Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #101  
Vanha 21.09.2015, 09:11
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 312
Perusasetus

Kansanedustajat mukana pakolaisbisneksessä. Ei ihme ettei tälle stoppia saada.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...82471_uu.shtml
  #102  
Vanha 21.09.2015, 09:46
Jarski lj 70 Jarski lj 70 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.10.09
Sijainti: kerava
Viestit: 1.017
Perusasetus

Rajat kiinni loppuu tulijat
  #103  
Vanha 21.09.2015, 10:37
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Mä ainakin lopettaisin heti rahan antamisen, siksi ne varmaan tänne kävelee, kun täältä saa niin hyvin fyrkkaa.
  #104  
Vanha 21.09.2015, 10:43
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rngd Näytä viesti
Kansanedustajat mukana pakolaisbisneksessä. Ei ihme ettei tälle stoppia saada.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...82471_uu.shtml
Kuinkahan korkealle Suomi sijoittuisi korruptuneiden maiden listalla jos sinne lisättäisiin nämä "hyvä veli" verkostot, sekä poliittisen sidoksin alalla toimivat henkilöt.

Veikkaisin että siinä olisi Kreikkalaisillekkin oppituntia kerrakseen.

Sisäministerikin on näemmä heräämässä torkkupeiton alta kun on "huomannut" että paska on jo lojahtanut syliin ja höpisee jotain mahdollisista rajojen sulkemisesta....

Unkari(EU-maa) jo laittaa piikkilankaa maan ympäri, täällä kait nostellaan loputkin puomit ylös ja laitetaan simmut kiinni niin paha maailma katoaa nurkan taakse....

Edellleen toista kantani pakolaisuudesta, tänne saa tulla jne jne, mutta loisimaan ei tarvii tulla.
  #105  
Vanha 21.09.2015, 17:31
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...94373_uu.shtml

"Tiistaina ryhdytään myös toteuttamaan ulkomaalaisvalvontaa eri puolilla Suomea. Poliisilla ei ole mitään tietoa siitä, kuinka moni Suomeen tulleista liki 12 500 turvapaikanhakijasta on "livahtanut" ohi kirjaamismenettelyn ja liikkuu nyt maassa täysin paperittomina."
Lähde: iltalehti.fi (ylläoleva uutisotsikko)

Eli tuollaisen pikkukaupungin verran porukkaa joista kukaan ei tiedä mistään mitään.
Kyllähän syksyllä sieniä putkahtelee minne sattuu ja moilloin sattuu, mutta tänä syksynä tulla putkahtelee myös ihmisiä mistä sattuu ja minne sattuu ja miten sattuu....
Ihan hyvin on hommat "hoidossa"...
  #106  
Vanha 21.09.2015, 17:56
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.880
Perusasetus

Ajatelkaapa kuinka helposti on saatu uitettua kasa sotilaita Suomeen, ainakin ikä ja olemus passais vaikka mihin.. Asetoimitukset vaikkapa vironkilpisellä a*ola transportilla ja kappas, tärkeät yhteiskunnalliset kohteet on vallattu niin että vilahtaa ja ollaan yllätytty paskat housussa.

Tämmöstä ajatustenkulkua vaan. Sama kai se miten maan miehittäis jos vallata haluaa ?
  #107  
Vanha 21.09.2015, 18:34
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.216
Perusasetus

Tulis talvi ja tappais...
__________________
-Pauli-
  #108  
Vanha 21.09.2015, 18:37
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Turha toive......


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Tulis talvi ja tappais...
Ne juurtuu aluskasvillisuuteen kuin brunbergin "neeperin" pusut jotka eivät kuole kuin polkemalla......
Tai jollain muulla.....Kun yllätät ne omasta makuuhuoneestasi.........
  #109  
Vanha 21.09.2015, 19:39
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Eikä vakuuta senkään puolesta, mitä nämä kulttuurin rikastuttajat ovat tuoneet rajan yli tullin valvovan silmän ohi.
Jää mielikuva, että vaikka kamelikaravaani kulkis maahan satulalaukut pullollaan kaikkea Suomessa vähemmän laillista, niin tervetuloa peremmälle...
Nuo tuberkuloosi ym. kupat lisänä...
  #110  
Vanha 21.09.2015, 21:20
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.835
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...94373_uu.shtml

"Tiistaina ryhdytään myös toteuttamaan ulkomaalaisvalvontaa eri puolilla Suomea. Poliisilla ei ole mitään tietoa siitä, kuinka moni Suomeen tulleista liki 12 500 turvapaikanhakijasta on "livahtanut" ohi kirjaamismenettelyn ja liikkuu nyt maassa täysin paperittomina."
Lähde: iltalehti.fi (ylläoleva uutisotsikko)

