Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Niilo Paasivirta - Correct Opinions
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Niilo Paasivirta - Correct Opinions Tänne on koottu Niilo Paasivirran kirjoittamia mielipiteitä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 12.10.2006, 12:53
kerio:n Avatar
kerio kerio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Tampere, Iceland.
Viestit: 129
Perusasetus

Musta koko homma on nyt karannut hakotielle, koko homman pointtihan on ne nuoret naiset tanssimassa alasti kuutamossa nuotionympärillä.

Video- ja kuvamateriaalia saa tornittaa...

Kerio
"Oon Palomuuri"
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 12.10.2006, 15:39
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Musta koko homma on nyt karannut hakotielle, koko homman pointtihan on ne nuoret naiset tanssimassa alasti kuutamossa nuotionympärillä.

Video- ja kuvamateriaalia saa tornittaa...
Katsotaan, tuleeko tuolta iita-nimimerkiltä sellaisia. Hänhän jo myönsi, että todisteita alastomista wiccarituaaleista löytyy ja vastatodisteita ei ole lainkaan.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 12.10.2006, 19:08
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Katsotaan, tuleeko tuolta iita-nimimerkiltä sellaisia. Hänhän jo myönsi, että todisteita alastomista wiccarituaaleista löytyy ja vastatodisteita ei ole lainkaan."

Myönsinkö? Ja edelleen, kerro sinä minulle, miten saan jonkin puuttumisesta todisteita.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 13.10.2006, 06:52
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
"Katsotaan, tuleeko tuolta iita-nimimerkiltä sellaisia. Hänhän jo myönsi, että todisteita alastomista wiccarituaaleista löytyy ja vastatodisteita ei ole lainkaan."

Myönsinkö? Ja edelleen, kerro sinä minulle, miten saan jonkin puuttumisesta todisteita.
Laita niitä todellisia vastatodisteita sitten. Muussa tapauksessa tilanne on edelleenkin se, että minä olen esittänyt todisteita ja sinä et yhtään mitään, jolloin asia on jo kaikin puolin siis ratkaistu. M.O.T.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 13.10.2006, 15:04
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Laita niitä todellisia vastatodisteita sitten. Muussa tapauksessa tilanne on edelleenkin se, että minä olen esittänyt todisteita ja sinä et yhtään mitään, jolloin asia on jo kaikin puolin siis ratkaistu. M.O.T."

Et vieläkään kertonut millaisia todisteita on edes mahdollista hankkia. Ja sinunkaan todisteistasi ei voi muuta sanoa kun että aika epätoivoinen yritys.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 13.10.2006, 15:08
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Et vieläkään kertonut millaisia todisteita on edes mahdollista hankkia.
Miksi minun pitäisi etsiä sinun väitteillesi todisteita!? Silloinhan olisi ihan sama, jos keskustelisin täällä yksin. Tosin siltähän tämä alkaa näyttää. Minä esitän todisteita ja perustelen, sinä vain jankkaat, että ei voi olla, ei voi olla, sitten toteat että sinulla ei ole mitään todisteita ja sitten taas että ei voi olla, ei voi olla.
Lainaus:
quote:Ja sinunkaan todisteistasi ei voi muuta sanoa kun että aika epätoivoinen yritys.
Tarkastellaanpa tätä matemaattisesti. Minä olen esittänyt todisteita jonkin määrän, sanotaan n kpl. Sinä olet esittänyt nolla todistetta. N on äärettömän paljon enemmän kuin nolla. Eli olen tähän mennessä todistanut väitteeni äärettömän paljon varmemmin kuin sinä. M.O.T.


Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 13.10.2006, 15:18
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Miksi minun pitäisi etsiä sinun väitteillesi todisteita!? Silloinhan olisi ihan sama, jos keskustelisin täällä yksin. Tosin siltähän tämä alkaa näyttää. Minä esitän todisteita ja perustelen, sinä vain jankkaat, että ei voi olla, ei voi olla, sitten toteat että sinulla ei ole mitään todisteita ja sitten taas että ei voi olla, ei voi olla.

