Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.06.2022, 11:40
Hiluxtepe Hiluxtepe ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.06.22
Sijainti: Rantasalmi
Viestit: 2
Perusasetus

Toyota 2L moottorin kampiakseli


Nyt olen hiukan ihmeissäni tän kampiakselin kaa. Elikkä mulla on 2L moottori josta meni kiertokangen kaula soikeeks. No aattelin et hommaan siihen uuden ehkä lähde hiomaan tuota vanhaa vaikka varaa olis. No nyt mulla on kaksikin uutta kampiakseli jotka kummatkaan ei käy. Eli sen kampiakselin pitäisi olla seuraavilla spekseillä. Runkolaakerin kaula 62mm, kk kaula 55mm ja öljypumpun boorilla 32 piikkiä. Ne 2 muuta on molemmat eri spekseillä. Toinen muuten käypänen mut öljypumpun boori on 42 piikkinen ja toinen muuten ok mut kk kaula on 52 mm. Apua kaivattas millä tiedoilla voisin lähtee ettimään käypästä akselia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.06.2022, 08:13
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiluxtepe Näytä viesti
Nyt olen hiukan ihmeissäni tän kampiakselin kaa. Elikkä mulla on 2L moottori josta meni kiertokangen kaula soikeeks. No aattelin et hommaan siihen uuden ehkä lähde hiomaan tuota vanhaa vaikka varaa olis. No nyt mulla on kaksikin uutta kampiakseli jotka kummatkaan ei käy. Eli sen kampiakselin pitäisi olla seuraavilla spekseillä. Runkolaakerin kaula 62mm, kk kaula 55mm ja öljypumpun boorilla 32 piikkiä. Ne 2 muuta on molemmat eri spekseillä. Toinen muuten käypänen mut öljypumpun boori on 42 piikkinen ja toinen muuten ok mut kk kaula on 52 mm. Apua kaivattas millä tiedoilla voisin lähtee ettimään käypästä akselia.
Öljypumpun ratas on erikokoinen 2L ja 2L2 moottoreissa, mutta sen saa lämmittämällä irti ja vaihdettua.

Nuo KK-laakerikaulan erot selittyy sillä et turbollisessa on tuo isompi ja vaparissa tuo pienempi. Eli jos meinaa tuota vaparin akselia käyttää niin siihen tarvii kaveriksi vaparin veivit.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan O:toyota 21R-moottorin kampiakseli jimex77 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.03.2022 20:59
Ostetaan Toyota 2L kampiakseli -Sorri- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2019 22:35
Ostettu HDJ 80 4.2L 1 HD-T moottorin kampiakseli hunter hdj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 28.11.2016 16:55
Ostettu 2L2-T moottorin kampiakseli ja veivi poiu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 02.01.2014 06:39
Ostetaan Toyota LJ70 Moottorin kampiakseli Hukkapätkä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.10.2010 09:24


Sivu luotu: 06:13 (GMT +2).