Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.09.2010, 03:51
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Ford F250 4x4 juttua...


Mietin ja katselin ja ihmettelin ja ties mitä.
Ajatuksena ens olis ollu uudempi kinkkukaappi, mut sit on ongelmana nuo paikat. Ku ovat yleensä kaks paikkaisia. Vähintää kolme tarttis olla. Ja sitte tulee se pakuvero. Periaatteesta sen kierrän, vaikka se maksais sit muuta kautta.
No, tuollaiseen sitte päädyin. Kuorma-auto pienellä verolla ja 5 paikkanen.
Auto on mallia 96 ja varustelu XLT. Koneena siin on 7,3TD ja tomaatti siin peräs. Tämän on pakko olla sitä ekologista, ku perusverot ja käyttövoimaverot on kert niin pienii.

Mut ei ilman jenkkiä ole ongelmiakaan.
Olis muutama kysymys nyt alkuun..

Ongelma1:
Ihan ku jousia ei olis ollenkaa edessä. Joustovaraa noin 5cm sitte tulee pohjaanlyöntikumi vastaan. Eli ikäänkuin olis jouset kuolleita tms. Myyjä viel kehu että on hyvä kun eteen on jousipajalla laitettu oikee lisäjouset vahvistamaan keulaa. Mut ihmettelen, et mis joustot on? Ja kun laittaa sen irroitettavan vetokoukun (tai kyntöaura) paikalleen ja mittaa sen koukun ylätason korkeuden, ni se on tuossa noin 40cm. Normaalisti vetokoukun suositeltava asennuskorkeus on about 50cm. Eli olisko toi koko paketti sen kymmenisen senttiä liian alhaalla? Ei se kovin korkealta näytä, eikä tunnu, mut toisaalta se on kyl aika iso auto, et kai sen pitäis hiuka korkeampi olla ku melkei vakio KC. Räppäsen kuvan siit, niin joku jonka silmä on noihi tottuneempi, niin voi kertoa oman näkemyksen.
Kaarinan Jousipajalla kävin kyselemäs, ni ehdotus olis, et puretaa jouset, naputellaa niit uuteen uskoon ja korvataa se jälkeen asennettu lisälehti parabolisel paksummal, että sais sen nousemaa. Hinta-arvio karkeasti 500. Ja tuoho hintaan ottaisin ite pakat irti autosta. Ja pelkkä etupää.
Joten jos on muista ideoit, saa kyl ehdottaa..
Eli miten tuosta saa pehmeämmän ja hiuka korkeutta saa tulla lisää.

Ongelma 2:
Vaihtaa ihan hemmetin isoilla kierroksil vast.. Kun tuon kans ajaa jotai 60kmh, niin se pitää varvit siin 2-3tonnis.. Eikä aina vaihda isommal. Onkoha sil jotai tehtävis tai kuuluuko sen olla tuollaine? Sama ku sen kans lähtee liikenteeseen, niin jos koittaa sillai "siististi pintakaasul lähtee, niin se vaihtaa isommal vast ku varvit menee liki 3tuhannen.... Sit ku sen kans menee sen 80-90 ja se menee OD:lle, niin varvit hiuka yli tonnin.. Ja kuulostaa hiljaiselta, niinku kuuluukin.

Ongelma 3: Ratkaistu ilmeisesti ainakin...
Mahtaak jostapäi Suomen maata saada tuoho takalaitaa? Ku tuossa on tuo typerä verkkorätti nyt paikallaan.
Varmaa yksii tyhmimpii tuunauksii mitä tuollaisee voi tehä.
Johonki se voi sopia, mut tuossa se alentaa viel entisestään matalaa takapäätä. Ja parempi olis muutenki originellin kans.