Tarkastellaanpa tätä matemaattisesti. Minä olen esittänyt todisteita jonkin määrän, sanotaan n kpl. Sinä olet esittänyt nolla todistetta. N on äärettömän paljon enemmän kuin nolla. Eli olen tähän mennessä todistanut väitteeni äärettömän paljon varmemmin kuin sinä. M.O.T."





Oletatko minun nyt käyvän ottamassa kaksi kuvaa, toisen metsästä, jossa ei ole noitien nuotiopaikkoja ja toisen paikkakuntamme kirkosta? Ja vielä ekstrana kolmannen, jossa näkyy oivallinen noitapiirin paikka, mutta koskemattomana? Silloin minulla taas olisi matemaattisesti m kappaletta todisteita, sinulla n, ja m&gt;n, eli minä olisin [u]matemaattisesti</u> oikeassa, mutta todellisuudessa olisimme samassa pisteessä, koska kummankaan todisteita ei voi näyttää toteen.

Iita kiittää.

Edited by - Iita on 13/10/2006 16:19:23

Edited by - Iita on 13/10/2006 16:20:02
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 13.10.2006, 16:35
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:Oletatko minun nyt käyvän ottamassa kaksi kuvaa, toisen
Edelleenkin, miksi minun pitäisi etsiä sinun väitteillesi todisteita? Jos sinun todisteluyrityksesi kuulostavat jo sinusta itsestäsikin järjettömiltä, niin sehän vain vahvistaa sen, että olet täysin väärässä ja olet hävinnyt tämän keskustelun yhä perusteellisemmin.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 13.10.2006, 17:06
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Edelleenkin, miksi minun pitäisi etsiä sinun väitteillesi todisteita? Jos sinun todisteluyrityksesi kuulostavat jo sinusta itsestäsikin järjettömiltä, niin sehän vain vahvistaa sen, että olet täysin väärässä ja olet hävinnyt tämän keskustelun yhä perusteellisemmin."

Tarkoitin quotettamallasi lauseella pelkän ideankin järjettömyyttä. Ja nyt täysin teoreettisesti: jos sinun pitäisi ottaa kuva todisteeksi jonkin asian olemattomuudesta, miten tekisit sen? Enkä oleta sinun etsivän minulle todisteita, sitä mistä sellaisen mielikuvan olet saanut en ymmärrä. Ja tottakai kuulostaa järjettömältä että "todisteiden" määrä kertoisi kuka on oikeassa. Varsinkin kun kyseiset todisteet ovat hyvinkin epäuskottavia.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 13.10.2006, 18:37
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tarkoitin quotettamallasi lauseella pelkän ideankin järjettömyyttä. Ja nyt täysin teoreettisesti: jos sinun pitäisi ottaa kuva todisteeksi jonkin asian olemattomuudesta, miten tekisit sen? Enkä oleta sinun etsivän minulle todisteita, sitä mistä sellaisen mielikuvan olet saanut en ymmärrä.
Koko ajan kerta toisensa jälkeen jatkuvasti rukoilet, että minä keksisin sinulle jotain tapaa todistella sinun väitteitäsi. En edelleenkään rupea tekemään mitään sinun väitteittesi eteen, ne joudut edelleen itse todistamaan. Eikö muuten jo olisi aika myöntää, että sinulla ei kerta kaikkiaan ole yhtään mitään todisteita. Jatkuvasti vain jatkat kiemurtelua ja välttelyä ja inttämistä ja pyytelyä ja kyselyä. Se ei nyt tässä auta yhtään, vaan sinun pitää laittaa niitä omia "todellisia" todisteitasi.
Lainaus:
quote:
Ja tottakai kuulostaa järjettömältä että "todisteiden" määrä kertoisi kuka on oikeassa. Varsinkin kun kyseiset todisteet ovat hyvinkin epäuskottavia.
No katsotaanpa nyt sitten vihdoinkin niitä sinun todisteitasi. Annapa tulla. Muuten edelleenkin vertaat nollaa (sinun todisteesi) johonkin nollasta eroavaan (esittämiini todisteisiin), jolloin jälkimmäiset ovat tietenkin äärettömän paljon vakuuttavampia kuin sellaiset, joita ei ole lainkaan edes nähty.

