten lisää kuvatodisteita; tämä kuva ei ole Jyväskylästä, ja valitettavasti se kuva-aineisto on julistettu salaiseksi. Mutta Jyväskylän noituusaktiviteetista on tällaista ja vielä paljon rankempaakin kuva-aineistoa. Mutta kuvatodisteethan sinä jo täysin mielessäsi torjuen mitätöitkin, joten niitä tuskin kannattaa sen kummemmin lähteä sinulle näyttämäänkään."

Hyvä on, myönnän erehdykseni tuossa ylemmässä kohdassa. Alempi taas, vaikuttaa vanhahkolta kuvalta ja mikä todistaa että kyseessä ovat wicat?

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #166  
Vanha 10.10.2006, 06:06
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Alempi taas, vaikuttaa vanhahkolta kuvalta ja mikä todistaa että kyseessä ovat wicat?
Laitapa sinä nyt tässä vaiheessa näytteeksi vaikkapa kaksi vastakkaista kuvatodistetta, jotka osoittavat, että alastomia wiccarituaaleja ei järjestetä.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #167  
Vanha 10.10.2006, 19:36
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Laitapa sinä nyt tässä vaiheessa näytteeksi vaikkapa kaksi vastakkaista kuvatodistetta, jotka osoittavat, että alastomia wiccarituaaleja ei järjestetä."

Kunhan kerrot miten saan kuvan jonkin asian puuttumisesta.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #168  
Vanha 11.10.2006, 06:03
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:Laitapa sinä nyt tässä vaiheessa näytteeksi vaikkapa kaksi vastakkaista kuvatodistetta, jotka osoittavat, että alastomia wiccarituaaleja ei järjestetä.
Kunhan kerrot miten saan kuvan jonkin asian puuttumisesta.
No laita jotain muita todisteita sitten. Tämähän rupeaa olemaan jo hyvinkin kummallista, että minun täytyy todistaa jokainen sana ja sinulle riittää kaikessa pelkkä vastaan inttäminen.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #169  
Vanha 11.10.2006, 15:24
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"No laita jotain muita todisteita sitten. Tämähän rupeaa olemaan jo hyvinkin kummallista, että minun täytyy todistaa jokainen sana ja sinulle riittää kaikessa pelkkä vastaan inttäminen."

Tästä hyvästä suomit minua taas inttämisestä, mutta kuten tuolla ylempänä olen sanonut, sinä olet meistä kahdesta se joka paasaa todisteistaan. Minä vain kerron omia mielipiteitäni. Mitä sellaista olen sanonut mikä tarvitsisi todisteita? Miten pystyn esim. kuvilla todistamaan jonkin asian olemattomuuden? Menen lähimetsiin kuvailemaan luontoa, jossa ei ole noitapiirien paikkoja?

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #170  
Vanha 11.10.2006, 19:21
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tästä hyvästä suomit minua taas inttämisestä, mutta kuten tuolla ylempänä olen sanonut, sinä olet meistä kahdesta se joka paasaa todisteistaan. Minä vain kerron omia mielipiteitäni. Mitä sellaista olen sanonut mikä tarvitsisi todisteita? Miten pystyn esim. kuvilla todistamaan jonkin asian olemattomuuden? Menen lähimetsiin kuvailemaan luontoa, jossa ei ole noitapiirien paikkoja?
Eli nyt siis myönnät, että kaikki väitteesi ovat tyhjän päällä. Mitä ihmettä varten ylipäänsä lähdit alunperinkään inttämään vastaan, kun vastaväitteilläsi ei ollut mitään pohjaa? Jos sinulla ei ole mitään vastatodisteitä minun väitteilleni, olen silloin todistanut kaikki väitteeni oikeaksi. Nyt ei enää auta, että intät vaan kerta toisensa jälkeen, että ei voi olla, ei voi olla. Toinen vaihtoehto on nyt myöntää, että hävisit tämän keskustelun totaalisesti. Minä olen esittänyt todisteita väitteilleni. Ei niitä voi se kumota, että sinä et pysty mitään todistamaan!

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #171  
Vanha 11.10.2006, 19:31
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Eli nyt siis myönnät, että kaikki väitteesi ovat tyhjän päällä. Mitä ihmettä varten ylipäänsä lähdit alunperinkään inttämään vastaan, kun vastaväitteilläsi ei ollut mitään pohjaa? Jos sinulla ei ole mitään vastatodisteitä minun väitteilleni, olen silloin todistanut kaikki väitteeni oikeaksi. Nyt ei enää auta, että intät vaan kerta toisensa jälkeen, että ei voi olla, ei voi olla. Toinen vaihtoehto on nyt myöntää, että hävisit tämän keskustelun totaalisesti. Minä olen esittänyt todisteita väitteilleni. Ei niitä voi se kumota, että sinä et pysty mitään todistamaan!"

Olet esittänyt todisteita? Suo anteeksi, mutta minulta ovat tainneet mennä ne [u]todelliset</u> todisteet ohi. Sinulla on kuva metsästä ja selkeästi netistä otettu vanha kuva joka saattaa esittää jonkin suvun juhannusjuhlaa. Kaikki muu on ollut omaa todisteluasi.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #172  
Vanha 11.10.2006, 20:44
Elmo Elmo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.09.01
Sijainti: Tre, Finland.
Viestit: 404
Perusasetus

Iita, olet nyt vain huono häviäjä.

Help me and BenDover reopen Ristiässä.
Vastaa lainaten
  #173  
Vanha 11.10.2006, 21:33
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Olet esittänyt todisteita? Suo anteeksi, mutta minulta ovat tainneet mennä ne [u]todelliset</u> todisteet ohi.
Hyvä, no laitapa niitä [u]todellisia</u> todisteita sitten.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #174  
Vanha 12.10.2006, 12:44
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Hyvä, no laitapa niitä todellisia todisteita sitten."

Sinäpä et taida koskaan lukea viestejäni kunnolla. Kerroppa minulle mistä hankin todisteita ja jos se on jonkin asian puutteen todistamista niin miten.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #175  
Vanha 12.10.2006, 12:48
piina piina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.05
Sijainti: Tampere/Rovaniemi, Finland.
Viestit: 100
Perusasetus

luulen, että niilo on oikeasti Tuska.

uutsuvatsukatsukajodma; haluan sinua koska sinulla on lehmä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:48 (GMT +2).