Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2013, 13:59
Saimon:n Avatar
Saimon Saimon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.07
Sijainti: Kuukanniemi, Lemi, Finland.
Viestit: 105
Exclamation

Mitsu 4D56 kansi, laatikot, venttiilit yms.


Myydään / Vaihdetaan

Tuli autokin myytyä niin myydään nyt varaosatkin. Olleet kiinni Mitsubishi Delica 2.5TD -92 4WD. Autolla ajettu 400tkm, osat saattaa olla samanikäisiä tai sitten ei, mutta itse olen näillä ajanut n. 150 tkm.

Jakohihnan hypättyä tilasin varmuudeksi uuden kannen ja muut kilut yläkertaan, kun halvalla sain. Nämä jäivät siis ylimääräiseksi:

KANSI
- Koneistamon kaveri sanoi, että aivan täysi peli. Pieni halkeama reunimmaisen sylinterin hehkun (?) vieressä. En itse tunne tekniikkaa niin tarkasti, että osaisin arvioidan tuon vaikutusta mihinkään, hyvin toimi ainakin omassa käytössä.






VENTTIILIT
- Silmämääräisesti aivan suorat ja virheettömät. Karstaa sen verran, että ei voi uutena myydä



KEINUVIPU, STEFOJA (uusia)
- Stefat tuli tiivistesarjan mukana, mutta olin vaihtanut ne jo aiemmin. Keinuvipu tuli vahingossa ylimääräinen.




JAKOLAATIKKO
- Päälatikko rusahti muutama vuosi sitten ja tilasin uuden käytetyn. Mukana tuli myös jakolaatikko, joten tämäkin otettu suoraan ajosta irti.




VAIHDELAATIKKO
- Kesken ajon piti päräyksen ja kulku loppui. Isoin ratas ainakin kärsinyt hammaspeikosta. Ehkä korjattavissa tai sitten varaosiksi muiden rattaiden osalta.




* * * * * *

Tavarat Lappeenranta/Luumäki/Lemi akselilla. Mieluiten vain nouto..

Hinta koko paketille 80 eur


simo.rounela@gmail.com
040 302 2434

Myydään / Vaihdetaan


Viimeksi muokannut Saimon : 17.03.2013 14:01
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
4d56, delica, kansi, mitsubishi, pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hj 60 osia, kone, laatikot, perät yms. -Jallu- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 08.01.2013 00:01
Ostetaan mitsu pajeron ehjä kansi/mootori 4d56 2,5td 87 on auto SyndiCaL O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.10.2012 14:22
Myydään Pajeron kansi 4D56 Junnu555 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.05.2012 06:28
Myydään myydään mitsu 2.5td kansi.250e 3072 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.12.2008 23:25
M : Suxuki kansi 1.3 + ruiskulaitteet + is+ps yms finvalp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.10.2006 12:09


Sivu luotu: 13:23 (GMT +2).