Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2010, 09:52
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 304
Perusasetus

mb 124


Myydään

Eli 124 mese kaupan. 2,5 vapari riisselillä. vm.89 leima meni vuodenvaihteessa umpeen.
4lovisella laatikolla.
Vikalistankin hain.
Helmat mädäntyneet,kuskinpuolen sumari pimeä ja tekniikan vaihto 2litrasesta 2.5 muutoskatsastus.(ennen käyty 3 katsastuksessa ja sitä ei oo ennen huomattu)
Saattaa olla että olen ajanut sillä vuodenvaihteen jälkeenkin niin huomasin lisävikoja: pyyhkijä todella hidas ja välillä pysähtyy kokonaan. saattaa toimia myös normaalisti eli veikkaan kosketus häiriötä. ja hehku on vähän tois aikanen välillä hehkuttaa välillä ei. siis sama juttu ei yhdistä jostain..

Uutta autossa takapyöränlaakerit,kartaanin tukilaakeri ja joku sonyn halpa cd soitin.

Alla hyvät tämäntalven ajetut michelin x-icet

Tästä jollekin helvetin hyvä auto taikka hyvä moottori johonkin kikottimeen. Nii ja olisko ollu jopa pumpussa plommi paikallaan että ei oo edes sitä ruuvailtu. Korilla ajettu 609tkm ja moottorista ei tiedä. Väitti myyjä että olis vaan 250tkm mutta tiedä sitten.

h. 550e 044viiva5185990

Auto on raumalla! Vaihdossa voin ottaa toyota osaa esim. läjän etu akselin, jakarit...ym ym

Myydään

__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:07 (GMT +2).