Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Tuskan Parahdus - The True Stories

Tuskan Parahdus - The True Stories Tuska's Stories About Real Life

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2013, 20:28
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Lainaa hakemassa


Oon tässä maksellut kämpästä yhtiölainan korkoja jo jonkin aikaa. Kohta pitäisi alkaa lyhentämään itse yhtiölainaa, koska muuten joutuisin makselemaan melkein 900 euroa/kk tuota yhtiölainaa pois. Pankkilainalla säästyisi 200-300 euroa ja sen lisäksi siitä sais vielä verovähennykset.

Marssin siis pankkiin neuvottelemaan lainasta. Vakuuksia riittää omasta takaa varsin riittävästi, kuten myös tarvittaessa muutama lainan takaaja.

Lainaneuvottelu oli aika mielenkiintoinen ja lyhyt. Mitä nyt pankkineiti yritti jonkin aikaa kaunistella asioita.

Sainko mä sitä lainaa? No vittu en saanut.
Sillä ei ollut mitään vaikutusta paljonko on lainalle vakuuksia ja takaajia. Ainut millä oli merkitystä, oli se kuinka paljon mulle jää palkasta käteen.
Pankin laskelmien mukaan mulle pitäis jääd käteen vajaa 2300 euroa/kk, että ne vois myöntää mulle lainan. Silläkään ei ollut mitään väliä, mitä se lainan korko olisi ollut, koska maksuvalmiuksia piti olla 6% korkoa varten. Mitä vittua!?!??

On se kumma kun ei pankille raha kelpaa. Mä kyllä pystyn maksamaan nuo yhtiölainan perkeleelliset lyhennykset ihan hyvin, mut olis se ollut ihan kiva siinäkin säästää muutama satanen kuukaudessa.

Osuuspankki - vedä vittu päähäs! Syö paskaa! Kuole!

__________________
Fake websites killed: 108
Bank accounts reported: 8
Scammers tattooed: 1
Scammer safaris: 2
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.02.2013, 22:08
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

tuska on palannut

tervetuloa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.02.2013, 17:11
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Eiköhän noita pankkeja löydy muitakin ja taitaa Op-Pohjola joka viimeksi karsii henkilökuntaansa pihalle.
Ei muuta kuin lainasumma selville ja netin syövereihen "tarjousta" tekemään eihän siellä pankkisalissa ketään enään haluta nähdä tuovat vain hiekkaa lattioille kuten eräs edesmenneen "Orava" pankin johtaja ilmaisi vuosia sitten.
Oli rahaa tai ei niin luottamus karissut näihin markkinavoimien edustajiin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.03.2013, 21:29
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Joo kyllä noi pankit on aika syvältä rektumista.
En mä ole jaksanut edes muista pankeista mitään kysellä - ainakaan vielä.
Kuulin puhetta, että viimesen puolen vuoden aikana on hommat aika rajusti muuttuneet. Ennen sai lainaa kuka vaan, nykysin pitää olla miljoonatulot tms... Sen verran paljon on noita maksuhäiriöitä ihmiset ittelleen hommanneet, että pankit on aika varpaillaan nykysin.

Se vaan kummastuttaa, kun mulla kuitenkin on luottotiedot ja kaikki kunnossa, niin ei silti pankille raha kelpaa.

Lupas muuten pankin täti soitella syssymmällä kun oon parempipalkkaisissa hommissa. Sitten sitä lainaa varmasti oikein tyrkytetään, mut taidanpa sanoa, että "Mä en mistään vitun Osuuspankista lainaa ota!"
__________________
Fake websites killed: 108
Bank accounts reported: 8
Scammers tattooed: 1
Scammer safaris: 2
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.03.2013, 23:01
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.184
Perusasetus

Arvasin muuten heti, että kyseessä osuuspankki. Meille ei emännän kanssa suostuneet reilu 6 vuotta sitten aloittamaan lainanauvotteluja omakotitalon ostoon, vaikka muija oli ollut aina osuuspankin asiakas ilman nuhteita.
Nordeasta saatiin laina iman mitään venkoiluja ja edullisemmin kuin tutut op:sta

Yhdelle yh äidille oli osuuspankissa asuntolainaa hakiessa, että ei heru, ennen kun sinulla on mies. Oli kuitenkin vakituisessa hyvätuloisessa työssä ja asiat kunnossa.

Että lämpimästi voin suositella osuuspankin hylkäämistä.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2013, 06:35
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Mulla taas on pelkästään hyviä kokemuksia Osuuspankista kaikin puolin.