Viimeksi muokannut terppi : 12.09.2010 10:09
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.09.2010, 15:32
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

mulla on kans joku reilu 5senttii keulassa pohjaanlyöntikumeihin pakat on ihan suorat. jenkeistä saa vaikka mitä palikkaa noihin jousiin ei se kyllä ikinä oo pohjaan niitä löyny aika jäykkiä nää on joka paikasta. mulla on tosin 99 että tiedä sit millasia eroja näis on. overdrive.fi siellä on juttuu aikapaljon foordistakin vittumainen vaan ettii sielä tietoo sivuja rupee olee niin monta.

mä en taas tajuu mikä mun etujarru levyt vetää kieroon ostaes ne oli kierot vaihdoin levyt n 2kk pelas taas hienosti nyt taas täristää jarrutuksis ja justiin etupää... en ymmärrä pääseeks ne sit niin kuumaks kun en mielestäni mitään hirmu jarrutuksia edes tee ja levytkin on melkee 3 senttii paksut ettei iha heti pitäs vääntyy ? oon välillä koittanu lämpeekö napa jotenki erityisesti jos ne vaikka laahais tai jotain mut eikyllä lämpee ?

tuost laatikosta en tiedä mitää mulla on keppiloota..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.09.2010, 15:35
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
mulla on kans joku reilu 5senttii keulassa pohjaanlyöntikumeihin pakat on ihan suorat. jenkeistä saa vaikka mitä palikkaa noihin jousiin ei se kyllä ikinä oo pohjaan niitä löyny aika jäykkiä nää on joka paikasta. mulla on tosin 99 että tiedä sit millasia eroja näis on. overdrive.fi siellä on juttuu aikapaljon foordistakin vittumainen vaan ettii sielä tietoo sivuja rupee olee niin monta.

mä en taas tajuu mikä mun etujarru levyt vetää kieroon ostaes ne oli kierot vaihdoin levyt n 2kk pelas taas hienosti nyt taas täristää jarrutuksis ja justiin etupää... en ymmärrä pääseeks ne sit niin kuumaks kun en mielestäni mitään hirmu jarrutuksia edes tee ja levytkin on melkee 3 senttii paksut ettei iha heti pitäs vääntyy ? oon välillä koittanu lämpeekö napa jotenki erityisesti jos ne vaikka laahais tai jotain mut eikyllä lämpee ?

tuost laatikosta en tiedä mitää mulla on keppiloota..
Tos täristää kans jarrut.. Uudet levyt olis jotai päältä 70e kpl... Ei viitteis ostaa jos ei tuu kuntoon sillä..
Kyl ne jousipajal sano, et ei se tollaine kuulu olla.. Kiva verrata johonki pikku chevypickuppiin, ku on edest ja takaa iha hemmetin löysä. Tai oikeastaa pehmee. Ei löysä.

Mistäs palikoita on tilattu, Summitilt tai jostai muualta?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.09.2010, 16:18
Mika R:n Avatar
Mika R Mika R ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 300
Perusasetus

toi vaihtaminen voi johtuu ihan vaan öljyistä, tuppaa noi jenkkin automaatit olee aika tarkkoi siitä öljyn määrästä eikä se ikinä haittaa tee jos öljyt ja suodattimen vaihtaa
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti)
-69 chevy c20 pickup
-78 opel kadett 1.9 talviauto
Banaani päivässä pitää kädet lattiassa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.09.2010, 16:25
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

pitää sorvauttaa nyt noi levyt. voimansiirto osat jamantilta sit us parts jolla ei ole koskaan ollut mitään varastossa kun kyselly sit on tää south west trade tai joku sellane ja jari mäeltä johon oon ollu kyllä tyytyväinen joidenkin osien hinnat saattaa olla tajuttoman kalliita mut kaikki kulutus osat osat on ollu ainahyllyssä ja suht edullisesti ja jos jotain on pitäny tilata niin tulee kyllä nopeesti ja asiakas palvelu on hyvää jokku tilaa suoraan rockauto.com mut pyrin aina ostaa suomesta jos ei varmasti tiedä osan sopivuutta niin palautukset helpompii..
mua ihmetyttää kans ton pakokaasujarrun toiminta kun kylmällä kelillä se sulkee sitä että saa moottorin nopeemmin käyntilämpöseks mut parikertaa tehny sillee että iha yht äkkii vaikka kone on ollu montatuntii ajos ni saattaa lykätä pakokaasujarruu kesken kaasutuksen päälle joka kuulostaa aika pahalta yleensä tää on tullu ku ajaa jonkun sumupilvenläpi aamuyöstä tai vesisateella jos rupee temppuilee ni pitää nypätä piuhat irti rikkoo viel koko koneen :S
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.09.2010, 19:12
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.855
Perusasetus

