Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.07.2004, 20:26
BlackJack BlackJack ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 55
Perusasetus

Facelift?


Hai! Semmoinen juttu jotta olisikohan kellään tietoa että onko kovakin urakka jos haluaisi tehdä pikku kasvojen kohotuksen -87 vetelle?? Eli käykö uudemman mallin etu-ja takapuskuri suoraan vanhanmalliseen koppaan!??

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.07.2004, 12:15
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Kyselin tuota Finnvettessä ja kyllä se onnistuisi, mutta en ole varma onko jotain vuosimalleja joihin ei sopisi kun kysyin vain -90 malliin. Sen lisäksi menee kaikki kylkilistat uusiksi koska ne muuttuvat myös.
Sanoivat ettei ole kuitenkaan mikään kovin halpa homma jos joutuu hankkimaan uudet puskurit, valot ja maalaukset mukaan etc.

-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.07.2004, 16:19
BlackJack BlackJack ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 55
Perusasetus

On sellanen tilanne nyt että pitäisi joka tapauksessa maalata koko auto ja ainakin etupuskuri on saanut vaurioita niin ajattelin josko samalla laittaisi vähän enemmän tuota autoa. Taidanpa soitella itse myös tuonne finnvetteen ja kysellä tarkemmin.. Jostain löysin kerran sellaisen nettisivun jossa opastettiin tuollaisen homman toteuttamiseen ja sieltä sai myös tarvittavat osat en vaan enää sitä sivua löydä.. Onkohan joku käynyt samoilla sivuilla?? Jos on niin voisitko laittaa sen linkin tänne kiitos?!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.07.2004, 10:17
OverlapIntegral OverlapIntegral ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 13
Perusasetus

Autoni on vuodelta 1990, ja minulla on 1995/6-kori. Etsin uudemman korista Vetteä, jolla olisi L98 kone (hyvä virittää + saaste määräykset), mutta ostin vähän ajetun 90:sen. Vaihdoin sitten tietysti etu- ja takaosat ja listat 96:seksi. Paketti maksaa Yhdysvalloissa alle 2000 USD, mutta hintaa tulee rahdista aika paljon, josta maksat myös sakkotullin ja kaikesta vielä ALV:n (22%). Maalaus maksaa alle 1000 eskoa, ja asennuksen tein itse. Eräältä pajalta tiedusteltuani faceliftiä hinnaksi arvioitiin tuolloin 40-60 tuhatta mummoa (!?), mutta paljon halvemmaksi tulee itse tehdessä. Muutos oli kyllä tuskallinen kukkarolle ja työläs, mutta tekisin sen aina uudelleen.

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.07.2004, 07:16
BlackJack BlackJack ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 55
Perusasetus

Joo itse tehtynä voi olla tosiaan ihan työläs mutta se palkitsee paremmin.. Onneksi saan ainakin noista maalaus kustannuksista tota budjettia pienemmäksi kun tekee itse.. Katsotaan miten lähtee edistymään!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.07.2004, 21:35
Timppa Timppa ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 17.06.02
Viestit: 6
Perusasetus

C4:n voi päivittää nyt myös C5:ksi...

http://www.c5west.com

Muutososien laadussa taitaa vaan olla sanomista...



Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.07.2004, 14:46
BlackJack BlackJack ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 55
Perusasetus

Onkohan tollasta kukaan suomessa kokeillut?? Voi tosiaan olla että olisi vaikea tehdä tuosta erittäin siistiä kun näytti nuo saumakohdat olevan vähän epätasaisia.. ehkä senkin saisi korjattua!? Toi ois omalla tavallaan kyl ihan hieno mut viitsiikö sitten "tuhota" vetten omat linjat onkin jo eri juttu??! Taidan tyytyä kuitenkin tuohon alkuperäiseen suunnitelmaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ-70 facelift perämurikoista jampeli Tekniikka & Jutustelu 18 05.09.2007 12:13
FACELIFT + more tuning -juhani- Tekniikka & Jutustelu 58 18.08.2005 13:53


Sivu luotu: 21:25 (GMT +2).