Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.10.2012, 10:09
Ruskaretki Ruskaretki ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.10.12
Sijainti: Kainuu
Viestit: 4
Perusasetus

MB 190 2.0 D


Myydään

Myydään mersu, tekniikka ja kori ok. Ajettu 684 tkm, 4-vaihteinen, huoltokirja, vetokoukku, jäykemmät jouset, lohkolämmitin ja kattoluukku.
Katsastettu 07/12. Kahdet hyvät renkaat, kesärenkailla ajettu alle 10tkm ja talvirenkaat ok. Ollut samassa perheessä noin 15 vuotta.
Moottori ei syö öljyä, kannentiiviste vaihdettu kerran. Kytkin vaihdettu 70 tkm sitten. Perä ääntää hiukan, öljyt kannattaisi vaihtaa,

Hinta 500 euroa.

Myydään

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	005.jpg‎
Views:	233
Size:	97,6 Kt
ID:	30196  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.10.2012, 11:43
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

missäspäin kainuuta? oisko ajelua tänne etelämmä? esim.iisalmi? kuulostais minulle sopivalta äkkiseltään
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.10.2012, 12:07
Ruskaretki Ruskaretki ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.10.12
Sijainti: Kainuu
Viestit: 4
Perusasetus

Puolangalla, Kajaanista 100 km pohjoseen päin. En osaa äkkiseltään sanoa olisko käyntiä siellä päin. Täytyy suunnitella.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.10.2012, 12:13
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

ai kökkö, siellä asti. muutoin oisin jo ihmettelemässä. jos tulee ajua tänneppäin niin ilmottele.
jos se on ok.peli niin kelpais mulle. vetokoukkua onko? tupakoitu? ja oletettavasti toimisi talven yli ja leimaahan siinä olikin . pistäs puhelin numeroa varuilta. tai soita O5O-534 999 8
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..

Viimeksi muokannut kami : 07.10.2012 12:28
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.10.2012, 07:59
Ruskaretki Ruskaretki ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 04.10.12
Sijainti: Kainuu
Viestit: 4
Perusasetus

Vetokoukku on, ei ole tupakoitu. Uskon että toimisi talven yli, ei ainakaan tähän asti ole ollut mitään ihmeempiä. Käynnistynyt on hyvin ja lämmin auto se on, päihittää siinä monet uudet autot. Minäpä voin killuutella sulle kunhan ratkiaa, voisitko tulla tarvittaessa Kajaaniin vastaan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.10.2012, 17:57
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Viestit: 1.506
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruskaretki Näytä viesti
Vetokoukku on, ei ole tupakoitu. Uskon että toimisi talven yli, ei ainakaan tähän asti ole ollut mitään ihmeempiä. Käynnistynyt on hyvin ja lämmin auto se on, päihittää siinä monet uudet autot. Minäpä voin killuutella sulle kunhan ratkiaa, voisitko tulla tarvittaessa Kajaaniin vastaan?
ok.soitellaas vekottimesta tarkemmin.
__________________
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:21 (GMT +2).