Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 24.11.2014, 01:03
reynolds reynolds ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.10
Sijainti: Lohja
Viestit: 253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
kuskaa vaan ite.
mä kuskasin oman tyttövauvan toissa kesäkuussa noin 50km matkan sairaalalta hautausmaan kylmiöön. vietiin vaan oma arkku sairaalalle ja siellä laittoivan pikkuisen arkkuun valmiiksi.
emäntä ja vanhemmat lapset oli kuljettaessa matkassa .omalla farkkuvolvolla me toi kuljetus tehtiin.

ei ongelmia tuossa vaiheessa mitään mut sit kun yksin arkkua haudalle kannoin niin aika tiukille se kyllä otti..

uskomattomat erot muuten arkkujen hinnossa, tismalleen saman 60cm arkkun hinta kalleimmillaan 580e. kannatti ajaa noin kilometri ja kysyä toisesta kun siellä maksoi vaan 150e.
Otan osaa. Nous pala kurkkuun lukiessa.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 26.11.2014, 16:37
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Tämmöinen linkki löytyi netin syövereistä, joissa vähän virallisempaa mielipidettä asiaan:
http://www.kysy.fi/kysymys/saako-ruu...-ruumisautolla

Ei kuljeteta itse, kun oltais jouduttu kaiken säädön jälkeen hoitamaan kuljetus vuokrapakulla.
En oikein pidä ajatuksesta...meidän jälkeen auto menee kalmantuoksuisena sitten vaikka jollekin muuttokäyttöön...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 26.11.2014, 17:33
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
kuskaa vaan ite.
mä kuskasin oman tyttövauvan toissa kesäkuussa noin 50km matkan sairaalalta hautausmaan kylmiöön. vietiin vaan oma arkku sairaalalle ja siellä laittoivan pikkuisen arkkuun valmiiksi.
emäntä ja vanhemmat lapset oli kuljettaessa matkassa .omalla farkkuvolvolla me toi kuljetus tehtiin.

ei ongelmia tuossa vaiheessa mitään mut sit kun yksin arkkua haudalle kannoin niin aika tiukille se kyllä otti..

uskomattomat erot muuten arkkujen hinnossa, tismalleen saman 60cm arkkun hinta kalleimmillaan 580e. kannatti ajaa noin kilometri ja kysyä toisesta kun siellä maksoi vaan 150e.
Omaa lastaan ei pitäisi ikinä kantaa hautaan, siinä on jotain niin väärää.
Itse laskin oman pojan tuhkauurnan hautaan, oli hemmetin kova paikka aikamiehelle. Sen jälkeen en ole oikein pystyny menemään kenenkään hautajaisiin. Kuljetuksen hoiti hauturi mistä tuli arkku ja uurna hoidettua.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 26.11.2014, 20:11
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

ajelija: kiitos!

matti.v ja Murros: otan osaa. Ei kyllä pitäisi joutua omaa lastaan hautaan saattamaan...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 27.11.2014, 00:13
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Exclamation

Parempi kuljetuttaa firmalla


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja knucklebone Näytä viesti
Tämmöinen linkki löytyi netin syövereistä, joissa vähän virallisempaa mielipidettä asiaan:
http://www.kysy.fi/kysymys/saako-ruu...-ruumisautolla

Ei kuljeteta itse, kun oltais jouduttu kaiken säädön jälkeen hoitamaan kuljetus vuokrapakulla.
En oikein pidä ajatuksesta...meidän jälkeen auto menee kalmantuoksuisena sitten vaikka jollekin muuttokäyttöön...
En suosittele minäkään itse kuljettamaan, mutta jos jostain syystä haluatte sen tehdä niin tossa olis vaihtoehto. Hinta tosin saman verran kuin vieraalla kuljetuksella, mutta jäishän sitten auto vielä itselle reissun jälkeenkin
http://www.nettiauto.com/volvo/245/6652682
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 27.11.2014, 13:00
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi Heinonen Näytä viesti
Mitä omalle kohdalle tulee niin mä kulkisin mielelläni jonkun HJ:n takakontissa kuoppani äärelle (susukiin ei mahdu).
Tähän on pakko hieman kommentoida, että kyllä kait sitä suzukin kyydilläkin mahtuu...... nimittäin meidän yhdessä jemmassa seisoo Lopella aikoinaan jonkin aikaa ruumisauto kuljetuksia hoitanut auto...Land Rover Series 1 ja kyllä PÄTKÄ malli. Aikoinaan kun isä-ukko mulle kertoi sen olleen sellaisessa käytössä, niin jo lapsena tajusin, että eihän tonne aikuinen mahdu pitkäkseen. Faija katsoi ja sanoi.....siinähän on avattava takaluukku, eikä ne asiakkaat enään valita, jos "hieman" on kroppa korin ulkopuolella

Eli pitääkin kai kunnostaa se auto pikku hiljaa, sillehän saattas olla tulevaisuudessa keikkaa Tosin tarinan mukaan siihen oli erillinen joku irto-osa = jatke ollut, niinku sääsuojaks, jota ei harmikseen enään ole. Tosin täytyy faijalta vielä jokupäivä varmistaa, ettei sen tarina ole jotain legendaa, että löytyykö mitään faktaa asiaan

Nii ja olihan maasturimiehille joskus safareilla ihan omakin hautausauto. Nykyään se lepäilee surkean näköisenä swamperit lytyssä "hra Jangrenin" tallin nurkilla. (kuva 2013)
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 27.11.2014, 13:03
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
kuskaa vaan ite.
mä kuskasin oman tyttövauvan toissa kesäkuussa noin 50km matkan sairaalalta hautausmaan kylmiöön. vietiin vaan oma arkku sairaalalle ja siellä laittoivan pikkuisen arkkuun valmiiksi.
emäntä ja vanhemmat lapset oli kuljettaessa matkassa .omalla farkkuvolvolla me toi kuljetus tehtiin.

ei ongelmia tuossa vaiheessa mitään mut sit kun yksin arkkua haudalle kannoin niin aika tiukille se kyllä otti..

uskomattomat erot muuten arkkujen hinnossa, tismalleen saman 60cm arkkun hinta kalleimmillaan 580e. kannatti ajaa noin kilometri ja kysyä toisesta kun siellä maksoi vaan 150e.
Olihan kova teksti luettavaks.....otan osaa.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 27.11.2014, 17:05
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Ei ole mitenkään väärin jos itse kykenee kuljettamaan, päivastoin.
Matka on osa surutyötä, vainajan kunnioittamista ja viimeistä matkaa.
Kuljetettavan sitoisin kiinni huolellisesti, jos jotain sattuisi matkalla niin matkasta voisi tulla raskas.
Muutenkin reilusti aikaa ajoon.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä pakettiautolla (=B-kortilla) on vähintään 1850kg hyötykuorma? WinChester Tekniikka & Jutustelu 133 23.06.2014 10:18
Automaattilaatikko mielipiteitä? suzu_ukko Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2013 12:28
kipinä mielipiteitä? aslakki Tekniikka & Jutustelu 5 21.08.2011 10:54
mielipiteitä cuulerista jv Tekniikka & Jutustelu 5 21.10.2008 05:24
mielipiteitä renkaista??? maako Tekniikka & Jutustelu 2 08.07.2005 08:27


Sivu luotu: 10:53 (GMT +2).