Laitetaanpa tämän päälle vielä lisää todisteita: http://www.wicca.fi/forum/

Käypä tuolla ja laita hakuun esim. "alasti" niin löytyy heti kolme viittausta alastonrituaaleihin. Jos nyt ei viitsi kokeilla muilla hakusanoilla, joilla löytyisi vielä lisääkin. Eli eiköhän tämä asia nyt jo ala olla täysin varmasti todistettu, varsinkin kun vertaamme vastatodisteisiin, joita ei ole lainkaan minkäänlaisia. Katsotaan, jos ehdin tänä viikonloppuna myös käydä ottamassa vielä kuvia paikallisista wiccarituaalipaikoista, joissa paikalliset nuoret tytöt käyvät aina niinä pakanajuhlapäivinään (joista ei tässä ole syytä puhua, koska kaikki osapuolet eivät selvästikään ole uskossa ja näin ollen heitä ei ole syytä laittaa alttiiksi paholaisille) tanssimassa alasti tulen ääressä.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/


Edited by - np on 13/10/2006 19:50:20
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 14.10.2006, 16:32
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"No katsotaanpa nyt sitten vihdoinkin niitä sinun todisteitasi. Annapa tulla. Muuten edelleenkin vertaat nollaa (sinun todisteesi) johonkin nollasta eroavaan (esittämiini todisteisiin), jolloin jälkimmäiset ovat tietenkin äärettömän paljon vakuuttavampia kuin sellaiset, joita ei ole lainkaan edes nähty.

Laitetaanpa tämän päälle vielä lisää todisteita: http://www.wicca.fi/forum/

Käypä tuolla ja laita hakuun esim. "alasti" niin löytyy heti kolme viittausta alastonrituaaleihin. Jos nyt ei viitsi kokeilla muilla hakusanoilla, joilla löytyisi vielä lisääkin. Eli eiköhän tämä asia nyt jo ala olla täysin varmasti todistettu, varsinkin kun vertaamme vastatodisteisiin, joita ei ole lainkaan minkäänlaisia. Katsotaan, jos ehdin tänä viikonloppuna myös käydä ottamassa vielä kuvia paikallisista wiccarituaalipaikoista, joissa paikalliset nuoret tytöt käyvät aina niinä pakanajuhlapäivinään (joista ei tässä ole syytä puhua, koska kaikki osapuolet eivät selvästikään ole uskossa ja näin ollen heitä ei ole syytä laittaa alttiiksi paholaisille) tanssimassa alasti tulen ääressä."

