Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Multimedia > Music
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Music Music @ any format, Comments, Reviews

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2003, 15:18
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

satu teini horo


niin voiko joku lähettää satu teinihoron mpkolosen mun sähkäriin ja sit sen sanat tai vain sanat ice-tiger@luukku.com


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2003, 15:32
MäIte MäIte ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.01
Sijainti: Iceland.
Viestit: 959
Perusasetus

Tommosen löysin....

---------------------------------

jos seuraa täältä haet niin perjantaina odottaa, pikkupillu joka aina housunsa pudottaa, ota muna käteen se ottaa sen suuhun : kohta tuntuu että oisit matkalla kuuhun. Se naaman päälle istuu ja kieltä se mielii, hetken päästä pillumehut poskellasi vierii, hei kuka oot sä luistat ku latu, mikä on sun nimi? : "mä oon Satu".. Satu pylly pystyssä odottaa muna kädessä pojat saa jonottaa, kohta tutun huudon kuulla saa-aaan, jos satun pylly joskus repeää, älä pelkää ei se tee kipeää, ei satu koskaan pese edes häpyään.. Satu on se nimi joka kaikille antaa, mutta katso ettei sillä ole pyllyssä santaa, sillä satu panee siellä missä aita on matalin, tautejaan se levittää juonin katalin. Satu puhuu aina vaan kaikista paskaa, ja kavereille tuottaa se pelkkää tuskaa, juovuksissa yrittää se itsemurhaa, ranteitansa viiltelee, mutta turhaan.. Satu pylly pystyssä odottaa, muna kädessä pojat saa jonottaa kohta tutun huudon kuulla saa-aan.. jos satun pylly joskus repeää, älä pelkää, ei se tee kipeää, ei satu koskaan pese edes häpyään... Joskus kävi vahinko ja suhun sekosin, väitit olevasi vapaa ja suuhus laukesin, aamulla ku heräsin en tiennyt mihin menit, pienen muiston sulta sain siks mulla syhyy penis.. tajunnut en mitä tein kun vietin yön sunkaa ...... yksin kun mä jäin susta lohtua vain hain mikset ymmärtänyt voi olit korvike vain...

---------------------

---MäIte---

*Let's kill them all and let Gods sort them out*
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.11.2003, 16:46
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Eiköhän tästäkin aiheesta ole jo aivan tarpeeksi threadeja.

---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kipu ei satu... ideanikkari Linkit 10 03.10.2006 19:59
on vaikeeta olla teini panic_playgirl Romance and Relationships 11 11.08.2003 00:53
Satu the teinihoro Music 4 10.07.2003 11:41


Sivu luotu: 07:56 (GMT +2).