Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2015, 20:06
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

hi-ace -88? osia mitä ei metässä tartte


Myyty

hiace ehkä -88 kun unohtui jo... no4veto kuitenni . . . osia mitä ei rankametässä ajellessa tarvii myyvään ennenkuin särkyy pitkin mehtiä , takavalot , etulamput , ruskeita ovipahveja jne jne mitä ei tässä käytössä tarvii , pellit melkeimpä mennyttä .mutta yhden lahomman olen eläissäni nähnyt jotta ei tämä huonoin ole... vetokoukun myymistä mietin vielä jaksasinko hitsailla jonkun ei virallisen tähän... MUTTA pien tämän toistaseks ajettavassa kunnossa kun tarviin... katotaan sitten mitä särkyy ja kehtaanko korjata niin muutakin osaa löytyy..löytyy pielavesi nimiseltä pohjoissavolaiselta paikkakunnalta ja tähänjatkoks kyselyjä tai voi soittaa tai textata O5O-xxx xx x. elä soita 20:00 jäläkeen illasta.. , olikohan riittävän sekava myynti puhe
mutta vaikka alkaen 10e niin saan etes jotain 15km yhteen suuntaan matkasta matkahuoltoon ja syrjäkylä lisästä pakkausteipin hinnassa...

vaan tuossapa tuo hiace edelleen makaa mitään tekemättä käyntiin en ole kerenny edes yrittää.. saatan harkita koko autonkin myymistä , jos joku haluaa lotota.. kuulemma ajosta jäänyt parivuotta sitten , takajouset yms viety/vaihtunu sopimattomiin.. mutta pyörillään siirtely kunnossa. vaikka 499e pyynniksi..... vaihdossa voisi käydä c 220 d merssu 75kw varaosiksi/ajoon...

ja näkkyypä tulleen laitettua ilmotus ihan viärään osastoonnii...

Myyty

__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..

Viimeksi muokannut kami : 16.02.2016 08:32
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.11.2015, 21:02
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

joku kyseli vasentavilkunkehystä , rattimuoveja ja ikkunanklipsiä ??
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.12.2015, 21:04
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

vaikka koko auto ispiraation ja rahojen kadotessa....
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.01.2016, 18:54
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

sitäsuntätä kääkälettä varattu... mutta jotain löytyy vielä tai koko autokin...
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Patrollin lehtijousen puslia ei tartte ollas priimat joker O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 15.08.2015 19:24
Ostetaan Ei tartte enää Tuukka Impala O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.10.2010 18:43
"o" ln65 hiluxin jarrupainesäädin Ei tartte enää! tjl O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.12.2007 14:49
O: Ei tartte enää Lanttola O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.05.2006 01:14
O: ei tartte enään! jocke O/M/V Muut 0 29.09.2003 16:33


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).