Niin niitä minun todisteitani. MITEN PYSTYISIN TODISTAMAAN JONKIN ASIAN OLEMATTOMUUDEN? En mitenkään. Ellen sitten liittäisi tähän kuvia, joita en pysty ottamaan koska en omista digikameraa.
Wicca.fi: Hakusanalla alasti löytyi viitteitä näihin samoihin harhaluuloihin joita sinullakin on, eli alastomuusriitteihin, ja yhden joka liittyi kansanuskontoihin ja sekin oli näotä eräänlaisia "juhannustaikoja" eli kerätään kukkia alastomana kesällä keskellä yötä, kaikenlisäksi asuttomissa metsiköissä. Voi voi, mihin tämä maailma on menossa?
Wicat siis ovat luonnonihmisiä. Mikä heissä aiheuttaa sinussa niin suurta pelkoa/inhoa/vihaa että levität tälläistä propagandaa netissä?
Ja kaiken lisäksi. Se, että minulla ei ole mitään keinoa esittää todisteita ja sinulla on tekaistuja, ei saa sinua olemaan yhtään oikeammassa.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 14.10.2006, 19:56
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin niitä minun todisteitani. MITEN PYSTYISIN TODISTAMAAN
Eipä ole minun ongelmani. Nimittäin, jos et vielä ollut huomannut, niin minun velvollisuuteni ei edelleenkään ole yrittää todistella sinun väitteitäsi.
Lainaus:
quote:
Wicca.fi: Hakusanalla alasti löytyi viitteitä näihin samoihin harhaluuloihin joita sinullakin on, eli alastomuusriitteihin, ja yhden joka liittyi kansanuskontoihin ja sekin oli näotä eräänlaisia "juhannustaikoja" eli kerätään kukkia alastomana kesällä keskellä yötä, kaikenlisäksi asuttomissa metsiköissä. Voi voi, mihin tämä maailma on menossa?
Eli myönsit alastonrituaaleja tapahtuvan! Mitä ihmettä varten sitten heti taas intät kaiken aikaa taas vastaan, kun nyt taas tässä tapauksessa olet itsekin sitä mieltä, että wicat heiluvat alasti metsissä? Jätit muuten tarkoituksella huomiotta esimerkiksi tällaisen paljastavan lauseen, joka tuolta löytyi: "...jos itse kuulisin jos asuisin saman katon alla jokun kanssa, että hän menee kuutamolla alasti tanssimaan niin luonnollinen reaktio kummpanina olisi kysyä että mikäs juttu se on...". Eli kuutamolla alasti tanssimista esiintyy. Toinen kirjoittaja puolestaan kirjoittaa näin: "Toisekseen, tapakrisselin kanssa voi tulla turhaa vääntöä asiasta jos toisestakin, esim. siitä, miten juhlapyhiä vietetään tai passaako viettää iltoja tyttöporukalla kuutamolla alasti tanssien." Eli hän puolestaan viettää iltoja tuolla tavalla - tuossa hän mietiskeli, miten kertoisi tästä asiasta mahdolliselle poikaystävälleen. Minusta muuten tyttöporukalla kuutamolla alasti tanssiminen ei ihan kuulosta "juhannustaialta" tai kukkien keräämiseltä.
Lainaus:
quote:
Wicat siis ovat luonnonihmisiä. Mikä heissä aiheuttaa sinussa niin suurta pelkoa/inhoa/vihaa että levität tälläistä propagandaa netissä?
Kyllä se pelko, viha ja inho on kokonaan ei-kristittyjen puolella. Totisena kristittynä minähän rakastan jokaista lähimmäistä, myös nuoria wiccatyttöjä, ja haluan auttaa heitä! Siksi siis varoitan wiccoja siitä, että heidän puuhansa on vaarallista ja syntistä. Kuvaavaa, että sinulle tulee lähimmäisten auttamisesta heti välittömästi mieleen pelko ja inho ja viha.
Lainaus:
quote:
Ja kaiken lisäksi. Se, että minulla ei ole mitään keinoa esittää todisteita ja sinulla on tekaistuja, ei saa sinua olemaan yhtään oikeammassa.
Et sinä voi kumota todisteita pelkästään inttämällä, että tekaistuja, tekaistuja. Muutenhan kukaan ei voi koskaan todistaa mitään, jos todisteet voi aina kumota ilman perusteluja pelkällä inttämisellä. Eli sinun täytyy antaa vastatodisteita ja vastakkaista näyttöä, muuten tilanne on edelleenkin se, että olet hävinnyt tämän keskustelun perinpohjaisesti, koska et pysty perustelemaan yhtään mitään.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 14.10.2006, 21:38
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

