Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2003, 12:45
Vesa Vesa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 92
Perusasetus

Uudet Stereot


Huomasin että minun aparaatti on joku mikä lie tarvikeloota ja yksi nuppikin on rikki joten pitää ostaa uusi mahdollisimman alkuperäisen oloinen. Olen ajatellut Ecklersiltä Custom Autosound USA-1 tai USA-2 tai Kenwoodin KHE-100. Kick paneleihin ajattelin samalla laittaa niiden tarjoamat 30W kajarit. Onko kellään näistä kokemusta? Lienee säädyllisen helppo itse vaihtaa? Minulla tosin on tuo tarvikelaite ja lisäksi jalkatilassa siihen kytketty joku boosteriboxi eli ne on ensi revittävä irti ja ihmeteltävä mikä piuha sitten mihinkin menisi.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.01.2004, 11:17
Harri Harri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: Mikkeli, Finland.
Viestit: 67
Perusasetus

Olen törmännyt tuohon samaan ongelmaan, kun musiikki maistuu! Ollessani vaihto-oppilaana Usassa tulin hommanneeksi -76:n vetten. Kyseiseen yksilöön oli tehty kuvauksiensi mukaiset viritykset ja nekin mitä meinasit sinne kick-paneleihin laittaa. Oma kokemukseni oli niistä karmaiseva(ne osasi vain rätistä.)Mankka ei ollut siinä alkuperäinen silloin. Joten ostin sellaisen. Satuin löytämään täysin käyttämättömän soittimen vuodelta -75. Kotio(Mikkeliin)rahdattuani kamat ja auton rupesin miettimään mankan asennusta ja kaijuttimen vaihtoa, jolloin päädyin hylkäämään vanhan suunnitelman. Olen nyt tehnyt kuiduttamalla keskikonsolin stereon paikan, jotta sain soittimen istumaan(on hyvän näköinen). Kuidutin myös kick-panelit ja laitoin niihin hieman isommat keskikaijuttimet ja kuidutin kotelon supparille oikeaan takanurkkaan tavaratilaan, eikä se vie edes siellä tilaa(n.18 litran kotelo). Nyt nimittäin toimii. Tosin auto on tällä hetkellä täysin palasina ja rungon vein juuri eilen sinkittäväksi, et on nyt pitkä projekti edes. Jos alkuperäinen radio kiinnostaa niin ota yhteys(040-7199844), jutellaan sitten lisää. tai vastaa täällä. Varsinkin jos et välttämättä halua alkuperäisen näköistä niin suosittelen hieman käyttämään mielikuvitusta. Minusta sain aikaan parempaa jälkeä ja ulkoisesti muutokset ovat erittäin pienet(vaikka saattaa kuulostaa aivan muulta).

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty M:6-pistevyöt uudet oltzi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 23.04.2008 21:01
M/ TSL SX uudet timmy O/M/V Renkaat ja vanteet 10 05.09.2007 19:39
Uudet menopelit Nerd-O Chit-Chat 45 14.05.2007 14:12
MMC:n uudet tarrat TOHJ61 Tekniikka & Jutustelu 11 29.09.2006 18:37
M. uudet BFG mud 35" O/M/V Renkaat ja vanteet 3 14.03.2006 15:06


Sivu luotu: 19:23 (GMT +2).