Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Rakas Päiväkirja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.08.2006, 12:59
SoksalItok SoksalItok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 103
Perusasetus

Harmittaa


Lomailtu on nyt viikon verran ja vielä on 3 viikkoa edessä. Mua vaan harmittaa, kun ihmiset toivoo radiossa ja toreilla sadetta ja viileämpiä kelejä, "kyllä nää helteet jo sais riittää, sais jo sataakin". Ymmärrän kyllä, että luonto ja maatalous kaipaavat kipeästi sateita, mutta onko se nyt sitten reilua toivoa toisten lomille huonoja kelejä? Itse painoin töitä heinäkuun niska limassa kun muu Suomi lomaili, pidin rattaita pyörimässä jotta muut saivat lomailla rauhassa. Enkä kertaakaan valittanut heinäkuun helteistä tai sateettomuudesta. Mutta nyt nämä silloin lomailleet, kiittämättömät ihmiset haluavat pilata lomani toivomalla huonoja kelejä! Ei ole reilua eikä tunnu kivalta.

Onneks luonto on mun kanssa samaa mieltä että myös minä olen ansainnut kivat lomakelit ja hellettä piisaa! Kohta voiskin vähän maalailla talon seinää ja mennä mattopyykille vähän virkistäytymään. Matonpesu on rok näillä keleillä kun voi virkistää itseään juoksevan järviveden alla!

Niin ja jos nyt sitten ihmisten toivomia sateita alkaakin ropisemaan, niin onneks on suunnitelmia senkin varalle, pari seinää täällä sisällä kaipaa maalia ja tapettia. Niin ja laminaattiakin pitäis naputella paikalleen ja muutama kattopaneeli vielä asentaa. Ja ne listat kattoon ja lattioihin...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).