Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.09.2012, 09:15
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

työttömyys


mites paljon palstalaisista on työttömänä? tai miten työttömyys vaivaa paikkakunnallasi/tuttavapiirissä? miten nopeasti olette saaneet töitä? paljonko mahdollisesti liitto (jos kuulut liittoon) kustantaa teille päivässä? tuntuu vaan olevan tänäpäivänä monessakin paikassa "lomautus", "ulkoistaminen" ja "vuokratyömiehet" olevan melko kova sana.

sitten työnantajilla sellainen kuva suomalaisista "nuoremmasta ikäpolvesta", että he eivät ole kokeneita tekemään jotakin työtä. pitää olla käynyt peruskoulun lisäksi jotakin koulua 5v, sitten työkokemusta pitää olla lisäksi väh. 5v, sitten ihmetellään nuorten työttömyyttä joka päivä ja että ne on laiskoja tms. mielipiteeni on, että jos jotakin osaa tehdä jotenkin, ni ei muuta ku töihin. tekemällä sen oppii, ei oikee kirjoja lukemalla ja kuvia katsomalla...

itse pitää tässä kohta ekaa kertaa turvautua liittoon, jos ei ala töitä näkymään. rahan menoa on kuiteski joka päivä... mutta kun ei innosta paperishow.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.09.2012, 10:09
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Itselläni on käynyt hyvä tuuri, en ollut ammattikoulun jälkeen kuin vajaa 3kk työttömänä ja silloinkin kävin tutustumassa pariin firmaan joilla ei sitten ollutkaan tarvetta... Nyt siis kahdeksatta vuotta putkeen työelämässä ja taitaapa olla kuudes työnantaja, omaa alaa etsiessä Kerran olin lomautusuhan alla, mutta silloin työstökeskuksen kuljettajaa/hitsaria ei ollut kuin yksi kappale (minä), joten olin ainut joka ei joutunut lomautukseen vaan painoin koko kesän töitä... Lomarahat kyllä otin vapaana.

Kaveripiirissä taitaa olla pari pitkäaikaistyötöntä, johtuen osaksi omasta asenteesta ja siitä että rima on liian korkealla ja toisaalta myös siitä ettei oman alan töitä löydy. Mun mielestä on parempi lähteä vaikka siivoojaksi, kunhan jotain hommia löytyy, työnantajat ottaa paljon helpommin töihin jo työelämässä olevia ihmisiä (niin vammaista kun se onkin).
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.09.2012, 10:22
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Kaksi viikkoa työttömyyttä vuonna -91 intin jälkeen, omasta tahdosta.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.09.2012, 10:32
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Joo, ei oo pahemmin joutanu työttömänä olemaan. Nytkin on duunissa ongelma, kun ei oo sopivia työntekijöitä löytyny ja tarve olis kova.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.09.2012, 10:58
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.553
Perusasetus

itse olen tällä hetkellä työtön, mutta omasta halusta. mukava olla tenavien kanssa kotona pitempi aika välillä, kun ovat vielä pieniä
töitä onneksi on tarjotttu/tarjolla heti kun päätän lähteä takas työelämään, mutta voihan se tilanne muuttuakkin ettei sitten olekkaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.09.2012, 11:02
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Itse taisin armeijan jälkeen olla kuukauden ilman töitä, jonka jälkeen kolmen kuukauden harjoittelun kautta töihin ja vuodenvaihteessa alkaa jo seitsemäs vuosi samassa firmassa... Eli kannatti hakea harjoittelupaikkaa, kun ei töitäkään kerta löytynyt
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.09.2012, 11:23
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Vuoden 1986 jälkeen työttömänä ollut 1-2 kuukautta ja nekin omasta päätöksestä. Eli aika hyvin olen työllistäny itseni. Nytkin firmassa YT neuvottelut päällä, saa nähdä miten käy.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.09.2012, 11:34
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

