|
This And That Everything that does not fit under any other category |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
En ole mikään elokuvaharrastaja, mutta kokeillaan kasata jotakin listaa (ei missään järjestyksessä)
Liisa ihmemaassa Unelmien sielunmessu Tohtori outolempi Das Boot Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa Trainspotting Indiana Jones ja kadonneen aarteen metsästäjät Muumipeikko ja pyrstötähti 12 apinaa Yksi lensi yli käenpesän Vihreä maili Ilmestyskirja - nyt (kauhu! kauhu!) Monthy Python and the Holy Grail Avaruusseikkailu 2001 -- "Bene qui latuit, bene vixit" – Odivius (Käännös: "Joka lurkki hyvin, eli hyvin.") |
#27
|
||||
|
||||
-Kuutamosonaatti ja Kadunlakaisija.
-brain dead ja ruohonleikkaaja. -Miehuuskoe -Zivago ja Arabian Lawrens. - Kubrickin elokuvat. |
#28
|
|||
|
|||
Omaan listaani täytyy vielllä lisätä pari leffaa...
- Elling - Little Big Man Carlos ------------------------- "I've always believed the cliché that the bass player is never wrong, because all the chords are named from the bass." -A.Laboriel- ------------------------- |
#29
|
|||
|
|||
Listani saa uuden täydennyksen...
-Perikato 0,07 (jostain täytyy säästää) |
#30
|
|||
|
|||
Kauhuleffat ja etenki vampyyrileffat, en ala listata niitä ku en ees muista kaikkien nimiä. Tietty on sit paljon muitaki hyviä...
|
#31
|
|||
|
|||
The Mouling Rouge
Matrix 1 The Bodyguard Kapteeni Correllin mandoliini Bad boys I ja II Nemoa etsimässä Shrek I Leijonakuningas kaikki Tuulen viemää Ocean's eleven Tanssii susien kanssa Con Air nua tuli mieleeni |
#32
|
||||
|
||||
No laitetaanpas nyt tännekin jotain pientä.
Eli ensimmäiseksi suomalaiset: Raid -elokuva, ehdoton ykkönen minun listallani. Sanailua, joka saa Tarantinonkin (melkein) kalpenemaan. Samaan sarjaan, laitetaan myös Raid TV -sarja, joka jopa elokuvaakin parempi. Vares, kerrankin suomalainen toimintaelokuva. Sopivan synkkä. Talvisota ja Tuntematon sotilas (se vanha), näitä ei tarvinne selittää Etulinjan edessä, samaa sarjaa sotaelokuvia kuin edellisetkin Muutama ruotsalainen: Jägarna -metsästäjät Noll Tolerans -surmanjahti Livvakterna -henkivartijat, todella katsottavia ruotsalaisia trillereitä, joista Suomipojalla on melkoisesti vielä opittavaa. Muut: Evil Dead, tätä katsottiin pentuina paskat housuissa huonolta VHSsältä. The Rock, hävetkää jos joku ei tiedä, taattua Bruckheimer -mättöä, niinkun muuten seuraavatkin Bad Boys Bad Boys II Mustan helmen kirous Purppuravyöhyke Rauhantekijä, leffa jossa George Clooney ja Nicole Kidman panevat haisemaan ihan tyylikkäästi KAIKKI Alienit, Nam Molemmat Predatorit, edelleen Nam Paluu tulevaisuuteen -sarja The Terminator Konna ja Koukku, hyvä leffa joka pilattiin niin paskalla kakkososalla, että kolmosta en ole edes iljennyt videoihini tunkea. Ihan kaikki Tarantinon leffat Melkein kaikki Harlinin leffat, joista ehdoton suosikkini on Die Hard 2 tai Ford Fairlane tai Deep Blue Sea.. Niin, onhan niitä vallan pirusti. Jos kaikki mielestäni hyvät tänne listaisin, niin saisin istua tämän vekottimen ääressä koko pirun yön. Kiitos ja Anteeksi Eespäin ja vinssillä loput.. Edited by - Nalle on 10/02/2005 01:30:48 |
#33
|
|||
|
|||
-The Crow (Brandon Lee). Ehdoton ykkönen kautta aikojen
-T2 Judgement day -The Matrix -Resident Evil 1/2 -Hyvät, Pahat ja Rumat -Blade 1,2,3 -Varjojen valtakunta -Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella- -JOS OLET EPÄVARMA, MUMISE. JOS OLET KUSESSA, DELEGOI!- |
#34
|
|||
|
|||
Täytyy muuten tähän listaan varmaan lisätä viä seuraavat merkkiteokset:
- Ridskolan - FickParade #10 - Tracy Lords hidden fantasies - Järvenpään Kasino - Laskos - "Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita" - Juhani Tamminen |
#35
|
|||
|
|||
Hevoskuiskaaja
Varjojen valtakunta Van Helsing Veren Vangit Harry Potter Moulin Rouge Sound of the music... noi nyt tulee ekana mieleen, mut on niitä muitakin toooosi hyviä leffoja, mut ei vaan nyt muista... -Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäkönen- |
#36
|
|||
|
|||
Clerks
Evil Dead (eka) Psycho Vertigo Dial M for Murder The good, the bad and the ugly Fistfull of dollars Unforgiven Magnum Force Blade Runner Chinatown Terminator 1 Rambo - First blood Matrix (eka) Scarface Raging Bull True Romance Reservoir Dogs Pulp Fiction Kill Bill 1 Kill Bill 2 Citizen Kane Lord of the Rings trilogy Forrest Gump Chindler's List The Godfather (eka) Blow Cape Fear (molemmat versiot on hyviä, ehkä se DeNiron versio silti parempi) Natural Born Killers Full Metal Jacket Trainspotting La Vie de Boheme Tulitikkutehtaan tyttö Kivenpyörittäjän kylä Kuningasjätkä Tuntematon sotilas (Mollberg) Kaasua komisario Palmu Oho, tais tulla vähä enempi... -odotus on ajan mitta- Edited by - Suharto on 30/03/2006 21:11:10 |