Hyvä on. Lakkaan taistelemasta vastaan, koska minulta loppuivat keinot. En pysty ottamaan kuvia mistään, ja onhan huomattavasti helpompaa todistaa jonkin asian olemassaolo kuin sen puute. Määrällisesti sinulla on enemmän todisteita mutta sinun todisteesi eivät todista mitään. Myönnän että olet parempi perustelemaan väitteitäsi, ja ampumaan minun väitteeni alas. Silti olet väärässä, mutta jätän asian tähän, koska siitä alkaisi uusi väittely eikä minulla ole mitään millä väittää vastaan. Siltikään sillä, kumpi meistä voitti tämän väittelyn, ei ole väliä, sillä wicat jatkavat elämäänsä. Ja tähän haluaisin vielä sanoa että sinulla on kaiken muun lisäksikin huomattava elämänkokemuksen määrä verrattuna minuun. Ikääni en paljasta mutta varmasti vähemmän kuin sinulla. Suomessa on mielipiteenvapaus ja uskonvapaus, joten siinäkään mielessä tässä ei ole järkeä. Mutta hyvät jatkot vaan.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 18.10.2006, 18:24
Skyneth Skyneth ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 13.10.06
Viestit: 6
Perusasetus

Tiedän että tämä on jo kuollut ja kuopattu topicci mutta minun täytyy sano vielä tämä. Joku on ehkä saattanut jo mainita tästä, mutta toista vielä kerran.

Eli on kahdenlaisia wiccoja:

1. On wiccoja jotka kuuluvat joonkin coveniin (noitapiiri). Noitapiiriin voi kuulua mutta ei ole pakko. Yleensä näissä piireissä mennään metsään ja tanssitaan alasti nuotion ääressä (eli olet nähnyt tämän tyylisiä wiccoja). Tietenkään ei ole pakko olla alasti, silloin pukeudutaan viittaan/kaapuun. Mutta alastomuus on tietysti suotavaa, koska jotkut wicat uskovat että alaston keho säteilee paremmin energiaa kuin vaattettu.
Joissakin coveneissa tietysti harrastetaan seksiä yms. mutta niihinkään ei ole pakko osallistua niin kuin ei tarvitse kuulua noitapiireihinkään.

2. On myös olemassa yksittäisiä wiccoja jotka eivät ole koskaan edes puhuneen ylipapittaren/ylipapin kanssa eivätkä siksi myöskään kuulu coveneihin. Nämä yksittäiset wicat (joihin minä kuulun) kunnioittavat luontoa sellaisena kuin se on ja he eivät pakosta edes pidä minkäänlaisia riittejä. Me vain kunnioitamme luontoa ja niinä 8 sapattina jotka meillä on juhlimme niitä niin kuin kuuluu (tietysti niihin saattaa kuulua jonkinlaisia riittejä).

Tässä sinulle linkki jossa tarkemmin kerrotaan wiccalaisuudesta. Ei ehkä näin niinkuin minä kerroin, mutta samat asiat pyörii kuitenkin. http://www.varjojenkirja.com/wiccasmi.html

Hyvää Samhainta (Uusi vuotemme 31.10) sinulle, toivottavasti ymmärrät meitä paremmin.

*
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 18.10.2006, 19:06
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
1. On wiccoja jotka kuuluvat joonkin coveniin (noitapiiri). Noitapiiriin voi kuulua mutta ei ole pakko. Yleensä näissä piireissä mennään metsään ja tanssitaan alasti nuotion ääressä (eli olet nähnyt tämän tyylisiä wiccoja).
Jostain syystä tuo iita-nimimerkki yritti loputtomasti todistella, että tämmöisiä ei ole lainkaan olemassa ja että näin ei voi ikinä tapahtua Aika huvittavaa...

Työ wiccaa ja muuta saatananpalvontaa vastaan siis jatkuu yhä ankarampana lopulliseen voittoon asti. Rukoilkaamme, että näissä seuraavissa eduskuntavaaleissa valittaisiin oikein merkittävä enemmistö kristittyjä kansanedustajia, sitten alkaisi ehkä tapahtua.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 18.10.2006, 20:58
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Jostain syystä tuo iita-nimimerkki yritti loputtomasti todistella, että tämmöisiä ei ole lainkaan olemassa ja että näin ei voi ikinä tapahtua Aika huvittavaa..."

