Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.05.2018, 17:28
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.884
Perusasetus

Monitoiminäytöistä


Minkälaisia monitoiminäyttöjä porukalla on?

Onko kokemuksia esim. https://www.justraceparts.com.au/aut...al-multi-gauge tai https://www.reveltronics.com/en/shop...pro-kit-detail vai oisko jotain muuta ehdottaa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.05.2018, 19:01
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

Kiinnostaa kans
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.05.2018, 21:03
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Itse pistin suzukiin Koson prätkämittarin. Em. malleihin suurimpana erona on Koson merkkivalot vilkuille, ajovaloille, pitkille jne. Neutraalin (N) ilmaisimesta sai kätevästi nelivedon merkkivalon, N niin kuin neliveto
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.05.2018, 07:35
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Tuollaisen koson pistin https://kosonorthamerica.com/shop/mo...lti-functions/

Kestää vettäkin hyvin, koska tarkoitettu ulkokäyttöön. Maksoin muistaakseni 120-140e välillä jostain saksan nettikaupasta aikoinaan.

Nopeusanturin sai helposti kiinni jakikseen ja magneetin upotin yhteen kardaanin laipan kiinnityspulttiin. Nopeusnäyttöä voi kalibroida muuttamalla "rengashalkaisijaa" millin välein, mutta tässä tapauksessa matkalla on vielä välitykset.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.10.2018, 22:23
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.884
Perusasetus

Olipas pitkä odotus että saivat Justracepartsilla kehitettyä uuden version näytöstä. Tuli vähän lisäalennuksia mukaan sitten kuitenkin. Anturipaketti tuli kans tilattua. Saapas nähdä millanen on sitten käytössä...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.10.2018, 09:46
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.844
Perusasetus

Eikö helpompaa ole ostaa tuollainen android pohjainen soitin ja tökkää obd porttiin lukija. Sitten torque pyöriin siihen soittimeen. Tosin ongelma on siinä kun jengillä on niin helvetin vanhaa kalustoa, ettei niissä ole edes obd porttia Mut varmaan itse koodaamalla saisi vanhempaan tuollaisen kanssa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.10.2018, 19:48
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.884
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Eikö helpompaa ole ostaa tuollainen android pohjainen soitin ja tökkää obd porttiin lukija. Sitten torque pyöriin siihen soittimeen. Tosin ongelma on siinä kun jengillä on niin helvetin vanhaa kalustoa, ettei niissä ole edes obd porttia Mut varmaan itse koodaamalla saisi vanhempaan tuollaisen kanssa.
Mulla on mittarissa kohta miljoona kilometriä eikä alkuperäset mittarit toimi käytännnössä ollenkaan ja varaosia ei löydy kuin kotiseutumuseoista koska osien valmistus lopetettu joskus Koiviston kaudella. Oli mulla joku uus kosketusmankka tossa hetken, mutta vaihdoin sen nännimalliseen kun sormi osu aina väärään kohtaan näyttöä kivikovan lehtijousialustan pompottaessa ja hermo meni. Myin sen mankan Korsoon ja nyt on mielenrauha sen suhteen... Tarkoitus on siis saada mittarit toimimaan uuden kikkareen avulla ja samalla pystyä seuraamaan turpoon liittyviä tietoja kun sellainen tuli autooon asennettua. Portteja mulla ei ole autossa ollenkaan, ainoa portti on ajotien varressa tontin rajalla. Ehkä mulla ois mahdollisuus ostaa uudempikin auto, mutta jonkun se on oltava se kylähullu joka maksaa 1150e/v dieselveroa jotta voi ajaa 35tkm vuodessa autolla joita ei kohta sallita maapallolla ollenkaan.... Kuten isäni on aina sanonut, pääasia on se että naapurit ei tule kateelliseksi, joten näillä mennään.

Viimeksi muokannut Hessu888 : 12.10.2018 19:51
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:35 (GMT +2).