Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1026  
Vanha 28.11.2014, 14:43
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lopetin tuon kestotilauksen niin yrittivät vielä maksattaa mulla tuon ns vuosimaksun väittämällä että olen saanut ilmaisia lehtiä... Ei vittu mitä touhua. Oli kuulemma väärinkäsitys kun sitten kerroin mitä olen maksanut ja mitä olen saanut. Väärinkäsitys varmaan joo... ! mutta hyvä yritys kumminkin
Vastaa lainaten
  #1027  
Vanha 28.11.2014, 16:52
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pata Näytä viesti
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.
Toimiiko tämä:

Eivor Ala-Nisula
gsm: 040-778 0227
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #1028  
Vanha 28.11.2014, 17:02
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.353
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pata Näytä viesti
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.
paa karhua. ja sen jälkeen perintään. eikös se oo normi käytäntö?
Vastaa lainaten
  #1029  
Vanha 28.11.2014, 23:20
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.240
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pata Näytä viesti
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.
Näin ne bisnekset alkaa luistamaan...

Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko?
Vastaa lainaten
  #1030  
Vanha 29.11.2014, 00:07
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- Näytä viesti
Näin ne bisnekset alkaa luistamaan...

Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko?
Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.
Vastaa lainaten
  #1031  
Vanha 29.11.2014, 00:18
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.240
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.
Eiköhän ne ukot siellä kuitenkin yritä hommia hoitaa, vähän ontuu, mutta turhalla hätäilyllä saa aikaiseksi vain mielipahaa porukkaan.

Ei ole laskua näkynyt vaikka sitä on jo odoteltu, lehti tulee sitten joskus kun valmistuu

Ja jos ei tule niin eipä haittaa sekään

T: Baariin kun lähtee niin heilahtaa 200€ turhempaankin aika helposti

Viimeksi muokannut -Jarkko- : 29.11.2014 00:19 Perustelu: turhaa toistoatoistoatoistoa
Vastaa lainaten
  #1032  
Vanha 29.11.2014, 02:15
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Jos palkkas eräpäivä on 31.7.2014, ja sie et oo saanut sitä 28.11.2014, niin silloin pittää aatella että ois miulla mennyt 200€ baariin kuitenkin?

No ei.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #1033  
Vanha 29.11.2014, 13:20
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Viestit: 138
Perusasetus

Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.
Vastaa lainaten
  #1034  
Vanha 29.11.2014, 13:48
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Onko se sun tuotoksesim jo julkaistu


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pata Näytä viesti
Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.
Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.

Viimeksi muokannut Byrocrat : 29.11.2014 13:54
Vastaa lainaten
  #1035  
Vanha 29.11.2014, 22:18
reynolds reynolds ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.10
Sijainti: Lohja
Viestit: 253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.
Asianosaisten sopimuksia tarkemmin tuntematta normaali käytäntö on maksaa lasku viimeistään eräpäivänä. Ikävää jos homma.ei luonaa eikä varmaan ole millään tavalla helppoa tollasta marginaaliryhmän lehteä Suomen pienille markkinoille tuottaa, saada se maitokaupassa lehtihyllä tonkiva tavan heppu heittämään aviisi ostoskoriin. Kaikesta yleisön kritiikistä ja toimituksen vaikeudesta huolimatta mä ainakin nostan hattua tekijöille. En ole edes tilaaja vaan satunnainen irtonumeron ostaja.
Vastaa lainaten
  #1036  
Vanha 30.11.2014, 12:59
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Viestit: 138
Perusasetus

Juttu on julkaistu ja homma sitä myöten mielestäni on ollut laskun maksamisen aika jo kauan sitten. Itse olen tuosta jo maksanut valtiolle alvin osuuden valtiolle, kun tuo on myyntinä yrityksen kirjanpitoon kirjattu.

Eilen tuli toimituksesta kootut selitykset, katsotaan koska tulee rahat. Selityksillä kun en voi omia laskujani maksaa...

Enkä aio tulevaisuudessa kirjoittaa yhteenkään lehteen enää mitään.
Vastaa lainaten
  #1037  
Vanha 30.11.2014, 21:53
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

joks tää lehti koht kuopataan?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #1038  
Vanha 30.11.2014, 22:00
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Red face

?


Ai mikä lehti??
t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
joks tää lehti koht kuopataan?
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #1039  
Vanha 30.11.2014, 22:12
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.925
Perusasetus

Siirryin irtonumeron ostajaksi myös, katotaan sitte uudestaan tilausta jos homma alkaa pyörimään järkevästi.
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #1040  
Vanha 11.12.2014, 23:21
mihkali mihkali ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: joensuu
Viestit: 69
Perusasetus

mahtaneeko kaupan lehti hyllystä löytyä joulunpyhiksi lukemista.....
Vastaa lainaten
  #1041  
Vanha 14.12.2014, 13:25
offipaita offipaita ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.06.11
Sijainti: Satakunta
Viestit: 146
Perusasetus

Ei maksa laskuaan ei...nuo 4x4 T-paidat toimitettu elo-syyskuun vaihteessa, lasku erääntynyt 3 kk sitten...Trust kapital perinyt, tratannut...ei maksa ja nyt protestoidaan, mutta ei taida olla hyötyä kun kuulemma iso nippu protestoituja laskuja jo...EN ENÄÄN TEE MITÄÄN SUUNTAAN 4X4 MAAILMA, ENKÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

offipaita / Pertti Sarka
Vastaa lainaten
  #1042  
Vanha 14.12.2014, 16:30
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
joks tää lehti koht kuopataan?
Ihan kohta
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #1043  
Vanha 14.12.2014, 19:13
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.925
Perusasetus

Juuri muistivat laskulla kun kerran olen kestotilaaja...