Oma mielipide on, että työttömyys on asennevamma. Siis vapaaehtoisen työttömyyden ymmärrän, mutta muuten aina töitä tekevälle löytyy. Nirsot jää ilman, myös työmarkkinoilla. Jos ei löydy haluamaansa, niin ottaa sen "baskatyön" ja kyttäilee parempaa, työnantajatkin varmasti arvostaa työnhakijaa, joka kuitenki on työssä ku kotona vetelehtijää. Ja ainaki itse olen ollu "huonossa työssä", myönsin ihan haastattelussa että nostan kytkintä ku parempi paikka löytyy, ja 3vkoa myöhemmin niin teinkin. Ku soittelin irtisanoutumisesta, niin johtaja muisti heti puhelimessa, että niinhän sulla oli ajatuskin ja ymmärsi hyvin periaatteeni.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.09.2012, 11:46
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macro Näytä viesti
Oma mielipide on, että työttömyys on asennevamma. Siis vapaaehtoisen työttömyyden ymmärrän, mutta muuten aina töitä tekevälle löytyy. Nirsot jää ilman, myös työmarkkinoilla. Jos ei löydy haluamaansa, niin ottaa sen "baskatyön" ja kyttäilee parempaa, työnantajatkin varmasti arvostaa työnhakijaa, joka kuitenki on työssä ku kotona vetelehtijää. Ja ainaki itse olen ollu "huonossa työssä", myönsin ihan haastattelussa että nostan kytkintä ku parempi paikka löytyy, ja 3vkoa myöhemmin niin teinkin. Ku soittelin irtisanoutumisesta, niin johtaja muisti heti puhelimessa, että niinhän sulla oli ajatuskin ja ymmärsi hyvin periaatteeni.
Paskaduunareilla tämä onnistuu kyllä, (niinku itelläkin) mutta eri homma tuntuu olevan korkeammin koulutetuilla ja ylemmiltä tasoilta irtisanotuilla. Ei tunnu oikein työnantajat ottavan enää vanhempaa korkeammin koulutettua, pitkän työhistorian omaavaa töihin.
"sä et kuitenkaan viihtyisi pitkään töissä pienemmällä palkalla ja vähemmällä duunilla".

Tästä oli vaan juottua tuommosessa kirjoituksessa:
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/koti...tuu-olla-koyha

Lainaus:
Pitkän uran samalla alalla tehneenä en enää kelvannut muualle. Kokemukseni oli joko väärältä teollisuudenalalta tai sitten sitä oli liikaa. Työhaastatteluissa työnantajat myönsivät uskovansa, etten kuitenkaan pysyisi aiempaa pienemmällä palkalla aiempaa helpommassa työssä vaan lähtisin pian pois. He eivät uskoneet vakuuttelujani siitä, etten enää tässä elämänvaiheessa pitänyt nousujohteista uraa tärkeänä ja että olisin mielelläni tehnyt työtä pienelläkin palkalla.

Ehkä ongelma oli joskus myös se, etteivät esimiehet halunneet palkata itseään kokeneempaa alaista: sellainen saattaa aiheuttaa ongelmia organisaatiossa. Lisäksi ehdin työnhaussa täyttää jo 45 vuotta. Sitä vanhempia ei enää haluta minnekään.

Viimeksi muokannut Viipo : 21.09.2012 11:49
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 21.09.2012, 14:50
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti

itse pitää tässä kohta ekaa kertaa turvautua liittoon, jos ei ala töitä näkymään. rahan menoa on kuiteski joka päivä... mutta kun ei innosta paperishow.
No hae nyt ihmeessä, jos ei heti uusia hommia kiikarissa! Sen takiahan sinulta on jo viety siivu joka liksasta! Ei se paperisota loppupeleissä niin paha ole (itsekkin karsastan kyllä henkeen ja vereen kaikenmailman lippu-lappusten täyttelyä...), tuli tossa tovi oltua lomautettuna.

BTW: Kuulutko mihinkään liittoon?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 21.09.2012, 18:16
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

kyllä kuulun liittoon ja odotan vielä pienen hetken, sitten valitsen joko liiton tai "paskaduunin".
eikä tässä työttömänä oltaisi jos ei edellinen firma maksaisi palkkoja ajallaan, eli vähän niinkuin omasta tahdosta olen työttömänä ja tilalle ei oikein löydy mitään viisasta. katsellaan ja seuraillaan tilannetta, tässähän sitä kyllä ensimmäisiä "lomia"" pidellään peruskoulun jälkeen... jotta yli 6v töitä jo takanapäin.

on vaan taas se aika vuodesta, ettei ole oikein tarjontaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 21.09.2012, 18:24
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Kausala, Finland.
Viestit: 2.268
Perusasetus

Itse en ole ollut koulusta valmistumisen jälkeen työtön kertaakaan, nyt 3 vuotta työssä olleena, välissä kävin vielä armeijankin.

