|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
Terranon akseli vs patrolMinulla on gr patrolliin etuakselilla spartan lokkeri mikä on 31spline mutta kävisikö kyseinen lukko terranon taka akselilla mikä on 31splne? Vetareita vertaamalla varmaankin saisi varmuuden. Ei vain jaksaisi ottaa patrolliin etuakselilla auki turhan takia
|
|
|||
|
|||
Gr patrollin etuperän tasauspyörästö käy terranon taka akselin. Tänään tuli koe ajo suoritettua.
|
|
|||
|
|||
Hienoa...kiitos...hyvä tieto vaikken itse kumpaakaan omaakaan
Näitä sopivuuksia kun tietäis enempikin mielellään... |
|
||||
|
||||
Onko terranoita kitkaperällä? Sais patrolliin näppärästi kitkan eteen....
|
||||
|
||||
Lainaus:
On kitkaperällä. |
|
||||
|
||||
mulla on 160:ssä pätkässä paikoillaan etuperässä king capin C200 perästä kitkamurikka ja välitykset.takaperässä king capin h233 perästä välitykset ja gr patrollin h233b perään tarkoitettu paineilmalukko ja kaikki passasi aivan heittämällä paikoilleen,että kyllä niissä aika paljon on yhtäläisyyksiä.
|
||||
|
||||
Lainaus:
http://www.patrol-gr.net/pages.php?pageid=186 |
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
Luokat |
akseli, lukko, patrol, tasauspyörästö, terrano |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Terranon mittaristo | räkä-ykä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.05.2016 08:40 |
Myydään Patrol taka-akseli | Juhzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.09.2013 14:13 |
Myydään Terranon tankki | Jannehe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.09.2013 12:52 |
Myydään M: Patrol taka-akseli (LSD) h:350e/ tee tarjous! | mizaboo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 22.01.2013 21:14 |
Myyty Patrol GR taka-akseli kytkettävällä lukolla | Jare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 28.09.2012 21:16 |