Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Rakas Päiväkirja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2005, 16:44
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Viestit: 1.237
Perusasetus

Tarjan ja postin mokat


Itsenäisyyspäivä oli ja meni, mua jäi askarruttamaan pari juttua.

Ensinnäkin eikö Suomen Postiin voi enää luottaa? Ne hukkas mun kutsun linnanjuhliin jo ties monennenko kerran peräkkäin. Täytyy varmaan pyytää Tarjaa (tai uutta pressaa) lähettään sen kirjattuna ens kerralla. Jäi taas harmillisesti hyvät bileet väliin kun ei viittiny mennä sinne linnan ovelle pokelle heittään läppää että "posti hukkas". Ei se kuitenkaan olis uskonu mua ja mun tuurilla se olis ollu joku semmonen poke, jota en oo tipannu tarpeeks.

Toiseks, Tarjalle sattu hassu pikku kämmi siinä, että se ei muistanu antaa mullekin sitä suurristiä. Nythän vaan Jokke sai sen ja pääsi telkkariin ym. Ei siinä mitään, emmää mikään julkisuuden kipee oo että telkkaan tarttis päästä, mutta olis se Tarja senny voinu kuitenkin muistaa. Täytyy varmaan tekstata sille, jos sitten puolustusvoimien lippujuhlan yhteydessä sen sais.

- Laskos -

"Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita"
- Juhani Tamminen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.12.2005, 17:38
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator
 
Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 2.472
Blog Entries: 2
Perusasetus

Itselleni kutsu tuli kuriirin tuomana ovelle, mutta samaan tapaan kuin aikaisempina vuosina, kieltäydyin kohteliaasti. Ei sitä kaiken maailman kissanristiäisiin jouda.

Oloneuvos Simolin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Postin säästötoimet ovat hyvä asia Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:00
Postin ennakkosensuuri Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:00


Sivu luotu: 01:07 (GMT +2).