Hyvin mulla vissii menee?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 21.09.2012, 18:54
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/Toijala, Finland.
Viestit: 2.128
Perusasetus

Itse jouduin miettiin mitä sitä isona tekis kun olin ollu samassa työpaikassa 28 vuotta no firman nimi kyllä välillä muuttu kun omistajat vaihtu.
Ja sitten viimeinen omistaja lopetti koko tehtaan paikkakunnalla ja siirsi tuotannon toisaalle.
Silloin olin ekankerran kokonaan työtön lyhyitä lomautuksia oli ollut joskus.
Ja päätin vaihtaa kokonaan alaa kun metallihommia ei silloin pirkanmaalla paljoo ollut tarjolla ja kesän olin työttömänä senjälkeen kun saatiin hallit tyhjäksi ja parin työkaverin kanssa sammutettiin halleista valot.
Syksyllä pääsin työkkärin kurssille joka oli 6 kuukaudenmittainen josta parikuukautta työharjoittelua ja paljoo ei hävinnyt rahassakaan kun kurssin ajalta sai korotettua päivärahaa.
Ja sain työpaikankin harjoittelupaikasta ja yhtään en kadu alanvaihtoo vaikka palkassa vähän häviääkin vielä mutta mukavaa ja vaihtelevaa hommaa.
Jaa niin toi nykyinen homma on kuljetusalaa pääsääntöisesti linja-autoja sekä kuorma-autoja ja välillä muitakin vehkeitä kun kaikenlaisia koneita löytyy talosta.
Lupasin isännälle attä ajan kaikkee mistä löytyy ratti ja kele se on kaikenlaisia vehkeitä lykännykin ajettavaksi.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 21.09.2012, 19:19
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

niin ja ei vasta ollut kuin toinen samanlainen firma jossa palkkoja kysellään toista kautta, kun ei automaattisesti tule tilille palkkapäivänä.

mitähän helvettiä se sellanenkaan touhu on...?
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 21.09.2012, 19:44
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

työttömänä en ole ollut koskaan, 15vuotiaasta asti kesälomat hiekkamontulla pyöräkonetta, huoltohommia. Rautakaupan varastossa yksi kesäloma, sitten amiskan ajan kesälomat koneistuspajassa, jonne koulunjälkeen aina armeijjaan asti, suoraan armeijasta murskalle ja rekkaa ajamaan, siitä koneistamaan nykyiseen firmaan jossa takana jo 5v. Nyt työnantajan ehdotuksen takia opiskelemassa insinööriksi työnohessa, kertaakaan en ole katunut päätöstä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 21.09.2012, 20:03
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Mulla ei ole ollut päivääkään työttömyyttä, muutaman päivän olen ollut lomautettuna, mutta eipä tuosta juuri haittaa ollut.

Tekemätöntä työtä on tää maailma ihan turvoksiin asti pullollaan ja joka päivä voi tehdä uuden omaa tulevaisuutta koskevan päätöksen. Jos se päätös ei ollut hyvä, niin huomenna voi tehdä uuden, paremman päätöksen.

Mä uskon siihen, että ryhtymällä johonkin josta pitää ja jossa saa aikaiseksi tuloksia alkaa tuosta puuhasta pikkuhiljaa tulla elantokin. Näin mulle on käynyt.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 21.09.2012, 20:05
Temuu Temuu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 134
Perusasetus

Ammattikoulu jäi kesken, sen jälkeen turvehommia kesällä ja sitä ennen talvi työttömänä.. Kyllä kävi aika pitkäksi, tekemistä oli mutta rahaa tehdä ei ihan täyttä sontaa.. Turvehommissa tosiaan sitten meni kesä ja siitä taas kuukausi työttömänä, nyt lasittaja ollut reilun vuoden ja tulevaisuuden suhteen työtilanne näyttää positiiviselta

Mites vanha sanonta menikään, kyllä tekevälle työtä löytyy?
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 21.09.2012, 20:08
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
työttömänä en ole ollut koskaan, 15vuotiaasta asti kesälomat hiekkamontulla pyöräkonetta, huoltohommia. Rautakaupan varastossa yksi kesäloma, sitten amiskan ajan kesälomat koneistuspajassa, jonne koulunjälkeen aina armeijjaan asti, suoraan armeijasta murskalle ja rekkaa ajamaan, siitä koneistamaan nykyiseen firmaan jossa takana jo 5v. Nyt työnantajan ehdotuksen takia opiskelemassa insinööriksi työnohessa, kertaakaan en ole katunut päätöstä.
Näin se homma etenee. Ja tuon projekti osion perusteella teikäläinen menee jossain rekka hommissa enemmän kuin hukkaan....

Ja inssi hommat sen jälkeen kun käden jälki on tuota , luulisi tuottavan tulosta. Thumbs Up.Vai miten se menee...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 21.09.2012, 20:15
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Näin se homma etenee. Ja tuon projekti osion perusteella teikäläinen menee jossain rekka hommissa enemmän kuin hukkaan....