Kröhöm. Itseasiassa en sanonut että näin ei tapahtuisi, vaan että on myös näitä tyypin 2 wiccoja, joiden olemassaolon sinä kiistit jotta stereotypiasi ei särkyisi.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 19.10.2006, 05:54
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kröhöm. Itseasiassa en sanonut että näin ei tapahtuisi, vaan että on myös näitä tyypin 2 wiccoja, joiden olemassaolon sinä kiistit jotta stereotypiasi ei särkyisi.
Ja takki sen kun kääntyy niin että pölisee. Mitäs muita väitteitäsi alat nyt myöskin julkisesti perua? Joko esim. myönnät, että paloittelusurmaaja Elg oli saatananpalvoja, vai eikö hän vieläkään kelpaa esimerkiksi "todellisesta" saatananpalvojasta? Myönnätkö myös, että "kristitty wicca" on käsitteenä mahdottomuus (se muuten on mahdottomuus myös wiccojen itsensä mielestä)? Ja jokos muuten olet löytänyt konkreettisen esimerkin siitä, miten kiihkouskovaisuus uhkaa nimenomaan sinua? Sekin on yksi väite, jota muuttelit monta kertaa alkuperäisestä. Ja jokos sinulla löytyy niitä paljon puhuttuja todellisia todisteita väitteillesi?

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 19.10.2006, 17:05
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Ja takki sen kun kääntyy niin että pölisee. Mitäs muita väitteitäsi alat nyt myöskin julkisesti perua? Joko esim. myönnät, että paloittelusurmaaja Elg oli saatananpalvoja, vai eikö hän vieläkään kelpaa esimerkiksi "todellisesta" saatananpalvojasta? Myönnätkö myös, että "kristitty wicca" on käsitteenä mahdottomuus (se muuten on mahdottomuus myös wiccojen itsensä mielestä)? Ja jokos muuten olet löytänyt konkreettisen esimerkin siitä, miten kiihkouskovaisuus uhkaa nimenomaan sinua? Sekin on yksi väite, jota muuttelit monta kertaa alkuperäisestä. Ja jokos sinulla löytyy niitä paljon puhuttuja todellisia todisteita väitteillesi?"

Minähän myönsin että Elg oli saatananpalvoja. Etkö todella lue viestejäni? Kirjoitin, että en ollut lukenut lehtijutuista Elgin vakaumusta, mutta uskoin sanaasi.
Ja kristitty wicca on myöskin täysin mahdollista. Etkö lukenut Skynethin puheenvuoroa?
Ja niistä todisteista vielä. Anna minulle vinkki keinosta jolla todistan jonkin asian olemattomuuden ilman kameraa?

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 19.10.2006, 19:16
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Minähän myönsin että Elg oli saatananpalvoja. Etkö todella lue viestejäni? Kirjoitin, että en ollut lukenut lehtijutuista Elgin vakaumusta, mutta uskoin sanaasi.
Ai, nytkö hän on sitten sellainen todellinen saatananpalvoja? Viimeksi ei ollut.
Lainaus:
quote:
Ja kristitty wicca on myöskin täysin mahdollista. Etkö lukenut
Skynethin puheenvuoroa?
Mielenkiintoista, että ns. "typeriä kysymyksiä wiccasta" -sivusto on näköjään juuri äskettäin sensuroitu pois netistä. Jännittävää, että se otetaan pois juuri, kun alat inttää taas, että kristitty wicca, kristitty wicca. Valitettavasti googlen ns. cachesta se kuitenkin edelleen löytyy (etsi tuon lainauksen hakusanoilla, ethän tietenkään koskaan ikinä usko muuten):
Lainaus:
quote:
Voinko olla kristitty ja wicca yhtäaikaa?