Oisin tuon sanonut kyllä irti mutta sen verran paljon aikaa edellisestä laskusta et luulin olevani määräaikaistilaaja.
Pakko myöntää et viimeaikaisten näyttöjen perusteella ei ole hirmuista halukkuutta laskun maksamiseen...tuskin saa katetta rahoilleen tai rahojaan pois ellei lehtiä ilmesty.
Vastaa lainaten
  #1044  
Vanha 14.12.2014, 19:50
pstj pstj ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.09.14
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 79
Perusasetus

Tulee aika vahvasti mieleen paperilehden julkaisemisen lopettanut Kontrolli-lehti. Pitkään hiljaiseloa, sitten tuli kirje, että palauttavat erotuksen kestotilaajille saamatta jääneistä numeroista ja taas hiljaiseloa. Rahoja ei ole tainnut saada kukaan.
Vastaa lainaten
  #1045  
Vanha 14.12.2014, 20:05
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.603
Perusasetus

Mä menin laskun maksamaan kun en sen tarkemmin älynnyt näppäillessäni.

No toivotaan että sais vielä noita uusiakin numeroita lukea vaikka ei kovin hääviltä tilanne näytä.
Vastaa lainaten
  #1046  
Vanha 15.12.2014, 19:04
offipaita offipaita ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.06.11
Sijainti: Satakunta
Viestit: 146
Perusasetus

Sain vastauksen myllikseltä laskuni viipymiseen...

Näin viestisi tänään… mitään mahdollisuutta ei ole maksaa ennen vuoden loppua. Olen nyt sairaalakierteessä (bakteeritartunta uudistui) ja nyt koitetaan pelastaa tuo vasen jalka amputoinnilta. Mutta niinkuin kaksi lääkäriä kävi viikonloppuna kertomassa, että amputointiin joudutaan todennäköisesti menemään. Eli edessä on puolen vuoden kausi, kun opettelee elämään tekonielten kanssa. Joudun tuon takia neuvottelemaan nuo pankkiasiatkin uusiksi ennen vuoden loppua joten siinä järjestylyssä varmaan irtoneen tuo summa.

Sairaudelle ei voi mitään, mutta asiat pitää hoitaa tai sopia...itse revin tuon kyseisen laskun ja toivotan myllikselle paranemista...olkoon tämä kädenojennus 4x4 Maailma lehdelle...yhteistyö on päättynyt, offipaita kiittää ja kuittaa!

-pera-
offipaita.fi
Vastaa lainaten
  #1047  
Vanha 15.12.2014, 19:25
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offipaita Näytä viesti
Sain vastauksen myllikseltä laskuni viipymiseen...

Näin viestisi tänään… mitään mahdollisuutta ei ole maksaa ennen vuoden loppua. Olen nyt sairaalakierteessä (bakteeritartunta uudistui) ja nyt koitetaan pelastaa tuo vasen jalka amputoinnilta. Mutta niinkuin kaksi lääkäriä kävi viikonloppuna kertomassa, että amputointiin joudutaan todennäköisesti menemään. Eli edessä on puolen vuoden kausi, kun opettelee elämään tekonielten kanssa. Joudun tuon takia neuvottelemaan nuo pankkiasiatkin uusiksi ennen vuoden loppua joten siinä järjestylyssä varmaan irtoneen tuo summa.

Sairaudelle ei voi mitään, mutta asiat pitää hoitaa tai sopia...itse revin tuon kyseisen laskun ja toivotan myllikselle paranemista...olkoon tämä kädenojennus 4x4 Maailma lehdelle...yhteistyö on päättynyt, offipaita kiittää ja kuittaa!

-pera-
offipaita.fi
Oli miten sairas hyvänsä niin silti pitää hoitaa tiedotttaminen kuntoon. Jos ei itse kykene niin varmasti joka jannulta löytyy joku joka hoitaa tiedotuksen tarvittaessa.

Se on eriasia haluaako tiedottaa.
Vastaa lainaten
  #1048  
Vanha 15.12.2014, 20:56
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.259
Perusasetus

Kumpaan itse keskittyisitte, jalkaanne vai lehden toimittamiseen?
Vastaa lainaten
  #1049  
Vanha 15.12.2014, 21:04
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Kumpaan itse keskittyisitte, jalkaanne vai lehden toimittamiseen?
Tuskimpa tuo ihan yksinään koko palettia pyörittää? Avustajia lienee ainakin olla.
Jos ei itse pysty hoitamaan hommia niin ainakin tiedon siitä voi jakaa avustajien/muiden työntekijöiden kautta.

Eikä se oikeen tavan ihmiselläkään auta selitellä et vuokrat on nyt pystyssä toistaiseksi ja hommat hoitamatta kun on pipi.
Vastaa lainaten
  #1050  
Vanha 15.12.2014, 21:04
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Kumpaan itse keskittyisitte, jalkaanne vai lehden toimittamiseen?
Ottamatta sen kummemmin kantaa tämän lehden tai Mylliksen asioihin, vaan ainoastaan tuohon kysymykseen: ainakin minä joudun myös sairastuttuani hoitamaan tiedoittamisen tilanteestani ja työkyvystäni työnantajalleni.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
UUSI VM eli Vauhdin Maailma Jare Chit-Chat 9 02.12.2005 22:22
Kun maailma ei riitä...ZR1 sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 10 07.01.2005 11:01
Maailma ämerikkalaisittain SohNah Jokes 0 17.05.2002 16:29


Sivu luotu: 13:58 (GMT +2).