Eli tuollaisen pikkukaupungin verran porukkaa joista kukaan ei tiedä mistään mitään.
Kyllähän syksyllä sieniä putkahtelee minne sattuu ja moilloin sattuu, mutta tänä syksynä tulla putkahtelee myös ihmisiä mistä sattuu ja minne sattuu ja miten sattuu....
Ihan hyvin on hommat "hoidossa"...
Mielenkiintoista että mistä tuo luku 12.500 on repäisty, kun kellään mitään hajua tulijoiden määristä joita ei ole mitenkään kontrolloitu, saati sitten "livahtaneista". Jännä myös että jos jo valtamedia myöntää että pelkästään Ruotsin puolelta pukkaa +/- kiloa päivässä ja tuo olisi KOKO VUODEN määrä...

Ja miten v!tussa tuo "ulkomaalaisvalvonta" ympäri maata toteutetaan kun resurssit eivät riitä edes normi toimiin?. Pysäytelläänkö kaikkia vastaan tulijoita, sillä päällepäinhän öö, vähäsen hankala nähdä ketä on ulkomaalainen...
  #111  
Vanha 21.09.2015, 21:42
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Ajatelkaapa kuinka helposti on saatu uitettua kasa sotilaita Suomeen, ainakin ikä ja olemus passais vaikka mihin.. Asetoimitukset vaikkapa vironkilpisellä a*ola transportilla ja kappas, tärkeät yhteiskunnalliset kohteet on vallattu niin että vilahtaa ja ollaan yllätytty paskat housussa.

Tämmöstä ajatustenkulkua vaan. Sama kai se miten maan miehittäis jos vallata haluaa ?
Nii-i. Jos oikein dystooppisia tulevaisuuden kuvia haluaa maalilla, niin Wikipedian mukaan isisiin kuuluisi arvioiden mukaan 20000-80000 jäsentä. Toki tilanne vähän eri tuolla lähi-idässä, missä saa paketin sekoitettua helpommin, koska ulkonäkö ei erottele niin selkeästi mahdollista vihollista. Jos kuvitellaan, että täällä alkaisi oikeasti isompia levottomuuksia, niin aika nopeaan alkaisi varmasti toimenpiteitä erivärisiä kohtaan. Joko hallituksen tukemana tai ilman sitä. Ja riippumatta siitä onko tyyppi ollut täällä 50 vuotta vai viisi päivää.
__________________
RASOR
  #112  
Vanha 22.09.2015, 09:50
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.197
Blog Entries: 5
Perusasetus

Siitä se lähtee....

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...97199_uu.shtml

EDIT: ja aina paranee, Forssassa pääsivät hotelliin, nyt seuraavaksi jo kylpylään....oisko seuraavaksi esim Finlandia- tai Oopperatalo ja sit vaikka Pressan linna...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...96928_uu.shtml
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 22.09.2015 09:52
  #113  
Vanha 22.09.2015, 11:22
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Ei muuta kuin rettelöitsijöiden kohdalta vihelletään peli poikki het ja punaista korttia eteen ja paluulippu kouraan.
Siis heti game over.

Selkeä viesti muulle porukalle että täällä ei rähistä, jos kerran apua saa ja alkaa rähinöimään, vaikkakin vain kadonneen puhelimen takia tai sitten märän kastuneen sukan vuoksi niin rettelöitsijät lähtee kotiin porukalla.

Tuon kylpylän kohdalla tilanne on kaksijakoinen kun kerran on selvitystilassa.
Ei se rakennus parane kylmäksi joutuessaan, ylläpitoa se vaatii silti oli siellä ketään tai pakolaisia.
Tosin kyllähän maaseuduilla on noita kylmiä kyläkoulujakin joihin saisi helposti porukkaa soviteltua ja samalla sitä olisi aktiviteettiä kun tekisivät polttopuita joilla lämmittää sitä koulua
Risusavottaan vaan lähimetsiin ja jos ei kelpaa niin sitten siirtää patja pihalle, viime yönäkin taisi joku tippa tulla vettä.....
  #114  
Vanha 22.09.2015, 11:35
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Vähän lisää toissa yön värinöitä kulttuurikeskuskaupungeista.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...96905_uu.shtml

http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu...un+keskustassa
  #115  
Vanha 23.09.2015, 22:51
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/ar...issaan/5325552

Köyhiä ja kippeit pakolaisia.....
  #116  
Vanha 24.09.2015, 08:39
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.880
Perusasetus

Jos kyseinen "uutinen" olisi MV lehdessä se olisi disinformaatiota ja rasistinen kannanotto.
  #117  
Vanha 24.09.2015, 08:52
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Niin...

