Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2014, 12:41
Tero H Tero H ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 53
Perusasetus

Hilux LN110 SR5


Myydään / Vaihdetaan

Nyt olisi myynnissä vähän ajettu (213tkm) lavatraktori. Ei äännä eikä ole klappia. Vimoselle 10tkm laitettu uutta jakopäänhilut , kytkin, vetarien kumit, ohjaamon helmat, etupään niveliä ja paljon muuta. Olen tätä laitellut itselle ja pitkäntähtäimen autona, mutta pääsi perheen lisäys yllättämään, joten penkit ei enää riitä.

SR5 mallista johtuen tästähän löytyy tuikitarpeellinen iso kierroslukumittari ja vielä sitä tähellisempi lukkoperä, oisko jousetkin hieman tavallista topakammat.

Ihmiset on tuntuneet säikkyvän nuita nettiauton kuvia kun niissä nuo muutamat kohdat näkkyy mistä hiekkapuhalsin pakkelit / irtoruosteet poies kun arvelin jotta myyessä ois reilu peli näyttää mitä pakkelin alla on, eipähän ainakaan enää siellä muhi. Vaan taitaa joutua myyntifixin tekemään ja reiät umpeen laittamaan.

Lavalla itse taiteiltu (maalaus) pressukate ja katolla safarimallinen kattoteline jossa ledi työ valot molemmin puolin ja eteen itsenäisesti toimivat penkkavalot vaikka eläinten jälkien katseluun metsäteiden varsilla. Taaksekin on halogeenit jotta näkkee peruutella tai vaikka kärriä lastata. Kaikki valot toimivat itsenäisesti omista katkaisijoistaa keskikonsolista käsin. Lavalla myös muovi kaukalo joka oli auton minulle tullessa naarmuton .

Alla pyörii joko alle 1000km ajetut mud terrain kuvioiset Insat kokoa 235/85 16 tai samaa kokoa olevat Nokian hakkapeliitat nastoilla. Molemmat hiekkapuhalletuilla ja pulveri maalatuilla vanteilla.

Vaihtoa voi ehdotella useampi paikkaiseen maastoautoon, mieluusti dieseli ja jos olisi 2+3 eli kovapenkkinen niin aina plussaa, samoin vetokykyä saisi olla yli 3000kg kun tuli juuri helkutin iso kärri hommattua. Rahaahan ei ole välejä juuri maksella, mutta muutakin tavaraa (työkelkkoja, FAster 440r + 50hv Yamaha, Trial moottori pyörä, Triumph Tiger ja mitä näitä nyt olikaan) voidaan kauppaan kytkeä jos huimasti kalliimpi peli on tarjolla. Ja toisinpäin halvempikin auto ja rahaa käy mieluusti vaihdossa.

Hintaa oon miettinyt olevan 5700€ työmaan hiluksimiehet oli sitä mieltä jotta se ois epäilyttävän halpa. Huomattavasti halvempi se ainakin on kuin mitä siitä itse maksoin. Hintaa saadaan tingattua jättämällä renkaita ja muuta sälää poies.

ja autonvaihtopalvelusta löytyy kuvia:
http://www.nettiauto.com/toyota/hilux/6797700


Tero
kaikkee kun en muista kirjoitella kuiteskaan niin lissää voip tiiustella
numerosta 04 00 277 099 tai sitten ujoimmissa tapauksissa ja vaihtoehdokkaista tietoa laitellessa terohytonen @ hotmail.com (poista välit osoitteesta)

Myydään / Vaihdetaan


Viimeksi muokannut Tero H : 26.11.2014 12:45
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.11.2014, 18:49
hodarirok:n Avatar
hodarirok hodarirok ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.02.13
Sijainti: Kausala
Viestit: 630
Perusasetus

Moi. Onko tuossa sr 5 vakiona lukko?...omistan samanmoisen kärryn 2.2bensa mosalla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2014, 14:42
Tero H Tero H ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 53
Perusasetus

Joku tiesi jo valistaa minua jotta jokaisessa Hiluxissa on kyseinen kitkalukko takaperässä, jos näin on niin ne on niissä muissa, joilla olen elämäni aikana ajellut, jo ilmeisesti lakanneet toimimasta.

Sama kaveri sivisti minua myös sillä jotta auto ei ole SR5 vaan normaali hilux kierroslukumittarilla varustettuna. Tämä nyt on itselleni aikalailla sama onko se jotain vai ei . Persiissä siinä lukee sr5 ja se pienistä yksityis kohdistaan poikkeaa niistä joilla olen aiemmin saanut matkaani taittaa, niin siitä tämän tulkinnan tein.

Joka tapauksessa kyseessä on vähän ajettu ja erittäin hyvät toiminnan edellytykset omaava lavakulkine niille jotka tälläistä tarvitsevat. Jos tarkoitus on peilata kampaustaan maalipinnan heijastuksesta tai polttaa rengasta nakkikioskilla, niin työhän tiiätte, niihin hommiin on muunlaiset pelit.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.12.2014, 10:14
Tero H Tero H ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 53
Perusasetus

niin ja hinnasta voidaan tingata esimerkiksi renkaita vähentämällä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Hilux -05,Levike,mallia SR5 rymistelijä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 08.01.2014 22:23
Myydään / Vaihdetaan TOYOTA HILUX SR5 4x4 aluvanteet mikok O/M/V Renkaat ja vanteet 1 03.12.2013 21:18
Myydään / Vaihdetaan Hilux Surf sr5 limited -91 leima 5/2013 surff1 O/M/V Ajoneuvot 1 28.08.2012 10:40
Myyty Toyota Hilux 2.4td SR5 -98 Hilari O/M/V Ajoneuvot 11 23.04.2010 22:45
Myyty Hilux 2.4 T SR5 JuuPeri O/M/V Ajoneuvot 0 09.10.2008 20:54


Sivu luotu: 06:07 (GMT +2).