Ensimmäinen lainakin aikanaan järjestyi kivuttomasti ja nykyinenkin jonkun verran edellistä suurempi onnistui kun itse olin sitä mieltä että sen pystyn hoitamaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2013, 06:59
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Minkäännäkösiä onkelmia ei ole ollut OP:n kanssa. Päinvastoin, soittelevat tasasin väliajoin asiakkaalle päin ja kysyvät että oisko mitä tarpeita pankkiasioitten suhteen. Ja markinaalit ainakin näin vanhana asiakkaana kohillaan.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.03.2013, 00:46
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Päinvastoin, soittelevat tasasin väliajoin asiakkaalle päin ja kysyvät että oisko mitä tarpeita pankkiasioitten suhteen.
Niinhän ne perkeleet soittelee, ja pyytävät käymään että voidaan katsoa onko kaikki asiat kunnossa. Ei niillä koskaan muuta syytä ole, kuin päästä tyrkyttämään eläkesäästämistä.
Mä en edelleenkään tajua mikä vitun järki on laittaa rahaa johonkin tilille, josta saat sen sitten nostaa joskus 75 vuotiaana. Mulle ne lopettivat sen tyrkyttämisen kun kysyin että mitäs vittua mä tollasella teen, kun mun eläkeikä on 55 vuotta.
Ei tosin oo enää, mut kuitenkin.

Tietysti siitä pitää maksaa vielä verotkin kun ne rahat nostat. Jos edes elät niin vanhaksi että voit ne nostaa.
Hieman mua kummastuttaa, että miksi jo kerran verotetusta tulosta pitää vielä uudestaan maksaa veroa? Vittu, rahat sukan varteen vaan, tai sitten pajatsoon.
__________________
Fake websites killed: 108
Bank accounts reported: 8
Scammers tattooed: 1
Scammer safaris: 2
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.03.2013, 20:57
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Kokemuksia...


Vaimon kanssa haettiin asuntolainaa ensiasunnon ostoon, joskus vuonna 2004 kun rupesi tympimään yli 700€ vuokranmaksaminen...

OP, Nordea, Sampo,Ei onnistunut haluamamme lainamäärä, joten kävimme Handelsbankenissa ja heidän kanssaan homma on toimininut edullisesti ja hyvin siitä asti...
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.03.2013, 00:13
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Juu, +30v osuuspankin asiakkaana ja omistajajäsenenä (lukee oikein kortissa).
no kuinkas hyvin ne asuntolaina-asiat onnistuikaan
- kävin juttelemassa lainasta, aikomus rakentaa talo (ensiasunto).
Juu ei, ei millään kun on lapsi tulossa ja sillei... ei ollenkaan.
Takas vuokra-asuntoon vaan kiroamaan...
Uusi käynti vähän myöhemmin (tontti oli jo ostettu).
"no ei nyt oikein... kyllähän tämä tosin näyttää ettei ongelmia takaisin maksussa ole, rahaakin jää yli kun aiWan kaikki kulut laskee mutta jos nyt ei kuitenkaan.

No on se nyt vittu kun ei saa lainaa asunnon ostoon.

Ja sitten se virhe tuli...
"onnistuisko laina tälläiseen kerrostalokoloon johon pitäis pieni remppa tehhä (koko kämppä oman maun mukaan)

No laittakaapa nimi tähän paperiin, kiitos...
Ja vittu kun minä pöljä laitoin....

Eipä sillä, jos ei tämäkään mikään paska ole, mutta pinokolotalossa pienten lasten kanssa..... ei.. ei ja monta kertaa ei...

Vaan tästä kun pois päästään niin takaan ja alleviivaan että minä niin auliisti kiitän pehkupankkia oivasta ja auliista palvelusta ja siitä että olen siellä saanut rahojani makuuttaa tyhjän panttina.
On sieltä niin kalliita "hyviä ja viisaita" neuvoja annettu että.....

Täällä on muitakin pankkeja.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
asuntolaina, korko, laina, osuuspankki, pankki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa hakemassa autotohtori Tekniikka & Jutustelu 2 16.06.2011 19:47
Farkkua hakemassa Jampester Chit-Chat 18 31.05.2011 17:09
Tulpanjohtoa lainaa/ johto saatu Ex_inkkari Chit-Chat 12 01.01.2007 15:28
Onks lainaa... ari Tekniikka & Jutustelu 1 10.03.2004 23:59


Sivu luotu: 03:47 (GMT +2).