Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.03.2009, 10:10
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Exclamation

Ebay???


Elikkäs kymysystä pukkaa...
Kekkäs teistä on tilannu kamaa Ebay:stä?
Kummosia kokemuksia???
Itellä olis eessä vissiin sieltä yksien valojen osta, ja apua kaipailisin, eli apua saa tarjota...

__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.03.2009, 10:38
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.076
Perusasetus

onhan tuolta tullut ostettua....... millaisia neuvoja tarviit?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.03.2009, 10:52
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Viestit: 542
Perusasetus

On tullu ostettua...tosin noista Ebayn listaamista "kaupoista" vaan. Kiinasta ja Australiasta asti ja hyvin on toiminu...kuhan vaan muistaa kattoo myyjän saaman palautteen ensin ja mihin asti se toimittaa...

Niin ja luottokortilla kannattaa tietty maksaa ettei rahojansa hukkaa
__________________
Luigi-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.03.2009, 11:04
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

hyviä kokemuksia vallan... vaikkei monasti listassa luvatakkaan toimittaa suomeen, onnistuu kun kysyy myyjältä erikseen. Itse olen jopa maksanut suoraan myyjän tilille (hullua) mutta silti saanut tuotteen.... Tietenkin Visaa pitäisi käytää ja sitä PayPal palvelua.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.03.2009, 11:15
Tikru75 Tikru75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.05
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 486
Perusasetus

Olen kanssa tilaillu aika paljon tavaraa lähinnä Englannista,Usasta,Kiinasta vähemmän ja Australiasta kanssa ja aina on toiminut tosi hyvin kaikki tähän asti (koputetaan puuta).

kannattaa tosiaan katsoa myyjän palautteet ja Itse olen katsonut aina että myyjä on liike eikä yksityinen. PayPal:n kautta on kaikki menny eli on aika paljon turvallisempaa maksaminen ja luotettavampaa saada tavara.
__________________
Suzuki Vitara
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.03.2009, 12:51
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Pitäiskö ebayn ostoksista maksaa tullia? Itte ostin sieltä valot bj.hin,postiin tuli paketti ja mksoin kauppasumman+rahdin eikä kukaan ole perään huudellu.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2009, 14:02
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elhapero Näytä viesti
Pitäiskö ebayn ostoksista maksaa tullia? Itte ostin sieltä valot bj.hin,postiin tuli paketti ja mksoin kauppasumman+rahdin eikä kukaan ole perään huudellu.
sehän riippuu että mistä tavarat tulee. jos eu alueelta niin ei tartte maksaa ja jos eu:n ulkopuolelta niin tarttee maksaa. vilkuile vaikka tullin sivuja niin sieltä selviää...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.03.2009, 15:23
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Viestit: 542
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
sehän riippuu että mistä tavarat tulee. jos eu alueelta niin ei tartte maksaa ja jos eu:n ulkopuolelta niin tarttee maksaa. vilkuile vaikka tullin sivuja niin sieltä selviää...
Nii ja jos on tarpeeks pieni ja "arvoton" paketti niin tulee ilman tullimaksua vaikka Kiinasta.
__________________
Luigi-
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.03.2009, 17:04
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.943
Perusasetus

Joo on kanssa tullut kaikenlaista tilailtua ebaysta. Kokemukset pääasiallisesti positiivisia. Roodogsilta on ausseista tullut jopa hjn kytkinpaketteja suoraan postiin ohi tullin. Sitten vaan yks vitun kiinaxenonmyyjä on nyt hankala. Homma meni niin että tuli yks 24v bixenonkitti jossa oli oikeet ballastit mut väärät 12v polttimot. Samalta jullilta oli tosi edulliset h1 xenon kitit joita tilasin 2kpl. No ne oli käyny suomessa lentokentällä ja lähetetty takas myyjälle koska osoitetiedot oli puutteelliset. Nyt vinosilmä haluis 40$ että lähettäs ne uudelleen. Sanoin et jumalauta mun ebay tilissä on just oikeet osoite tiedot eli lamput tänne tai puretaan kauppa. Ei oo vielä mitään kuulunu. Viimenen kerta kun tollaselta tilaan. Täytyy ruveta pommittamaan jotain bad reputationia myyjälle ebayssä jos jotain rupeis sit tapahtumaan.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.03.2009, 20:04
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Mitenkäs tuo PayPal toimii nykyisin, joskus itse tilailin eu alueelta ja maksoin juurikin tuolla, sitten siihen tuli joku muutos ,oliko joku €€ summa jonka sillä pystyi maksamaan. Kalliimpia ostoksia varten olis pitäny jotain muuttaa.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.03.2009, 21:03
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Joo on kanssa tullut kaikenlaista tilailtua ebaysta. Kokemukset pääasiallisesti positiivisia. Roodogsilta on ausseista tullut jopa hjn kytkinpaketteja suoraan postiin ohi tullin. Sitten vaan yks vitun kiinaxenonmyyjä on nyt hankala. Homma meni niin että tuli yks 24v bixenonkitti jossa oli oikeet ballastit mut väärät 12v polttimot. Samalta jullilta oli tosi edulliset h1 xenon kitit joita tilasin 2kpl. No ne oli käyny suomessa lentokentällä ja lähetetty takas myyjälle koska osoitetiedot oli puutteelliset. Nyt vinosilmä haluis 40$ että lähettäs ne uudelleen. Sanoin et jumalauta mun ebay tilissä on just oikeet osoite tiedot eli lamput tänne tai puretaan kauppa. Ei oo vielä mitään kuulunu. Viimenen kerta kun tollaselta tilaan. Täytyy ruveta pommittamaan jotain bad reputationia myyjälle ebayssä jos jotain rupeis sit tapahtumaan.
muistatko minkänimiseltä ostit? oma xenonit tuli winnie-biz nimiseltä myyjältä.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 14.03.2009, 22:03
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Viestit: 542
Perusasetus