Et piru vieköön muuten voikaan. Wicca on uskonto, ei harrastus. Kristinusko samoin. Noituus taas on useimmille harrastus, voit siis olla noituutta harjoittava kristitty, jolloin tosin olet ristiriidassa kristinuskon oppien kanssa. Mutta se on sinun ongelmasi, kunhan pysyt kaukana wiccasta.
Eli siinä sinulle wiccojen näkemys asiasta. Katsotaanpa, teetkö taas "true scotsman" -argumentin epätoivoissasi, eli tietenkään kyseessä ei voi olla mielestäsi "todellinen" wicca koska sieltä tulikin nyt epämieluisa totuus.
Lainaus:
quote:
Ja niistä todisteista vielä. Anna minulle vinkki keinosta jolla todistan jonkin asian olemattomuuden ilman kameraa?
Mistäs minä tietäisin. Katsos kun asiahan on nimittäin siten, että minun velvollisuuteni ei edelleenkään ole yrittää etsiä todisteita sinun väitteillesi! Ilmeisesti tämä on taas jälleen kerran päässyt unohtumaan jotenkin sinulta vahingoissa epähuomiossa. Pitää varmaan toistaa se joka vastauksessa kerran tai pari. Tämä asia tuntuu olevan aivan tavattoman vaikeasti muistettava?

Laita siis jotain muita todisteita, jos et kuvatodisteita pysty laittamaan. Ai niin, muista laittaa niitä todellisia todisteita. Niitähän sinulla voi olla vain itselläsi, koska mikään todiste ei sinulle esitettynä ole koskaan ollut sellainen todellinen todiste, etenkin kun se todistaa jonkin sinulle epämieluisan asian tai kumoaa jonkin sinun väitteistäsi (ilmeisesti nämä ovatkin sellaisen ei-todellisen todisteen kriteerit).

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 20.10.2006, 14:39
Skyneth Skyneth ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 13.10.06
Viestit: 6
Perusasetus

Anteeksi tungen tähän teidän sodan väliinne.

Niin minähän olen wicca (mikä on tullut jo selville), mutta valitettavasti kuulun (vielä) kirkkoon. Olen siis eroamassa kirkosta, mutta en voi vielä erota. Juu tämä on turha viesti, mutta se "todistaa" että Iita-nimimerkki on "periaatteessa" oikeassa. En ole nyt puolustamassa Niiloa mutta hänellä on kyllä jotain titoa asiasta. Harvat wicat nimittäin kuuluvat kirkkoo, mutta jotkut kuuluvat siksi, koska pelkäävät ettei wiccalaisuus olekaan heidän oma uskonto.

Eipä minulla muuta.

*
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 20.10.2006, 15:41
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin minähän olen wicca (mikä on tullut jo selville), mutta valitettavasti kuulun (vielä) kirkkoon. Olen siis eroamassa kirkosta, mutta en voi vielä erota. Juu tämä on turha viesti, mutta se "todistaa" että Iita-nimimerkki on "periaatteessa" oikeassa.
Miten niin? Väitätkö olevasi KRISTITTY? Pieni vihje: kirkkoon kuuluminen ei tarkoita lainkaan sitä, että olisi kristitty. Jos kuuluu harhaoppiseen evankelis-luterilaiseen kirkkoon (se mm. sallii naispapit täysin Raamatun vastaisesti!), ei ole kristitty, oikeastaan päinvastoin.
Lainaus:
quote:
En ole nyt puolustamassa Niiloa mutta hänellä on kyllä jotain titoa asiasta. Harvat wicat nimittäin kuuluvat kirkkoo, mutta jotkut kuuluvat siksi, koska pelkäävät ettei wiccalaisuus olekaan heidän oma uskonto.
Kirkkoon kuuluminen on täysin yhdentekevää sen kysymyksen kannalta, että onko olemassa "kristitty wicca". Minusta oikeastaan wiccat voisivat aivan hyvin kuulua valtionkirkkoon, se vain osoittaisi yhä selkeämmin, kuinka harhassa totisesta kristinuskosta sekin pulju on.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/


Edited by - np on 20/10/2006 16:43:46
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 20.10.2006, 17:23
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

"Ai, nytkö hän on sitten sellainen todellinen saatananpalvoja? Viimeksi ei ollut."
Saisinko pyytää että vaivautuisit lukemaan viestini edelliseltä sivulta?