http://www.partstrain.com/store/inde...Ntt=Suspension

Tuolta jousia:
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.09.2010, 20:22
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Joustoja edessä melkein 4cm.. Että näin..
Ja sitte toises kuvas näkyy, et millaine jousiviritys siin on..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	04092010775.jpg‎
Views:	813
Size:	73,8 Kt
ID:	14390   Click image for larger version

Name:	04092010772-.jpg‎
Views:	932
Size:	69,7 Kt
ID:	14391  
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.09.2010, 04:47
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

oho kyllähän tuo aika kuoleentunu on mittasin piruuttaan on mulla 7 senttii ja mulla on 2 lehtee.
tuohon ois kyllä pirun helppolaittaa apukierrejouset mutta huonontaako vaan entisestään jo jäykkää alustaa tosin en minä tällä kyllä mettään oo menossa että senpuolee..
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.09.2010, 10:33
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
oho kyllähän tuo aika kuoleentunu on mittasin piruuttaan on mulla 7 senttii ja mulla on 2 lehtee.
tuohon ois kyllä pirun helppolaittaa apukierrejouset mutta huonontaako vaan entisestään jo jäykkää alustaa tosin en minä tällä kyllä mettään oo menossa että senpuolee..
Eipä silti. En mäkään tolla mettään ole menos. Pitkä malli, ni on oikee ketteristä ketterin.

Mut maantiellä olis iha kiva, jos ei ratti löis nokkaan, ku menee jostai hidastetöyssystä tms.. Tulee todellaki hidastettu niihi (ei kai se huono ole, mut ku niihi pitää melkei pysähtyy). Kingcabil vois surutta vetää sen 4-50kmh niistä yli. No melkei ainaki.
Tuollaisii peten näyttämiä settei olen kans summitilt katellu. Mut harmittaa toisaalta maksaa koko korottavasta sarjasta, ku tarvis pelkät vakiojouset uusina. Tai sitte tuuman-kaks ylös. 4-6 tuumaa nostavat hankaloittaa jo talliin ajamista. :P
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.09.2010, 10:59
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.771
Perusasetus

http://www.topparts.ee/ Tuolta oon jo vuoren verran hommannut varaosat forttiin. Levikkeitä kun kyselin niin Mäki 1000 € 650 € mva-huolto ja viro muistaaksenin 400 € kaikkineen kuluineen mulla 2 viikkoo toimitus aika.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.09.2010, 22:38
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
http://www.topparts.ee/ Tuolta oon jo vuoren verran hommannut varaosat forttiin. Levikkeitä kun kyselin niin Mäki 1000 € 650 € mva-huolto ja viro muistaaksenin 400 € kaikkineen kuluineen mulla 2 viikkoo toimitus aika.
Ja suomeks tota vissii ei saanu. Enkuks edes, mut ku toi on nii liki suomea, et ei uskalla kyl silt pohjalta mennä..
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.09.2010, 01:38
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

komee fordi ostikkos tuon turusta ? jos se oli sielt ni minunki piti mennä kattoo tuota mut oli pyöränlaakeri ruvennu ääntää ja se vietiin sit huoltoon eikä päässykkää kattoo.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.09.2010, 05:38
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.771
Perusasetus