Ja inssi hommat sen jälkeen kun käden jälki on tuota , luulisi tuottavan tulosta. Thumbs Up.Vai miten se menee...
3V jo takana koulua työnohessa 2 iltana arken (17-21) ja lauantaina (08-15) ENää parit kurssit ja harjoitustyöt ja opari niin paperit kädessä. Alkaa 2päivän viikonloput kolmenvuoden tauon jälkeen. se jos joku on mukavaa..
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 21.09.2012, 20:23
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

15v asti painanu raksalla. ekaks iha raksa hommia mut sit takinkääntö metalli pojaks. minuttiakaan en oo ollu työttömänä. ikää nyt sen 27v

kauhulla odotan sitä aikaa kun niitä hommia vaan ei oo..

ulkomaille on tarkotus itteä tyrkyttää, ens talven jo pit lähtee mut projektit ei alkanukkaan..

no katellaa sit tulevaisuudes uuvestaa.

monia tuttuja on joil ei töitä mut ei tuo hakeminekaa nii aktiivist oo ja se asenne..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 21.09.2012, 20:28
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kauhulla odotan sitä aikaa kun niitä hommia vaan ei oo..
Siin vaihees ku siul ei oo hommii ni ollaa iha oikeesti kusessa
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 21.09.2012, 20:48
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.554
Perusasetus

Ketju tais olla työttömille mutta kai tähän voi omia kokemuksiaan työelämästä laitella.

Sama laulu kuin aika monella, töissä oltu keskeytyksettä 15v asti. Oikeastaan jo jostain 6. luokan kohilta asti ollut "töissä". Kossina tosin mutsin ja faijan mukana.
-85 kesäduuniin, johon sitten koulujen jälkeen vakkariksi. Intti välissä ja sitten -96 toiseen duuniin samalle alalle, kun soitettiin että tulisikko meille töihin. Sillä tiellä edelleen vaikka firman nimi ja omistuspohja vaihtunutkin. Nyttemmin palaillut taas sinne alkuperäiseenkin hommaan noiden pikkukoneiden pariin "harrastusmielessä" ja ammattitaidon ylläpitämiseksi.
Amiksen jälkeen olis päässyt tonne autokorjaamolle töihin kans, olivat tykästyneet mun puuhasteluihin amiksen työharjoitteluajalta. Valitsin kuitenkin tutun paikan ja jatkoin ilmojen teillä.

Täytyy olla tyytyväinen että töitä on aina riittänyt, toki sen eteen on töitä tehtykin ja tarvittaessa oltu nöyriäkin.

Välillä on saanut hammasta purra kun on ollut tappio otsassa. Uskon myös vakaasti siihen että vaikka lapiois shittiä niin tekee sen kunnolla ja jonkinmoisella panostuksella. Juu, olen myös työntänyt lumikolaa-harjannut-haravoinut-leikannut nurtsia-kärrännyt soraa kottarilla-kaivanut monttua-maalannut piharakenteita-kärrännyt rakennusjätettä kellarista kottarilla-kärrännyt sementtiä yms yms eli ei pelkkää hifistelyä korjaamolla.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 21.09.2012, 21:35
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Thumbs up

http://www.youtube.com/watch?v=QD4144c3eh8
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 21.09.2012, 22:25
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Uskon myös vakaasti siihen että vaikka lapiois shittiä niin tekee sen kunnolla ja jonkinmoisella panostuksella.
Ite oon taas huomannu, ettei se ainakaan kannata. Hyvät hommat kannattaa tehä paremmin kun muut, paskanakit kannatta perseillä tai ainakin kuluttaa siellä muita enemmän työaikaa. Muuten kohta huomaa hoitavansa vain niitä paskanakkeja, kun paremmat hommat on muiden lapasissa.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 22.09.2012, 09:19
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Ite oon taas huomannu, ettei se ainakaan kannata. Hyvät hommat kannattaa tehä paremmin kun muut, paskanakit kannatta perseillä tai ainakin kuluttaa siellä muita enemmän työaikaa. Muuten kohta huomaa hoitavansa vain niitä paskanakkeja, kun paremmat hommat on muiden lapasissa.
Mää oon myös yrittäny noin toimia tän hetkisessä duunipaikassa ja kyllä loppujen lopuksi pääsinkin paremmille työmaille.....
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Työttömyys puoliksi hetkessä! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:18


Sivu luotu: 14:00 (GMT +2).