Mun xenonit tuli "dizaa8" nimisen tyypin "tehtaalta" Kiinan Shanghaista. Täytyy sanoa että oli hyvää palvelua,vaihto takuuseen ballastin joka hajos,ainoot kulut mun puolesta oli n.8 euron postimaksu...
__________________
Luigi-
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 14.03.2009, 23:34
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.042
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -KC-92- Näytä viesti
Mitenkäs tuo PayPal toimii nykyisin, joskus itse tilailin eu alueelta ja maksoin juurikin tuolla, sitten siihen tuli joku muutos ,oliko joku €€ summa jonka sillä pystyi maksamaan. Kalliimpia ostoksia varten olis pitäny jotain muuttaa.
EU -maksut voi hoitaa pankin ulkomaanmaksujenkautta kuluitta.
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 29.10.2009, 01:38
jame80:n Avatar
jame80 jame80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.07
Sijainti: suonenjoki
Viestit: 428
Wink

Vähän aihetta sivuten . Onko kellään kokemusta australiasta tilatun tavaran rahdeista? siellä olis sopiva turbo ct26 hinta noin 300e. Ei olis paha ku vaan ois edes suuntaa antavaa neuvoa jollakin.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 29.10.2009, 07:43
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Epay!


Itelle tuli juuri kiinasta "Light bar kit" Jeepin katolle ja tulli maksu oli 36 ekee. Paypal toimii hyvi.
Kanattaa koittaa kysymällä varmistaa rahtausta suomeen ja rahtimaksua.

Epayn kautta löytää myös hyvin firmoja jotka myyvät edullisesti tavaraa. Jenkkilästä vaan eivät viellä tahdo oikein toimittaa eurooppaan tavaraa? Itse olen tilannut suomalaisen tavaran toimittajan kautta Jeepin osia. Käytetyt ovetkin tilattiin ja toimittaja maksoikin ne. Ei vaan koskaan saapunut suomeen.
Tilasin sitten ovet Ruottista romikselta, sieltä löytyy hyvin käytettyä osaa ja on edullisempaa kuin suomessa rahteineen päivneen.

t.Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 31.10.2009, 14:44
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Tilasin suzukiin männänrenkaat Ebaystä 4 päivää meni ja renkaat oli postilaatikossa. Hinta tais olla postikuluineen 18€. Ja tosiaan sillä paypalilla maksoin. Voi hyvillä mielin tilata toistekki
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 31.10.2009, 16:48
Finderi:n Avatar
Finderi Finderi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 303
Perusasetus

PayPal -juttua


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -KC-92- Näytä viesti
Mitenkäs tuo PayPal toimii nykyisin, joskus itse tilailin eu alueelta ja maksoin juurikin tuolla, sitten siihen tuli joku muutos ,oliko joku €€ summa jonka sillä pystyi maksamaan. Kalliimpia ostoksia varten olis pitäny jotain muuttaa.
Mulle tuli Paypalilta postia jossa neuvoivat ekaks linkittämään luottokortin heidän järjestelmäänsä, tapahtuu sisäänkirjautuneena omilla tunnareulla. Homma kustantaa 1,50 egee jonka veloituksen yhteydessä luottokortin tiliotteessa näkyy nelinumeroinen tunnari jolla varsinainen vahvistus Paypal-systeemiin tehdään. Ostorajat nousee sitten muistaakseni kymppitonneihin tsjp. euroissa. Paypal takaa myös rahat luottokorttiyhtioiden tapaan, pieni provikka niille tietysti menee joka ostoksesta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
EBay NBRT Chit-Chat 10 27.06.2007 10:23
Ebay(USA): Range Rover Convertible TimoV Tekniikka & Jutustelu 5 21.02.2007 10:23
RC rock crawlereita Ebay:ssä Mutamies Chit-Chat 10 04.04.2006 20:39
Uazin osia ebay:stä samisami2 O/M/V Muut 8 07.09.2005 12:49
eBay Killman Chit-Chat 2 25.02.2005 23:10


Sivu luotu: 09:36 (GMT +2).