Hyvä on, olen siis ollut väärässä. Hyvä että sekin tuli selväksi, olisi tullut kyllä vaikka et olisikaan hakannut asialla päätäni.
Kerropa minulle mikä tekee ihmisestä todellisen kristityn? Sinun kriteerisi ovat jääneet hiukan hämäriksi.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 20.10.2006, 18:24
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kerropa minulle mikä tekee ihmisestä todellisen kristityn? Sinun kriteerisi ovat jääneet hiukan hämäriksi.
Tuosta aiheesta on valtava määrä tietoa esimerkiksi vieraskirjassani ( http://www.ilmatar.net/~np/gbook/ ) sekä oppaassa todellisille kristityille ( http://www.ilmatar.net/~np/gameofsatan/guide/ ) joka tosin on englanninkielinen.

Tarkkoja kriteerejä emme edes anna julkisuuteen, koska eräät tahot yrittäisivät käyttää sellaista tietoa hyväkseen soluttautuakseen seurakuntaamme vilpillisessä mielessä. Aivan kaikki kriteerit kuitenkin löytyvät Oikeasta Raamatusta.

Tärkeimmän kriteerin jätän mainitsematta, mutta jos on opiskellut kristinuskon perusteiden alkeita hiukankin, tietää varmasti, mikä se on. Tämä onkin ei-kristillisissä keskusteluryhmissä hyvä seula: jos vastaan väittäjä ei tiedä kristinuskon perussanomaa, näkee heti, että sellaisen kanssa keskustelemiseen ei kannata tuhlata lainkaan aikaa, koska sellainen keskustelijahan ei ole viitsinyt tutustua edes kristinuskon perusteiden alkeisiin, eli tuskin hänellä on mitään järkevää sanottavaa mistään muustakaan.

Toiseksi tärkein kriteeri on tietenkin se, että totinen kristitty noudattaa tarkkaan Raamatun sanaa ja tietää, mikä on se lopullinen ja oikea Raamattu, josta totuus löytyy.

Kolmas tärkeä seikka on se, että henkilö tietää evankelis-luterilaisen, katolisen ja ortodoksisen kirkon harhaopeiksi, puhumattakaan kaiken maailman ei-kristillisistä lahkoista kuten jehovan todistajat tms.

Tästä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkästi, mutta ei tämä oikeastaan enää kuulu keskustelun aiheeseen, muuten kuin siten, että näillä kriteereillä automaattisesti heti näkee, että wicca ei voi ikinä olla kristitty.

Kerropa sinä vuorostasi, millaiset kriteerit sellaisella todellisella saatananpalvojalla on?

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 25.10.2006, 17:42
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 35
Perusasetus

Todelliseen saatananpalvontaan en ole tutustunut, mutta esimerkiksi Elg sellainen varmaankin on, kuten kuka tahansa joka sellaiseksi itsensä tuntee, mutta esimerkiksi buddhalaiset eivät ole saatananpalvojia.

Iita kiittää.
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 25.10.2006, 19:05
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Todelliseen saatananpalvontaan en ole tutustunut, mutta esimerkiksi Elg sellainen varmaankin on, kuten kuka tahansa joka sellaiseksi itsensä tuntee, mutta esimerkiksi buddhalaiset eivät ole saatananpalvojia.
No hyvä, että löytyi edes yksi sellainen sinun mielestäsi todellinen saatananpalvoja. Mutta kun tiedämme, miten tämä asia oikeasti on, niin tuo on oikeastaan aika koomista.

Jos ei ole kristitty, on saatanan puolella, eli silloin on saatananpalvoja, vaikkei edes koko asiaa tiedosta. Eli: kaikki ei-kristityt ovat ihan todellisia saatananpalvojia! Onneksi valtaosa maailman ihmisistä kuitenkin on kristittyjä, joten saatanalla riittää vielä vastustajiakin.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).