Jaa ne on poistanut suomen kielen version. Kyllä ne hyvin ymmärtää suomea (kun rahasta kyse) Tarjouskyselyä vaan kehiin.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.09.2010, 09:32
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
komee fordi ostikkos tuon turusta ? jos se oli sielt ni minunki piti mennä kattoo tuota mut oli pyöränlaakeri ruvennu ääntää ja se vietiin sit huoltoon eikä päässykkää kattoo.
Maskusta kävin hakees..
Kävin kotkas kans kattoos yhtä vastaavaa mikä oli tullin varastos, mut se olis ollu liian vaivan ja rahan takan sit jo. Tosin siin olis ollu takan koppa ja järee lumiaura, mut eipä sil aural mitää käyttöö olis ollu. Vaikka olis sen saatu myyty. Oli vaan nii helvetin tietämättömii myyjiä. Kuulemma ei tarvii e-valoi -> väärin. Kuulemma ei tarvi mitää ihmeellisii paperei, ku heil on kaikki. -> miksei niit näytetty.. ymym
Nojoo.. Ei aina voi voittaa..
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.09.2010, 12:15
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi Näytä viesti
Maskusta kävin hakees..
Kävin kotkas kans kattoos yhtä vastaavaa mikä oli tullin varastos, mut se olis ollu liian vaivan ja rahan takan sit jo. Tosin siin olis ollu takan koppa ja järee lumiaura, mut eipä sil aural mitää käyttöö olis ollu. Vaikka olis sen saatu myyty. Oli vaan nii helvetin tietämättömii myyjiä. Kuulemma ei tarvii e-valoi -> väärin. Kuulemma ei tarvi mitää ihmeellisii paperei, ku heil on kaikki. -> miksei niit näytetty.. ymym
Nojoo.. Ei aina voi voittaa..
joo maskusta se oliki mäkin kävin siel kotkas kattoo niitte ryssien fordei talvella ne koitti ensin puoltuntii sitä saada käymää ja sit tuli sinistä savuu nevaa polki sitä kylmää konetta että teki pahaa ja ohjauksentehostajan öljyt tuli ulos olkalaakerit siinä oli ihan paskana ja ne kauppiaat oli tosiaan sellasta kusettaja porukkaa jolta ei pidä ostaa mitään onhan se melkee 2 vuotta ollukkin myynnis se fordi
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 06.09.2010, 14:19
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
joo maskusta se oliki mäkin kävin siel kotkas kattoo niitte ryssien fordei talvella ne koitti ensin puoltuntii sitä saada käymää ja sit tuli sinistä savuu nevaa polki sitä kylmää konetta että teki pahaa ja ohjauksentehostajan öljyt tuli ulos olkalaakerit siinä oli ihan paskana ja ne kauppiaat oli tosiaan sellasta kusettaja porukkaa jolta ei pidä ostaa mitään onhan se melkee 2 vuotta ollukkin myynnis se fordi
Hiuka sellaine fiilis tuli itelleenki... Kauhea kiire niil tuli siin loppu vaihees et otanko vaiko enkö. Mut ei silti oltu halukkai tuomaa paperei näytil. Hienoi vehkei niil siel kyl oli...

Ja vaik tässäki nyt on hiuka jousimurhetta tms. Niin luulen kuitenki saavani paremman laitteen vaikka vuoden onkin vanhempi.. Mut ei ainakaa ole ruostetta missää. Rungos hiuka pintaa, mut toi neljä millinen nyt saa hiuka ruostuakki..
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 07.09.2010, 08:34
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lisää ongelmaa.. Lisään kans ekaan postaukseen.
Mahtaak jostapäi Suomen maata saada tuoho takalaitaa? Ku tuossa on tuo typerä verkkorätti nyt paikallaan. Varmaa yksii tyhmimpii tuunauksii mitä tuollaisee voi tehä.
Johonki se voi sopia, mut tuossa se alentaa viel entisestään matalaa takapäätä. Ja parempi olis muutenki originellin kans.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 07.09.2010, 13:04
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.601
Perusasetus