Ehkäpä tuo autuaaksi tekevä valtamediakin alkaa pikku hiljaa huomata että lämmin valuu jo pohkeen kohdalla alaspäin lahkeessa joten on ihan sama alkaa myöntää todellisuus kun lukeva kansa on sen omilla aivoillaan jo todennut aikoja sitten.....

Samoin muualla euroopassa media kertoo asian todelisen laidan, täällä se painetaan hiljakseen villaisella maan tavan mukaisesti yksittäistapauksina ja vihapuheille pelotellen vaiteliaaksi.

Mutta myös toisinpäin..
http://www.pikkukaupunkilainen.fi/web/files/pk.pdf
Sivu 4

Näin, tätä minä arvostan.
  #118  
Vanha 24.09.2015, 10:15
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.197
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/ar...issaan/5325552
Köyhiä ja kippeit pakolaisia.....
– Yhdelläkin oli American Express -kortti, monella on iso nippu euroja, osalla dollareita.
– Money no problem, he sanovat ensimmäiseksi, taksikuljettaja jatkaa.
Kuljettaja kertoo että esimerkiksi Turun matka tuli maksamaan noin 1400 euroa.
– Kyllä tämä on työllistänyt ihan hyvin. Kyllä me viemme, ei siinä mitään.

Isot seteliniput ovat herättäneet takseissa ihmetystä.

– Rohkenen väittää, että eivät he ainakaan niitä ihan huono-osaisempia pakolaisia ole.


Enää ei ole lottovoitto syntyä Suomeen, vaan päästä pakolaiseksi Suomeen, varsinkin jos on vielä ennestään rahaa....täällä sitä lätkästään vielä käteen lisää ja asunto kaupan päälle
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
  #119  
Vanha 24.09.2015, 10:21
Jarski lj 70 Jarski lj 70 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.10.09
Sijainti: kerava
Viestit: 1.017
Perusasetus

No talvi tulossa rupee rantasandaalissa varvas paleleen ei saatana täällä on kylmä tahtoo pois!
  #120  
Vanha 24.09.2015, 13:43
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarski lj 70 Näytä viesti
No talvi tulossa rupee rantasandaalissa varvas paleleen ei saatana täällä on kylmä tahtoo pois!
Se oli minunkin toiveena, mutta eihän se niin mene.
Moni kotomaalainen varustautuu talvea varten jollakin tapaa.. Ostelee öljyä, hommaa polttopuuta,.. tai makselee lämmöstä/energiasta kulutuksen mukaan.

Ei pakolaiset niistä mitään maksa, me kotomaan alkup. eläjät maksamme niittenkin asumuksiin lämmön. Ja tietenkin sen asumuksen. Ynnämuun...
Vaikka kuinka olis mutakuonolla taaloja taskussa.

Edit. Niin, mehän toki maksetaan niille vimosta huutoa olevat talvi-,ym. kamatkin...
  #121  
Vanha 24.09.2015, 14:20
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Se oli minunkin toiveena, mutta eihän se niin mene.
Moni kotomaalainen varustautuu talvea varten jollakin tapaa.. Ostelee öljyä, hommaa polttopuuta,.. tai makselee lämmöstä/energiasta kulutuksen mukaan.

Ei pakolaiset niistä mitään maksa, me kotomaan alkup. eläjät maksamme niittenkin asumuksiin lämmön. Ja tietenkin sen asumuksen. Ynnämuun...
Vaikka kuinka olis mutakuonolla taaloja taskussa.

Edit. Niin, mehän toki maksetaan niille vimosta huutoa olevat talvi-,ym. kamatkin...
Somalimiehen kirje veljelleen kotimaahansa

Rakas velini!

Nyt päättänyt minä kirjoittaa kotiin minun suku. Minä ollut monta vuotta Suomessa nyt. Minä voin hyvä. Oikein hyvä. Se on kaksi vuotta kun kirjoittanut viimeksi. Ei hyvä. Kuinka iso on meidän perhe nyt. Kun minä matkustanut kotoa meitä 89 yhteen laskettu.Teitä paljon enemmän nyt. Luulen minä. Minä hankkinut oma perhe. Suomalainen nainen. Hän olla hyvä. Oikein hyvä. Hän saada lapsi ja minä saada raha Suomen valtio. Hän saada taas lapsi ja minä saada taas raha Suomen valtio.

Sitten minä väsyä. Minun lääkäri sano minulle. Ei niin paljon työtä. Minä toimessa nyt Sairasvakuutuskassa. Hyvin hyvä firma. Haarakonttoria yli koko Suomi. Ei paljon työtä, vaan saada rahaa. Joskus minä työssä toinen suomalainen firma. Sosiaalitoimisto, iso firma konttoria joka puolella Suomi. Helppo työ, vain saada raha. Suomi kansa hyvä, mutta vähän tyhmä. Ei saada pitää vuohi tai kana asunnossa, se olla tyhmä mitä. Suomi miehet kummallisia. Ne vain tekee työ aina. Minä ei ymmärtää. Suomi mies ei sanoa mitä jos minä käydä tervehtiä hänen vaimo. Hän sanoa demokratia. Hän ei tulla hulluksi. Hän vain tulla hulluksi, jos vuohi tai kana asunnossa. Hän ei olla viisas. Vain nuori suomimies pystytukka ei pidä minä katsomassa hänen tyttö, sanoa minä raiskata tyttö, riehuu kovasti. Sillon tule poliisi korjaa pois nuori rähinämies. Suomi turvallinen maa. Oikein hyvä.

Minulla hyvin hieno asunto. Me vain ulkomaalainen, joilla olla hieno asunto. Ne olla kallis, Suomi mies ei ansaita niin paljon raha kuin me. Hänellä vain paljon työ. Koko päivän hän ansaita hyvin vähän rahaa joka menee valtiolle, joka antaa raha minun firma. Se olla hyvin hyvä. Jos ei pidä tapetti väri tai keittiö kaappi, vain sutata tapetti ja potkia mäskä koko kaappi. Kaupunki lähettä mies laittama uusi hieno. Turku kaupunki hyvä. Saada palkinto pakolainen hoitamisesta. Ei turha. Paljon antelias.

Minu mieli koko meidän suku tulla Suomi. Te vain homma lentolippu kaikille. Te kätke liput Sosiaalitoimisto maksaa kun te tulee. Suomi paljon kylmä mut lämmin vaatteet. Valtio anta pakolainen lapset Luhtahaalarit. Luhta hyvä merkki. Oikein hyvä. Suomalainen ei vara ostaa Luhta haalari. Ainoa valkoinen kun varaa pitää Luhta vaate Don Johnson, mutta hänkin ulkomaalainen.

Meillä aikuisilla myös tyylikkäät vaatteet. Pitää olla tyylikkäät kun istua paljon kahviloissa. On hyvä me istuu kahviloissa kun suomalaiset ei ehdi. Oikein hyvä. On ajateltu hyvin ulkomaalainen Turussa, kun laitettu lasikatot talojen ylle. Ei meille koskaan kylmä katukahvilassa vai.

Ne rakentaa uusi suuri taloja täällä joki ranta. Se tulee paljon kalliiksi niin me voida saada se koko perheelle. Jos vain me asua siinä voi pitää vuohia ja kanoja parvekkeella. Se olla hyvä mitä. Mikään suomalainen perhe ei varaa asua siinä, niin me saada se. Minä aamulla puhua minun firma kanssa tästä. Minä toivoo te kaikki tulla. Te nyt varmaan 125 perheessä nytte. Niin te olla kaikki Tervetulla Suomi Turkuun.

Veljesi Ibranam
  #122  
Vanha 24.09.2015, 14:35
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Älkääs nyt hätäilkö, taloushan kohta lähtee rakettimaiseen nousuun koska viisaat niin sanoi...

http://yle.fi/uutiset/juhana_vartiai...ttajia/6676574

Nyt voisi Vartiaiselta pikku hiljaa kysyä niistä nousuluvuista, ei pitäis olla tarjonnasta juurikaan pulaa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #123  
Vanha 24.09.2015, 14:51
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.197
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Älkääs nyt hätäilkö, taloushan kohta lähtee rakettimaiseen nousuun koska viisaat niin sanoi...

http://yle.fi/uutiset/juhana_vartiai...ttajia/6676574

Nyt voisi Vartiaiselta pikku hiljaa kysyä niistä nousuluvuista, ei pitäis olla tarjonnasta juurikaan pulaa...
Onkos sinne nyt sitten jo menny paljon niitä busseja Pudasjärvelle Torniosta että pääsevät tavoitteeseensa?
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
  #124  
Vanha 24.09.2015, 17:23
Jarski lj 70 Jarski lj 70 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.10.09
Sijainti: kerava
Viestit: 1.017
Perusasetus

Mäntässä poke ottanut pataan mutiaiselta !(turvapaikanhakija)!

Viimeksi muokannut Jarski lj 70 : 24.09.2015 20:40
  #125  
Vanha 24.09.2015, 17:32
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Tuollainen toiminta alkaa olemaan jokapäiväistä. Hieno homma kun suvakkiämmillä on "unelma".
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:52 (GMT +2).