Usa-Osassa näkyy olevan yks F150 purkuautona, siin ois takalaita. http://www.usaosa.fi/index.php?page=...nfo&prodId=629
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.09.2010, 23:20
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Usa-Osassa näkyy olevan yks F150 purkuautona, siin ois takalaita. http://www.usaosa.fi/index.php?page=...nfo&prodId=629
Soitin tonne ja sanoivat et myisivät mieluummi koko auton. Mahtaaks toi olla sama lippa 96-mallissa?
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 09.09.2010, 16:12
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Nii, osaako joku sanoa jos tuo sopeis. He sen ilmeisesti olisivat valmiita myymään.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 09.09.2010, 22:35
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.601
Perusasetus

Mä en niin noista Fordeista tiedä, mutta pikainen googletus kertoi notta -92 tuli uudempi keula, face lift siis, muuten koppa olis sama. Ja kun vertaa kuvia, niin mun mielestä tuon laidan pitäis sopia.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 10.09.2010, 13:45
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Mä en niin noista Fordeista tiedä, mutta pikainen googletus kertoi notta -92 tuli uudempi keula, face lift siis, muuten koppa olis sama. Ja kun vertaa kuvia, niin mun mielestä tuon laidan pitäis sopia.
Ok.. Ens viikol sit tietää. Pistin tilaukseen. Vanhan koulun luukun. Hiuka väriä pintaan ni avot..
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 10.09.2010, 14:07
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi Näytä viesti
Ok.. Ens viikol sit tietää. Pistin tilaukseen. Vanhan koulun luukun. Hiuka väriä pintaan ni avot..
mitähän maksoi ? mun pitäs ettii uuden mallin luukku kun siihen tippu löpöpönttö päälle ja nyt on vaa lekalla oiottu ja paklattu aika karun näkönen..
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 10.09.2010, 21:55
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

TV-Cable!!!!!!


Tarkista laatikon tv-kaapeli ennen kuin ajat enää metriäkään, voit vielä ehkä pelastaa laatikon? Jos se asia on kunnossa eli ehjä ja oikeissa säädöissä , seuraava on keskipakoventtili ,puhdista ja herkistä , Jos ei vieläkään apua -korjaamo kutsuu
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 10.09.2010, 23:30
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tarkista laatikon tv-kaapeli ennen kuin ajat enää metriäkään, voit vielä ehkä pelastaa laatikon? Jos se asia on kunnossa eli ehjä ja oikeissa säädöissä , seuraava on keskipakoventtili ,puhdista ja herkistä , Jos ei vieläkään apua -korjaamo kutsuu
Kovin näppärä vastaus... En oikei osaa ottaa tosissaa nyybiä.. Pitää varmaa se digiboxin tuuletusventtiili kans pistää säätöihi?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
mitähän maksoi ? mun pitäs ettii uuden mallin luukku kun siihen tippu löpöpönttö päälle ja nyt on vaa lekalla oiottu ja paklattu aika karun näkönen..
Tuotatuota.. 250e se hinnaks sano. Kuulemma virheetön. Arvaa pistänkö takas jos on jotai lommoja tai ruostetta? En osaa sanoa, onko tuo paha hinta, mut kysyntä ja tarjonta kai määrää hinnan.
Vajaa 600$ olis ollu uus ameerikoista tarvikelauta paljaana. Eli siihe viel kaikki hilppeet ym mukaan. Ja rahti ja tulli ja ja ja .... No, ainaki tulee lauta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
bj-40 & ford f250 7.3T -TDi- tdi Maasturiprojektit 292 03.07.2010 16:45
Myydään Myyty:FORD F250 7.3D 4X4 -90 awo O/M/V Ajoneuvot 4 07.06.2009 00:29
Myyty KTM EXC-F250 Tourinki O/M/V Ajoneuvot 0 04.01.2009 16:34
Ford F250 ZTR Tekniikka & Jutustelu 0 06.05.2008 21:44
korotusta ford f250:seen (osat jenkeistä?) kaskinikki Tekniikka & Jutustelu 5 29.11.2007 20:08


Sivu luotu: 12:54 (GMT +2).